Die is al een tijdje uit het asortiment, en volgensmij was het een tijdelijke smaakquote:
I know. Ik wil die blouse hebben!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
_O
Die blauwe blouse was echt een mooie kleur
Ik zag bij The Sting een zomerjasje in die kleur, wil hem eigenlijk nog gaan kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:14 schreef GTFransST het volgende:
I
[..]
I know. Ik wil die blouse hebben!
Heb je de nieuwe Silverlight wel geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:02 schreef Moofasah het volgende:
WTF, nu doet geen enkele aflevering van GTST het nog op RTL Gemist!!!
Wat een kutsite is dat toch ook!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef roos85 het volgende:
The Gillie show
Die gast heeft een filmpje gemaakt, en heeft een script
Het gaat wel over een cliff.. (nieuwe personages komen er in voor)
Zie:
http://www.toweltv.com/show/The+Gillie+Show+2.0/12
![]()
![]()
Nee, dat is voor de nieuwe chips smaken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:09 schreef PeterKelder het volgende:
Op bol.com staan nu twee kleuren aangegeven bij seizoen 6 & 7. Zullen dit de kleuren van de boxen worden?
Pics!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef GTFransST het volgende:
Inmiddels is het mij gelukt om in de stad de blauwe blouse te bemachtigen bij Jack en Jones.
Hij is niet exact hetzelfde, maar hij lijkt er wel heel erg veel op. Super!
Zoek je de blouse van Nick en dan vind je hem bij Jack.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef GTFransST het volgende:
Inmiddels is het mij gelukt om in de stad de blauwe blouse te bemachtigen bij Jack en Jones.
Ik moest ook even denkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoek je de blouse van Nick en dan vind je hem bij Jack.
graag gedaan .quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef GTFransST het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:44 schreef roos85 het volgende:
Die shortiedan had die gast in dat filmpje wat ik tijden geleden had gepost toch gelijk
Misschien dat 't me dan weer een beetje kan interesseren...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef leilab het volgende:
Volgende week komt Wiet terug , ben er benieuwd.
Geweldigquote:
Het is ook allemaal niet meer te volgen he!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoek je de blouse van Nick en dan vind je hem bij Jack.
Dat waren de schrijvers alweer vergeten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef GTFransST het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet meer te volgen he!![]()
Achja, ze waren ooit elkaars vijanden en bij Nick's vertrek stond Jack hem doodleuk uit te zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |