Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:56 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat het morgen (in Utrecht) 19 graden wordt, met zon.
Er moeten inderdaad wat kg's bij en het gaat op deze manier best goed. Het meeste wat er bij komt lijkt spier te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Das ook nog behoorlijk, maar je wilde ook zwaarder worden toch? Ik zit gemiddeld tussen 2000-en 2500 kcal.
haha ja. Ik denk wat hpkw al zegt, eerst lichte maaltijd, dan een Jillian sessie, en dan avond eten!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:54 schreef Adelie het volgende:
En je hoeft ook niet iedere dag te schoonmaken en tv te kijken. Dus naast het strijken kan je dat ook makkelijk een keer schrappen
Nee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef the85mc het volgende:
Ik vind strijken ook zo zinloos en irritant. Ooit is er 1 iemand mee begonnen en nu moeten we allemaal strijken. Als ik ooit een tijdmachine uitvind dan ga ik degene die begonnen is met strijken omleggen..
Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:58 schreef the85mc het volgende:
Ik vind strijken ook zo zinloos en irritant. Ooit is er 1 iemand mee begonnen en nu moeten we allemaal strijken. Als ik ooit een tijdmachine uitvind dan ga ik degene die begonnen is met strijken omleggen..
Bij on morgen 17 graden met zon!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..![]()
Dat mag Mr.Mo lekker zelf doen als hij die dingen wil/moet dragen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha ja. Ik denk wat hpkw al zegt, eerst lichte maaltijd, dan een Jillian sessie, en dan avond eten!
En strijken vind ik juist wel leukLekker ontspannend, om de maandagavond tijdens Voetbal International
En mijn vriend draagt veel blousjes & polo's... Dus dan is t ook wel nodig
Haha, ja maar ik vind t niet erg om te doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat mag Mr.Mo lekker zelf doen als hij die dingen wil/moet dragen.
Ik vind het ook wel ontspannend hoor, om te strijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik vind t niet erg om te doen
hier maar 13 maar wel zon.. Maar het is grijs en bewolkt net nu ik vandaag minder uren hoef te werkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier zou het vandaag 17 graden met zon zijn..![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
Den Haag moet even wachten. 1 van de kittens zet haar pootjes niet goed onder haar lijfje en moet even getapet worden. Daarna komt het weer goed. Eerst naar de dierenarts dus en daarna kijken of ik nog zin heb.
Ow balen! Hopen dat t tapen helpt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef An24 het volgende:
Den Haag moet even wachten. 1 van de kittens zet haar pootjes niet goed onder haar lijfje en moet even getapet worden. Daarna komt het weer goed. Eerst naar de dierenarts dus en daarna kijken of ik nog zin heb.
Banaan en/of kwark werkt bij mij altijd wel goed vlak voor het sporten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en even voor het jilian/sport schema. Thuis komen, en dan ff wat luchtigs eten... Wat? Iets eiwitrijks, of moet dat juist erna? (heb wel altijd honger als ik thuis kom hoor)
Oke, dan eet ik op mijn werk, rond half 6 kwark met banaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Banaan en/of kwark werkt bij mij altijd wel goed vlak voor het sporten.
Gelukkig weten we zeker dat het helpt. Ze heeft gewoon wat hulp nodig en daarna rent ze waarschijnlijk over zes weken het hardst door de huiskamerquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ow balen! Hopen dat t tapen helpt!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ik drink net een bak koffie en wilde er melk in gooien. Mijn (magere) melk is op, dus de volle melk van mn huisgenoot moest er aan geloven. Wat een smaaksensatie! Ik drink al een paar maanden magere shit, maar dit is toch wel erg lekker!
Hangt er een beetje vanaf wat je doel is. Wil je gericht spieren kweken, dan eiwitten tussen een uur voor en een half uur na trainen (geen kwark, wel kip/ei).quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:24 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en even voor het jilian/sport schema. Thuis komen, en dan ff wat luchtigs eten... Wat? Iets eiwitrijks, of moet dat juist erna? (heb wel altijd honger als ik thuis kom hoor)
Vet is lekker. En niet per definitie slecht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:29 schreef the85mc het volgende:
Ik drink net een bak koffie en wilde er melk in gooien. Mijn (magere) melk is op, dus de volle melk van mn huisgenoot moest er aan geloven. Wat een smaaksensatie! Ik drink al een paar maanden magere shit, maar dit is toch wel erg lekker!
De helftquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]of niet? Is al duidelijk verschil met halvol!
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef Quinazoline het volgende:
Heb even zitten rekenen aan mijn lijstjes:
Gisteren:
O: smoothie rode vruchten/banaan/kwark met een klein beetje cruesli erop
T: 2 bth houmous
L (14.30): Broodje brie met wat decoratie
T: Droog meergranenbroodje
'D': spa rood, glas fanta, glas jus d'orange, handje tortillachips, 2 kleine bladerdaaghapjes
S: 30-40 min duurloop
T: kwark met cruesli
zonder de bladerdeegdingen en zonder de houmous: 1631 kcal
Vandaag:
O: smoothie kwark/banaan/rood vriesfruit & beetje cruesli
L: 3 br bth met 2 gekookte eitjes
T: appel
D: bloemkoolbroccolisoep met 2 kleine witte pistoletjes
zonder de soep: 1082 kcal
Mijn BMR is 1444, onderhoud 1986, dus gisteren lijkt me prima (hoewel de voedingsstoffen wel scheef verdeeld zijn). Vandaag zou ook wel goed moeten komen denk ik eigenlijk, maar ik kijk even in de kantine voor ander broodbeleg zodat ik een eitje kan bewaren als T. Of is het alsnog te weinig?
Met 30 minuten verbrand ik zo'n 500 kcal. Maar ligt aan je eigen gewicht en tempo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...
Maar moet je meer eten dan je BMR + zoveel als je verbrand met sporten? Niet structureel denk ik, maar ik denk dat ik ook regelmatig iets boven mijn onderhoud uitkom, dus dan maakt dat toch niet zoveel uit? Hoeveel ik sport zit ook al in mijn onderhoud meegerekend namelijk..quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind 1700 kcal met hardlopen nog steeds weinig, zeker als je BMR 1444 is. Ik denk dat je met 40 minuten hardlopen wel meer dan 300 kcals verbrandt...
Dat schijnt dus helemaal niet moeilijk te zijn, zo zonder hak. Juist comfortabeler. Maargoed, dat zei Posh Beckham dus ik weet niet hoeveel ik daar van moet gelovenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:36 schreef Mixende_match het volgende:
off topic...
Hoe kan je ooit normaal op deze schoenen lopen?![]()
[ afbeelding ]
Maar dan loop je dus de hele tijd op de tenen, want het is niet dat je je hak kan neerzetten... lijkt me niet comfortabelquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat schijnt dus helemaal niet moeilijk te zijn, zo zonder hak. Juist comfortabeler. Maargoed, dat zei Posh Beckham dus ik weet niet hoeveel ik daar van moet geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |