Lotgenotencontact gezocht!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef Marrije het volgende:
't is een ziekte... Dat zegt mn vriendin ook altijd
ligt beetje aan t schoentje, ik vind de ballerina's altijd ruim & gympjes net een halve maat te klein.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand misschien of de schoentjes van de H&M groot of klein vallen?![]()
Ik heb online besteld (simpele licht roze basic gympjes van een tientje) maar het is ruim 1,5 jaar geleden dat ik schoeisel bij de H&M gekocht heb, en toen heb ik de babymaten in de winkel gepast. Nu dus online. Of valt er niks over te zeggen (zoals bijna alles bij de H&M)?
Thanks!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ligt beetje aan t schoentje, ik vind de ballerina's altijd ruim & gympjes net een halve maat te klein.
Hij staat leuk! Die van mij komt als het goed is vandaag of morgen binnen. Mooi dat het gewoon een 92 was, hoeven we niet ingewikkeld te doen!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:29 schreef -Spring het volgende:
Hij is leuk, hè?
Wel iets te kort lijkt, maar de schouderbandjes kunnen losser.
[ afbeelding ]
Dan kun je 'm beter aan Tirza geven, hier is het wel lekker weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
Dat wordt dan wel binnen want ik woon in die achterlijke provincie waar de temperatuur nauwelijks boven de 13 graden uitkomt, zelfs met zon.
Dan ben ik blind (of ik keek gewoon niet goed..).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
H&M heeft ook kortemouwenrompers, ik heb er 3, op het moment is het in de winkel, 3 voor een tientje
Hemdrompers had ik voor mijn oudste bij de Hema vandaan. Voor Sarah heb ik die nu nog niet.
*kuch*overzeswekeninzuiditalieishetvastookwelmooiweer*kuch*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dan kun je 'm beter aan Tirza geven, hier is het wel lekker weer!
(garpje)
Ja ik was alweer aan het vinden geslagen. Heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan en heb er toen overheen gekeken (ws omdat ik nog niet had bedacht dat ze nodig waren).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:00 schreef MamaPurk het volgende:
H&M heeft ook mouwloos zie ik nu
Vanyel, als je naar baby meisjes gaat en dan best basics, dan heb je ze allemaal voor je volgens mij
Ja maar op de voorpagina staat ook een witte end ie zie je bijna niet door de witte achtergrond...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik was alweer aan het vinden geslagen. Heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan en heb er toen overheen gekeken (ws omdat ik nog niet had bedacht dat ze nodig waren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |