Same here, weinig interessant dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:15 schreef nils7 het volgende:
ik ga maffen... komt toch weinig zinnigs uit nu
Wat een knullige fout was dat ook weerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Massa eraf, faalhaas. Die gaat dit jaar nog weggeschopt worden..
Viel wel mee naar mijn mening. Je kon zien dat ze nog steeds een gebrek aan downforce aan de achterkant hebben.quote:
Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 03:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kijkend naar tijden zeg ik dat Marussia nooit de 107% gaat halen als de rest in Q3 gewoon doorrijdt..
Mja, ik zie de update van Glock.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 04:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wordt een zware klus voor Pic, heeft ook amper gereden tijdens de wintertests.
Mja, maar van Karthikeyan kun je niks verwachten, van de auto niet, en De La Rosa moet ook weer op gang komen.. Denk dat ze mss de trainingen gebruiken als oefening voor de volgende race (als er nog getraind kan worden).. Ik denk dat de kans dat Pic de 107% haalt groter is dan dat er een HRT op de grid staat zondag..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 04:25 schreef M.Melandri het volgende:
De la Rosa heeft nog altijd geen meter gereden met die auto, en Karthikeyan een shakedown + vandaag 3 rondjes.
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:11 schreef Sinister-D- het volgende:
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX
Voor diegene die het topic gemist hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |