GHB hè, je voelt je totaal anders en zal me niks verbazen dat je dan opeens durft auto te rijden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
Waarom gaat Aysen dan ook rijden, ze merkte zelf dat ze niet helemaal goed was[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de rest zelf verwijderd ja. Ik heb er ook geen zin meer in.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef GSMboy het volgende:
Frey, heb jij een hoop films op jouw Youtube account verwijderd?
Alle Ludo vs. Dian scenes, en de scene van maxime als "Verloren zus" zijn nu verwijderd.
Youtube geeft niet aan dat ze geclaimd zijn door RTL..
Kunnen we niet een andere video-site gaan gebruiken om onze GTST-content op te uploaden, eentje die niet snel luistert naar rechthebbenden?
Ik ben blij dat ik een aantal (20 stuks) aan spannende scenes via Keepvid nog veiliggesteld heb.
Isabella die Charlie ontvoerd, Isabella die de zee in duikt, Martine's nederlaag, vertrek van Harmsen, Janine op de brandstapel etc...
Dus Frey... vertel eens
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef GSMboy het volgende:
[..]
GHB hè, je voelt je totaal anders en zal me niks verbazen dat je dan opeens durft auto te rijden.
Waar ik heb de preview niet helemaal gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: photobucket kan ook toch? als je dat profiel prive maakt kan RTL er niet bij volgens mij![]()
Ik vind er niks aan. Maar ja ik vond Danny ook niks aan... Ik heb meer met Ludo denk ik ( ook meer mijn leeftijdscategoriequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er toch mis met al die vrouwen? Ze doen net alsof Face van the A-team binnen komt lopen, zo geweldig fantastisch is die kerel toch niet?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]Vimeo is ook altijd goed, en goede kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: photobucket kan ook toch? als je dat profiel prive maakt kan RTL er niet bij volgens mij![]()
Dat doe ik af en toe ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef Moofasah het volgende:
Zo, heb de hele week opgespaard, en vanavond ga ik er eens lekker voorzitten met een bak chips
Heb me er ook extra voor ingehouden om niet te kijken door de weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe ookAls m'n vriend met z'n vrienden weg is 's avonds laat, ga ik lekker in bed GTST kijken
Welke chips?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef Moofasah het volgende:
Zo, heb de hele week opgespaard, en vanavond ga ik er eens lekker voorzitten met een bak chips
Paprika ook lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Paprika. Maar bolognese is inderdaad ook lekker
EN BEDANKT, RTLquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Frey het volgende:
Nah, ik stop met filmpjes. Heb het jaren lang met veel plezier gedaan, ook nog een tijdje in samenwerking met De GTSTClub (later Courant). Altijd veel positieve reacties gehad, maar de tijden veranderen helaas.
Het zou mooi zijn als Jef nu Anton met Maxime betraptquote:Het blijft nu zoals vroeger gewoon bij plaatjes.
[ afbeelding ]
Zoals Jef die Robert met Bowien betrapt.
Nope.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Want je was nooit gestopt als RTL niet zo achterlijk was gaan doen toch?
Die fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Frey het volgende:
Nah, ik stop met filmpjes. Heb het jaren lang met veel plezier gedaan, ook nog een tijdje in samenwerking met De GTSTClub (later Courant). Altijd veel positieve reacties gehad, maar de tijden veranderen helaas.
Het blijft nu zoals vroeger gewoon bij plaatjes.
[ afbeelding ]
Zoals Jef die Robert met Bowien betrapt.
Sowieso jammer dat het gebeurd: RTL snapt totaal niet dat account als die van jou of MikeTuinstra "free publicity" zijn voor GTST.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope.
Maar het is hun materiaal. Alleen jammer dat het nu pas gebeurd en ook nog zo inconsequent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |