Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:56 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat het morgen (in Utrecht) 19 graden wordt, met zon.
Er moeten inderdaad wat kg's bij en het gaat op deze manier best goed. Het meeste wat er bij komt lijkt spier te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das ook nog behoorlijk, maar je wilde ook zwaarder worden toch? Ik zit gemiddeld tussen 2000-en 2500 kcal.
haha ja. Ik denk wat hpkw al zegt, eerst lichte maaltijd, dan een Jillian sessie, en dan avond eten!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Adelie het volgende:
En je hoeft ook niet iedere dag te schoonmaken en tv te kijken. Dus naast het strijken kan je dat ook makkelijk een keer schrappen
Nee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef the85mc het volgende:
Ik vind strijken ook zo zinloos en irritant. Ooit is er 1 iemand mee begonnen en nu moeten we allemaal strijken. Als ik ooit een tijdmachine uitvind dan ga ik degene die begonnen is met strijken omleggen..
Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef the85mc het volgende:
Ik vind strijken ook zo zinloos en irritant. Ooit is er 1 iemand mee begonnen en nu moeten we allemaal strijken. Als ik ooit een tijdmachine uitvind dan ga ik degene die begonnen is met strijken omleggen..
Bij on morgen 17 graden met zon!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..![]()
Dat mag Mr.Mo lekker zelf doen als hij die dingen wil/moet dragen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha ja. Ik denk wat hpkw al zegt, eerst lichte maaltijd, dan een Jillian sessie, en dan avond eten!
En strijken vind ik juist wel leukLekker ontspannend, om de maandagavond tijdens Voetbal International
En mijn vriend draagt veel blousjes & polo's... Dus dan is t ook wel nodig
Haha, ja maar ik vind t niet erg om te doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mag Mr.Mo lekker zelf doen als hij die dingen wil/moet dragen.
Ik vind het ook wel ontspannend hoor, om te strijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik vind t niet erg om te doen
hier maar 13 maar wel zon.. Maar het is grijs en bewolkt net nu ik vandaag minder uren hoef te werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
Den Haag moet even wachten. 1 van de kittens zet haar pootjes niet goed onder haar lijfje en moet even getapet worden. Daarna komt het weer goed. Eerst naar de dierenarts dus en daarna kijken of ik nog zin heb.
Ow balen! Hopen dat t tapen helpt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
Den Haag moet even wachten. 1 van de kittens zet haar pootjes niet goed onder haar lijfje en moet even getapet worden. Daarna komt het weer goed. Eerst naar de dierenarts dus en daarna kijken of ik nog zin heb.
Banaan en/of kwark werkt bij mij altijd wel goed vlak voor het sporten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en even voor het jilian/sport schema. Thuis komen, en dan ff wat luchtigs eten... Wat? Iets eiwitrijks, of moet dat juist erna? (heb wel altijd honger als ik thuis kom hoor)
Oke, dan eet ik op mijn werk, rond half 6 kwark met banaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Banaan en/of kwark werkt bij mij altijd wel goed vlak voor het sporten.
Gelukkig weten we zeker dat het helpt. Ze heeft gewoon wat hulp nodig en daarna rent ze waarschijnlijk over zes weken het hardst door de huiskamerquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ow balen! Hopen dat t tapen helpt!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ik drink net een bak koffie en wilde er melk in gooien. Mijn (magere) melk is op, dus de volle melk van mn huisgenoot moest er aan geloven. Wat een smaaksensatie! Ik drink al een paar maanden magere shit, maar dit is toch wel erg lekker!
Hangt er een beetje vanaf wat je doel is. Wil je gericht spieren kweken, dan eiwitten tussen een uur voor en een half uur na trainen (geen kwark, wel kip/ei).quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en even voor het jilian/sport schema. Thuis komen, en dan ff wat luchtigs eten... Wat? Iets eiwitrijks, of moet dat juist erna? (heb wel altijd honger als ik thuis kom hoor)
Vet is lekker. En niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ik drink net een bak koffie en wilde er melk in gooien. Mijn (magere) melk is op, dus de volle melk van mn huisgenoot moest er aan geloven. Wat een smaaksensatie! Ik drink al een paar maanden magere shit, maar dit is toch wel erg lekker!
De helftquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]of niet? Is al duidelijk verschil met halvol!
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef Quinazoline het volgende:
Heb even zitten rekenen aan mijn lijstjes:
Gisteren:
O: smoothie rode vruchten/banaan/kwark met een klein beetje cruesli erop
T: 2 bth houmous
L (14.30): Broodje brie met wat decoratie
T: Droog meergranenbroodje
'D': spa rood, glas fanta, glas jus d'orange, handje tortillachips, 2 kleine bladerdaaghapjes
S: 30-40 min duurloop
T: kwark met cruesli
zonder de bladerdeegdingen en zonder de houmous: 1631 kcal
Vandaag:
O: smoothie kwark/banaan/rood vriesfruit & beetje cruesli
L: 3 br bth met 2 gekookte eitjes
T: appel
D: bloemkoolbroccolisoep met 2 kleine witte pistoletjes
zonder de soep: 1082 kcal
Mijn BMR is 1444, onderhoud 1986, dus gisteren lijkt me prima (hoewel de voedingsstoffen wel scheef verdeeld zijn). Vandaag zou ook wel goed moeten komen denk ik eigenlijk, maar ik kijk even in de kantine voor ander broodbeleg zodat ik een eitje kan bewaren als T. Of is het alsnog te weinig?
Met 30 minuten verbrand ik zo'n 500 kcal. Maar ligt aan je eigen gewicht en tempo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...
Maar moet je meer eten dan je BMR + zoveel als je verbrand met sporten? Niet structureel denk ik, maar ik denk dat ik ook regelmatig iets boven mijn onderhoud uitkom, dus dan maakt dat toch niet zoveel uit? Hoeveel ik sport zit ook al in mijn onderhoud meegerekend namelijk..quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...
Dat schijnt dus helemaal niet moeilijk te zijn, zo zonder hak. Juist comfortabeler. Maargoed, dat zei Posh Beckham dus ik weet niet hoeveel ik daar van moet gelovenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef Mixende_match het volgende:
off topic...
Hoe kan je ooit normaal op deze schoenen lopen?![]()
[ afbeelding ]
Maar dan loop je dus de hele tijd op de tenen, want het is niet dat je je hak kan neerzetten... lijkt me niet comfortabelquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus helemaal niet moeilijk te zijn, zo zonder hak. Juist comfortabeler. Maargoed, dat zei Posh Beckham dus ik weet niet hoeveel ik daar van moet geloven
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:47 schreef anna82 het volgende:
En voor twintig minuten Jill kan je toch ook een extra boterham eten om vier uur?
Als de schoen goed gebalanceerd is (en dat zal 'ie zijn, anders verkopen ze het niet als schoen), wordt de druk van je hiel goed verdeeld zodat het niet voelt alsof je op je tenen loopt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:46 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar dan loop je dus de hele tijd op de tenen, want het is niet dat je je hak kan neerzetten... lijkt me niet comfortabelmisschien even voorleggen in het heels-topic
Maar het is toch niet de bedoeling dat je gaat sporten zodat je meer kan etenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:47 schreef anna82 het volgende:
En voor twintig minuten Jill kan je toch ook een extra boterham eten om vier uur?
Uh-uh..quote:
Prima vent. En als 'ie dan toch de was al doet, dan is strijken niet eens zoveel extra werk.quote:Dat doe ik omdat hij altijd 1. de was doet 2. de was ophangt 3. de was afhaalt 4. de afwasmachine vult 5. de afwasmachine leeghaalt 6. stofzuigt 7 . de vuilnis buiten zet en omdat hij de helft van de week kookt.
Ja, idd, anders zouden ze ze niet verkopen voor 150.- hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de schoen goed gebalanceerd is (en dat zal 'ie zijn, anders verkopen ze het niet als schoen), wordt de druk van je hiel goed verdeeld zodat het niet voelt alsof je op je tenen loopt.
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde het meer als een alternatief voor "iets lichts" vlak voor het sporten, dus een andere verdeling van de etenswaren gedurende de dag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar het is toch niet de bedoeling dat je gaat sporten zodat je meer kan eten![]()
Ik sport zodat ik meer verbrand. Dan moet je wel genoeg blijven eten ja, maar niet dusdanig compenseren om het hele sporten weer teniet te doen (er even vanuitgaande dat er nog iets gewicht verloren moet worden dus..). Althans, dat lijkt mij niet zinvol..
Hahaha, mooi evenwicht! Tsja, iemand moet managen en de helicopter view houden en helaas ben jij degene die dat moet doen in jullie huishoudenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:46 schreef anna82 het volgende:
Ik strijk niets, behalve de overhemden van mijn vriendje. Dat doe ik omdat hij altijd 1. de was doet 2. de was ophangt 3. de was afhaalt 4. de afwasmachine vult 5. de afwasmachine leeghaalt 6. stofzuigt 7 . de vuilnis buiten zet en omdat hij de helft van de week kookt.
Dus dat is mooi in evenwicht die huishoudelijke taken bij ons.
Haargroei is niet echt relevant voor het buitenzetten van vuilnisquote:
Het is ook een kwestie van balans. Wil je afvallen dan zul je meer moeten verbranden dan je inneemt. Om dat op een fatsoenlijke en gezonde manier te doen is het verstandig goed te eten en die extra verbranding door sport te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde het meer als een alternatief voor "iets lichts" vlak voor het sporten, dus een andere verdeling van de etenswaren gedurende de dag.
Plus: ik ging uit van mezelf en op dagen dat ik sport eet ik wel iets meer. Ik sport eigenlijk vooral voor het opbouwen van conditie en het fine-tunen van het lijf. Afvallen hoef ik niet van loveli, zie haar sig
Al vond ik laatst wel dat ik het sporten wat aan het overcompenseren was, dus ik hou jouw punt in gedachten. En zelf vind ik dat er nog wel vier kilo af kan.
Die mag ook wel bij mij komen hoepelenquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:59 schreef minilot het volgende:
Over dat sporten, danwel hoepelen in de woonkamer: hebben jullie allemaal geen gordijnen ofzo? Mij lijkt het meeglurende voorbijgangers-probleem daarmee redelijk eenvoudig op te lossen!
[..]
Oe, die lijken me heel oncomfortabel, zo met van die ribbels aan de binnenkant!Nou gebruik ik die hoepel ook niet als workout, maar om mee te dansen en trucs te doen en dergelijke, en dan is een gladde hoepel wel zo fijn. Er zit bij mij wel een reep stoffen tape omheen voor meer grip bij het hoepelen om schouders en knieën en enkels enzo, maar verder is -ie heel basic.
[..]
Hoopdance is wat anders dan zomaar retro hoepelen natuurlijk.![]()
Ter inspiratie: de verrukkelijke straatartieste Lisa Lottie, op op wie ik in een grijs verleden een crush van jewelste had. Ik heb haar al jaaaaren niet meer gekust gezien, maar ik volg haar en haar acrobatische kunsten over de hele wereld nog steeds met plezier via Youtube.![]()
Dat van die 20-30 minuten vergeet ik elke keerquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu duurt het inderdaad wel 20-30 minuten voor je hersenen het signaal "vol" hebben gekregen. Maar dat signaal is bij mij volgens mij verstoord
Helemaal met waar jij voor aan het trainen bent is het wel iets om op te letten!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik bedoelde het meer als een alternatief voor "iets lichts" vlak voor het sporten, dus een andere verdeling van de etenswaren gedurende de dag.
Plus: ik ging uit van mezelf en op dagen dat ik sport eet ik wel iets meer. Ik sport eigenlijk vooral voor het opbouwen van conditie en het fine-tunen van het lijf. Afvallen hoef ik niet van loveli, zie haar sig
Al vond ik laatst wel dat ik het sporten wat aan het overcompenseren was, dus ik hou jouw punt in gedachten. En zelf vind ik dat er nog wel vier kilo af kan.
Wth!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Daar kan ik dus absoluut niet tegen minilotVan die vaatdoekjes...
[..]3647...
O = 510quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wth!. Waar komt dat door dan? Ik zie niet zo veel geks?
Mijn lief zei dat laatst ook. Ik vind het juist wel ontspannend ofzo, dat monotone gezoem. Ik ga dan zingen, neuriën (dat hoort dan lekker niemand) of gewoon op dezelfde toon hummen, dat klinkt dan zo geinig in je hoofdquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Als iemand anders het stofzuigen zou doen ben ik al tevreden! ROTGELUID!![]()
^^quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:06 schreef progje het volgende:
Ik heb echt een intense hekel aan strijken.
Wel in het bezit van een strijkplank, maar meestal is het me te veel werk om dat ding uit te halen. Dus áls ik eens een keer echt iets moet strijken, dan leg ik het meestal gewoon op de grond of op 't bureauquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Li en Mo, wat zitten jullie goed op een lijn vandaagIk heb niet eens een strijkplank, als ik iets zie in de winkel wat eruit ziet alsof ik het zou moeten strijken dan koop ik het al niet (of twijfel ik iig harder!)
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik snap het allemaal prima meestal, behalve dan als het ineens over mijzelf gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga trouwens zeker wat restjes in de koelkast/vriezer leggen, Co, dat is inderdaad een goede tip. Probleem is dat ik ook nog wel eens in de kantine blijf hangen na het lopen (nog ff kopje thee drinken), en dan rond 21 uur thuis kom. Ik merkte gisteren toen ik in bed lag wel dat dat niet echt lekker sliep, met een bak kwark in je buik.
Hoe laat ga je naar bed dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets over zeggen? Ik snap het allemaal prima meestal, behalve dan als het ineens over mijzelf gaat.
Heb net bij de lunch een bakje salade met wat dressing erbij genomen.
Ik probeer op dinsdag om 22 uur in bed te liggen ivm vroeg op moeten de volgende dag. Ga sowieso meestal tussen 22-23 slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe laat ga je naar bed dan?
Overigens had ik een paar jaar geleden ook veel meer last van eten vlak voor het sporten dan tegenwoordig. Dus kennelijk went je lichaam er toch meer aan.
Je onderhoud wijzigt naarmate je beweegt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik probeer op dinsdag om 22 uur in bed te liggen ivm vroeg op moeten de volgende dag. Ga sowieso meestal tussen 22-23 slapen.
Mijn trainer zei inderdaad ook dat hij er aan begon te wennen, maar van pittig eten meer last heeft. Probleem als ik het D probeer te splitsen is dat ik dan vaak toch te veel eet van te voren.
En op sportdagen moet ik toch nog steeds tussen BMR en onderhoud zitten als ik wil afvallen?
Goed bezig!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo nou, Jillian houdt het tempo er wel inheb me even 20 min laten afbeulen en toen was ik icky dus --> douchen, en toen moest ik ook nog naar het station racen om mn trein te halen xD
Met mijn S zit het dus wel snor denk ik zo :p
Meenemen ga ik ook eens proberen. Met een beetje mazzel morgen al. Sowieso probeer ik altijd later en wat zwaarder te lunchen, maar dat lukt niet altijd ivm werk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kun je dan niet iets meenemen naar je training? Een extra broodje of een bak yoghurt/kwark wat je dan direct na het lopen eet?Dan heeft het nog wat tijd om te zakken voordat je naar bed gaat.
Wat ook een oplossing is: een zwaardere lunch en een lichter diner.
En ik heb geen idee hoe het zit met BMR en onderhoud.
En dan nog steeds max. 500 onder je (nieuwe) onderhoud?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je onderhoud wijzigt naarmate je beweegt.
BMR + verbruik = onderhoud. Verbruik jij op een sportdag 2300kcal en je krijgt er 2000 binnen dan heb je een tekort van 300, wat dus prima is!
Bij het bereken van mijn onderhoud heb ik aangegeven hoeveel ik sport. Dat zit daar dan toch al in? Dat zal dan op niet-sport dagen mss 1700 zijn en 2100 op sportdagen, maar als ik van 1900 uit ga en daar onder (maar boven BMR) ga zitten, zou het toch goed moeten zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Als 'ie zo blijft Perrtop!
[..]
Je onderhoud wijzigt naarmate je beweegt.
BMR + verbruik = onderhoud. Verbruik jij op een sportdag 2300kcal en je krijgt er 2000 binnen dan heb je een tekort van 300, wat dus prima is!
Onderhoud varieert (net als Q al zegt) maar omdat je dat moeilijk elke dag precies kan berekenen houdt je vaak een standaard onderhoud aan. Daar ga je dan elke dag zo'n 300-500kcal onder zitten mits dat hoger uitvalt dan je BMR.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
En dan nog steeds max. 500 onder je (nieuwe) onderhoud?
Minilot kwam er precies op het juiste moment mee voor mij! Want vorige week dus een soortgelijke circuittrainingles gedaan en dat vond ik echt súper leuk! Alleen zijn die lessen normaal op niet zulke handige dagen/tijden hier in de sportschool, dus dan is het zelf doen een zeer goede optie.quote:
Ik sla even over hoor. Zeker deze week.quote:
Nou ja, ik had het ook maar van tipgever Novem hier!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minilot kwam er precies op het juiste moment mee voor mij! Want vorige week dus een soortgelijke circuittrainingles gedaan en dat vond ik echt súper leuk! Alleen zijn die lessen normaal op niet zulke handige dagen/tijden hier in de sportschool, dus dan is het zelf doen een zeer goede optie.
Okee dus het maakt niet uit als je dan op een sportdag wat verder onder je verbruik van die dag uitkomt. Duidelijk!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onderhoud varieert (net als Q al zegt) maar omdat je dat moeilijk elke dag precies kan berekenen houdt je vaak een standaard onderhoud aan. Daar ga je dan elke dag zo'n 300-500kcal onder zitten mits dat hoger uitvalt dan je BMR.
Hoe kom ik er eigenlijk achter wat mijn BMR en mijn standaard onderhoud is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onderhoud varieert (net als Q al zegt) maar omdat je dat moeilijk elke dag precies kan berekenen houdt je vaak een standaard onderhoud aan. Daar ga je dan elke dag zo'n 300-500kcal onder zitten mits dat hoger uitvalt dan je BMR.
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoe kom ik er eigenlijk achter wat mijn BMR en mijn standaard onderhoud is?
Die klopt wel aardig geloof ik. Ik heb BMR van ruim 1900. Dat soort waarden komen er bij altijd ongeveer uit, ook als je preciezere invult met vetpercentage enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:29 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Ik gebruik de formule van Harris-Benedict.
Dat gaat je vast wel lukken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn ananas is helmaal goed rijp nu maar nu moet ie natuurlijk binnen 2 dagen op en ik ben alleen.. hmmm
Bijna op de helftquote:
Bij mij komt 'ie iets te hoog uit gok ik, 2400 om 3800quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Die klopt wel aardig geloof ik. Ik heb BMR van ruim 1900. Dat soort waarden komen er bij altijd ongeveer uit, ook als je preciezere invult met vetpercentage enzo.
3800 onderhoud?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij mij komt 'ie iets te hoog uit gok ik, 2400 om 3800
Zou best kunnen hoor, jij bent ook wel een stukkie groter. Bij mij komt er met beide methodes 1900 en nog wat uit. En met sport/beweging bijna 3000.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij mij komt 'ie iets te hoog uit gok ik, 2400 om 3800
En natuurlijk nu niet meer miepen over dat ik te weinig eet hier hè?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef minilot het volgende:
Aha! Ik heb schijnbaar een BMR van 1386 en een onderhoud van 1906.
Altijd leuk om te weten.
Zelfde als ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:50 schreef minilot het volgende:
Aha! Ik heb schijnbaar een BMR van 1386 en een onderhoud van 1906.
Altijd leuk om te weten.
Daarom kun je beter met vetpercentage invullen. Dan zie je dat het enige dat uitmaakt je 'droge' gewicht is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:00 schreef Novem het volgende:
Hmm, dan speelt gewicht best wel veel mee met BMR denk ik
Mijn BMR zit rond de 1600 en onderhoud 2350 ofzo...wel lekker dan kan ik veel eten
Ik weet niet meer waar ik het las, maar het schijnt wel dat je je onderhoud ietwat met een korreltje zout moet nemen, als je weinig spiermassa hebt verbrand je minder.
Heb het gevoel dat je soms even moet/kan switchen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik schrik daar altijd van, volgens mij eet ik veel te weinig.
Onderhoud: 2615
BMR: 1687
Mjah, als ik mijn middel/buik vet zal pakken rekent hij waarschijnlijk mijn overtollig huidquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Daarom kun je beter met vetpercentage invullen. Dan zie je dat het enige dat uitmaakt je 'droge' gewicht is.
Dat doe ik al heel lang. Tegenwoordig meer in de lunch dan in het avondeten...Ik probeer een maaltijd zonder carbs te eten, per dag. En weer wat meer te bewegen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat je soms even moet/kan switchen...
Er heel even boven zitten en dan weer 'normaal'
Toch heb ik het gevoel dat je veel carbs mag/kan schrappen in je avondeten ofzo en dan weer meer eten van groente en noten.
Dat gevoel heb ik bij Vik ook, volgens mij werkt dat bij jullie best goed
Oh ik weet wel dat gewicht natuurlijk meespeelt. Hoe meer je meesleept hoe meer je verbrand lijkt mequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou, zo ongeveer zit het, Novem:
Vrouwen: BMR= 655 + (9.6 * gewicht in kilo's) + (1.8 x lengte in cm) – (4.7 x leeftijd in jaren)
Hmm ik heb geen idee wat dat is, misschien eens een weegschaal met vetmeter kopen, hoewel niet helemaal accuraat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Daarom kun je beter met vetpercentage invullen. Dan zie je dat het enige dat uitmaakt je 'droge' gewicht is.
En andersom, wel weer wat carbs in de avond en overdag niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat doe ik al heel lang. Tegenwoordig meer in de lunch dan in het avondeten...Ik probeer een maaltijd zonder carbs te eten, per dag. En weer wat meer te bewegen...
En hoe meer je nodig hebt om dat gewicht in stand te houden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh ik weet wel dat gewicht natuurlijk meespeelt. Hoe meer je meesleept hoe meer je verbrand lijkt me
Yes!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef loveli het volgende:
[..]
En hoe meer je nodig hebt om dat gewicht in stand te houden.
Ja klopt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:39 schreef Adelie het volgende:
Ik heb ook even gerekend. Mijn BMR is 1677 en onderhoud is 2306. Dus als ik gezond wil afvallen moet ik minimaal 1806 kcal per dag eten. Zie ik dat goed? En dan is het sporten erin verwerkt als ik het goed begrijp?
ja, ik kan zo'n dier echt niet laten lopen! Er waren al heel wat mensen voorbij gefietst en gelopen, die deden niets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:12 schreef An24 het volgende:
Welkom Cindie!
Fijn dat je het hondje kon helpen Sun. Hopelijk wordt hij snel opgehaald.
Er ging véél mis: ik at veel te weinig, dat allereerst al. Hoogstuit 2 boterhammen op een dag en avondeten, heel misschien nog een koekje als tussendoortje. Ik ontbeet niet, at geen fruit, weinig tussendoor, weinig drinken ook (krijg je hoofdpijn van). Had ook totaal geen ritme in het eten, lunchen om een uur of 3 's middags was me niet vreemd en dat was dan mijn eerste maaltijd. Verschrikkelijk, als ik het zo opsom hier. Ik ben nu dus eerst bezig weer dat ritme in het eten terug te brengen en meestal is het ontbijten met magere yoghurt, havermout en een drupje honing, lunchen met volkoren of tarweboterhammen en wat fruit, vaak ook een glas sinaasappelsap, tussendoor ook wat fruit vaak. Avondeten verschilt per dag, maar vandaag gewoon een VGA'tje. Als ik eenmaal het ritme weer terug heb, wil ik nog gedetailleerder gaan kijken naar wat ik nu echt in m'n mond propquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef minilot het volgende:
Welkom CindieY en veel succes alvast!![]()
Op wat voor manier wil je je eetpatroon aanpassen, als in: wat gaat er nog mis en wat kan er zoal bewuster en gezonder?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef CindieY het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een lekker en gezond recept? Donderdags eet ik altijd samen met een vriendin en we koken om en om. Ik heb wel redelijk wat beperkingen: geen vriezer voor restjes en geen oven om van alles in te stoppen. Ik zat te denken aan iets met rijst en kipfilet, maar verder heb ik nog geen inspiratie.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo lekker op tijd no-butter chicken maken![]()
Je maakt ook smaakvolle foto'squote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef minilot het volgende:
Welkom CindieY en veel succes alvast!![]()
Op wat voor manier wil je je eetpatroon aanpassen, als in: wat gaat er nog mis en wat kan er zoal bewuster en gezonder?
---
Verder: een uur eerder thuis dan ik had verwacht, en ter voorbereiding op wellicht een ongezond pre-bioscoop-avondmaal heb ik zojuist dit bakje groenten + olie + peper onder de grill geschoven:
-klik-
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er inderdaad smakelijk uit! Dit ga ik inderdaad morgen proberen te maken, straks maar alvast boodschappenlijstje makenquote:
Daar kan gewoon geen sterrenrestaurant tegenop! Heerlijk!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Doe net als ik morgen en eet bruine bonen met spek!
Recept:
• Kook de bruine bonen
• Bak de spekjes
• Mix het met een versnipperd uitje
met wat stroop erbovenop, heerlijk...En amsterdamse uitjes...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar kan gewoon geen sterrenrestaurant tegenop! Heerlijk!!!
Cindy, hoi!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar kan gewoon geen sterrenrestaurant tegenop! Heerlijk!!!
Cindy, hoi!
en dan gooit mijn vader er nog een halve fles stroop bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Doe net als ik morgen en eet bruine bonen met spek!
Recept:
• Kook de bruine bonen
• Bak de spekjes
• Mix het met een versnipperd uitje
ik vind het een mooi lijstje, maar wel erg mager! Ik schat zo dat dit niet meer is dan 1300 kcal..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef An24 het volgende:
Lijstje!
O: 1 volkorenboterham met boter en pindakaas, gekookt ei, beker thee met melk
L: kaastosti van volkorenbrood met tomaat, ui en een beetje ketchup. Ranja met spa
T: 200 gram wortel, paprika, komkommer
T: 20 gram nougat
D: ik ga zo maken: viskoekjes, kiemsalade met avocado en krieltjes met thijm en rozemarijn.
T: thee
Boter, brood, pindakaas, ei, melk, ranja, viskoekjes, nougat en aardappelen - dat kan bij zo op een dag bij elkaar qua kcal behoorlijk aantikken hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het een mooi lijstje, maar wel erg mager! Ik schat zo dat dit niet meer is dan 1300 kcal..
Tip: peultjes en sugarsnaps er bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad smakelijk uit! Dit ga ik inderdaad morgen proberen te maken, straks maar alvast boodschappenlijstje maken
Ja, maar 3 sneen brood is misschien 300 kcals, 50 kcal pindakaas op brood, 20 gram nougat zal ook nog eens 100 kcals zijn...ikdenk dat het wel meevalt. Als het nu 4 boterhammen waren met pindakaas, ja..quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Boter, brood, pindakaas, ei, melk, ranja, viskoekjes, nougat en aardappelen - dat kan bij zo op een dag bij elkaar qua kcal behoorlijk aantikken hoor.
1567 volgens mijn teller.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het een mooi lijstje, maar wel erg mager! Ik schat zo dat dit niet meer is dan 1300 kcal..
Ja, mijn lunch pakte anders uit, omdat ik naar de dierenarts moest. Laten we het houden op de hoeveelheid kaasquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:00 schreef Nallie het volgende:
Ik vind m aan de lage kant An, maar zag ook een lager onderhoud bij jou. Lekkere D wel! Heb je een receptje voor viskoekjes?
Goed bezig!quote:
Sociale dwang is niet altijd slecht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Ik post het vooral zodat ik er niet onderuit kan
Dan zou ik maar eens wat gaan bewegen als ik jou was. Daar valt het nodige te winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Mixende_match het volgende:
Over die bmr etc. Heb het ook ingevuld
1516 BMR, onderhoud 1819...
Dat houdt dus in dat ik, om niet af te vallen en niet aan moet komen aan de 1819 moet zitten, wil ik wel afvallen op 1516?
Ik drukte per ongeluk op de verkeerde knopquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:42 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders: heb net iets geniaals gevonden voor op sommige topics:
Bagger of pareltjeIk kreeg net al de opmerking dat ik dat niet overal topics mee mag vervuilen, dus als ik binnenkort een ban heb, dan weten jullie hoe het komt
Kun je maken via http://www.media-helpdesk.nl/meter/create.php
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Zorg dan wel dat je warm genoeg gekleed bent voor dat laatste stuk, is ook beter voor je spieren!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Mooie hardlooproute gevonden voor vanavond, helaas bijna 1km te lang.....
Dus eens vragen wat vriendlief er van denkt, anders lekker lang wandelen aan het eind.
Zal ik doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je warm genoeg gekleed bent voor dat laatste stuk, is ook beter voor je spieren!
Heb je er vaker last van? En merk je het dan ook aan je stoelgang bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga weer stoppen met de crackers denk ik. Ik heb zomaar het vermoeeden dat die mijn opgeblazen buik wel eens zouden kunnen verklaren. Het is echt extreem nu en dat komt echt niet doordat ik mogelijk iets aangekomen ben want het is ook niet eens langzaam gegaan maar binnen een paar dagen. Ok zie er elke ochtend em avond uit alsof ik patat heb gegetenof zal ik er eens mee naar de ha evt?
Zit er geen leuke man in dat groepje die vooruit kan rennen ofzo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:41 schreef loveli het volgende:
Fijne dok.
Half omgekleed, blaarpleister geplakt, moet er om 19 uur zijn. Volgens mij gaat het met onfrisse tegenzin lukken.
Nee, het is echt iets van de laatste weken en ik eet nu voor de derde week crackers, dus er zou best een verband kunnen zijn. Ik merk dus dat mijn buik opgezet is en dat het niet weggaat na een dag (zoals normaal zo is als ik uit eten ben geweest), ik heb nu een opgeblazen gevoel en een beetje buikpijn en ik heb last van winderigheid. Dus ik heb net brood gekocht en ik ga de komende dagen weer gewoon brood eten, eens kijken of dat verschil maakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb je er vaker last van? En merk je het dan ook aan je stoelgang bijvoorbeeld?
Lijkt me goed en anders even je klachten bijhouden en kijken of je zelf een verband kan leggen! Is wel moeilijk hoor.. heb er zelf ook lang over gedaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het is echt iets van de laatste weken en ik eet nu voor de derde week crackers, dus er zou best een verband kunnen zijn. Ik merk dus dat mijn buik opgezet is en dat het niet weggaat na een dag (zoals normaal zo is als ik uit eten ben geweest), ik heb nu een opgeblazen gevoel en een beetje buikpijn en ik heb last van winderigheid. Dus ik heb net brood gekocht en ik ga de komende dagen weer gewoon brood eten, eens kijken of dat verschil maakt.
Vrouwensportschool. En de laatste keer dat ik met een manspersoon liep, rende hij achter mij aan (en verloor 10 kilo in da process).quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit er geen leuke man in dat groepje die vooruit kan rennen ofzo?
En janiet mijn eigen dok maar die van de schildklieronderzoeken, hij was het helemaal met jou eens en ik moet maar eens gaan testen (een half jaar dan wel
).
Jij bent ook jaloersmakend slankquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Vrouwensportschool. En de laatste keer dat ik met een manspersoon liep, rende hij achter mij aan (en verloor 10 kilo in da process).
Haha, dat is een vreetbui?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn de ingredienten van je crackers Vik?
Sport ze iedereen, stelletje dapperen.
Ga straks douchen en dan eens lezen op bed, ben toch maar alleen.
Mijn vreetbui was: 500 gr spinazie, 500 gram wortelen, 2 tartaar, 1 ui, 2 rode paprika's, 100 ml room, 3 teentjes knoflook
Hmm, klinkt toch niet al te slecht de crackers..quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat is een vreetbui?.
De crackers bestaan voor 67% uit volkoren granen en 24% uit voedingsvezels. Verder per stuk 1,3 g eiwit, 4,8 gram koolhydraten, 0,7 gram vet en 2,4 gram voedingsvezels en 0,05 gram zout.
Ja daarvan dus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:14 schreef Nallie het volgende:
Ja maar ze vraagt naar de ingredienten Vik, waar het van gemaakt is zeg maar...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Weer een beetje dood gegaan, maar hardlopen was ook weer lekker
Laatste 800meter voordat we thuis waren was Evy al afgelopen dus daarna rustig verder gelopen met af en toe een sprintje.
Straks even kijken op Runkeeper hoever we gelopen hebben.
Les 2, het is vooral voor mijn vriend en ik loop voor de gezelligheid mee.quote:
Nou ja, het móet niet, maar ik ben gewend om elke ochtend een flinke lading in de toiletpot te deponerenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, je moet dus eigenlijk al een paar dagen enorm poepen maar het wil niet..
Enorm irritant is dat... bakje koffie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat er niet op welke soort granen enzo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja daarvan dus?. Ik heb overgetikt wat er op het pakje staat
.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef anna82 het volgende:
Zucht.Niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Oh ja?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:36 schreef Syrena het volgende:
Ik had je gewaarschuwd voor de stoelgang Vik!![]()
Lijnzaad in de yoghurt helpt
Bij mijn AH staat het in het koelvak waar ook de huzarensalade en andere lekkere smeerseltjes voor op toastjes staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen hummus gevonden bij de AH trouwens, en ik ben zo nieuwsgierig.
Ook niet bij de italiaanse potjes afdeling? Daar ligt het volgens mij altijd wel tussen de potjes paprika, olijven, tapenade etc. Zit in een plat glazen potje van het merk 'Merza' (zwart label volgens mij).quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen hummus gevonden bij de AH trouwens, en ik ben zo nieuwsgierig.
Daar staat het ook inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook niet bij de italiaanse potjes afdeling? Daar ligt het volgens mij altijd wel tussen de potjes paprika, olijven, tapenade etc.
Altijd mooi.. Dan staat zo'n vakkenvuller je een beetje glazig aan te kijken omdat hij niet weet wat het is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nog wel een keer kijken als ik er weer ben. En anders vraag ik!
Hm, ik schat de gemiddelde vakkenvuller bij mijn AH even in en ik denk niet dat die de hummus weten te vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nog wel een keer kijken als ik er weer ben. En anders vraag ik!
GMTAquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd mooi.. Dan staat zo'n vakkenvuller je een beetje glazig aan te kijken omdat hij niet weet wat het is.
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Perruche het volgende:
Ha, hier werken veel marokkanen dus die weten perfect wat hummus is!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Perruche het volgende:
ik zou dat wel een pietsie beetje zat wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Raad eens wie er wederom op haar overwerkende kerel zit te wachten?.
Nog tijd genoeg om dit te verbeteren!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef _aurum_ het volgende:
mijn D is geeindigd in 3 rijstewafels met hummus () en 2 rijstewafels met pindakaas en hagelslag.
Sterkte met je schoonfamilie Anna, hoe lang blijven ze?
Ja, dat word ik het inmiddels ook wel... Hij zou iets na zeven uur thuis zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou dat wel een pietsie beetje zat worden
Krijgt hij zijn overuren uitbetaald?
Hier ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:50 schreef Perruche het volgende:
Nee, dat geloof ik niet. Het is gewoon heel druk nu. Ze gaan verhuizen, wat hij grotendeels regelt, er moeten nieuwe mensen aangenomen worden met wie 'ie sollicitatiegesprekken moet voeren, paar enorme orders gekregen, en dat gewoon naast z'n gewone werk. Een voordeel: hij heeft ook een assistent aangenomen, per 1 april.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Zou hij daarom recent die enorme loonsverhoging hebben gehad? Misschien heeft hij (onbewust) ook het gevoel dat hij daar een tandje extra voor moet bijzetten? Maar het is niet leuk, nee.
Mijn vriend moet ook veel overwerken in deze tijd van het jaar, maar dat weet ik van tevoren. Als je je er op in kan stellen is het al weer een stuk dragelijker.
Hij is gek.. Of compenseert hij ze wel ergens?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat word ik het inmiddels ook wel... Hij zou iets na zeven uur thuis zijn..
En nee..
Nope. Geen tijd voor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is gek.. Of compenseert hij ze wel ergens?
Oh, dat hij een assistent krijgt betekent in ieder geval wel dat er gesignaleerd is dat hij teveel werk heeftquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Het is gewoon heel druk nu. Ze gaan verhuizen, wat hij grotendeels regelt, er moeten nieuwe mensen aangenomen worden met wie 'ie sollicitatiegesprekken moet voeren, paar enorme orders gekregen, en dat gewoon naast z'n gewone werk. Een voordeel: hij heeft ook een assistent aangenomen, per 1 april..
Hij zou alleen inmiddels wel al een uur geleden thuis zijn.
Hmm nou ja dan hoop ik maar op goede salariële compensatiequote:
Meh, het is goed zo. Vandaag is rotdag. Morgen eet ik weer netjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nog tijd genoeg om dit te verbeteren!
OMGquote:
Ik controleer je lijstje morgen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Meh, het is goed zo. Vandaag is rotdag. Morgen eet ik weer netjes
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Meh, het is goed zo. Vandaag is rotdag. Morgen eet ik weer netjes
Beetje karig Tink... misschien nog wat fruit ter compensatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
s. Kwartier hardlopen
o. ei, melk met 2 eetlepels muesli, duits broodje met boter en jam
t. grapefruit
l. Gehaktbal en 200 gram koolsalade
t. hand drop
d. Halve pizza, vla, calvados
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Sarabi het volgende:
In totaal 3.7km gelopen volgens Runkeeper, voor de toekomst dus nog een iets groter rondje uitzoeken.
Maar op dit moment is deze perfect.
Wel met wandelen tussendoor hequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]netjes!! ik doe het je niet na!
Goed plan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje karig Tink... misschien nog wat fruit ter compensatie?
Dan nogquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel met wandelen tussendoor hezo'n ster ben ik niet in hardlopen.
Hoezo deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Zou hij daarom recent die enorme loonsverhoging hebben gehad? Misschien heeft hij (onbewust) ook het gevoel dat hij daar een tandje extra voor moet bijzetten? Maar het is niet leuk, nee.
Mijn vriend moet ook veel overwerken in deze tijd van het jaar, maar dat weet ik van tevoren. Als je je er op in kan stellen is het al weer een stuk dragelijker.
Mooi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef Nallie het volgende:
Eindlijst:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: banaan, koffie verkeerd
L: speltbroodje geitenkaas, salade van kikkererwten en een blikje tonijn
T: bio reepje en 5 cherrytomaatjes
T: paar nootjes
D: quinoa salade met linzen/paprika/tomaat/courgette en tahini dressing
T: 2 abrikozen, 2 pruimen en wat kokos
Ik vind m mooi, morgen weer sporten
Crap! Ben je verzekerd?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Probability het volgende:
Mijn telefoon is vandaag gestolen.. FML
Niet extra, gewoon uit m'n tas in het lokaal terwijl ik een presentatie stond te geven en niemand er in of er uit kwamquote:
Oh das erg zeg!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet extra, gewoon uit m'n tas in het lokaal terwijl ik een presentatie stond te geven en niemand er in of er uit kwamDubbel
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb contact met een vrouw van wie ik blij word. En ze is niet verliefd/verloofd/getrouwd/moeder
.
En dan ga ik nu slapen. Trusten Slankies.
Ik zou 8 trappen op moeten, maar ik heb weinig zin om als een stervend paard boven te komen. Anderszijds: miss moet ik het juist wel doen en dan steeds iets minder kapot boven komenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een briljant einde van mn training bedacht. Thuis gewoon alle trappen 2 keer op en af rennen.
En over anderhalve week zit ik in een nieuw gebouw, op de 11e verdieping, dus kan ik mooi iedere dag met de trap.![]()
En verder ben ik moe, wens ik een ieder sterkte toe die dat kan gebruiken en moet ik even een toffe foto uitzoeken die kan gaan fungeren als sticker op mn werklaptop.
Niet mogelijk om iedereen uit die groep aan te spreken en zeggen dat ze de telefoon ergens anoniem achter kunnen laten? Beetje dreigen met aangifte doen etc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet extra, gewoon uit m'n tas in het lokaal terwijl ik een presentatie stond te geven en niemand er in of er uit kwamDubbel
![]()
Als het goed is ben je binnen een minuut hersteld met jouw conditie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou 8 trappen op moeten, maar ik heb weinig zin om als een stervend paard boven te komen. Anderszijds: miss moet ik het juist wel doen en dan steeds iets minder kapot boven komen.
Balen! Weet je ckr dat je m niet bent verloren tijdens leswisseling ofzo??quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:32 schreef Probability het volgende:
Mijn telefoon is vandaag gestolen.. FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |