Wanneer wordt hier nou eens iets aan gedaan.quote:Tbs'er ontsnapt in Arnhem
Laatste update: 22 april 2012 21:22 infoBekijk op de kaart
ROTTERDAM - Een 30-jarige tbs'er is zaterdag tijdens zijn begeleid verlof ontsnapt in Arnhem. Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) zondagavond desgevraagd laten weten.
Foto: ANP
De man ontsnapte aan het einde van de middag en is sindsdien spoorloos. De zegsman kon niet zeggen waarvoor de tbs'er is veroordeeld. De man zat vast in de kliniek De Kijvelanden in Poortugaal (bij Rotterdam).
Een speciaal team van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) doet onderzoek naar de ontsnapping.
Eind maart ontsnapte een 29-jarige tbs'er uit dezelfde kliniek tijdens zijn verlof aan zijn begeleiders. Hij werd op 11 april weer opgepakt, onder meer nadat de politie zijn signalement had verspreid. De man was veroordeeld voor meerdere zedendelicten.
Omdat dit zoveelste bericht hierover mij laat lachen van treurigheidquote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom nou weer zo'nemoticon maar dan voor fok voor je post
Ogen open, kontje dicht!quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, ik houd mijn ogen open, ik moet straks nog door Arnhem naar huis fietsen.
Levenslang dan maar.quote:Op zondag 22 april 2012 22:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nee. Ze 20 jaar lang opsluiten en dan ineens weer op straat gooien zal voordelig zijn voor de maatschappij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op, het is nieuws. Natuurlijk worden de keren dat het foutgaat eruitgepikt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef AryaMehr het volgende:
Een TBS'er die ontsnapt en half Nederland staat weer op z'n kop. Elke dag lopen er TBS'ers (met of zonder begeleiding) rond in Nederland en in 95% van de gevallen gaat het gewoon goed. Men hoort en ziet natuurlijk alleen de zaken die misgaan.
Het zal dan ook een fictief getal zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef DrSnuggle het volgende:
5% vind ik best veel, en aangezien het geen lieve mensen zijn vind ik het wel terecht dat er zo alarm word geslagen.
Goeie oogkleppen man!quote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Er ontsnapt een enkeling en TS stelt gelijk dat TBS niet werkt
Ex TBS'erquote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef AryaMehr het volgende:
Een TBS'er die ontsnapt en half Nederland staat weer op z'n kop. Elke dag lopen er TBS'ers (met of zonder begeleiding) rond in Nederland en in 95% van de gevallen gaat het gewoon goed. Men hoort en ziet natuurlijk alleen de zaken die misgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |