Dat doe ik af en toe ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef Moofasah het volgende:
Zo, heb de hele week opgespaard, en vanavond ga ik er eens lekker voorzitten met een bak chips
Heb me er ook extra voor ingehouden om niet te kijken door de weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe ookAls m'n vriend met z'n vrienden weg is 's avonds laat, ga ik lekker in bed GTST kijken
Welke chips?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef Moofasah het volgende:
Zo, heb de hele week opgespaard, en vanavond ga ik er eens lekker voorzitten met een bak chips
Paprika ook lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Paprika. Maar bolognese is inderdaad ook lekker
EN BEDANKT, RTLquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Frey het volgende:
Nah, ik stop met filmpjes. Heb het jaren lang met veel plezier gedaan, ook nog een tijdje in samenwerking met De GTSTClub (later Courant). Altijd veel positieve reacties gehad, maar de tijden veranderen helaas.
Het zou mooi zijn als Jef nu Anton met Maxime betraptquote:Het blijft nu zoals vroeger gewoon bij plaatjes.
[ afbeelding ]
Zoals Jef die Robert met Bowien betrapt.
Nope.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Want je was nooit gestopt als RTL niet zo achterlijk was gaan doen toch?
Die fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Frey het volgende:
Nah, ik stop met filmpjes. Heb het jaren lang met veel plezier gedaan, ook nog een tijdje in samenwerking met De GTSTClub (later Courant). Altijd veel positieve reacties gehad, maar de tijden veranderen helaas.
Het blijft nu zoals vroeger gewoon bij plaatjes.
[ afbeelding ]
Zoals Jef die Robert met Bowien betrapt.
Sowieso jammer dat het gebeurd: RTL snapt totaal niet dat account als die van jou of MikeTuinstra "free publicity" zijn voor GTST.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope.
Maar het is hun materiaal. Alleen jammer dat het nu pas gebeurd en ook nog zo inconsequent.
Van GTST kan ik het nog wel begrijpen, zeker nu alles op DVD komt. Maar ik snap totaal niet waarom bijvoorbeeld ook fragmenten van Voetbal International worden verwijderd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat het gebeurd: RTL snapt totaal niet dat account als die van jou of MikeTuinstra "free publicity" zijn voor GTST.
Dat ook. Hetzelfde voor The Voice of Holland, RTL Boulevard e.d. Dat blijft nooit eeuwig op RTLXL staan, op YouTube wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Van GTST kan ik het nog wel begrijpen, zeker nu alles op DVD komt. Maar ik snap totaal niet waarom bijvoorbeeld ook fragmenten van Voetbal International worden verwijderd.
Ketchupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Vind de chips van Lays nooit zo lekker. Behalve de Cheese & Onion
Ik mis de frites van Cheetos! Die waren zo lekkerquote:
En die lust ik dan juist weer nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Vind de chips van Lays nooit zo lekker. Behalve de Cheese & Onion
quote:
Ik vond hem eerst lekkerder maar toen hebben ze de smaak veranderd en nu zijn ze niet zo lekker meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik mis de frites van Cheetos! Die waren zo lekker
[..]
En die lust ik dan juist weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |