Ja, ja, ben al bijna weg. Moet nog even op iets wachten.quote:
Het is zo waar ook he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is ook mijn motto, geniet ervan zolang het kan.
Klote inderdaad. Is het uitgezaaid en valt er echt niets meer aan te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus, kreeg het vandaag te horen, vreemd idee wel dat de immer aanwezige schoonmoeder er na toch ruim 32 jaar er binnenkort niet meer zal zijn.
Dat is best wel een rotvraag ook he. Dacht precies hetzelfde bij het zien van die eerdergenoemde film.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonmoeder woont nog steeds op zichzelf in groot huis.
Ze reed nog auto tot d'r 85
Ik teken ervoor en dood gaan we allemaal
De kunst is het blijven voortbestaan door je daden.
We zullen doorgaan tot we bij het gaatje zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:19 schreef Staal het volgende:
M.a.w. hoe moet je leven om met alle plezier en in goede onschuld de dood in te gaan.
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:28 schreef superkoos het volgende:
[..]
nou die van mij ken aan het gas hoor
Nou moet je niet gaan pimpen met het feit dat jij een schoonmoeder hebt he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.
die zuipt alleen een advocaatje eens in de 2 jaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste koos, ga eens zuipen met je schoonmoeder en een hele nieuwe wereld gaat voor je open.
Nu kan het nog.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan pimpen met het feit dat jij een schoonmoeder hebt he.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:53 schreef superkoos het volgende:
jointje roken met schoonmoeder lijkt me ook wel tof want het is soweiso een lekker wijf met dikke tieten
Misschien tijd om ergens anders te gaan trollen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef superkoos het volgende:
Van mijn 8e tot mijn 14e ben ik steeds periodes enorm gepest. Nu merk ik nu nog steeds dat als ik het gevoel heb dat mensen over me praten, of gewoon een beetje plagen ik direct boos ben en ze het liefst iets ergs aan zou doen of tenminste ruzie trappen.
Ook een serieuse relatie aangaan zit er niet in bla bla bla
haha dat is een grappig verhaalquote:@ rechtsedrecte
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 03:53 schreef superkoos het volgende:
jointje roken met schoonmoeder lijkt me ook wel tof want het is soweiso een lekker wijf met dikke tieten
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef superkoos het volgende:
Van mijn 8e tot mijn 14e ben ik steeds periodes enorm gepest. Nu merk ik nu nog steeds dat als ik het gevoel heb dat mensen over me praten, of gewoon een beetje plagen ik direct boos ben en ze het liefst iets ergs aan zou doen of tenminste ruzie trappen.
Ook een serieuse relatie aangaan zit er niet in bla bla bla
Misschien tijd om ergens anders te gaan trollen?
Dat de vorige mail niet voor iedereen bestemd was...quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:57 schreef Karina het volgende:
Het reply to all syndroom... ja daar hebben ze bij mij op het werk ook weleens last van. En dan zijn er altijd mensen die nogmaals reply to all doen
Ja precies.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat de vorige mail niet voor iedereen bestemd was...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:42 schreef Staal het volgende:
Alles kan openblijven, fietsen, keukendeuren etc.
Owquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ow, zijn intelligentie is juist een van de dingen waar ik op gevallen ben.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ow, zijn intelligentie is juist een van de dingen waar ik op gevallen ben.
Die mail gaat wrs. naar iedereen om te laten zien dat hij of zij zo goed aan het werk is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:48 schreef Lienekien het volgende:
Het zal je toch maar eens gebeuren dat je nog in FOK!-mode staat als je een werkmail krijgt aan 'iedereen' over een onderwerp dat slechts weinigen aangaat. En dat je zoiets terugmailt als: "En waarom moet die mail aan iedereen?"
Dat is juist vriendelijk van iemand!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Deze mail had een laag plurkengehalte. Ging over een bedrijfsautootje dat weer beschikbaar was. Ik heb niet eens een rijbewijs, ja?
Iedereen is hier zo vriendelijk dat je ervan gaat kotsen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is juist vriendelijk van iemand!
Nee dat is ook zo hoor. Kom ik hier ook tegen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Mooi weer zeker, maar ik wat toenstraks even boodschappen doen: het was toch wel fris.
Ik weet niet of het zo heel veel uitmaakt of je in een dorp woont of in de stad, ook in de stad heb je van die plekken waar iedereen alles weet van iedereen. Ik merk het hier in de straat ook: er zijn wat van die figuren die bij mooi bijna de hele dag buiten zitten of aan hun auto staan te klooien, die weten ook echt alles van iedereen volgens mij.
Zelf houd ik me er niet zo mee bezig, ik zeg goedemorgen en loop door, dat geouwehoer hoeft voor mij niet zo nodig.
Ja inderdaad, de meeste steden zijn eigenlijk opgedeeld in een soort kleine dorpjes. De Jordaan bijvoorbeeld is natuurlijk gewoon een dorp.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of het zo heel veel uitmaakt of je in een dorp woont of in de stad, ook in de stad heb je van die plekken waar iedereen alles weet van iedereen. Ik merk het hier in de straat ook: er zijn wat van die figuren die bij mooi bijna de hele dag buiten zitten of aan hun auto staan te klooien, die weten ook echt alles van iedereen volgens mij.
Zelf houd ik me er niet zo mee bezig, ik zeg goedemorgen en loop door, dat geouwehoer hoeft voor mij niet zo nodig.
Ja, dat zegt hij ook altijd: "Je hoeft niet te kijken of er een auto aankomt, dat hoor je wel."quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Staal het volgende:
Verder fiets ik op mijn gehoor en dat is vrij dom want er zal maar zo'n hybride karretje de hoek om komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |