twitter:televisionary twitterde op woensdag 21-03-2012 om 00:24:13The first two episodes of S2 #GameofThrones are very, very strong indeed. Some spellbinding, heart-pounding stuff. I've missed this world. reageer retweet
Dan zal ik mij in de naam vergist hebben. Bedoelde Jory, ik schreef ook dat ik pas in boek 1 ben dus lijkt mij moeilijk dat ik dan iets uit boek 2 zou gaan spoilerenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Wat ik in een spoiler heb gezet zit (bij mijn weten ?) in boek 2, niet in boek 1. Misschien handig als je dat even weghaalt.
Ja ook omdat Jory dus ook zwart droeg. Snapte het al even niet omdat mensen van the Wall zich eigenlijk niet bemoeien met conflicten tussen de verschillende huizen. Volgens mij zijn Yoren en Jory op dat moment ook beide in Kings Landing?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Ik gooide Jory en Yoren ook door elkaar in de serie
Heel even maar, want Jory werd al snel vermoord. Die was met Ned meegegaan naar het zuiden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ook omdat Jory dus ook zwart droeg. Snapte het al even niet omdat mensen van the Wall zich eigenlijk niet bemoeien met conflicten tussen de verschillende huizen. Volgens mij zijn Yoren en Jory op dat moment ook beide in Kings Landing?
Naja ik heb het veranderd, ookal staat overal duidelijk dat het over boek 1 gaat.
Yoren komt bij Ned als Arya net door de kerkers heeft gezworven. Daarna krijgt Ned ruzie met Robbert en wilt weggaan. In de serie gaat Ned dan als laatste daad in Kings Landing naar het bordeel om een bastaard van Robert te ontmoeten (in het boek is dit volgens mij een flashback?).quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heel even maar, want Jory werd al snel vermoord. Die was met Ned meegegaan naar het zuiden.
Yoren was op eigen gelegenheid en op een ander tijdstip naar King's Landing gegaan om nieuwelingen te recruteren. Daar waren ze zo vriendelijk hem het schuim uit de cellen mee te geven.
Was er eigenlijk wel een scène waarin Jory en Yoren samen in beeld waren? Of was Jory al dood toen Yoren bij Ned op kantoor kwam?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij krijg je dan niets meer mee van Yoren, maar die namen lijken best op elkaar en in de serie is het verschil (voor mij) ook best moeilijk te zien
quote:
Een tikkeltje spoilerig van de makers!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:55 schreef Sitethief het volgende:
https://www.facebook.com/GameOfThrones?sk=app_239424042811686
SPOILER: dingen die boekenlezers wel weten maar een seriekijker niet echt logisch zal vinden in die link hierbovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah well.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een tikkeltje spoilerig van de makers!Oh sorrySPOILER: dingen die boekenlezers wel weten maar een seriekijker niet echt logisch zal vinden in die link hierbovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah well..
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Nee joh!quote:
Ik ga binnenkort de boeken bestellenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee joh!.
Ik denk dat we het er met z'n allen over eens kunnen zijn dat officiële uitingen van de makers per definitie niet aangemerkt kunnen worden als spoilers. Anders kunnen al die trailers ook niet..
Maar ik vind het wel een rare actie van de makers om nu al op Theon te focussen.
fijn, dus die theon gaat nog belangrijk worden, bedankt voor alweer een spoilerquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee joh!.
Ik denk dat we het er met z'n allen over eens kunnen zijn dat officiële uitingen van de makers per definitie niet aangemerkt kunnen worden als spoilers. Anders kunnen al die trailers ook niet..
Maar ik vind het wel een rare actie van de makers om nu al op Theon te focussen.
Tamelijk close, hoewel de serie uiteraard hier en daar wat weg heeft geknipt (en soms wat nieuws erin heeft geplakt).quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:55 schreef Sitethief het volgende:
Hoe close zijn de boeken en de serie? Ik Weet dat de schrijver nauw betrokken is bij de serie, maar dat zegt niet altijd iets.
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo Nederlands vond klinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel raar om toch duidelijk het Nederlandse accent te horen... Ben héél benieuwd of dat niet de illusie gaat doorbreken
Klopt, soms klinkt een Nederlands accent zo "zeikerig" maar dat is bij haar niet echt het geval.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:38 schreef Breuls het volgende:
Ach, iedereen heeft een accent. Het Nederlandse accent is voor ons zo irritant omdat het zo fout klinkt, maar voor anderen is het "gewoon" een "ander" accent, zoals Spaans Engels, Duits Engels, Russisch Engels, etcetera.
Maar juist dat irritante hoorde ik bij Van Houten juist niet.
Poeh! Dat heeft ze dan goed geregeld zeg! Vind haar accent heel erg meevallen trouwens. Ik spreek nu even voor andere films. NL accent beleef ik ook als ergerlijk maarja dat zal elk land van zichzelf hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Breuls het volgende:
Jazeker wel. Er zijn al video's en foto's van, en HBO NL kan niet ophouden ermee te pochen.
+ dat ze schattig en lekker isquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klopt, soms klinkt een Nederlands accent zo "zeikerig" maar dat is bij haar niet echt het geval.
Er wordt niets gespoilerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de vorige pagina niet gelezen (want ik za dat er spul uit de boeken werd gespoilerd), maar heeft er iemand gesteld dat carice meespeelt in seizoen 2? Lijkt me toch niet!?
En in GOT Gingerquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
+ dat ze schattig en lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |