Heb ik al genoeg gedaan. Nu wil ik wel eens puntjes scoren.quote:
Dit film lijk me ook baas manquote:
quote:
hij stopt toch juist met zich zorgen maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef RanTheMan het volgende:
.. how i loved the bomb and started to worry....
zit je me nu uit te lachen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ran heeft de titel overduidelijk niet al te vaak getypt
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is het nationale zeik RanTheMan af dag ofzo
wel zoiets jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zit je me nu uit te lachen?Wat moet t dan zijn? het is wel zoiets, ik kijk die oude meuk niet
![]()
same here te druk met de tuin maar ik heb het opgezocht, maar sam, zover zat ik er toh niet naastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Sorry mich, ik heb geen zin om een nieuwe vraag te stellen![]()
Het was me duidelijk dat je het ver weg in je geheugen wel ergens hadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
same here te druk met de tuin maar ik heb het opgezocht, maar sam, zover zat ik er toh niet naast
moet je wel gokken, zijn we sneller door de DP heen, iedere gok is een plaatjequote:
zie plaatjequote:
elke gok is een plaatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nou, doe nog maar een paar plaatjes dan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor wie zich overigens afvraagt waar de standen zijn gebleven... Zondag zal ik ze bijwerken t/m maart en posten.
Dan moet je hem ook wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef hornage het volgende:
Precies deze vraag is vorige week volgens mij geweest, kan je natuurlijk gemist hebben
En hij weet het niet eensquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef hornage het volgende:
Ah, precies 2 geleden had Dopekoe deze vraag ook gesteld
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef hornage het volgende:
Hij redt zijn eer toch nog een beetje
Vorige keer: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 6
Ow, ik zou ook niet altijd het antwoord op de vragen weten die ik stel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoor
En ook al 2 weken geleden
en liam neeson kwam ook al onlangs langsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
Ik zal straks wel ff een andere vraag doen, na mijn lijstje vraag als ik de kans nog krijgquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
En nu ook nog echt correctquote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 12
Ik stijg nog elke maandquote:
Omdat ik de stand ook nog op een logische plek wil postenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef picodealion het volgende:
Meh, dat klinkt niet in het Nederlands. Er zijn wel meer namen die ik mooi vind in he engels (Zoe bijvoorbeeld) die in nl gewoon niet kunnen.
Maareh, waarom spelen we een topic niet gewoon vol en beginnen dan pas met de nieuwe maand?
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat ik de stand ook nog op een logische plek wil posten
Oh daar kan ik bij, misschien kan ik het dan wel, maar dat heb ik dan nooit gewetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Sam, kan jij bij http://www.fok.nl/gm/reekstool.php?
Je bent toch nog filmcrew? Ik kan ff niet checken op mobiel.
FMT is iig reeks no. 279 uit mijn hoofd.
Dat lijkt me dan weer een wat doods topic worden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Zoë prima kunnen.
[..]
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?
Idd, linkje in de OP en klaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Zoë prima kunnen.
[..]
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?
Dus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een wat doods topic worden?
Maar dat maakt niet uit als er überhaupt nog geen sprake is van een reeks. Dat is bij FMT elke maand het geval.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Wel vreemd, ik heb deel 2 toch echt geopend zoals altijd....
Gewoon open een nieuw deel....
Tja, dat klopt. Maar is dat erg?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan de maandstand niet in een spoiler in de OP geplaatst worden? Dan neemt hij geen/weinig ruimte in beslag.
Als je een topic aan het eind van de maand vol wil spelen kan het zijn dat je op de 6de of 7de van de volgende maand nog bezig bent met het oude topic...
Er is natuurlijk een verschil tussen volspelen en volspammen.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan de maandstand niet in een spoiler in de OP geplaatst worden? Dan neemt hij geen/weinig ruimte in beslag.
Als je een topic aan het eind van de maand vol wil spelen kan het zijn dat je op de 6de of 7de van de volgende maand nog bezig bent met het oude topic...
Had je deze vraag niet wat later kunnen stellenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef victorinox het volgende:
DVD-chapters van welke film?
- Main Title; The Nicest Guy
- Ballooning Hoodlums
- An Award-Winning Performance
- "This Is a Piece of Wood"
- Crashing The Party
Volgens mij doe ik dat in dit geval zelfs met 3quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef hornage het volgende:
Ik haal volgens mij zo 2 acteurs door elkaar
ze lijken ook behoorlijk op elkaar die jullie bedoelen heet iets van eissenberg oidquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat in dit geval zelfs met 3
Jah, uh, ik heb zijn imdb pagina anderhalve week geleden even snel bekekenquote:
Die vraag was ook al weer een tijdje geleden. Maar goed dan zal ik wel een goede versie hebben. Kijk het wel een keertje als ik wat wakkerder benquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik over Sombre een vraag heb gesteld, maar het is inderdaad een heel erg donkere film, waarin alles flets, donker en depressief is. Je hebt dus waarschijnlijk wel de goede versie
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand wanneer de beelden uitkomen van James Cameron van zijn tocht onder water?
Aha ok. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zo
Volgens mij staat er nog geen datum op vast...
Ik heb het shot er ook op uitgezocht plus dat zijn karakter in de film brandwonden heeft in zijn gezichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Kevin Spacey van de zijkant lijkt helemaal niet op Kevin Spacey
heb je hem gezien ASAP?quote:
Nog niet, maar ga ik zeker wel kijkenquote:
The Awakening, niet echt heel boeiend. Dan is El Orfanato een stuk spannenderquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Nog goede films gezien laatste tijd mensen?
Ikke dus The Kids Are All Right, was nice
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef hornage het volgende:
The Descendants ga ik binnenkort ook maar eens zien.
Mijn vriendin was er ook al in geinteresseerd
Ach, ik hou ook wel van die tranentrekkende drama's hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleen
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef hornage het volgende:
Sextape? Mis ik wat?
Is er iets uitgelekt
best triest op de 24stequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |