Die zitten nu gezellig in een kroeg.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
Dacht dat Arnhemmers gezelliger waren
Op woensdag avondquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die zitten nu gezellig in een kroeg.
Tis een slag apart he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Op woensdag avondDas lang geleden voor mij
MIsschien ik wel, weet het nog niet zeker of ik kanquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
Zaterdag is het St Patricks
day. Ierse pub anyone?
Misschien even, maar ik heb ook een wedstrijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
day. Ierse pub anyone?
Pff, dan is het daar altijd overvol.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
day. Ierse pub anyone?
Vorig jaar niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Pff, dan is het daar altijd overvol.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat loopt er toch raar volk in ArnhemEcht.
Hoe laat?quote:
Laten we zeggen 21:00, dan kunnen we nog een plaatsje bemachtigen aan de bar. Waarschijnlijk komen er niet veel mensen en dan is het leuker om aan de bar te zitten.quote:
Dan kom ik ook om 10 uur, geen zin om een uur alleen te zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
Ik kom wel even, maar dan tegen een uur of 10.
Ik zag jullie nogquote:Op zondag 18 maart 2012 02:19 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met whosvegas in The Unirish pub
Maar wel druk en groen bier
Waarom heb je je niet even gemeld dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 03:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag jullie nog
Jij kon je jas niet vindenEn je stond uiteindelijk tegen een vriend van me praten
Ik stond naast je, riep je naam, maar je hoorde me nietquote:Op zondag 18 maart 2012 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heb je je niet even gemeld dan?
Ik hoorde een paar keer hard "Niels!" roepen gedurende de avond, maar de eerste paar keer bleek het niet mij te betreffen dus later reageerde ik er niet meer opquote:Op zondag 18 maart 2012 03:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik stond naast je, riep je naam, maar je hoorde me nietVolgens mij was het groene bier je een beetje naar je hoofd gestegen
Mijn hele handen zijn trouwens groen nu, ik krijg het er echt niet van af
quote:Op zondag 18 maart 2012 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar keer hard "Niels!" roepen gedurende de avond, maar de eerste paar keer bleek het niet mij te betreffen dus later reageerde ik er niet meer op
Pioneers of Lovequote:
Ik heb nog wel een groen tientje in m'n portemonnee zitten zag ikquote:Op zondag 18 maart 2012 13:17 schreef whosvegas het volgende:
ben wakker
St. Patrick day, was... awesome
Leuke sfeer, goede band en groen bier
Enne ik heb geen groene handen
Voor herhaling vatbaar
Ik helemaal geenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:30 schreef voodoolady het volgende:
In totaal zijn we zes fietsen in zes jaar kwijt, niet normaal.
Ooh klote zeg!!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:10 schreef voodoolady het volgende:
Mijn fiets is gewoon weer gestolen! Bij een kerk nog wel. Ben zo boos, het is al de zoveelste keer
20 jaar heb ik in zuid gewoond, nooit een fiets gestolen en nu 6 jaar in noord...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik helemaal geenEn ik zet mijn fiets overal neer
Maar ik heb er dan ook 2 sloten op, misschien ook een idee? Enne koop geen nieuwe fiets voor 800 euro maar en tweedehandsje voor max 200 euro.
Ook nooit alleen aan het wiel vastzetten, da's basiskennis. Altijd aan het frame vastzettenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:16 schreef Façade het volgende:
Bij mijn kekke racefiets habben ze het wiel ervanonder gehaald en het slot achtergelaten.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef VacaLoca het volgende:
Ben er echt scheitziek van dat je in deze pauperstad na 12 uur nergens meer komt met het OV.
Voor jou zijn er altijd straaltjes, ook al regent het pijpenstelenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Hopelijk zijn er voor het weekend nog een paar straaltjes over!!
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ga terug naar The Big City dan
En het weekend erop geen treinverkeer naar Utrechtquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
In other OV news: komend weekend geen treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen/Tiel
Persoonlijk zal het me aan me reet roesten: ik heb een Fok!account, dus ik hoef nergens heenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
Jij vind het normaal dat anno 2012(!) een top 10 stad van een toch wel welvarend land als Nederland gewoon geen vervoer aanbied 's nachts?
En dat er nog altijd geen nachtnetwerk is tussen Arnhem en Nijmegen?
Maar goed ik lees net dat vanaf december 2012 er een nieuwe vervoerder komt, Hermes, en dat die wel van plan zijn om nachtverbindingen uit te breiden, en ook tussen Arnhem en Nijmegen. Beter veels te laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
In other OV news: komend weekend geen treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen/Tiel
Als partyboy heb ik er 3x per week last vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Persoonlijk zal het me aan me reet roesten: ik heb een Fok!account, dus ik hoef nergens heen
Dat is de instellingquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Persoonlijk zal het me aan me reet roesten: ik heb een Fok!account, dus ik hoef nergens heen
Als die maandag het trein verkeer, maar weer op orde isquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En het weekend erop geen treinverkeer naar Utrecht
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Voor jou zijn er altijd straaltjes, ook al regent het pijpenstelen
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ben je jarig vandaag? Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]zonnestraaltjes op m'n verjaardag!!
Nee, nog niet!! Zondag pas!! Daarom hoop ik op een beetje zon in het weekendquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd
Hihi ben je op dezelfde dag jarig als Garisson72quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nog niet!! Zondag pas!! Daarom hoop ik op een beetje zon in het weekend
Trouwens best sneu, door het klokverzetten ben ik een uur korter jarig
Nou, hopen dat het mooi weer gaat worden, ik zal de regendans voor je doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nog niet!! Zondag pas!! Daarom hoop ik op een beetje zon in het weekend
Trouwens best sneu, door het klokverzetten ben ik een uur korter jarig
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hihi ben je op dezelfde dag jarig als Garisson72![]()
Alleen die wordt 40. Bejaard. Oud. Opa. VEERTIG
Het is een schadequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:44 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nou, hopen dat het mooi weer gaat worden, ik zal de regendans voor je doen.
Enne, hoe durven ze, de klok een uur te verzetten als jij jarig bent
Voor mij komt de veertig angstvallig dichtbij, nog 5 jaartjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]ook voor Garisson72! Maar 40 word ik nog niet. Duurt nog ff
[..]
Het is een schade
Gefeliciteerd alvast! Volgens mij komt het wel goed met het weer! Wel jammer van dat uurtje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ach, ik ben op m'n verjaardag ook wel op fok te vinden hoorhoewel ik een tropisch eilandje ook niet af zou slaan
Ja, ik vanmiddag... Blij dat het er weer was, maar ik zei nog tegen mijn bezoek: juich nog niet te vroeg, je weet maar nooit. En twee minuten later was 't weer uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier niemand last van de stroomstoring in zuid?
Moet mijn wekker weer opnieuw instellenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier niemand last van de stroomstoring in zuid?
Ja, het kan naar de 2switch.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, je wilt het hebben, of ja, het kan naar 2switch?
OK topquote:
Sriously? Laat ik net dat weekend een afspraak in Utrecht hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zin om eens saampjes te gaan ganzeborden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja ja, je komt nog eens wat tegen als je de berging opruimt
Ik ook... Of nou ja, in Bussum, maar dan kom je door Utrechtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Sriously? Laat ik net dat weekend een afspraak in Utrecht hebben
Dan doen we een ganzenbord-meetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zin om eens saampjes te gaan ganzeborden?
Denk eens aan FOK!kers helpen FOK!kers ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
We hadden het eerlijk gezegd nog nooit gedaan... Ik kom dingen tegen waarvan je denkt, waarom?! Een doosje van een telefoon die we al jaren niet meer hebben. Tegels van de badkamer. Olie voor de auto die ik niet meer heb. Glazen, schalen, kopjes, kannen. Het is hopeloos!
Sowieso. Maar het moet wel een beetje bruikbaar zijn, wil mensen wel iets geven waar ze ook echt niet aan hebben. Een doos vol paperclips en punaises, wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk eens aan FOK!kers helpen FOK!kers ?
Oh ja, tuurlijk! Hahahahahahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sowieso. Maar het moet wel een beetje bruikbaar zijn, wil mensen wel iets geven waar ze ook echt niet aan hebben. Een doos vol paperclips en punaises, wordt niemand blij van.
In 7 jaar tijd 5x verhuizen helpt heel erg met dit soort dingen. En toch heb ik nog steeds teveel zooi in huisquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Precies. Ik probeer dat ook van me af te zetten, maar ik vind het erg moeilijk. Die treinkaartjes, oké, da's tot daar aan toe. Maar soms kom ik nieuwe dingen tegen waar ik niks aan heb, en dan kan ik het echt niet in de kliko pleuren... Maar het moet ook weg. Toch maar naar de kringloop fietsen dan (een aantal keer)
Misschien nog als knipselspul voor een school of dergelijke?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:08 schreef picodealion het volgende:
Ik heb idd een jaargang Vrij nederland hier waar ik over twijfel. Maar ze zijn eigenlijk al zo snel gedateerd dat je er niks meer aan hebt.
Zekerwel!! Heb volgens mij nog nooit zulk mooi weer gehad op m'n verjaardag!!quote:Op maandag 26 maart 2012 09:52 schreef whosvegas het volgende:
Gisteren helemaal niet aan ged acht, gefeliciteerd Guppy
Leuke verjaardag gehad?
Ja was aan het longboarden toen mijn wiel ergen achter bleef haken (heel lullig drempeltje). Toen ving ik de klap op met mijn handen en toen was het auw.quote:
ik heb eens in het voorste coupe gestaan direct achter de machinist, toen reden we ook iemand omver.. t bloed zat tegen t raampje aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:04 schreef Façade het volgende:
Wtf, mijn trein heeft misschien iemand aangereden tussen Ede en Utrecht.
Jep.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb eens in het voorste coupe gestaan direct achter de machinist, toen reden we ook iemand omver.. t bloed zat tegen t raampje aan
Je was in 't Moortgat?quote:Op zondag 1 april 2012 03:17 schreef Michhas het volgende:
Wederom remlof gespot zonder de kans om hoi te zeggen
Vertel dat lekker in het odw topic!quote:Op zondag 1 april 2012 14:06 schreef whosvegas het volgende:
Afgelopen vrijdag naar Moss geweest in Doornroosje
Wat een goed concert, een van de betere van het afgelopen jaar
Ja, ik ga een paar keer per jaar naar Kleef (meestal), of Emmerich. Met name wc-papier (veel sterker en toch ecologisch verantwoord), en de Vitamine C-met-zink van de DM.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Nog Arnhemmers die boodschappen doen in Duitsland?
Vandaag eens weekinkopen gedaan in Elten, bij de Netto.
Oa pizza, 2 stuks in 1 doos voor ¤2,30
Heb wel een auto vd zaak met pas dus dat scheelt natuurlijk de kosten om erheen te rijden.
Dat is best een eind fietsen met een krat Dab achteropquote:Op woensdag 4 april 2012 17:32 schreef Vork het volgende:
Ik ga wel eens met de fiets naar Kleve om boodschappen te doen.
Dank u, voor uw constructieve bijdragequote:Op maandag 2 april 2012 22:45 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Vertel dat lekker in het odw topic!
Ik zoek nog een duitse supermarkt waar het de moeite waard is om voor een week inkopen te doen. Ik denk aan de grootte van een Famila supermarkt (en met een goede drankafdeling ^^) Is dit iets?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik ga een paar keer per jaar naar Kleef (meestal), of Emmerich. Met name wc-papier (veel sterker en toch ecologisch verantwoord), en de Vitamine C-met-zink van de DM.
Was jij in het moortgat zaterdag? Ik ookquote:
Yup, paar keer per jaar naar Kleve met de busquote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Nog Arnhemmers die boodschappen doen in Duitsland?
Vandaag eens weekinkopen gedaan in Elten, bij de Netto.
Oa pizza, 2 stuks in 1 doos voor ¤2,30
Heb wel een auto vd zaak met pas dus dat scheelt natuurlijk de kosten om erheen te rijden.
Zeker, de Aldi's in Duitsland mochten al langer A-merken verkopen, en ze zijn completer dan in Nederland.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik zoek nog een duitse supermarkt waar het de moeite waard is om voor een week inkopen te doen. Ik denk aan de grootte van een Famila supermarkt (en met een goede drankafdeling ^^) Is dit iets?
Aldi Sud
Bahnhofstraße 12
46446 Emmerich am Rhein, Deutschland
Goede Vrijdag, hè.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Over supermarkten gesproken. Morgen is de AH XL al om 19:00 uur dichtprimitief gedoe
Alsof er iemand in de kerk zitquote:Op donderdag 5 april 2012 08:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Goede Vrijdag, hè.
Wees blij dat ze niet om 14:30 uur sluiten. Om 15 uur wordt de kruisweg gelopen![]()
Ik ZAT dan altijd in de kerkquote:Op donderdag 5 april 2012 08:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Alsof er iemand in de kerk zitik vind t stom
Ja, tussen 12 en 1 ongeveer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Was jij in het moortgat zaterdag? Ik ook
Ik vind het ook stom!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Over supermarkten gesproken. Morgen is de AH XL al om 19:00 uur dichtprimitief gedoe
Ik ook (van 10 tot sluit ongeveer, gevolgd door fifth en buik. Ja, het was zo'n avondquote:
Aan de bar, met een vriend van me. Ik kwam net van een FOK! POLmeet in Utrecht, dus ben blij dat ik niet ook nog naar De Buik ben gegaanquote:Op donderdag 5 april 2012 18:46 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik ook (van 10 tot sluit ongeveer, gevolgd door fifth en buik. Ja, het was zo'n avond) Waar zat jij dan?
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef kabelhaspel het volgende:
Guppyfriend, nog bedankt voor de Zenbu-code! Goed gebruik van kunnen maken! Zit nu nog 20mb op ongeveer
Ah, hebben we elkaar ongetwijfeld gezien. Ik zat met n groep aan een van die tafels naast de bar.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de bar, met een vriend van me. Ik kwam net van een FOK! POLmeet in Utrecht, dus ben blij dat ik niet ook nog naar De Buik ben gegaan
Ik er vanavond trouwens weer.
In de krant zelf stond verder nog dat de bewoners wel een gaslucht roken maar niet met Alliander gebeld hadden. Ze hadden de deuren en ramen maar open gezet, tot het te koud werd. En daarop volgde de explosie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef kabelhaspel het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-t-Duifje-Arnhem.ece
Is moeilijk ook, nadenkenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
In de krant zelf stond verder nog dat de bewoners wel een gaslucht roken maar niet met Alliander gebeld hadden. Ze hadden de deuren en ramen maar open gezet, tot het te koud werd. En daarop volgde de explosie.
Tactisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:55 schreef e-wok het volgende:
Vannacht waren ze de putdeksels van de Sonsbeekweg aan het controleren. Wat een pokkelawaai gaf dat! Vannacht is sessie 2, hopen dat ik er nu wel doorheen slaap...
Omdat?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef voodoolady het volgende:
Geen treinen tussen driebergen en ede, wel bussen
Fijn....quote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef voodoolady het volgende:
Geen treinen tussen driebergen en ede, wel bussen
Ik heb via Den Bosch gegokt. Sta nu dus in een overvolle intercity naar Den Bosch...quote:
Dat had ik ook moeten doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef Façade het volgende:
Ik ga via Amersfoort naar Barneveld naar Ede naar Arnhem. Kom er wel.
Das bij Boxtel, naar Eindhoven rijd er nu ook niks. Nu in de intercity naar Zwolle, ook weer oorlog en haringen in een ton.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dat had ik ook moeten doen.
Was er geen stroomstoring bij den bosch?
Ik zit eindelijk in een bus vanaf driebergen.
Vergeet ook de Koninginnenach nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef kabelhaspel het volgende:
Zat net ff te Googlen maar Koninginnedag in Arnhem beloofd ook wel ok te worden
Goeie manier om de stad nog weer beter te leren kennen, al begint het al redelijk vertrouwd te worden na 2 maanden er nu te wonen
Welkom. Ter introductie is het gebruikelijk dat je een leuke foto van jezelf post waar je helemaal opstaatquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
Ik ben nieuw hier op fok, mag ik me komen melden? Vanaf 1 juli woon ik ook in arnhem, momenteel nog woonzaam in heerhugowaard (n-h))
groetjes!
Welkom!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
Ik ben nieuw hier op fok, mag ik me komen melden? Vanaf 1 juli woon ik ook in arnhem, momenteel nog woonzaam in heerhugowaard (n-h))
groetjes!
Naakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welkom. Ter introductie is het gebruikelijk dat je een leuke foto van jezelf post waar je helemaal opstaat
Welkom, waar in Arnhem?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
groetjes!
Schuurtjes alleen gebruiken voor opslag.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef Puala het volgende:
Ach, het is een straat met enkel nieuwbouw. Voor nu (2,5 maand) valt het me nog alles mee. Het enige wat jammer is is dat de middelbare scholieren niet snappen dat er prullenbakken zijn voor afval en dat je niet op de schuurtjes van huizen hoort te klimmen/dansen.
Oud arnhems gebruik :pquote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef Puala het volgende:
Ach, het is een straat met enkel nieuwbouw. Voor nu (2,5 maand) valt het me nog alles mee. Het enige wat jammer is is dat de middelbare scholieren niet snappen dat er prullenbakken zijn voor afval en dat je niet op de schuurtjes van huizen hoort te klimmen/dansen.
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef picodealion het volgende:
Mwah, aan de Huissensestraat was niet mijn favoriete plekje om te wonen.
Ik ben ook aan het nadenken want voor zo ver ik weet staat er in Malburgen geen 1 middelbare school, alleen basisscholen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Oud arnhems gebruik :p
Ik ben wel heel hard aan het nadenken waar die middelbare school dan staat?
Bah, allemaal Belgen en Chinezen en Colombianen over je heen. Daar word ik niet echt nat van.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Xiance het volgende:
stap ik net de bus uit.. beland ik middenin een volkenbreuk van 30 seconden.. drijf en drijf nat
mgoed, we zijn weer droog en aan de koffie
whahahaha ik zie net de fout pas.. hoe treurigquote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Façade het volgende:
[..]
Bah, allemaal Belgen en Chinezen en Colombianen over je heen. Daar word ik niet echt nat van.
Nee klopt, maar blijkbaar lopen ze wel door Malburgen heenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat is geen Malburgen meer toch?
Spijkerkwartier FTW!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:27 schreef kabelhaspel het volgende:
Ah, het wijk-bashen gaat weer beginnen?
Waar?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben alweer aangevallen door een gans tijdens het hardlopenop dezelfde plek ook nog. Zou ie toch een nestje hebben daar?
Ingang van Immerloo Park op de Matsersingelquote:
Ooh das aan de vukkeerde kan'quote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ingang van Immerloo Park op de Matsersingel
Heul niet! Want ik heb tijdens het hardlopen ook een "stadsboerderij" ontdekt! En ik zag lammetjes, en jonge eendjesquote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ooh das aan de vukkeerde kan'
grote kans dat er dan ook jonge gansjes zijn hequote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heul niet! Want ik heb tijdens het hardlopen ook een "stadsboerderij" ontdekt! En ik zag lammetjes, en jonge eendjes
Ja die ganzen vallen je ook aan...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
grote kans dat er dan ook jonge gansjes zijn he
Bij vijverwijk (naast klarendal) zwemmen iig wel al jonge gansjes! zooo cute![]()
lef hebben ze wel...quote:Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ja die ganzen vallen je ook aan...
Ik zou z'n nek er af bijtenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben alweer aangevallen door een gans tijdens het hardlopenop dezelfde plek ook nog. Zou ie toch een nestje hebben daar?
Ja ook niet gewoon alleen wat geluid maken maar ook meteen een paar meter achtervolgen! Het lef.quote:
bewonderingswaardig.. ik ken helaas teveel ouders die niet zo zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ja ook niet gewoon alleen wat geluid maken maar ook meteen een paar meter achtervolgen! Het lef.
Gewoon harder lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik ging harderquote:
Note to self, in het zwart, volgende keerquote:Op zondag 22 april 2012 10:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hier in Sonsbeek zie ik ook geregeld hardlopers die te grazen worden genomen door ganzen. Gewone wandelaar laten ze wel met rust. Ziet er blijkbaar erg bedreigend uit zo'n hard rennende, fluoriscerende kleding dragend mens
Door een gans?quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en die vrouw die verkracht daar bij Sonsbeek
die vrouw is de verkrachter?quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik/wij vertrekken over niet lang naar een andere plek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga het ook even via jullie proberen.
Voordat ik naar Engeland ging heb ik m'n woning op moet zeggen omdat gezeik met huurbaas. Ik ben over ongeveer een maand weer terug maar ik moet wel een huis hebben dan.
Weten jullie naast Direct Wonen, Rotsvast en Immorent nog andere makelaars? Ik sta al overal bij die gare kamernet/kamer.nl/kamertje.nl dingen ingeschreven, maar het liefst zou ik natuurlijk iets zelfstandigs hebben en in een perfecte wereld ook nog om en nabij het centrum.
Dusseh, hebben jullie nog tips?![]()
Heel veel kusjes.![]()
![]()
Wat is niet lang en wat probeer je te zeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik/wij vertrekken over niet lang naar een andere plek.
Aan de Sonsbeeksingel (tussen Goed en station Velperpoort) staan al maanden twee kamers leeg, weet alleen niet van wie die zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga het ook even via jullie proberen.
Voordat ik naar Engeland ging heb ik m'n woning op moet zeggen omdat gezeik met huurbaas. Ik ben over ongeveer een maand weer terug maar ik moet wel een huis hebben dan.
Weten jullie naast Direct Wonen, Rotsvast en Immorent nog andere makelaars? Ik sta al overal bij die gare kamernet/kamer.nl/kamertje.nl dingen ingeschreven, maar het liefst zou ik natuurlijk iets zelfstandigs hebben en in een perfecte wereld ook nog om en nabij het centrum.
Dusseh, hebben jullie nog tips?![]()
Heel veel kusjes.![]()
![]()
Dat er in de ghetto van Arnhem-Noord een kamer vrij komt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is niet lang en wat probeer je te zeggen?
Thanks remmie, ik houd al die kamersites sowieso al in de gaten, maar meer als laatste alternatief. Ik weet dat er particulier ook wel appartementjes/studio's te vinden zijn (ik hoef geen penthouse, maar iets zelfstandigs is wel fijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Sonsbeeksingel (tussen Goed en station Velperpoort) staan al maanden twee kamers leeg, weet alleen niet van wie die zijn.
Edit: één ervan is deze http://www.kamertje.nl/kamers/77851/arnhem
Arnhem is sowieso toch één grote ghetto?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Façade het volgende:
[..]
Dat er in de ghetto van Arnhem-Noord een kamer vrij komt.
En voor de zomervakantie zou onze verhuizing wel af moeten zijn.
mijn IQ is ook niet meer wat t was..quote:
Denk dat ik vanavond, Waylon proberen te fotograferen, als het niet gaat regenen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik vanavond bij de Kroeg en/of Pegasus te vinden ben.
Die dader is in ieder geval gepakt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Orly? Dat is mooi nieuws.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Die dader is in ieder geval gepakt.
en de volgende: http://www.gelderlander.n(...)dumhof-in-Arnhem.ecequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Orly? Dat is mooi nieuws.
Was het nou zo dat er ook een dode man was gevonden in Sonsbeek Park datzelfde weekend? Zoiets hoorde ik bij de kapper, zou ook in de krant hebben gestaan maar verder niets over gelezen/gehoord.
Omg, je ava is geanimeerd nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Orly? Dat is mooi nieuws.
Was het nou zo dat er ook een dode man was gevonden in Sonsbeek Park datzelfde weekend? Zoiets hoorde ik bij de kapper, zou ook in de krant hebben gestaan maar verder niets over gelezen/gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |