Verkapte-Homo-TVP-post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom hier nooit, maar een of andere homo op onze school heeft dat liedje born this way dus gespeeld tijdens muziek
/post
quote:
Mooi zo, vervelend kreng.quote:
quote:
BITCHFIGHT, Onee, CATFIGHT, Onee, GAYFIGHT.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iemand loopt al de hele tijd op FB te spammen dat Michael Jackson nu 2 jaar dood is... like I care?!?!!?
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nuquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nu
ik vind het niet onaardig, en de clip ook nietquote:
dat die nog filmpjes maakt, ik dacht dat die intussen al wel gestopt wasquote:
Hardlopen, maar aangezien dat niet kan: thee drinken/film kijken/muziek luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Grand Theft Auto IV.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Of de bron van je woede elimineren.
Ik heb dat nooit gelezen. Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht de Donald Duck.
Met bron bedoel ik de externe prikkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met bron bedoel ik de externe prikkel.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik kan nu overigens wel een deuk op mijn amygdala gebruiken.
Ik heb mijn week gewoon niet.quote:
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb mijn week gewoon niet.
Op zaterdagavond is dat nog nét wat meer confronterend.
Niet afgesproken met vrienden etc, maar dat is verder mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?
Alsof je daar blij mee moet zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk ben ik niet alleen, ik heb jullie
Ja nou jij vraagt mij ook niet langs te komen en van je crème brûlée te genieten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof je daar blij mee moet zijn.
Hadden we toch al semi afgesproken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Peter het volgende:
Tha_Erik, zou je voor de Homo-topics hier op willen letten als we mannelijk schoon posten? Dan kan dat iig geen kwaad meer. Jij hebt de rechten
Tis een truucje waardoor we nog wel mannelijk schoon kunnen posten, en das anders dan een paar dagen terug ( ander truucje)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hadden we toch al semi afgesproken?
vet geeft smaak aan het vleesquote:
maar bij SAJ moet ik dan weer nooit aan Succade denkenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Sucade lappen is het juist vies
Bezigheidstherapie?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef wonderer het volgende:
Pizza eten, zelfgebakken, dat moet ook helpen.
Zoiets jaquote:
Sucade lappen, dat eet toch ook bijna niemand meer heden ten dagequote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Sucade lappen is het juist vies
Ik ben totaal geen Wierd Al fan, maar dit is wel heel erg raak.quote:
Check.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Peter het volgende:
Tha_Erik, zou je voor de Homo-topics hier op willen letten als we mannelijk schoon posten? Dan kan dat iig geen kwaad meer. Jij hebt de rechten
We hebben gister als afsluiting van het dansseizoen hots gedaan met Johnny Walker black label ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Grand Theft Auto IV.
Of een douche/bad nemen en een Whisky of Calvados.
Hoe had je dat vanavond willen doen met nóg een extra logee?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gister als afsluiting van het dansseizoen hots gedaan met Johnny Walker black label ....
Niet mijn drankje, zo puur.
Ik heb al het hele weekend een logee
Maar woensdag is e f pleite, dan is ie naar Rock Werchter.
dat was nooit zo'n succes, logeert de hetero bij je?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon. Tibo of Dave hebben toch ook wel eens hier geslapen terwijl jij er was?
Linkje?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ooowww, de foto's van Friso zijn leuk geworden
En hetero staat e ropen ik mag ze gewoon op de site zeten
Ben jij lesbofiel?quote:
Wie is 'hetero' dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.frisofeest.nl/fotofeest.html
misschien heb je hier iets aan ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wie is 'hetero' dan?![]()
En waarom staat er één dame op iedere foto?
Edit: album 9/24/2010. Ik ben foto's van vorig jaar aan het bekijken.![]()
Ik kwam een van mijn vroegere fuckbuddy's tegen op de foto'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.frisofeest.nl/fotofeest.html
misschien heb je hier iets aan ?
Ik ben nu die van deze maand er op aan het zetten as we speak, maar dat duurt ffquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Steve het volgende:
Die foto's zijn van een maand ervoor, met moulin rouge als thema.
Ah oke!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu die van deze maand er op aan het zetten as we speak, maar dat duurt ff
Op www.frisofeest.nl staan wel die vakantie foto's, gewoon main page, niet foto page.
En die dame die op iedere foto stond dat is Emma, ons animeermeisjeDie werd overal bijgesleurd!
Da's Kugquote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik gok op die in het zwart boven Erik
Bingoquote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op die meest rechtste... and if so... nice catch Ang3l
VLNRquote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
https://lh4.googleusercon(...)F4/s640/DSC00760.JPG
Namen graag!
Staat hier hetero ook tussen?![]()
Wat hij zegt!quote:
Eriks blik.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
https://lh4.googleusercon(...)F4/s640/DSC00760.JPG
Namen graag!
Staat hier hetero ook tussen?![]()
En lief en zoquote:
Ik heb erg moeten lachen om al die vakantiefoto'squote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Eriks blik.![]()
.
Eriks vakantiefoto is ook leuk..
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VLNR
Stefke, Bas (Friso), Kugari-Ken, Steve, Tha_Erik, hetero
Er is goed mee te praten ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lief en zo
En hij leert snel![]()
Volgens mij vinden m'n vrienden 'm ook allemaal wel leuk. Plus het handige is dat ie echt tegen iedereen wel aanlult. Ik loop wel eens rond om ff met vrienden te kletsen en dan kom ik terug... staat ie weer met iemand te ouwehoeren die ie net pas ontmoet heeftVrijdag op Friso, gister bij de dansvoorstelling van mij ... die vermaakt zich volgens mij overal wel
Mij ookquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.
Ik kom echt naar de volgende Friso hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lief en zo
En hij leert snel![]()
Volgens mij vinden m'n vrienden 'm ook allemaal wel leuk. Plus het handige is dat ie echt tegen iedereen wel aanlult. Ik loop wel eens rond om ff met vrienden te kletsen en dan kom ik terug... staat ie weer met iemand te ouwehoeren die ie net pas ontmoet heeftVrijdag op Friso, gister bij de dansvoorstelling van mij ... die vermaakt zich volgens mij overal wel
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is goed mee te praten ja.. Heb ook een filmpje van z'n cursus gezien.
![]()
Ik zag het jaquote:En ik heb nu een foto met hetero en ik samen..
Ik hoef me in september in ieder geval niet druk te maken over wat ik aan moet doen..
slijmjurkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik gok op die in het zwart boven Erik
Juist een extreem lange onderarmquote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
https://lh5.googleusercon(...)Zg/s640/DSC00759.JPG
Lijkt me een zwaar leven... met zo'n handicap (hij mist zijn rechter arm)
Bedoel eigenlijk IRLquote:
hij zwemt in Tongelreepquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.
welkom aan boordquote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
Ik hoef me in september in ieder geval niet druk te maken over wat ik aan moet doen..
hoezo niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
Gok: Hij zit ook bij de Friso organisatie en loopt tijdens die avonden in een Friso shirt...quote:
Zijn toch met elkaar bezig, geen last vanquote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kan Steve de stortvloed van lesbiennes tegengaan?
dat staat voor oktober op de agendaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kan Steve de stortvloed van lesbiennes tegengaan?
Ik geloof niet dat ze zich de luxe kunnen veroorloven om de bezoekers op uiterlijk te selecterenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
30+ is niet eens zo het probleem... alleen de lelijke mensen zijn een beetje een tegenvaller, en de lesbiennes die zo massaal op komen dagen maken het ook niet heel erg veel gezelliger.
mooi weer, dus werken... Heb ik altijdquote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het wordt morgen weer heerlijk weer om eens een appartement goed te poetsen
En wie zegt dat ie zelf dan nog binnenkomt?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zich de luxe kunnen veroorloven om de bezoekers op uiterlijk te selecteren
maken we voor Kug bij het volgende feest gewoon een balkon a la Waldorf and Stadlerquote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat ie zelf dan nog binnenkomt?
Als ik zo de foto's bekijk... dan zijn wij toch wel het knappe clubje...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook maar zei het niet hardop.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaamteloze zelfverheerlijkingquote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's bekijk... dan zijn wij toch wel het knappe clubje...
Misplaatste ookquote:
Daar wil ik ook staanquote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maken we voor Kug bij het volgende feest gewoon een balkon a la Waldorf and Stadler
Nee, die heb ik van het balkon gepleurd... die liggen stukje lagerquote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ook, als Waldorf en Stadler er zijn
Dan maar gewoon de vloer opquote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik van het balkon gepleurd... die liggen stukje lager
Have fun daarquote:
grumpy old men becoming grumpy old pieces ?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik van het balkon gepleurd... die liggen stukje lager
dat mag ookquote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor jouw dacht ik meer aan...... in the blue corner we have..... ready for rumble
Hell yeah... New generation is taking overquote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
grumpy old men becoming grumpy old pieces ?
Resultaat blijft hetzelfde he... Ze spottenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Leuke jongens van dichtbij spotten ipv van bovenaf
En waar was jij dan!??quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
Twee ouwe lesbo's en een verlepte dragqueen, dat was de lokale pride
Wat schattig kneuterig!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
vrienden van mij hadden andere verhalen over die van San Franquote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef wonderer het volgende:
Ik was de verlepte drag queenquote:
Nee, het was bijna pijnlijk sneu, echt. Je hebt meer lol op een kleedjesmarkt bij het winkelcentrum.quote:
hoe kun je nou weer verlept zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was de verlepte drag queen
[..]
Nee, het was bijna pijnlijk sneu, echt. Je hebt meer lol op een kleedjesmarkt bij het winkelcentrum.
Niet genoeg water gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoe kun je nou weer verlept zijn
Oeh kan ik ernaast.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maken we voor Kug bij het volgende feest gewoon een balkon a la Waldorf and Stadler
Ik ben er ook bij, dat heb ik aan iemand moeten beloven.quote:
Ik wil ook zo vast kunnen slapen als die gast.quote:
Dat lijkt me inderdaad ook wel echt heerlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wil ook zo vast kunnen slapen als die gast.
Zo ver weg voordat je zo dicht bij woont, tss.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je bij Friso zijn.
Ik heb daar wel een tweepersoonsbed.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo ver weg voordat je zo dicht bij woont, tss.
en nu niet weer hide en seak met mij spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh en
[..]
Ik ben er ook bij, dat heb ik aan iemand moeten beloven.
ga je van te voren weer eten bij schrijvers ?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een tweepersoonsbed.
Ik had het te druk met mijn date.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu niet weer hide en seak met mij spelen
Usine was het.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je van te voren weer eten bij schrijvers ?
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh en
Ik ben er ook bij, dat heb ik aan iemand moeten beloven.
Ik kwam ook voor het eten.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar hebben ze het slechtste personeel van heel eindhoven
Goed ding....op zich.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wedden dat de lesbo's het dan op een rennen gaan zetten ?
Ook met andere vrienden van me zou ik het bezoeken niet overwegenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook omdat er leuke mensen gaan hoor. Zou er in mijn eentje niet naar toe gaan.
en ik maar denken dat je voor Stijn kwamquote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef Tomasso het volgende:
Friso. Ik ben 2 keer geweest, maar dan ook alleen voor jullie. Ik zou er zelf niet naartoe gaan omdat ik het zo'n geweldig feest vond/vind.
Jij maakte te midden van de lesbeaux uit het L topic je friso debuutquote:Op maandag 27 juni 2011 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook omdat er leuke mensen gaan hoor. Zou er in mijn eentje niet naar toe gaan.
Maar die moeten ook al om 22:00 op bed liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook met andere vrienden van me zou ik het bezoeken niet overwegen.
Schaam je je voor mij?!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ook met andere vrienden van me zou ik het bezoeken niet overwegen.
niet direct na het jeugdjournaal en sesamstraat ?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die moeten ook al om 22:00 op bed liggen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die moeten ook al om 22:00 op bed liggen.
Nee, waarom zou ik dat doen? Ik vind er gewoon geen zak aanquote:
Oh dat is idd wel een valide reden om niet te gaanquote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Ik vind er gewoon geen zak aan.
Teveel lesbo'squote:Op maandag 27 juni 2011 10:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Ik vind er gewoon geen zak aan.
En terecht, het is namelijk ontzettend geinig.quote:
In tegenstelling tot Ang3l, die momenteel verre van grappige opmerkingen post.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En terecht, het is namelijk ontzettend geinig.
Lekker aan het werk?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ang3l, die momenteel verre van grappige opmerkingen post.
Nee ik laat andere mensen voor me werken, ik ben slechts aanwezig.quote:
maar wie houdt er dan toezicht op de toezichthouder ?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik laat andere mensen voor me werken, ik ben slechts aanwezig.
Wij dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie houdt er dan toezicht op de toezichthouder ?
Geef me 5 minuten en ik sta voor zijn deur. Aanpakken die handelquote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als hij weer eens aan zijn werk ontsnapt is en voor je aan de balie staat ?
Jij met je cola.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh gatver, ik heb pepsi max gekocht ipv normale t.t
Nou ja, ik weet een zoete smaak wel te waarderen jaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt gebruik aan suiker/aspartaam ?
Daar kan iemand toch geen zin in hebbenquote:
Nee, mensen die geen koffie lusten kijk ik ook altijd raar aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kan iemand toch geen zin in hebben?
En terecht.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, mensen die geen koffie lusten kijk ik ook altijd raar aan.
Sorry Ang3l
Dan ga ik wel met vitamine C koffie drinken.quote:
Je doet maarquote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met vitamine C koffie drinken.
Wij (broer en ik) hebben onze moeder een koffie-automaat cadeau gegeven met haar 50e verjaardag. Koffie van versgemalen bonen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met vitamine C koffie drinken.
Puur eigen agenda dusquote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wij (broer en ik) hebben onze moeder een koffie-automaat cadeau gegeven met haar 50e verjaardag. Koffie van versgemalen bonen.
Mijn moeder drinkt nóg meer koffie.quote:
Sowieso, wie koopt er nou Pepsi als ie lekkere cola wilquote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh gatver, ik heb pepsi max gekocht ipv normale t.t
Ikquote:Op maandag 27 juni 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, wie koopt er nou Pepsi als ie lekkere cola wil
zelfs de externen beginnen nu al hierover vanuit de klant te mailenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Of ze dachten gewoon: typisch een stroekblunder!
Upload 'm meteen even naar parkhunks.nl.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Knappe gespierde shirtloze broekheellaaghangende jongen in t parkik zou er bijna een foto van maken ware t niet dat ik eerder hier heb gezegd dat ik dat stom vond en dat ik de foto toch niet meer mag posten
Gecondoleerd jochie, sterkte de komende dagenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Dit is een dag die ik voor altijd ga herinneren.
Aart is vandaag overleden na 1,5 jaar strijd tegen de kanker...
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Gecondoleerd. Dikke kus en knuffel. Sterkte met het hele proces. Een proces dat natuurlijk al een tijd van te voren bekend was, maar wat het er echt niet lichter op maakt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Da's kut, maar ook wel een opluchting, lijkt me. Veel sterkte met "plekje geven" en alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Ach gossiequote:Op maandag 27 juni 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Hetero in paniek. Buurman wilde langskomen. Maar hij belde en normaal komt ie gewoon langs. Dus nu is ie bang dat buurman net achterom is geweest en ons op de bank had zien liggen
Hij bibberde bijna aan de telefoon. Ocherm.
Tja. Dat gaat er toch een keer van komen jongen.
Ik herken het ook wel van vroeger inderdaad...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef Ang3l het volgende:
Van mijn kant geen haast. Maar ooit zal t toch moeten. Hij krijgt t af en toe Spaans benauwd.
Herkenbaar +1
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gister voor het eerst uitgescholden voor faggot. Wat een mijlpaal
Gefeliciteerd, Wonquote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef wonderer het volgende:
Faggot? als in het muziek instrument?!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef wonderer het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |