SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Niet zo vloeken jongedame.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GEZOCHT?! IK HEB ER AL EEN GEVONDEN GVD.
Mind your language dear!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ging uren geleden, hypocrieteling.
[..]
Ganzenvoordombo's?
watquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ging uren geleden, hypocrieteling.
[..]
Ganzenvoordombo's?
Ik ben hemelsblauw toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook pasteltintenalleen vrienden zijn knal blauw
Heb je dat zonnetje buiten gezienquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een blijdschap bloempje!!!
Haaiiii
Niet doen dan, je spieren moeten rusten wanneer je spierpijn hebt dan kun je beter niet lopen dat is niet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je dat zonnetje buiten gezienEn ik hoef pas om 2 uur op stage te zijn, dus ik heb er ook werkelijk nog iets aan!
Nu het dilemma: hardlopen, of niet. Ik heb nog keiveel spierpijn en ga ook heen en weer naar stage fietsen vandaag. Lastig, lastig.
Ik hoopte al dat iemand dat zou zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet doen dan, je spieren moeten rusten wanneer je spierpijn hebt dan kun je beter niet lopen dat is niet goed.
Bier drinken kan sowieso, als ik hoofdpijn heb neem ik mijn medicijnen in met bier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef cerror het volgende:
Spierpijn? Gewoon veel bier drinken en verder gaan.
Maar, maar, ik kan moeilijk lam op mijn stage aankomen hequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef cerror het volgende:
Spierpijn? Gewoon veel bier drinken en verder gaan.
Ik kijk gewoon niet naar de luchtquote:
Dan drink je warme melk. En neem een warm bad. Of je gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kan moeilijk lam op mijn stage aankomen heEn dan iedereen daar vertellen dat ze beter niet kunnen drinken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan drink je warme melk. En neem een warm bad. Of je gaat gewoon niet.
Rust nemen muts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wel morgen rennen![]()
.
Kijk, heb ik toch nog goed advies gegeven. Al zei ik bad.quote:
Ja, maar dat duurt me nu even te langquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch nog goed advies gegeven. Al zei ik bad.
Je kan er ook snel in/uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt me nu even te lang
Nah, ik ga dan keilang liggen met bruisballen en een boek en allesquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Je kan er ook snel in/uit.
Dat is wat veel mannen doen.
Hoi.quote:
't Is geen sprookje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, ik ga dan keilang liggen met bruisballen en een boek en allesEn dan kom ik er als een gerimpeld oud vrouwtje uit.
Nou echtquote:
plaatje kapot wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ho.
He.
Ho.
TUDUDUDUTUTUDUDUUT
HEHO!HEHOHEHOHEHO!
[ afbeelding ]
diepquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:04 schreef Furdinand het volgende:
Everybody needs a bosom for a pillow, everybody needs a bozom.
Niet in.mijn vochtige zolderkamer met alle gordijnen dichtquote:
gefelicitierdt!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef cerror het volgende:
lol ik heb een tagje van de yvonne awards.
ik vind je acne ook altijd zo lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet in.mijn vochtige zolderkamer met alle gordijnen dichthoewel het zonnetje wel.schijnt @ world of warcraft hier
Kriebelt altijd zo als je het likt hihihiquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik vind je acne ook altijd zo lekker
Janquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat mij deze avond vermaken?
Tarzanquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat mij deze avond vermaken?
Anders voeren ze je wel dronken en verkrachten ze je in je roes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh ja best welmaar ze hebben snel door als je daar alleen maar op uit bent
ik denk dat het wel gaat werken hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef HappyBob het volgende:
En als je tegen ze aan gaat schuren dan? Of misschien af en toe een klein kusje..?
Stereotypes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Anders voeren ze je wel dronken en verkrachten ze je in je roes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ik word wel vaker aangezien voor homo, dus ze zullen niks doorhebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik denk dat het wel gaat werken hoor.
ik zeg gewoon dat ik verpleegkunde doe. verder hoef ik niets te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word wel vaker aangezien voor homo, dus ze zullen niks doorhebben
Serieus?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word wel vaker aangezien voor homo, dus ze zullen niks doorhebben
Heb je hem versiert?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bob 3x gezien, 3x gedacht dat er een homo voor mijn neus stond.
Komt dan inderdaad erg overtuigend overquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat ik verpleegkunde doe. verder hoef ik niets te doen.
Soms wel jaquote:
Dit verklaart een hoopquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bob 3x gezien, 3x gedacht dat er een homo voor mijn neus stond.
Betwijfel het, dan zit je zo in de friend-zone.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef Trollscience het volgende:
Wanneer vrouwen denken dat je een sluitspiermusketier bent heb je juist voordeel.
je mag wel voelen of de ene groter is dan de anderquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Betwijfel het, dan zit je zo in de friend-zone.
GTSTquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob! Waarom kijk je nu niet naar GTST?
En daar blijft het dan ook bij..quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je mag wel voelen of de ene groter is dan de ander
Ik kijk nu zeker wel GTSTquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob! Waarom kijk je nu niet naar GTST?
Ik het filmpje van wat er morgen gaat gebeuren? Lucas en Lorena.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry Bobje.Wie waren die twee op het einde?
en dan doe je daarna net of je erg in war bent geraakt door de borsten en dat vat zei op als een enorm compliment en dan mag je op haar "uittesten" of je hetero of homo bent.quote:
Dit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en dan doe je daarna net of je erg in war bent geraakt door de borsten en dat vat zei op als een enorm compliment en dan mag je op haar "uittesten" of je hetero of homo bent.
Ik hoorde iets over trouwen, die donkere meneer en dat meisje en champagne glazen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik het filmpje van wat er morgen gaat gebeuren? Lucas en Lorena.
Ik zoek een lange relatie. Deze relatie kan ik natuurlijk niet beginnen met een leugenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en dan doe je daarna net of je erg in war bent geraakt door de borsten en dat vat zei op als een enorm compliment en dan mag je op haar "uittesten" of je hetero of homo bent.
Arnie was eigenlijk Dennis en Dennis was Arniequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:34 schreef Beach het volgende:
Toen ik nog keek verdween Arnie in het oerwoud van Venezuela.
O, dat waren Sjors en Bing.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over trouwen, die donkere meneer en dat meisje en champagne glazen.
Ja weet ik, ik zal nooit meer de scenes tussen Laura en Dennis de klusjesman vergetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek een lange relatie. Deze relatie kan ik natuurlijk niet beginnen met een leugen
[..]
Arnie was eigenlijk Dennis en Dennis was Arnie
[..]
O, dat waren Sjors en Bing.
maar met leugens hou je een relatie spannend tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek een lange relatie. Deze relatie kan ik natuurlijk niet beginnen met een leugen
Dus zo doe je dat met Appel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar met leugens hou je een relatie spannend toch
Laura en Dennis in de lift. Ze weet wel van aanpakken hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik zal nooit meer de scenes tussen Laura en Dennis de klusjesman vergeten
Dikke mensen zijn bah. En negers zijn niet mijn ding. Op één schattige na.quote:
Ligt eraan of ze dik of gezet zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn bah. En negers zijn niet mijn ding. Op één schattige na.
Dus je vindt mij bah, hoeven we ook niet te meeten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn bah. En negers zijn niet mijn ding. Op één schattige na.
Denken dat jij dik bent... Ik ben zwaarder dan jij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je vindt mij bah, hoeven we ook niet te meeten.
Ik vraag me altijd af hoe het is om niet mij te zijn. Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Furdinand het volgende:
ik vraag me af hoe het voelt om echt obesitas te hebben..
Emoquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het is om niet mij te zijn. Lijkt me geweldig.
Hmm, ruilen voor een dagje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
dat ligt er wel aan wie je dan wel bent hoor... misschien is het wel veel erger!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
jij wilt gewoon een piemel hebben voor een dagquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ruilen voor een dagje?
Welnee, één piemel in mn leven is meer dan zat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij wilt gewoon een piemel hebben voor een dag
Hermafrodiet!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welnee, één piemel in mn leven is meer dan zat.
maar je zult nooit ervaren hoe het is om echt zelf een piemel te hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Orgienicht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar KB, 1 piemel is fijn, 2 is fijner en 3 is nog veel leuker..
En 1x in de maand een bloedkut.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Trollscience het volgende:
Lijkt me wel kut om een vrouw te zijn; behalve het ontbreken van een penis moet je ook nog eens de hele dag op iedereen gaan zeiken.
Precies!quote:
Welnee!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar je zult nooit ervaren hoe het is om echt zelf een piemel te hebben.
quote:
Nee, ze zijn eng en blegh en ugh.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar KB, 1 piemel is fijn, 2 is fijner en 3 is nog veel leuker..
maar je hebt wel een vagijn en uiers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:54 schreef Trollscience het volgende:
Lijkt me wel kut om een vrouw te zijn; behalve het ontbreken van een penis moet je ook nog eens de hele dag op iedereen gaan zeiken.
ook die van jan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ze zijn eng en blegh en ugh.
Jij bent niet dik, mallerd.quote:
IK ZEG TOCH DAT ÉÉN GENOEG IS A ZEMMEL EN NU ANDER ONDERWERP.quote:
Bitch please, wat weet jij er nou van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een wond.
Ik moet altijd denken aan 1 met tanden en veel bloed en bah.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
is toch vet! je kan er van alles in stoppen. het is net alsof je altijd een tas bij je hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bitch please, wat weet jij er nou van.Lijkt een beetje op een vagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een wond.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan 1 met tanden en veel bloed en bah.
Ik vind dan goatse koekjes leuker.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals deze taart maar dan in het echt..
dat doet hem net zo pijn denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Trollscience het volgende:
Of zo'n groot geschapen neger in de gevangenis die hem zonder spuug naar binnen drukt.
Doe ik al. Trollscience is daar weggepest ofzo en Furdi mag daar niet komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Beach het volgende:
Ik stel voor dat Cosmo, Trollscience en Furdinand voortaan in de Homo sc gaan posten.
discriminatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Doe ik al. Trollscience is daar weggepest ofzo en Furdi mag daar niet komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Doe ik al. Trollscience is daar weggepest ofzo
Jij hebt daar wel eens gepost toch? En nu niet meer. Dus weggepest door onze saaiheid daar.quote:
Heb daar ooit een keer gepost omdat er iets in de TT stond over Lady Gagaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel eens gepost toch? En nu niet meer. Dus weggepest door onze saaiheid daar..
(Maar kan ook iemand anders zijn, zo veel ééndagsvliegen)
Jezus dat had je snel gevondenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[HOMO] #3002 Born this way!
Topic van mij..
Wat heb je gestudeerd dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat was onderdeel van mijn studie, leren zoeken..
Media & Cultuurquote:
Ohja, oeps helemaal vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Omdat ik die account niet leeggehaald heb..
De opleiding Media, Informatie & Communicatie is heel iets anders dan de opleiding Communicatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Furdinand het volgende:
communicatie is echt een goede studie. je kan er leraar communicatie mee worden
i know just sayingquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De opleiding Media, Informatie & Communicatie is heel iets anders dan de opleiding Communicatie
Dan de pabo ja, maar de ipabo lijkt al veel op de opleiding theologie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Beach het volgende:
De opleiding theologie is ook heel iets anders dan de pabo.
Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ithseiohufxh
Haha! Maak daar maar eens iets van!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf saai, belhamel.
Neeeeee zo bedoelde ik het nietquote:
Straks mengen ze zich met de hetero's en worden ze geaccepteerd door de hele maatschappij, dat moet natuurlijk niet gebeuren. Tevens ben ik voor het behoud van islamitische en christelijke scholen. Lang leve de hokjes, onwetendheid en discriminatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:06 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een homo in de klas en die zit op homo zwemmen.... ik snap het niet.. hoe zwemmen homo's dan?????
Ja, ik ben nu aan het nadenken, maar ik kan eigenlijk niemand bedenken die ik stom vindquote:
hallo!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het nadenken, maar ik kan eigenlijk niemand bedenken die ik stom vind
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom zeg je dat tegen haar? Waarom trek je haar voor?
meisjes onder elkaar!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
quote:
Omdatquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
ze vonden de sfeer niet leuk meer hier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
Trouwens jongens, waar zijn onze Groningers? Waarom zijn ze hier nooit meer? Wie heeft ze weggepest?
wie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
Trouwens jongens, waar zijn onze Groningers? Waarom zijn ze hier nooit meer? Wie heeft ze weggepest?
Oh. Stom wel. Ik vond ze wel leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai Jan.
[..]
ze vonden de sfeer niet leuk meer hier.
Dan bouwen ze toch lekker een hek om dat groningen heenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai Jan.
[..]
ze vonden de sfeer niet leuk meer hier.
Dordrechtquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb zin in een grote meet, wanneer?.
We hebben toch al het woord wat niet gezegd mag worden?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb zin in een grote meet, wanneer?.
Ik heb het over wanneer, niet waar.quote:
Iedereen mag komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We hebben toch al het woord wat niet gezegd mag worden?
Van het lachen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, ik keek dus net de film 'bridesmaids' en ik moest huilen.
Nee ik vond het zielig voor die blonde chick, tijdens de shower. Ze werd hysterisch alles en toen ging ik huilen.quote:
Gek vrouwmensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik vond het zielig voor die blonde chick, tijdens de shower. Ze werd hysterisch alles en toen ging ik huilen.![]()
That time of the month..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know! Ik lag daar en ik dacht waar de neuk ben ik mee bezig nu.
Niet huilen om My Sister's Keeperquote:
kusquote:
Die film niet kennenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
That time of the month..
[..]
Niet huilen om My Sister's Keeper____!
0kquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verschilt. Boos, verdrietig, huilerig, alles.
Dat beschouw ik dan maar als een ja.quote:
Het is altijd weer een verrassing in wat voor bui een ongestelde vrouw isquote:
>quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben niet ongesteld, for gods sake.
Lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zal ik jouw gezicht ff ongesteld maken
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Niet huilen om My Sister's Keeper____!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |