Van GTST kan ik het nog wel begrijpen, zeker nu alles op DVD komt. Maar ik snap totaal niet waarom bijvoorbeeld ook fragmenten van Voetbal International worden verwijderd.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat het gebeurd: RTL snapt totaal niet dat account als die van jou of MikeTuinstra "free publicity" zijn voor GTST.
Dat ook. Hetzelfde voor The Voice of Holland, RTL Boulevard e.d. Dat blijft nooit eeuwig op RTLXL staan, op YouTube wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Van GTST kan ik het nog wel begrijpen, zeker nu alles op DVD komt. Maar ik snap totaal niet waarom bijvoorbeeld ook fragmenten van Voetbal International worden verwijderd.
Ketchupquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Vind de chips van Lays nooit zo lekker. Behalve de Cheese & Onion
Ik mis de frites van Cheetos! Die waren zo lekkerquote:
En die lust ik dan juist weer nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:20 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nog nooit op. Vind de chips van Lays nooit zo lekker. Behalve de Cheese & Onion
quote:
Ik vond hem eerst lekkerder maar toen hebben ze de smaak veranderd en nu zijn ze niet zo lekker meerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik mis de frites van Cheetos! Die waren zo lekker
[..]
En die lust ik dan juist weer niet
Dat had ik dus ook al met paprika. Ineens was er een wijziging met het zout en smaakte het gewoon niet meer zoals het ooit was. Wel nog lekker naar mijn idee though.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst lekkerder maar toen hebben ze de smaak veranderd en nu zijn ze niet zo lekker meer
Ik wou dat ik light chips lekker vond, scheelt calorieenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al met paprika. Ineens was er een wijziging met het zout en smaakte het gewoon niet meer zoals het ooit was. Wel nog lekker naar mijn idee though.
Maar nu heb ik light, en die vind ik ook heel lekker
Zal de volgende keer eens Crocky pakken inderdaad. Pak eigenlijk altijd standaard Lays.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik light chips lekker vond, scheelt calorieen
Ik had laatst lekkere chipsPaprika chips van Croky ribble rock stond op de verpakking
echt heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |