Same here, weinig interessant dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:15 schreef nils7 het volgende:
ik ga maffen... komt toch weinig zinnigs uit nu
Wat een knullige fout was dat ook weerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Massa eraf, faalhaas. Die gaat dit jaar nog weggeschopt worden..
Viel wel mee naar mijn mening. Je kon zien dat ze nog steeds een gebrek aan downforce aan de achterkant hebben.quote:
Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kijkend naar tijden zeg ik dat Marussia nooit de 107% gaat halen als de rest in Q3 gewoon doorrijdt..
Mja, ik zie de update van Glock.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 04:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.
Mja, maar van Karthikeyan kun je niks verwachten, van de auto niet, en De La Rosa moet ook weer op gang komen.. Denk dat ze mss de trainingen gebruiken als oefening voor de volgende race (als er nog getraind kan worden).. Ik denk dat de kans dat Pic de 107% haalt groter is dan dat er een HRT op de grid staat zondag..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 04:25 schreef M.Melandri het volgende:
De la Rosa heeft nog altijd geen meter gereden met die auto, en Karthikeyan een shakedown + vandaag 3 rondjes.
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:11 schreef Sinister-D- het volgende:
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX
Voor diegene die het topic gemist hebben.
Ik vrees ook van niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef Kill_em_all het volgende:
Er is zeker nergens een HD stream te vinden?
quote:Brawn: voordeel achtervleugel valt tegen
De achtervleugel met geïntegreerde F-duct waar Mercedes mee rijdt wordt gezien als een van de mogelijke revelaties van het seizoen. Teambaas Ross Brawn ontkent niet dat het onderdeel voordeel geeft, maar volgens hem is het behaalde voordeel niet zo groot als wordt gedacht. Dat zei hij vrijdag op een persconferentie in Melbourne.
Systeem
"Ik ga natuurlijk niet in details treden over wat men de F-duct noemt. Het verbaast me dat ze dat zo noemen, omdat ik zelf niet precies weet wat het betekent. We hebben een interessant systeem op de auto dat helemaal niet ingewikkeld is, dus ik weet zeker dat andere teams er naar zullen kijken en besluiten of het de moeite waard is."
Klein voordeel
"Het ligt echter niet in dezelfde ordegrootte als het diffuserconcept dat wij hadden (in 2009, toen voorganger Brawn GP dankzij de dubbele diffuser de titel kon winnen) of zelfs maar de uitlaten van de auto's van de laatste paar jaar. Het is natuurlijk wel handig, daarom doen wij het ook, maar het levert geen gigantische prestatiewinst op."
bron: RTLGP
yupquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ze mochten toch gewoon de races later uitzenden?
Zou die nou na de qualify een hartaanval hebben gekregen?quote:Thaise medeoprichter Red Bull overleden
17 maart 2012
Chaleo Yoovidhya, de Thaise medeoprichter van Red Bull is zaterdag op 89-jarige leeftijd overleden in Bangkok, dat maakte Red Bull bekend. In 1987 richtte hij samen met de Oostenrijker Dietrich Mateschitz de energiedrank Red Bull op. Sinds 2005 is de onderneming eigenaar van het Red Bull Racing Formule 1-team.
Na een aantal jaren sponsoring in autosport nam de onderneming in 2005 het Formule 1-team van Jaguar over en ging verder als Red Bull Racing. Het team pakte in 2010 en 2011 zowel de titel voor de rijders als die van de teams. Daarnaast nam de onderneming ook het team van Minardi over en komt het sinds 2006 ook uit als Scuderia Toro Rosso, wat gezien wordt als het junior team van Red Bull Racing.
Yoovidyha had net als Mateschitz 49 procent van de aandelen in handen. De overige 2 procent behoren tot een zoon van Yoovidhya. Inmiddels wordt het drankje in 70 landen verkocht. Volgens het Amerikaanse blad Forbes had hij een vermogen van ongeveer 3,8 miljard euro en was daarmee de op één na rijkste Thai. Yoovidyha is aan ouderdom gestorven en laat elf kinderen na.
Lol en je leest over die 11 kinderen heen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou die nou na de qualify een hartaanval hebben gekregen?
Zo heb ik het vanochtend gedaan. TV zo'n 5 seconden op pauze en dan play. Werkte prima!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vrees ook van niet...![]()
Zou het liefst Sky commentary sync willen laten lopen met beeld van RTL7.
Als je een HDD recorder hebt kun je de timeshift optie gebruikenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Een live uitzending op pauze zetten? Helaas gaat dat niet werken voor mensen met een standaard tv pakket...
Een F1 race moet je gewoon live zien, met de livetiming en Fok! in de multitab erbij. Naderhand kijken zorgt bij mij toch altijd dat ik m'n aandacht er niet evengoed kan bijhouden, maakt 't op der een of andere manier niet spannend/interessant genoeg.quote:Ik denk dat ik morgen de sky uitzending maar download... Het moeten aanhoren van Olav Mol wil ik zo lang mogelijk uitstellen en een stream kijken is geen oplossing voor de hele race. Lag met mijn 10'' laptop in bed en zelfs dan is die stream al zo gaar dat je geeneens de namen van de tijdwaarneming aan de linkerkant van je scherm fatsoenlijk kan lezen.
In dat geval moet er iets mogelijk zijn met VPN's lijkt mequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Zendt Sky het toevallig gewoon online uit voor kijkers in de UK?
Telfort (zo'n beetje goedkoopste tv die je kunt krijgen) heeft dat gewoon beschikbaar..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Kill_em_all het volgende:
Een live uitzending op pauze zetten? Helaas gaat dat niet werken voor mensen met een standaard tv pakket...
Of op een behoorlijke DVD-recorder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Telfort (zo'n beetje goedkoopste tv die je kunt krijgen) heeft dat gewoon beschikbaar..
Precies, daar heb je geen speciaal abonnement voor nodig hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je een HDD recorder hebt kun je de timeshift optie gebruiken
Niet in dit topic in ieder gevalquote:Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Meike26 het volgende:
Ben redelijk tevreden met mijn teampje. Ook al zijn mijn coureurs beide niet gefinished![]()
Alles bij elkaar zal ik iets van 270/280 punten verdiend hebben dit GP-weekend.
Edit : Is er een leuke subleague waar ik aan mee kan doen ?![]()
Probeer het eens in De FOK! F1-manager 2012 is van start!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:02 schreef Meike26 het volgende:
Ben redelijk tevreden met mijn teampje. Ook al zijn mijn coureurs beide niet gefinished![]()
Alles bij elkaar zal ik iets van 270/280 punten verdiend hebben dit GP-weekend.
Edit : Is er een leuke subleague waar ik aan mee kan doen ?![]()
quote:Kovalainen vijf startplekken achteruit in Maleisië
Heikki Kovalainen heeft een vijf startplaatsen straf gekregen voor de race in Maleisië, volgende week op Sepang. De Fin werd bestraft in verband met een incident achter de safety car tijdens de eerste race van het seizoen in Australië.
De Caterham-coureur besloot aan het einde van de eerste ronde achter de safety car zijn pitstop te maken. Toen hij de pits inreed, haalde hij echter in voordat hij de safety car-lijn bij de ingang van de pitstraat gepasseerd was. De regel is dat niemand mag inhalen achter de safety car, of voor de safety car-lijn als hij terugkeert naar de pitstraat.
De wedstrijdleiding heeft besloten om de Fin vijf plaatsen straf te geven na de kwalificatie van de volgende race in Maleisië. Via Twitter liet Kovalainen weten dat hij de straf erg zwaar vindt. De Fin wist de race uiteindelijk niet uit te rijden.
Zit er al een tijdje, bedankt voor de tipquote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Probeer het eens in De FOK! F1-manager 2012 is van start!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de andere teams zijn er niet blij meequote:A website that has been known to be close to Bernie Ecclestone reported this week that we could expect a big announcement soon, and a close aide of the F1 boss confirmed to me with a smile in Australia that news was indeed on its way – and that it involved the structure of the sport and would shake a few people up.
A few team insiders speculated that it might involved Ferrari and Red Bull signing up to a new Concorde Agreement, and Sky News has reported something along similar lines tonight with the suggestion that those teams will have a stake in the ownership of the sport via the new 2013-2020 deal.
This would be linked to a public offering of a sale of part of CVC’s stake in F1, which Sky says will be placed by Goldman Sachs and which values the sport at “well over £10bn.” Another recent report suggested that any available shares will be those currently owned by Lehman Brothers, which has a 15.3% stake.
Sky reports that Ferrari as usual has a special position as the oldest team in the sport, and there’s extra cash for the first team to have won consecutive constructors’ titles since 2008, the team in question being Red Bull.
There is also mention of single car customer teams for new entrants.
A Ferrari/RBR deal is certainly logical, and if true the next question has to be what deal did or will those teams get as the first signatories, and what is available to everyone else – the FOTA members, essentially. We await developments with interest…
Note: Intriguingly the Sky News story, which was a blog by business editor Mark Kleinman, has seemingly now disappeared from the website after being up for only a few hours on Saturday evening UK time. That is perhaps not surprising given that it contained what appeared to be extracts from legal documents that one might assume were not supposed to be in the public domain…
quote:Mar.19 (GMM) Many team bosses reportedly left the Melbourne paddock angry late on Sunday, amid claims Ferrari and Red Bull have agreed special deals for F1's future beyond the current Concorde Agreement.
Rumours of the top teams' deal - part of a reportedly planned $10 billion stock market floatation of the sport - began to swirl following the publication and then retraction of a Sky News internet report.
The report was reportedly based on a leaked copy of the draft 2013 Concorde Agreement, which according to London's Telegraph newspaper "could hand Ferrari a direct stake in the sport".
Red Bull, the reigning champions, "also stand to make a huge sum", the report claimed, adding that the energy drink-owned team as well as Ferrari will be asked to nominate directors for F1's holding company board.
Team boss Christian Horner revealed Red Bull is "in discussions with FOM" about a new Concorde Agreement, adding that talks are "progressing reasonably well".
How the other major teams - like FOTA members McLaren and Mercedes - fit into the picture is unclear at present, but the Times newspaper reports that there are "no seats" at the boardroom table allocated for them.
An unnamed senior team executive described the rumoured special deals for Ferrari and Red Bull as "outrageous" and "against every facet of European competition law".
Ferrari declined to comment.
Horner added: "We want one (a Concorde Agreement) which reaches into the future ... a floatation is really down to the shareholders.
"It is not really the teams' business," he added. "It is more of a question for Bernie (Ecclestone) or CVC."
Many paddock insiders, however, believe the deals are already done in principle, leading one angry rival team boss to blast: "Formula one stopped being about racing a long time ago".
"There will be an end game to this," he added. "We just have to figure out what it is and what it means for the people in the teams who want to go racing and not be involved in this kind of thing."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |