abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 03:02:03 #151
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_109157591
HRT heeft de eerste uitvaller. De wagen van Karthikeyan stopte er mee.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_109157594
HRT is grap van de dag! :{w
  vrijdag 16 maart 2012 @ 03:15:44 #153
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109157615
ik ga maffen... komt toch weinig zinnigs uit nu
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 16 maart 2012 @ 03:15:44 #154
343196 RingBewoner
pi_109157616
Alweer reclame. Dit is nog erger dan RTL. :')
  vrijdag 16 maart 2012 @ 03:16:17 #155
343196 RingBewoner
pi_109157620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 03:15 schreef nils7 het volgende:
ik ga maffen... komt toch weinig zinnigs uit nu
Same here, weinig interessant dit.
pi_109157652
Hispania Retire Team
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_109157665
Massa eraf, faalhaas. Die gaat dit jaar nog weggeschopt worden..
pi_109157676
Kijkend naar tijden zeg ik dat Marussia nooit de 107% gaat halen als de rest in Q3 gewoon doorrijdt..
pi_109157678
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 03:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Massa eraf, faalhaas. Die gaat dit jaar nog weggeschopt worden..
Wat een knullige fout was dat ook weer :')
pi_109157682
Ferrari ziet er sowieso niet best uit.Alonso heeft er zijn handen vol aan, en zet nog wel degelijke tijden neer. Maar ik denk dat dat meer Alonso's klasse is dan die auto..

McLaren lijkt op rails te zitten.
pi_109157690
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 04:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
McLaren lijkt op rails te zitten.
Viel wel mee naar mijn mening. Je kon zien dat ze nog steeds een gebrek aan downforce aan de achterkant hebben.

Wat me trouwens erg opvalt is dat de McLarens de hoogste snelheiden hebben, maar misschien moet ik een dagje wachten met mijn meningen vormen ;)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_109157691
Alonso had duidelijk tractie problemen, maar de baan is natuurlijk ook nog erg groen.
pi_109157696
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 03:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kijkend naar tijden zeg ik dat Marussia nooit de 107% gaat halen als de rest in Q3 gewoon doorrijdt..
Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.
pi_109157697
Ik krijg altijd dit idee als Massa weer eens spint, of veel te hoge ambities heeft oid:
"Ik ga je pakken"

En dan komt alles als een punch in zijn kop terug naar hem.. Hij zorgt er ook zelf voor dat ie onder hoge druk staat..
pi_109157699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 04:21 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.
Mja, ik zie de update van Glock.
Misschien dat Glock het wel haalt, maar Pic betwijfel ik. HRT kan volgens mij net zo goed inpakken en nu echt voorbereiden voor de volgende race.
pi_109157701
De la Rosa heeft nog altijd geen meter gereden met die auto, en Karthikeyan een shakedown + vandaag 3 rondjes.
pi_109157704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 04:25 schreef M.Melandri het volgende:
De la Rosa heeft nog altijd geen meter gereden met die auto, en Karthikeyan een shakedown + vandaag 3 rondjes.
Mja, maar van Karthikeyan kun je niks verwachten, van de auto niet, en De La Rosa moet ook weer op gang komen.. Denk dat ze mss de trainingen gebruiken als oefening voor de volgende race (als er nog getraind kan worden).. Ik denk dat de kans dat Pic de 107% haalt groter is dan dat er een HRT op de grid staat zondag..

Overigens wel knap van Glock, Volgens mij geen meter getest, omdat ze Pic wilden laten rijden. De auto heeft niks gereden.. En toch nog daar..
pi_109157705
Glock heeft wel een shakedown gedaan, maar erg knap met maar 8 rondjes idd.

HRT gebruikt het net als vorig jaar idd gewoon weer als testsessie.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:11:17 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109157964
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX
;) Voor diegene die het topic gemist hebben.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_109162906
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:11 schreef Sinister-D- het volgende:
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX
;) Voor diegene die het topic gemist hebben.
Bedankt.
pi_109165077
Raikkonen krijgt zijn eigen Angry Bird in het spel, de "Ice bird" die alles bevriest wat hij aanraakt.
http://www.iltalehti.fi/formulat/2012031615330349_fo.shtml
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:19:02 #172
343196 RingBewoner
pi_109174474
lees net op twitter dat codemasters in september de nieuwe f1 lanceert in september voor ps3 en xbox360
pi_109175276
Niet voor de PC? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:55:10 #174
343196 RingBewoner
pi_109175687
ja, ook. Vergeten.
pi_109175969
En pas in september....

Ze hebben nu wel de Young Drivers Test erin gezet :-)
pi_109186809
Voor de liefhebbers een race strategy calculator:

http://www.jamesallenonf1.com/race-strategy-calculator/
pi_109187605
Er is zeker nergens een HD stream te vinden? Ik heb erg weinig zin om naar Olav Drol op RTL reclame te kijken maar die vipbox stream is ook niet om aan te zien. Op normaal formaat is het al matig maar op fullscreen kan je niet meer fatsoenlijk kijken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:18:21 #178
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109188932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef Kill_em_all het volgende:
Er is zeker nergens een HD stream te vinden?
Ik vrees ook van niet... :'(
Zou het liefst Sky commentary sync willen laten lopen met beeld van RTL7.
pi_109189208
quote:
Brawn: voordeel achtervleugel valt tegen

De achtervleugel met geïntegreerde F-duct waar Mercedes mee rijdt wordt gezien als een van de mogelijke revelaties van het seizoen. Teambaas Ross Brawn ontkent niet dat het onderdeel voordeel geeft, maar volgens hem is het behaalde voordeel niet zo groot als wordt gedacht. Dat zei hij vrijdag op een persconferentie in Melbourne.

Systeem
"Ik ga natuurlijk niet in details treden over wat men de F-duct noemt. Het verbaast me dat ze dat zo noemen, omdat ik zelf niet precies weet wat het betekent. We hebben een interessant systeem op de auto dat helemaal niet ingewikkeld is, dus ik weet zeker dat andere teams er naar zullen kijken en besluiten of het de moeite waard is."

Klein voordeel
"Het ligt echter niet in dezelfde ordegrootte als het diffuserconcept dat wij hadden (in 2009, toen voorganger Brawn GP dankzij de dubbele diffuser de titel kon winnen) of zelfs maar de uitlaten van de auto's van de laatste paar jaar. Het is natuurlijk wel handig, daarom doen wij het ook, maar het levert geen gigantische prestatiewinst op."

bron: RTLGP
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_109201922
Toch F1 op de BBC. Maar dan 's middags en dus soort van een herhaling. Net begonnen maar het lijkt alsof ze het benaderen als een normaal live programma.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_109202374
Ze mochten toch gewoon de races later uitzenden?
pi_109203154
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ze mochten toch gewoon de races later uitzenden?
yup
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_109203669
quote:
Thaise medeoprichter Red Bull overleden
17 maart 2012

Chaleo Yoovidhya, de Thaise medeoprichter van Red Bull is zaterdag op 89-jarige leeftijd overleden in Bangkok, dat maakte Red Bull bekend. In 1987 richtte hij samen met de Oostenrijker Dietrich Mateschitz de energiedrank Red Bull op. Sinds 2005 is de onderneming eigenaar van het Red Bull Racing Formule 1-team.

Na een aantal jaren sponsoring in autosport nam de onderneming in 2005 het Formule 1-team van Jaguar over en ging verder als Red Bull Racing. Het team pakte in 2010 en 2011 zowel de titel voor de rijders als die van de teams. Daarnaast nam de onderneming ook het team van Minardi over en komt het sinds 2006 ook uit als Scuderia Toro Rosso, wat gezien wordt als het junior team van Red Bull Racing.

