Volgens mij wel. En die heeft altijd gratis verzending!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:03 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Vraagje: dat is toch gewoon dezelfde site als de nextdirect.com of snap ik iets niet?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:03 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Vraagje: dat is toch gewoon dezelfde site als de nextdirect.com of snap ik iets niet?
Ik kan die online niet vinden. Wat voor maat is het?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:40 schreef snoopy het volgende:
Gisteren bij H en M geweest
Deze heb ik voor Lis gekocht:
[ afbeelding ]
jongensquote:Op zondag 25 maart 2012 12:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan die online niet vinden. Wat voor maat is het?
Dat helpt mij niet. Ik kan m niet vinden.quote:
Shorts... Dank je.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:09 schreef mignonne het volgende:
Bij de jongens vanaf maat 86, en dan bij shorts.
http://www.hm.com/nl/product/96294?article=96294-A
Lotgenotencontact gezocht!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef Marrije het volgende:
't is een ziekte... Dat zegt mn vriendin ook altijd
ligt beetje aan t schoentje, ik vind de ballerina's altijd ruim & gympjes net een halve maat te klein.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand misschien of de schoentjes van de H&M groot of klein vallen?![]()
Ik heb online besteld (simpele licht roze basic gympjes van een tientje) maar het is ruim 1,5 jaar geleden dat ik schoeisel bij de H&M gekocht heb, en toen heb ik de babymaten in de winkel gepast. Nu dus online. Of valt er niks over te zeggen (zoals bijna alles bij de H&M)?
Thanks!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ligt beetje aan t schoentje, ik vind de ballerina's altijd ruim & gympjes net een halve maat te klein.
Hij staat leuk! Die van mij komt als het goed is vandaag of morgen binnen. Mooi dat het gewoon een 92 was, hoeven we niet ingewikkeld te doen!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef -Spring het volgende:
Hij is leuk, hè?
Wel iets te kort lijkt, maar de schouderbandjes kunnen losser.
[ afbeelding ]
Dan kun je 'm beter aan Tirza geven, hier is het wel lekker weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
Dat wordt dan wel binnen want ik woon in die achterlijke provincie waar de temperatuur nauwelijks boven de 13 graden uitkomt, zelfs met zon.
Dan ben ik blind (of ik keek gewoon niet goed..).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
H&M heeft ook kortemouwenrompers, ik heb er 3, op het moment is het in de winkel, 3 voor een tientje
Hemdrompers had ik voor mijn oudste bij de Hema vandaan. Voor Sarah heb ik die nu nog niet.
*kuch*overzeswekeninzuiditalieishetvastookwelmooiweer*kuch*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dan kun je 'm beter aan Tirza geven, hier is het wel lekker weer!
(garpje)
Ja ik was alweer aan het vinden geslagen. Heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan en heb er toen overheen gekeken (ws omdat ik nog niet had bedacht dat ze nodig waren).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef MamaPurk het volgende:
H&M heeft ook mouwloos zie ik nu
Vanyel, als je naar baby meisjes gaat en dan best basics, dan heb je ze allemaal voor je volgens mij
Ja maar op de voorpagina staat ook een witte end ie zie je bijna niet door de witte achtergrond...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik was alweer aan het vinden geslagen. Heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan en heb er toen overheen gekeken (ws omdat ik nog niet had bedacht dat ze nodig waren).
Dat shirt is nog niet beschikbaar bij lindex. Volgende week pas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:56 schreef ymme het volgende:
Gaat er nog iemand deze week bij Lindex bestellen![]()
Loon komt vandaag binnen en Mart 'moet' dat shirt met de brandweerauto echt hebben![]()
Oh haha. Volgende week danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat shirt is nog niet beschikbaar bij lindex. Volgende week pas.
Zoals eerder gezegd. Als hij beschikbaar is ga ik weer bestellen. Maar dan zou ik graag zien dat je deze bestelling afgerond hebtquote:
jep ik heb net 1 hemdromper en 2 donkerblauwe met korte mouw gekochtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan ben ik blind (of ik keek gewoon niet goed..).
Terug naar H&M!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alstu!
Ja.leuk is ie he!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:56 schreef Reilain het volgende:
Dat spijkerbroekje Sonnetje! <3 Zou ik Oona ook zo aandoen
Oooh!quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk Spring!De blaag weigerde in alle toonaarden om te staan, dus hier moet je 't even mee doen...
[ afbeelding ]
Nee... doe ik ook niet meer, kost meer tijd dan dat het geld oplevert. Ik schuif het gewoon allemaal door naar Rienk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef ymme het volgende:
Mooi Mc_Laura.
(toevallig geen kleertje te koop die thijs te klein zijnHij loopt er altijd zo mooi bij)
Lucky Rienkquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee... doe ik ook niet meer, kost meer tijd dan dat het geld oplevert. Ik schuif het gewoon allemaal door naar Rienk.
Ja, en lucky me, want ik zie het vaak nog een keer voorbij komen <3quote:
Das natuurlijk wèl een complimentquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zat ook elke keer maar weer in V&A te spieken als ik een post van McLaura zag...
Ehm.... dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oooh!
Heb je m nou voor ¤12,- gekocht of heeft ze je gematst voor een euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |