SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Niet zo vloeken jongedame.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GEZOCHT?! IK HEB ER AL EEN GEVONDEN GVD.
Mind your language dear!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ging uren geleden, hypocrieteling.
[..]
Ganzenvoordombo's?
watquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ging uren geleden, hypocrieteling.
[..]
Ganzenvoordombo's?
Ik ben hemelsblauw toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ook pasteltintenalleen vrienden zijn knal blauw
Heb je dat zonnetje buiten gezienquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een blijdschap bloempje!!!
Haaiiii
Niet doen dan, je spieren moeten rusten wanneer je spierpijn hebt dan kun je beter niet lopen dat is niet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je dat zonnetje buiten gezienEn ik hoef pas om 2 uur op stage te zijn, dus ik heb er ook werkelijk nog iets aan!
Nu het dilemma: hardlopen, of niet. Ik heb nog keiveel spierpijn en ga ook heen en weer naar stage fietsen vandaag. Lastig, lastig.
Ik hoopte al dat iemand dat zou zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet doen dan, je spieren moeten rusten wanneer je spierpijn hebt dan kun je beter niet lopen dat is niet goed.
Bier drinken kan sowieso, als ik hoofdpijn heb neem ik mijn medicijnen in met bier.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef cerror het volgende:
Spierpijn? Gewoon veel bier drinken en verder gaan.
Maar, maar, ik kan moeilijk lam op mijn stage aankomen hequote:Op donderdag 15 maart 2012 10:01 schreef cerror het volgende:
Spierpijn? Gewoon veel bier drinken en verder gaan.
Ik kijk gewoon niet naar de luchtquote:
Dan drink je warme melk. En neem een warm bad. Of je gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kan moeilijk lam op mijn stage aankomen heEn dan iedereen daar vertellen dat ze beter niet kunnen drinken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan drink je warme melk. En neem een warm bad. Of je gaat gewoon niet.
Rust nemen muts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon wel morgen rennen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |