abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:02:02 #241
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109390912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Dside het volgende:

[..]

Wie had dat nu gedacht? ;)

Hopelijk betaalt het zich uit in de volgende race.
ikke, waren ze vorige race namelijk ook al :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_109391062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:02 schreef nils7 het volgende:

[..]

ikke, waren ze vorige race namelijk ook al :P
Was ook sarcastisch bedoeld ;)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_109395450
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_109404180
Dat zou erg zielig zijn voor Massa.. Maargoed, hij heeft het niet meer.
Ik denk dat er een angst in hem zit en de Pirelli's hem niet liggen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_109404882
quote:
Ja natuurlijk is Trulli ready to step in... Maar ik kan me niet voorstellen dat Ferrari die zeur serieus zou gaan inzetten, zelfs Massa is sneller.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:55:54 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_109421419
Ah nee toch, niet Trulli. Dat zou weer Italiaanse "politiek" ten top zijn, krijgen ze zeker weer een paar Miljoen van Berlusconi (die natuurlijk nog steeds aan de macht is in dat maffia land...)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_109421746
Ze noemen Massa al de nieuwe Trulli-train :-p

Overigens las ik op f1today.net dat ze, ferrari, al in Bahrein n nieuwe auto inzetten....
pi_109422033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:05 schreef JohnB52 het volgende:
Ze noemen Massa al de nieuwe Trulli-train :-p

Overigens las ik op f1today.net dat ze, ferrari, al in Bahrein n nieuwe auto inzetten....
Jep, het gaat lekker met Ferrari. Zoals het de laatste paar jaar gaat...gelijk achter de feiten aanlopen. Er zit structureel iets fout in dat team, management zit te slapen of zijn gewoon incompetent. Bezem er doorheen...en ontsla Massa...hij kan het niet meer...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 maart 2012 @ 11:17:59 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109422194
Ze zitten niet te slapen, maar ontberen de kwaliteiten om zelf met goede innovatieve dingen te komen. De F2012 is veel agressiever van ontwerp, maar ze zijn een stap te ver gegaan en hebben door een soort van tunnelvisie een aantal mogelijke routes over het hoofd gezien.

Overigens hoorde ik hier laatst ook iemand roepen dat de calibratie van hun windtunnel nog steeds niet helemaal in orde was. Weet niet wat hier van klopt, maar als dat waar is dan kun je ook gewoon geen goede auto bouwen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_109422378
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zitten niet te slapen, maar ontberen de kwaliteiten om zelf met goede innovatieve dingen te komen. De F2012 is veel agressiever van ontwerp, maar ze zijn een stap te ver gegaan en hebben door een soort van tunnelvisie een aantal mogelijke routes over het hoofd gezien.

Overigens hoorde ik hier laatst ook iemand roepen dat de calibratie van hun windtunnel nog steeds niet helemaal in orde was. Weet niet wat hier van klopt, maar als dat waar is dan kun je ook gewoon geen goede auto bouwen.
Het management is dus niet goed genoeg om dat team te runnen. Lijkt me noodzakelijk dat de top van Fiat de bezem er doorheen haalt en de juiste mensen op de juiste plek zet.
Pulp Fiction
pi_109422668
Die nerd hadden ze er 2 jaar geleden al uit moeten flikkeren. Met zn bril.

(8>
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109424455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is Trulli ready to step in... Maar ik kan me niet voorstellen dat Ferrari die zeur serieus zou gaan inzetten, zelfs Massa is sneller.
Niet alleen Trulli wordtd genoemd, ook Sutil, Alguersuari en Perez worden genoemd als opvolger van Massa dit seizoen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_109424686
Sutil zal wel erg gaaf zijn, maar ook Alguersari lijkt me wel _O_

Vraag me alleen af of ze hem zullen ontslaan bij Ferrari als hij nog langer teleurstelt. Vast staat is dat Massa niet meer zijn snelheid heeft van voor de kopveer, maar misschien voelt hij de druk nu ook wel van de pers en gaat hij zich binnenkort bewijzen dat hij het nog wel kan.. *)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:36:39 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_109424781
Ook de reden die wordt gegeven voor het invliegen van een nieuw chassis; "Dan weten we tenminste zeker dat er niets mis is met de auto."

Oftewel, als hij nu langzamer is ligt dat alleen en geheel aan Felipe :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 16:14:25 #255
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_109432495
Ferrari had (ook al om commerciële redenen; Duitsland , Autobahn) Vettel af moeten pakken van Red Bull. Maargoed, achteraf kijk je een koe in de kont.
Wie dit leest is gek
pi_109432780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:32 schreef Meike26 het volgende:
Sutil zal wel erg gaaf zijn, maar ook Alguersari lijkt me wel _O_

Vraag me alleen af of ze hem zullen ontslaan bij Ferrari als hij nog langer teleurstelt. Vast staat is dat Massa niet meer zijn snelheid heeft van voor de kopveer, maar misschien voelt hij de druk nu ook wel van de pers en gaat hij zich binnenkort bewijzen dat hij het nog wel kan.. *)
Heb al ergens een gerucht gelezen dat ze Massa nog 9 races geven. Dus ik sluit het niet uit dat ze eerder afscheid van hem nemen.
pi_109433534
Ze moeten Masse gewoon lekker le mans laten rijden e.d.

Ze hadden destijds met de komst van Alonso beter Massa kunnen laten gaan. Hij deed het toen nog best goed, maar dat is ook alles m.i.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:57:44 #258
363260 HaZet
Gek op gek
pi_109439418
Ik denk dat Massa snel zn stoel zal verliezen aan een ander.. Maarja, wie moet het dan worden? Sutil, Alguersuari, Trulli, Perez? Nee, ook geen opties, gok ik zo..

Ze hadden gelijk moeten schakelen en niet moeten wachten totdat de eerste race is gereden!
Nil Satis Nisi Optimum
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:21:42 #259
34586 kepler
No bounce, no play
pi_109440594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb al ergens een gerucht gelezen dat ze Massa nog 9 races geven. Dus ik sluit het niet uit dat ze eerder afscheid van hem nemen.
Negen vind ik nog veel :D
The line is a dot to you!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:39:07 #260
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109441413
Zoals ik laatst al zei: ik denk niet dat Ferrari Massa er dit jaar nog uitkapt. Ze zijn redelijk loyaal aan hun coureurs. Wie was ook alweer de laatste wat ze er uit gedonderd hebben? Was dat Prost, of was die zelf opgestapt en was het nog langer geleden?
Maar Massa gaan ze gewoon houden, en geven hem een waardig afscheid eind dit jaar. Ze hebben toch veel meegemaakt met de seizoens-finale van '08 en het ongeluk in '09. Hij heeft veel compassie bij Ferrari opgewekt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:02:33 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_109442680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik laatst al zei: ik denk niet dat Ferrari Massa er dit jaar nog uitkapt. Ze zijn redelijk loyaal aan hun coureurs. Wie was ook alweer de laatste wat ze er uit gedonderd hebben? Was dat Prost, of was die zelf opgestapt en was het nog langer geleden?
Maar Massa gaan ze gewoon houden, en geven hem een waardig afscheid eind dit jaar. Ze hebben toch veel meegemaakt met de seizoens-finale van '08 en het ongeluk in '09. Hij heeft veel compassie bij Ferrari opgewekt.
Ja, alsof dat wat uitmaakt als hij vanaf nu elke race buiten de top 10 eindigt tot terwijl Alonso meedoet in de top 5 :D

Het is geen liefdadigheids-instelling, punten moeten er verdiend worden!

Ik hoop voor hem dat het niet zover komt, maar ik heb zo mn twijfels :X
The line is a dot to you!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:10:41 #262
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_109443153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:57 schreef HaZet het volgende:
Ik denk dat Massa snel zn stoel zal verliezen aan een ander.. Maarja, wie moet het dan worden? Sutil, Alguersuari, Trulli, Perez? Nee, ook geen opties, gok ik zo..

Waarom zou Perez geen optie zijn?

quote:
2s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef kepler het volgende:

[..]

Negen vind ik nog veel :D

Dan zou hij precies een half seizoen de kans hebben gekregen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:27:33 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109447408
Trulli _O-

Van de geparkeerde coureurs is Sutil de meest logische keuze.
pi_109451169
Jongens Rosberg gaat daar heen. Geloof mij nou maar.

Ferrari rammelt met een zak centen en hij vertrekt tegen advies van Keke in toch naar Maranello.

:Y

En dan stapt Di Resta in bij Mercedes en dan kan Bianchi bij FI nog wat ervaring opdoen ofzo :)
pi_109451279
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:03 schreef Geralt het volgende:
Jongens Rosberg gaat daar heen. Geloof mij nou maar.

Ferrari rammelt met een zak centen en hij vertrekt tegen advies van Keke in toch naar Maranello.

:Y

En dan stapt Di Resta in bij Mercedes en dan kan Bianchi bij FI nog wat ervaring opdoen ofzo :)
Cirkeltje is rond...klaar...niks meer aan doen...
Pulp Fiction
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 maart 2012 @ 00:07:34 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_109451317
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:06 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Cirkeltje is rond...klaar...niks meer aan doen...
toch wel, want Bianchi is geen Formule auto waardig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_109451804
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ach, wie er dan bij FI gaat rijden zal me aan me reet roesten...
Pulp Fiction
pi_109451988
quote:

[..]

Eens. Hij kan beter op de kermis gaan werken bij de botsbaan met zo een steekpenning aan zn riem en dan alle botsauto's parkeren enzo :')
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:09:03 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109454912
quote:

[..]

Dan leent Mercedes Sam Bird toch even uit aan Force India in ruil voor wat korting op motoren. Dan kan die mooi ervaring op doen voor als MSCH uitstapt :)

En toen werd iedereen weer wakker :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_109454961
Gewoon Sjaak in die Ferrari ! :+
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')