Yoovidyha had net als Mateschitz 49 procent van de aandelen in handen. De overige 2 procent behoren tot een zoon van Yoovidhya. Inmiddels wordt het drankje in 70 landen verkocht. Volgens het Amerikaanse blad Forbes had hij een vermogen van ongeveer 3,8 miljard euro en was daarmee de op één na rijkste Thai. Yoovidyha is aan ouderdom gestorven en laat elf kinderen na.
Zou die nou na de qualify een hartaanval hebben gekregen? :'(
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:28:08 #184
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_109208356
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zou die nou na de qualify een hartaanval hebben gekregen? :'(
Lol en je leest over die 11 kinderen heen? :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:44:00 #185
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_109210799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik vrees ook van niet... :'(
Zou het liefst Sky commentary sync willen laten lopen met beeld van RTL7.
Zo heb ik het vanochtend gedaan. TV zo'n 5 seconden op pauze en dan play. Werkte prima!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_109211343
Een live uitzending op pauze zetten? Helaas gaat dat niet werken voor mensen met een standaard tv pakket...

Ik denk dat ik morgen de sky uitzending maar download... Het moeten aanhoren van Olav Mol wil ik zo lang mogelijk uitstellen en een stream kijken is geen oplossing voor de hele race. Lag met mijn 10'' laptop in bed en zelfs dan is die stream al zo gaar dat je geeneens de namen van de tijdwaarneming aan de linkerkant van je scherm fatsoenlijk kan lezen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:08:06 #187
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_109211551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Een live uitzending op pauze zetten? Helaas gaat dat niet werken voor mensen met een standaard tv pakket...
Als je een HDD recorder hebt kun je de timeshift optie gebruiken :7
quote:
Ik denk dat ik morgen de sky uitzending maar download... Het moeten aanhoren van Olav Mol wil ik zo lang mogelijk uitstellen en een stream kijken is geen oplossing voor de hele race. Lag met mijn 10'' laptop in bed en zelfs dan is die stream al zo gaar dat je geeneens de namen van de tijdwaarneming aan de linkerkant van je scherm fatsoenlijk kan lezen.
Een F1 race moet je gewoon live zien, met de livetiming en Fok! in de multitab erbij. Naderhand kijken zorgt bij mij toch altijd dat ik m'n aandacht er niet evengoed kan bijhouden, maakt 't op der een of andere manier niet spannend/interessant genoeg.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_109212145
Er is toch ook BBC-radio met F1 commentaar, kan je die dan niet synchroon laten lopen met beeld van RTL7 ?

Gevonden:
BBC Radio 5 Live
pi_109212302
Zendt Sky het toevallig gewoon online uit voor kijkers in de UK?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_109212505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Zendt Sky het toevallig gewoon online uit voor kijkers in de UK?
In dat geval moet er iets mogelijk zijn met VPN's lijkt me _O_

Moet je er alleen 1 vinden die snel zat is om te streamen :X
pi_109212638
En een Sky abo hebben ..
pi_109213212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Kill_em_all het volgende:

Telfort (zo'n beetje goedkoopste tv die je kunt krijgen) heeft dat gewoon beschikbaar..
pi_109213248
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Telfort (zo'n beetje goedkoopste tv die je kunt krijgen) heeft dat gewoon beschikbaar..
Of op een behoorlijke DVD-recorder.
  zondag 18 maart 2012 @ 06:14:23 #194
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_109223354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Als je een HDD recorder hebt kun je de timeshift optie gebruiken :7

Precies, daar heb je geen speciaal abonnement voor nodig hoor
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_109226980
Ben redelijk tevreden met mijn teampje. Ook al zijn mijn coureurs beide niet gefinished -O-

Alles bij elkaar zal ik iets van 270/280 punten verdiend hebben dit GP-weekend.

Edit : Is er een leuke subleague waar ik aan mee kan doen ? O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Meike26 op 18-03-2012 12:12:15 ]
pi_109227378
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Meike26 het volgende:
Ben redelijk tevreden met mijn teampje. Ook al zijn mijn coureurs beide niet gefinished -O-

Niet in dit topic in ieder geval
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_109227426
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Meike26 het volgende:

Probeer het eens in De FOK! F1-manager 2012 is van start! :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 19 maart 2012 @ 12:23:50 #198
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_109269307
quote:
Kovalainen vijf startplekken achteruit in Maleisië

Heikki Kovalainen heeft een vijf startplaatsen straf gekregen voor de race in Maleisië, volgende week op Sepang. De Fin werd bestraft in verband met een incident achter de safety car tijdens de eerste race van het seizoen in Australië.

De Caterham-coureur besloot aan het einde van de eerste ronde achter de safety car zijn pitstop te maken. Toen hij de pits inreed, haalde hij echter in voordat hij de safety car-lijn bij de ingang van de pitstraat gepasseerd was. De regel is dat niemand mag inhalen achter de safety car, of voor de safety car-lijn als hij terugkeert naar de pitstraat.

De wedstrijdleiding heeft besloten om de Fin vijf plaatsen straf te geven na de kwalificatie van de volgende race in Maleisië. Via Twitter liet Kovalainen weten dat hij de straf erg zwaar vindt. De Fin wist de race uiteindelijk niet uit te rijden.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_109269729
quote:
12s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Sally het volgende:

[..]

Probeer het eens in De FOK! F1-manager 2012 is van start! :*
Zit er al een tijdje, bedankt voor de tip ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109269851
Bernie Ecclestone is weer bezig met zijn verdeel-en-heers strategie
quote:
A website that has been known to be close to Bernie Ecclestone reported this week that we could expect a big announcement soon, and a close aide of the F1 boss confirmed to me with a smile in Australia that news was indeed on its way – and that it involved the structure of the sport and would shake a few people up.

A few team insiders speculated that it might involved Ferrari and Red Bull signing up to a new Concorde Agreement, and Sky News has reported something along similar lines tonight with the suggestion that those teams will have a stake in the ownership of the sport via the new 2013-2020 deal.

This would be linked to a public offering of a sale of part of CVC’s stake in F1, which Sky says will be placed by Goldman Sachs and which values the sport at “well over £10bn.” Another recent report suggested that any available shares will be those currently owned by Lehman Brothers, which has a 15.3% stake.

Sky reports that Ferrari as usual has a special position as the oldest team in the sport, and there’s extra cash for the first team to have won consecutive constructors’ titles since 2008, the team in question being Red Bull.

There is also mention of single car customer teams for new entrants.

A Ferrari/RBR deal is certainly logical, and if true the next question has to be what deal did or will those teams get as the first signatories, and what is available to everyone else – the FOTA members, essentially. We await developments with interest…

Note: Intriguingly the Sky News story, which was a blog by business editor Mark Kleinman, has seemingly now disappeared from the website after being up for only a few hours on Saturday evening UK time. That is perhaps not surprising given that it contained what appeared to be extracts from legal documents that one might assume were not supposed to be in the public domain…
En de andere teams zijn er niet blij mee
quote:
Mar.19 (GMM) Many team bosses reportedly left the Melbourne paddock angry late on Sunday, amid claims Ferrari and Red Bull have agreed special deals for F1's future beyond the current Concorde Agreement.

Rumours of the top teams' deal - part of a reportedly planned $10 billion stock market floatation of the sport - began to swirl following the publication and then retraction of a Sky News internet report.

The report was reportedly based on a leaked copy of the draft 2013 Concorde Agreement, which according to London's Telegraph newspaper "could hand Ferrari a direct stake in the sport".

Red Bull, the reigning champions, "also stand to make a huge sum", the report claimed, adding that the energy drink-owned team as well as Ferrari will be asked to nominate directors for F1's holding company board.

Team boss Christian Horner revealed Red Bull is "in discussions with FOM" about a new Concorde Agreement, adding that talks are "progressing reasonably well".

How the other major teams - like FOTA members McLaren and Mercedes - fit into the picture is unclear at present, but the Times newspaper reports that there are "no seats" at the boardroom table allocated for them.

An unnamed senior team executive described the rumoured special deals for Ferrari and Red Bull as "outrageous" and "against every facet of European competition law".

Ferrari declined to comment.

Horner added: "We want one (a Concorde Agreement) which reaches into the future ... a floatation is really down to the shareholders.

"It is not really the teams' business," he added. "It is more of a question for Bernie (Ecclestone) or CVC."

Many paddock insiders, however, believe the deals are already done in principle, leading one angry rival team boss to blast: "Formula one stopped being about racing a long time ago".

"There will be an end game to this," he added. "We just have to figure out what it is and what it means for the people in the teams who want to go racing and not be involved in this kind of thing."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')