Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo Nederlands vond klinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel raar om toch duidelijk het Nederlandse accent te horen... Ben héél benieuwd of dat niet de illusie gaat doorbreken
Klopt, soms klinkt een Nederlands accent zo "zeikerig" maar dat is bij haar niet echt het geval.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:38 schreef Breuls het volgende:
Ach, iedereen heeft een accent. Het Nederlandse accent is voor ons zo irritant omdat het zo fout klinkt, maar voor anderen is het "gewoon" een "ander" accent, zoals Spaans Engels, Duits Engels, Russisch Engels, etcetera.
Maar juist dat irritante hoorde ik bij Van Houten juist niet.
Poeh! Dat heeft ze dan goed geregeld zeg! Vind haar accent heel erg meevallen trouwens. Ik spreek nu even voor andere films. NL accent beleef ik ook als ergerlijk maarja dat zal elk land van zichzelf hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef Breuls het volgende:
Jazeker wel. Er zijn al video's en foto's van, en HBO NL kan niet ophouden ermee te pochen.
+ dat ze schattig en lekker isquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klopt, soms klinkt een Nederlands accent zo "zeikerig" maar dat is bij haar niet echt het geval.
Er wordt niets gespoilerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de vorige pagina niet gelezen (want ik za dat er spul uit de boeken werd gespoilerd), maar heeft er iemand gesteld dat carice meespeelt in seizoen 2? Lijkt me toch niet!?
En in GOT Gingerquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
+ dat ze schattig en lekker is
Zekersquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
+ dat ze schattig en lekker is
U bent zelf Ginger?quote:
Vreemd, als ik de link kopieer doet hij het niet om een of andere reden. Achja hier dan maar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef Dagonet het volgende:
Je link werkt niet en ik kan het zo snel niet vinden op ew.com?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ik vind ze wel sexyquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef MAHL het volgende:
De eerste review is binnen, het schijnt helaas wat tegen te vallen
[..]
Zekers
[..]
U bent zelf Ginger?
Hoezo versta jij een A- onder 'tegenvallen'?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef MAHL het volgende:
De eerste review is binnen, het schijnt helaas wat tegen te vallen
[..]
Zekers
[..]
U bent zelf Ginger?
Zat maar te plagenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo versta jij een A- onder 'tegenvallen'?
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:35 schreef megamandy het volgende:
Ik durfde niet te lezen, maar dacht wel godver
Hmkay.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zat maar te plagenMaar geen schrikreacties gehad dus?
Ja. Maar ze gaan boek 3 ws. in seizoen 3 en 4 doen, om begrijpelijke redenenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ooh wat een heerlijk verslavende serie! 2 weken geleden pas voor het eerste gezien, was al veel te snel klaar. Gelukkig al bijna seizoen 2!
Ben ook meteen boek 1 gaan lezen, bevalt goed!
Is seizoen 1 gelijk aan boek 1 en dan straks seizoen 2 boek 2 enz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Oke, daar zal ik dan al lezende wel achter gaan komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef MAHL het volgende:
Review (met spoilers), en een interview met Emilia
[..]
Ja. Maar ze gaan boek 3 ws. in seizoen 3 en 4 doen, om begrijpelijke redenen
Ja dat had ik ook snel gezien, wel grappigquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef MAHL het volgende:
Haha, had pas net door (die kerel in de review op youtube had het erover) dat Osha ook Tonks in de Harry Potter films is
Heerlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef MAHL het volgende:
Mooi meisje, de actrice die Margarey speelt
Hoe vinden jullie fangirls trouwens een baardige, vieze Jaime?
Stukken beter dan dat gladde blondequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef MAHL het volgende:
Lekker ruigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef MAHL het volgende:
Ik ben er ten tijde van Lost en 24 mee opgehouden. Toen keek ik elke week de promo, maar dat was allemaal zo verdraaid dat je er totaal andere gedachten bij kreeg en het uiteindelijk niet eens leek op de aflevering zelf. Promo's worden meestal ook in elkaar gezet door mensen die niks met de serie zelf te maken hebben. Weet niet hoe ze dat bij HBO doen overigens.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef ems. het volgende:
Ik kijk per definitie weinig promo's. Nooit begrepen wat de lol ervan is om alvast stukjes te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |