Welkom. Ter introductie is het gebruikelijk dat je een leuke foto van jezelf post waar je helemaal opstaatquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
Ik ben nieuw hier op fok, mag ik me komen melden? Vanaf 1 juli woon ik ook in arnhem, momenteel nog woonzaam in heerhugowaard (n-h))
groetjes!
Welkom!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
Ik ben nieuw hier op fok, mag ik me komen melden? Vanaf 1 juli woon ik ook in arnhem, momenteel nog woonzaam in heerhugowaard (n-h))
groetjes!
Naakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Welkom. Ter introductie is het gebruikelijk dat je een leuke foto van jezelf post waar je helemaal opstaat
Welkom, waar in Arnhem?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Missdonna het volgende:
Hallo mensjes!
groetjes!
Schuurtjes alleen gebruiken voor opslag.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef Puala het volgende:
Ach, het is een straat met enkel nieuwbouw. Voor nu (2,5 maand) valt het me nog alles mee. Het enige wat jammer is is dat de middelbare scholieren niet snappen dat er prullenbakken zijn voor afval en dat je niet op de schuurtjes van huizen hoort te klimmen/dansen.
Oud arnhems gebruik :pquote:Op woensdag 18 april 2012 08:56 schreef Puala het volgende:
Ach, het is een straat met enkel nieuwbouw. Voor nu (2,5 maand) valt het me nog alles mee. Het enige wat jammer is is dat de middelbare scholieren niet snappen dat er prullenbakken zijn voor afval en dat je niet op de schuurtjes van huizen hoort te klimmen/dansen.
Dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef picodealion het volgende:
Mwah, aan de Huissensestraat was niet mijn favoriete plekje om te wonen.
Ik ben ook aan het nadenken want voor zo ver ik weet staat er in Malburgen geen 1 middelbare school, alleen basisscholen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Oud arnhems gebruik :p
Ik ben wel heel hard aan het nadenken waar die middelbare school dan staat?
Bah, allemaal Belgen en Chinezen en Colombianen over je heen. Daar word ik niet echt nat van.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Xiance het volgende:
stap ik net de bus uit.. beland ik middenin een volkenbreuk van 30 seconden.. drijf en drijf nat
mgoed, we zijn weer droog en aan de koffie
whahahaha ik zie net de fout pas.. hoe treurigquote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Façade het volgende:
[..]
Bah, allemaal Belgen en Chinezen en Colombianen over je heen. Daar word ik niet echt nat van.
Nee klopt, maar blijkbaar lopen ze wel door Malburgen heenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat is geen Malburgen meer toch?
Spijkerkwartier FTW!quote:Op woensdag 18 april 2012 08:27 schreef kabelhaspel het volgende:
Ah, het wijk-bashen gaat weer beginnen?
Waar?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben alweer aangevallen door een gans tijdens het hardlopenop dezelfde plek ook nog. Zou ie toch een nestje hebben daar?
Ingang van Immerloo Park op de Matsersingelquote:
Ooh das aan de vukkeerde kan'quote:Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ingang van Immerloo Park op de Matsersingel
Heul niet! Want ik heb tijdens het hardlopen ook een "stadsboerderij" ontdekt! En ik zag lammetjes, en jonge eendjesquote:Op woensdag 18 april 2012 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ooh das aan de vukkeerde kan'
grote kans dat er dan ook jonge gansjes zijn hequote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heul niet! Want ik heb tijdens het hardlopen ook een "stadsboerderij" ontdekt! En ik zag lammetjes, en jonge eendjes
Ja die ganzen vallen je ook aan...quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
grote kans dat er dan ook jonge gansjes zijn he
Bij vijverwijk (naast klarendal) zwemmen iig wel al jonge gansjes! zooo cute![]()
lef hebben ze wel...quote:Op donderdag 19 april 2012 17:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ja die ganzen vallen je ook aan...
Ik zou z'n nek er af bijtenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben alweer aangevallen door een gans tijdens het hardlopenop dezelfde plek ook nog. Zou ie toch een nestje hebben daar?
Ja ook niet gewoon alleen wat geluid maken maar ook meteen een paar meter achtervolgen! Het lef.quote:
bewonderingswaardig.. ik ken helaas teveel ouders die niet zo zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ja ook niet gewoon alleen wat geluid maken maar ook meteen een paar meter achtervolgen! Het lef.
Gewoon harder lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik ging harderquote:
Note to self, in het zwart, volgende keerquote:Op zondag 22 april 2012 10:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hier in Sonsbeek zie ik ook geregeld hardlopers die te grazen worden genomen door ganzen. Gewone wandelaar laten ze wel met rust. Ziet er blijkbaar erg bedreigend uit zo'n hard rennende, fluoriscerende kleding dragend mens
Door een gans?quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en die vrouw die verkracht daar bij Sonsbeek
die vrouw is de verkrachter?quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik/wij vertrekken over niet lang naar een andere plek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga het ook even via jullie proberen.
Voordat ik naar Engeland ging heb ik m'n woning op moet zeggen omdat gezeik met huurbaas. Ik ben over ongeveer een maand weer terug maar ik moet wel een huis hebben dan.
Weten jullie naast Direct Wonen, Rotsvast en Immorent nog andere makelaars? Ik sta al overal bij die gare kamernet/kamer.nl/kamertje.nl dingen ingeschreven, maar het liefst zou ik natuurlijk iets zelfstandigs hebben en in een perfecte wereld ook nog om en nabij het centrum.
Dusseh, hebben jullie nog tips?![]()
Heel veel kusjes.![]()
![]()
Wat is niet lang en wat probeer je te zeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik/wij vertrekken over niet lang naar een andere plek.
Aan de Sonsbeeksingel (tussen Goed en station Velperpoort) staan al maanden twee kamers leeg, weet alleen niet van wie die zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga het ook even via jullie proberen.
Voordat ik naar Engeland ging heb ik m'n woning op moet zeggen omdat gezeik met huurbaas. Ik ben over ongeveer een maand weer terug maar ik moet wel een huis hebben dan.
Weten jullie naast Direct Wonen, Rotsvast en Immorent nog andere makelaars? Ik sta al overal bij die gare kamernet/kamer.nl/kamertje.nl dingen ingeschreven, maar het liefst zou ik natuurlijk iets zelfstandigs hebben en in een perfecte wereld ook nog om en nabij het centrum.
Dusseh, hebben jullie nog tips?![]()
Heel veel kusjes.![]()
![]()
Dat er in de ghetto van Arnhem-Noord een kamer vrij komt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is niet lang en wat probeer je te zeggen?
Thanks remmie, ik houd al die kamersites sowieso al in de gaten, maar meer als laatste alternatief. Ik weet dat er particulier ook wel appartementjes/studio's te vinden zijn (ik hoef geen penthouse, maar iets zelfstandigs is wel fijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de Sonsbeeksingel (tussen Goed en station Velperpoort) staan al maanden twee kamers leeg, weet alleen niet van wie die zijn.
Edit: één ervan is deze http://www.kamertje.nl/kamers/77851/arnhem
Arnhem is sowieso toch één grote ghetto?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Façade het volgende:
[..]
Dat er in de ghetto van Arnhem-Noord een kamer vrij komt.
En voor de zomervakantie zou onze verhuizing wel af moeten zijn.
mijn IQ is ook niet meer wat t was..quote:
Denk dat ik vanavond, Waylon proberen te fotograferen, als het niet gaat regenen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:39 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik vanavond bij de Kroeg en/of Pegasus te vinden ben.
Die dader is in ieder geval gepakt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Orly? Dat is mooi nieuws.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Die dader is in ieder geval gepakt.
en de volgende: http://www.gelderlander.n(...)dumhof-in-Arnhem.ecequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Orly? Dat is mooi nieuws.
Was het nou zo dat er ook een dode man was gevonden in Sonsbeek Park datzelfde weekend? Zoiets hoorde ik bij de kapper, zou ook in de krant hebben gestaan maar verder niets over gelezen/gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |