Verkapte-Homo-TVP-post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom hier nooit, maar een of andere homo op onze school heeft dat liedje born this way dus gespeeld tijdens muziek
/post
quote:
Mooi zo, vervelend kreng.quote:
quote:
BITCHFIGHT, Onee, CATFIGHT, Onee, GAYFIGHT.quote:
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Iemand loopt al de hele tijd op FB te spammen dat Michael Jackson nu 2 jaar dood is... like I care?!?!!?
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nuquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom d'r wel weer uit hoor, maar het is wel kut nu
ik vind het niet onaardig, en de clip ook nietquote:
dat die nog filmpjes maakt, ik dacht dat die intussen al wel gestopt wasquote:
Hardlopen, maar aangezien dat niet kan: thee drinken/film kijken/muziek luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Grand Theft Auto IV.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
Wat doen jullie als je kwaad bent? Ik ben eigenlijk nooit pissed off dus ik weet niet goed wat ik moet doen, en lichamelijke uitlaatklep (boksbal of zo) is nu nog even uitgesloten
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Of de bron van je woede elimineren.
Ik heb dat nooit gelezen. Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ik dacht de Donald Duck.
Met bron bedoel ik de externe prikkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je wilt een deuk op je amygdala slaan?
Weet ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met bron bedoel ik de externe prikkel.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik kan nu overigens wel een deuk op mijn amygdala gebruiken.
Ik heb mijn week gewoon niet.quote:
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb mijn week gewoon niet.
Op zaterdagavond is dat nog nét wat meer confronterend.
Niet afgesproken met vrienden etc, maar dat is verder mijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik klink nu als een vierjarige, maar waarom? Waarom is dat op zaterdagavond confronterender dan op andere dagen/avonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |