Verkapte-Homo-TVP-post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom hier nooit, maar een of andere homo op onze school heeft dat liedje born this way dus gespeeld tijdens muziek
/post
quote:
Mooi zo, vervelend kreng.quote:
quote:
BITCHFIGHT, Onee, CATFIGHT, Onee, GAYFIGHT.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iemand loopt al de hele tijd op FB te spammen dat Michael Jackson nu 2 jaar dood is... like I care?!?!!?
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nuquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nu
ik vind het niet onaardig, en de clip ook nietquote:
dat die nog filmpjes maakt, ik dacht dat die intussen al wel gestopt wasquote:
Hardlopen, maar aangezien dat niet kan: thee drinken/film kijken/muziek luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Grand Theft Auto IV.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Of de bron van je woede elimineren.
Ik heb dat nooit gelezen. Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht de Donald Duck.
Met bron bedoel ik de externe prikkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met bron bedoel ik de externe prikkel.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik kan nu overigens wel een deuk op mijn amygdala gebruiken.
Ik heb mijn week gewoon niet.quote:
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb mijn week gewoon niet.
Op zaterdagavond is dat nog nét wat meer confronterend.
Niet afgesproken met vrienden etc, maar dat is verder mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?
Alsof je daar blij mee moet zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk ben ik niet alleen, ik heb jullie
Ja nou jij vraagt mij ook niet langs te komen en van je crème brûlée te genieten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof je daar blij mee moet zijn.
Hadden we toch al semi afgesproken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Peter het volgende:
Tha_Erik, zou je voor de Homo-topics hier op willen letten als we mannelijk schoon posten? Dan kan dat iig geen kwaad meer. Jij hebt de rechten
Tis een truucje waardoor we nog wel mannelijk schoon kunnen posten, en das anders dan een paar dagen terug ( ander truucje)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hadden we toch al semi afgesproken?
vet geeft smaak aan het vleesquote:
maar bij SAJ moet ik dan weer nooit aan Succade denkenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Sucade lappen is het juist vies
Bezigheidstherapie?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef wonderer het volgende:
Pizza eten, zelfgebakken, dat moet ook helpen.
Zoiets jaquote:
Sucade lappen, dat eet toch ook bijna niemand meer heden ten dagequote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bij Sucade lappen is het juist vies
Ik ben totaal geen Wierd Al fan, maar dit is wel heel erg raak.quote:
Check.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Peter het volgende:
Tha_Erik, zou je voor de Homo-topics hier op willen letten als we mannelijk schoon posten? Dan kan dat iig geen kwaad meer. Jij hebt de rechten
We hebben gister als afsluiting van het dansseizoen hots gedaan met Johnny Walker black label ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Grand Theft Auto IV.
Of een douche/bad nemen en een Whisky of Calvados.
Hoe had je dat vanavond willen doen met nóg een extra logee?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gister als afsluiting van het dansseizoen hots gedaan met Johnny Walker black label ....
Niet mijn drankje, zo puur.
Ik heb al het hele weekend een logee
Maar woensdag is e f pleite, dan is ie naar Rock Werchter.
dat was nooit zo'n succes, logeert de hetero bij je?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon. Tibo of Dave hebben toch ook wel eens hier geslapen terwijl jij er was?
Linkje?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ooowww, de foto's van Friso zijn leuk geworden
En hetero staat e ropen ik mag ze gewoon op de site zeten
Ben jij lesbofiel?quote:
Wie is 'hetero' dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.frisofeest.nl/fotofeest.html
misschien heb je hier iets aan ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wie is 'hetero' dan?![]()
En waarom staat er één dame op iedere foto?
Edit: album 9/24/2010. Ik ben foto's van vorig jaar aan het bekijken.![]()
Ik kwam een van mijn vroegere fuckbuddy's tegen op de foto'squote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef creno het volgende:
[..]
http://www.frisofeest.nl/fotofeest.html
misschien heb je hier iets aan ?
Ik ben nu die van deze maand er op aan het zetten as we speak, maar dat duurt ffquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Steve het volgende:
Die foto's zijn van een maand ervoor, met moulin rouge als thema.
Ah oke!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu die van deze maand er op aan het zetten as we speak, maar dat duurt ff
Op www.frisofeest.nl staan wel die vakantie foto's, gewoon main page, niet foto page.
En die dame die op iedere foto stond dat is Emma, ons animeermeisjeDie werd overal bijgesleurd!
Da's Kugquote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik gok op die in het zwart boven Erik
Bingoquote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok op die meest rechtste... and if so... nice catch Ang3l
VLNRquote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
https://lh4.googleusercon(...)F4/s640/DSC00760.JPG
Namen graag!
Staat hier hetero ook tussen?![]()
Wat hij zegt!quote:
Eriks blik.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
https://lh4.googleusercon(...)F4/s640/DSC00760.JPG
Namen graag!
Staat hier hetero ook tussen?![]()
En lief en zoquote:
Ik heb erg moeten lachen om al die vakantiefoto'squote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Eriks blik.![]()
.
Eriks vakantiefoto is ook leuk..
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VLNR
Stefke, Bas (Friso), Kugari-Ken, Steve, Tha_Erik, hetero
Er is goed mee te praten ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lief en zo
En hij leert snel![]()
Volgens mij vinden m'n vrienden 'm ook allemaal wel leuk. Plus het handige is dat ie echt tegen iedereen wel aanlult. Ik loop wel eens rond om ff met vrienden te kletsen en dan kom ik terug... staat ie weer met iemand te ouwehoeren die ie net pas ontmoet heeftVrijdag op Friso, gister bij de dansvoorstelling van mij ... die vermaakt zich volgens mij overal wel
Mij ookquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.
Ik kom echt naar de volgende Friso hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En lief en zo
En hij leert snel![]()
Volgens mij vinden m'n vrienden 'm ook allemaal wel leuk. Plus het handige is dat ie echt tegen iedereen wel aanlult. Ik loop wel eens rond om ff met vrienden te kletsen en dan kom ik terug... staat ie weer met iemand te ouwehoeren die ie net pas ontmoet heeftVrijdag op Friso, gister bij de dansvoorstelling van mij ... die vermaakt zich volgens mij overal wel
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is goed mee te praten ja.. Heb ook een filmpje van z'n cursus gezien.
![]()
Ik zag het jaquote:En ik heb nu een foto met hetero en ik samen..
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
Ik hoef me in september in ieder geval niet druk te maken over wat ik aan moet doen..
slijmjurkquote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik gok op die in het zwart boven Erik
Juist een extreem lange onderarmquote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
https://lh5.googleusercon(...)Zg/s640/DSC00759.JPG
Lijkt me een zwaar leven... met zo'n handicap (hij mist zijn rechter arm)
Bedoel eigenlijk IRLquote:
hij zwemt in Tongelreepquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die Friso-Bas komt mij vaag bekend voor.
welkom aan boordquote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
Ik hoef me in september in ieder geval niet druk te maken over wat ik aan moet doen..
hoezo niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Steve het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |