Nog een keer verkrachten?quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Wat zou de gemiddelde Fokker doen als er een vrouw aan de deur staat om 7 uur s'ochtends die zegt dat ze verkracht is?
Politie bellen...quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Wat zou de gemiddelde Fokker doen als er een vrouw aan de deur staat om 7 uur s'ochtends die zegt dat ze verkracht is?
Deur dicht.quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Politie bellen, situatie inschatten, blijven wachten op de politie als de vrouw in shock is of als de vrouw helder is direct in de schoenen springen en direct de buurt door trekken op zoek naar die vermeende verkrachterquote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Opvangen, aanhoren, overdragen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef Re.active het volgende:
[..]
Politie bellen, situatie inschatten, blijven wachten op de politie als de vrouw in shock is of als de vrouw helder is direct in de schoenen springen en direct de buurt door trekken op zoek naar die vermeende verkrachter
Maar als er echt enkele minuten tussen zitten tussen de verkrachting en dat de vrouw bij mij aan de deur staat gaat mijn zorg uit naar het pakken van de dader.quote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Opvangen, aanhoren, overdragen.
En ondertussen rooft zij je woning leegquote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef Re.active het volgende:
[..]
Maar als er echt enkele minuten tussen zitten tussen de verkrachting en dat de vrouw bij mij aan de deur staat gaat mijn zorg uit naar het pakken van de dader.
Dus als de vrouw in zo'n geval helder en bij is, dan laat ik haar achter in mijn woning terwijl de politie onderweg is en ga ik direct de buurt in op zoek, want de dader is veelal ter voet en dus heb je met de fiets/auto een grotere kans op succes dan pas wanneer de politie een kleine 10 minuten arriveert om daarna eerst de vrouw uit te horen en pas na een kwartier of meer een zoektocht te gaan starten
Dan komt het weer aan op puntje inschatten van de situatie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En ondertussen rooft zij je woning leeg
quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Wij wonen aan het Sonsbeekpark. Smerige daad
Het zou wat zijn ja.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dan komt het weer aan op puntje inschatten van de situatie.
Maar je staat wel vreemd te kijken denk ik als je na een tijdje terug komt zonder succes en je tv en alle dure spullen zijn weg![]()
En waar was jij toen het gebeurde?quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Sterktequote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Er belt hier nooit iemand aan.quote:
Op FOK!quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waar was jij toen het gebeurde?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |