Kinky hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
* redboyke bitchslaps Strawberry and there is plenty more coming your way
really? dan heb ik vast te lang niet gekekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze ziet er precies hetzelfde uit....
En toch heb ik meer posts.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
en ik heb er nog meer, your point?quote:
geen idee hoeveel topics ik hier al zitquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hellsing Ultimate ook al?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedankt.
Hebben jullie nog tips voor anime-series. Liefst iets met kung-fu, vampieren, ninjas, weerwolven, robots.. Helsing ken ik al.
Ik moet hem nog kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef .Cake. het volgende:
Daily Bros #10 is nú te lezen op Animees!
Wederom de deadline voor de koffiepauze gehaald!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:
6.8 Hokkaido met tsunami warning en
6.1 Chiba vlakbij aardoppervlakte waardoor er flink geschut werd.
Net in afgelopen 2 uur gebeurd.
* .Cake. zet snel het nieuws aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:
6.8 Hokkaido met tsunami warning en
6.1 Chiba vlakbij aardoppervlakte waardoor er flink geschut werd.
Net in afgelopen 2 uur gebeurd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
'Borsten'!? Wat zijn borsten? Heeft iemand pics? Google vindt niets...
SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grootste die er bestaat.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Oké, oké.quote:
SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 17:30:16 ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:Daar kan ik wat dingen mee doen.SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:
hey repelsteeltju hoe heet je
kan ik effe je naam opschrijvenmoet ik nog steeds kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:geen bier?SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:
hey repelsteeltju hoe heet je
kan ik effe je naam opschrijvenGerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]
Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven.
“An interesting thing is a good thing.”
Ik drink geen alcohol.quote:
Because you no like my topic titlequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]
Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven.
Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed ideequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik mensen zou afmaken zou het puur degene zijn die het verdienen. waarvan we zeker weten dat ze schuldig zijn.
de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed idee
Hmm, ik heb nog nooit mensen gekend die mijn leven echt zuur hebben gemaakt, dus is dat moeilijk voor mij om over te oordelen. Misschien dat het in jouw situatie heel anders is, dus ik zou het echt niet weten. Het is wel beter om wraakgevoelens achter je te laten, hoe moeilijk dat ook is. Life goes on.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?
wacht maar tot je over 2 jaar op stap gaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.
Kanon was trouwens erg leuk. Toch wel een 8/10. Ben nu bezig met Bakuman, wat ook echt een leuke anime is. Weer ouderwets genieten!
"op stap gaan" is zo overratedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wacht maar tot je over 2 jaar op stap gaat
Zo mainstream...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ZUIPUUUUUUH!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok gaat niet over anime maar iedereen vind borsten leuk you hater!
quote:Ze passen precies in de kom van mijn handen. Mijn borstjes. De tepels drukken brutaal tegen mijn huid. Als nieuwsgierige kinderen die hun neus tegen het thermopane persen, om maar niks te hoeven missen, handjes en lippen op het koele glas geplakt, met als gevolg een groeiende condensvlek – die de buitenwereld langzaam laat verdwijnen…
Genoeg genoten!A.H.J. Dautzenberg ook.SPOILER: vervolgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 'ze' denken dat je mensen wilt vermoorden zullen 'ze' op zijn minst in je nek hijgen, behalve als 'ze' een enorme sexpoes is, lijkt dat me niet aangenaam.quote:ze kunnen me niet echt veel maken ben al opgenomen“An interesting thing is a good thing.”
vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys inquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:
Vanavond ben ik weer in de kroeg ergens in Amsterdam.
Spannend. Spanje? Frankrijk? België?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys in
“Behalve twee artikelen, waar ook het citaat vandaan komt, heb ik niets gelezen van A.H.J. Dautzenberg ” Deze zin spreekt Repelsteeltju heel normaal uit, terwijl hij u, zijn tegenspeelster aankijkt*. Maar dan. Draait zijn blik langzaam weg van uw gezicht, maximaal een graad of dertig, en ietsje omlaag – het liefst tot aan een vensterbank (of de foto van Jantje het dode konijn) schuin achter haar. Nu grijnst Repelsteetju lichtjes, terwijl hij heel kort en subtiel zijn hoofd schudt en eventjes hoorbaar uitademt door zijn neus. Dan wacht hij nog een seconde – nog altijd met grijns maar nu zonder schudden of uitademen – en dan spreekt hij, enigszins dromerig, de tweede zin uit: “Ik krijg al genoeg dingen binnen waarvan ik niet zeker weet of ik ze wel binnen wil krijgen van de anime...”quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
Ah, de ware aard van sommige users hier komt naar boven.
frankrijk, parijs om precies te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Spannend. Spanje? Frankrijk? België?
Ik vind het nog koud... Het voelt wel wat warmer, maar warm zonder jasquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
Ik heb voor het eerst zonder jas gefietst vandaag
Ik had wel een vest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het nog koud... Het voelt wel wat warmer, maar warm zonder jas
Nog steeds de winterjas.
morgen kom ik in parijs aan alwaar het 21 graden schijnt te worden met volle zonneschijn...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
in belgie is het 18 graden was wel warm weinig wind. heb wel hoofdpijn gekregen van het fel licht van buiten.en ik ben maar 2min buiten geweest om sigaret te rokenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds de winterjas.
ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijsquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds de winterjas.
Ik ook. Of gewoon overhemd of polo met pull over.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijs
Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
Van veel mensen hoor ik dat hij bij episode 20 pas interessant wordt. Verder raad ik je af Bleach nieuw leven in te blazen. Ga anders voor de wat recentere anime Madoka, Steins;Gate, etc. Of voor een langere oude serie Legend of the Galactic Heroes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Misschien moet ik Bleach maar weer een leven in blazen![]()
Ow en voor de echte old schoolers,,,
Tengen Toppa Gurren Lagann!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Misschien moet ik Bleach maar weer een leven in blazen![]()
Ow en voor de echte old schoolers,,,
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
Heel goed!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola
Nog voorkeuren voor merken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Ik drink vaak thee (allerlei soorten), een biertje of een whisky (als het een film is of een marathon). Soms is het een sappie.
Qua bier? Verschilt, veelal Hertog Jan of een speciaal biertje. Qua thee haal ik vaak bij de Simon Lévelt een zakje, die ik dan zelf zet. Meestal Genmaicha, Sencha of Chai.quote:
hmmm part time job op de wallen erbij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!
Het heeft zo zijn voordelen om werkeloos te zijn
Hahaha, ja ik zie wat je bedoelt. Inderdaad parttime baantje bij het lokale poppodium (Patronaat), één of twee nachten per week werken. Maar dat is niet mijn "baan" dus beschouw ik mezelf als werkeloos zeg maar. Vandaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm part time job op de wallen erbij?
want:
[..]
Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen
Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.
waarom is chavez weg eigenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.
Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
mijn laatste stage plek betaalde 250 p/mquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen
Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat theequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola
Ach ja, ik heb heel lang veel meer gekost dan dat ik heb opgeleverd, misschien nog steeds wel. Ik kan ook allemaal certificaten halen, plus ik krijg na m'n opleiding een vaste baan en ik kan daarvoor er ook al officieel werken. Dat is me het allemaal al meer dan waard.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.
Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
Meestal niks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
duvel ga ik echt scheef van na 3 of 4 zeker in de zomer met de zon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat thee
En wat er qua bieren gedronken wordt, van alles, maar Grolsch en Hertog Jan genieten de voorkeur en een lekker Belgisch biertje gaat er ook wel in (zeker Duvel, ons huisbier)
Heel, maar dan ook heel soms ook Energy Drink als ik met vrienden kijk.quote:
Ah, dat is wel balen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn laatste stage plek betaalde 250 p/m
daarna 3x jaarcontract gekregen.. (en daarna onder mom van reorganisatie geen vast contract, een maand of 2 later bleken ze opeeens WEL vaste contracten uit te delen)
euh.. water/cassis/fanta/cola..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om twee uur? Zit België in een andere tijdzone ofzo?
Koud douchen is m.i. wel chill-y op zijn tijd, en koud af-douchen schijnt goed voor de bloedsomloop te zijn, maar gedwongen koud douchen is hell.
Ik heb hem altijd tussen 30-34 in. Niet te warm, niet te koud, heerlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigen
andere mensen vinden het water goed zo maar ik vind het KOUD als ik douche moet dat water 42 graden zijn dit is op s'n minst een magere 14 ik moest echt naar adem snakken toen ik eronder kroop van die koude stralen brrrrrrrrrrrrr
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is.
ik vond het pas leuk sinds chopperquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,
En idd, blijf weg van Bleach, veel te veel fillers
arlong arcquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,
En idd, blijf weg van Bleach, veel te veel fillers
Ik maakte de fatale fout choppers intro-aflevering op RTL2 Duitsland te bekijkenquote:ik vond het pas leuk sinds chopper
Ik zegen iedereen die op gehoor anime openings omzet in bladmuziek. Of is iets dat alleen kerkfiguren mogen? Waarom citeer ik nu ookalweer? Ah! Ik wou je succes wensen. Ah! Dat doet mij er aan denken dat Ik My Soul Your Beats gedownload heb, misschien word het tijd dat ik dat stukje serieus ga oefenen, in plaats van het steeds voor mij uit te schuiven en als het uit komt te vergeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben de Neon Genesis Evangelion opening aan het oefenen op keyboard en piano. Filmpjes volgen misschien ooit, als ik het echt goed beheers.
Jij ook succes. Ik vind het ook knap hoe ze dat zo puur op gevoel kunnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zegen iedereen die op gehoor anime openings omzet in bladmuziek. Of is iets dat alleen kerkfiguren mogen? Waarom citeer ik nu ookalweer? Ah! Ik wou je succes wensen. Ah! Dat doet mij er aan denken dat Ik My Soul Your Beats gedownload heb, misschien word het tijd dat ik dat stukje serieus ga oefenen, in plaats van het steeds voor mij uit te schuiven en als het uit komt te vergeten.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zegen iedereen die op gehoor anime openings omzet in bladmuziek. Of is iets dat alleen kerkfiguren mogen? Waarom citeer ik nu ookalweer? Ah! Ik wou je succes wensen. Ah! Dat doet mij er aan denken dat Ik My Soul Your Beats gedownload heb, misschien word het tijd dat ik dat stukje serieus ga oefenen, in plaats van het steeds voor mij uit te schuiven en als het uit komt te vergeten.
Nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben de Neon Genesis Evangelion opening aan het oefenen op keyboard en piano. Filmpjes volgen misschien ooit, als ik het echt goed beheers.
Die laatste zin. Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Frag_adder het volgende:
niet alleen robin houd van borsten
Neon genesis evangelionbah
Wat misschien een grappig weetje is. In de K-ON! manga. Ik had het al een keer gezegd, maar dit keer met pics dus.:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En ook robin succes! Ik heb ergens nog wat tabbladen liggen voor de ED's van K-ON!(!) op de bas, moet ik dan ook maar eens gaan oefenen, als jullie al zo fanatiek bezig zijn.
Geeft niks meid, dat doen we allemaal stiekem wel een beetje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik lees nu veel teveel manga's
Ik heb ontdekt dat ik enigzins van ecchi houd
ben jij daar niet wat te jong voor?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Dan kan ik je de manga 'My Balls' van harte aanradenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Sommigen wat erger dan anderenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geeft niks meid, dat doen we allemaal stiekem wel een beetje.
De titel klinkt al foutquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan kan ik je de manga 'My Balls' van harte aanraden![]()
Het plot, volgens Wikipedia:quote:
quote:The fate of the world rests in one man's testicles. In a freak sealing accident, the Queen of Terror is sealed into Kohta Satou's testicles, thus preventing her from raining destruction onto the world. However, a lesser devil, Elyse, who was with the Queen of Terror on Earth, is determined to release the Queen at all costs. The only way to do so is to make Kohta ejaculate, and Elyse only has thirty days to do it.
Klinkt alsof dit verhaal in een minuutje voorbij is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het plot, volgens Wikipedia:
[..]
Hmm, Nederlandse ondertitels wordt al wat lastiger. Bol.com, amazon.co.uk*,amazon.de*, zavvi.nl* frs.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef redboyke het volgende:
waar kan je het best blueray films en series kopen met nederlandse ondertitels? lees als goedkoopste.
ik denk dat ik goede tv series en films ga beginnen sparen en wat minder geld uitgeven aan games
Valt mee. Volgens mij heb ik 5 chapters gelezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klinkt alsof dit verhaal in een minuutje voorbij is.
[ afbeelding ]
als ik iets download kan het me niet schelen dat het niet NL is maar als ik iets koop dan verwacht ik dat wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, Nederlandse ondertitels wordt al wat lastiger. Bol.com, amazon.co.uk*,amazon.de*, zavvi.nl* frs.nl
*Kijk goed naar de beschrijving of de Nederlandse ondertiteling er bij zit.
[..]
Valt mee. Volgens mij heb ik 5 chapters gelezen
Ik heb even voor je verder gezocht op Google.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik iets download kan het me niet schelen dat het niet NL is maar als ik iets koop dan verwacht ik dat wel.
maar voorbeeld:
http://www.amazon.co.uk/J(...)id=1331932683&sr=1-6
is dat dan niet nederlands omdat er niks bijstaat?
quote:Sprache: Deutsch (Dolby Digital 5.1), Italienisch (Dolby Digital 5.1), Englisch (Dolby Digital 5.1), Englisch (PCM), Französisch (Dolby Digital 5.1), Spanisch (Dolby Digital 5.1)
Untertitel: Deutsch, Englisch, Spanisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Dänisch, Schwedisch, Norwegisch, Finnisch, Niederländisch
Wquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
awquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
die is hier al eerder langs gekomen, echtwtf...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Mwah, het kan er wel mee door.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet echt een zieke geest hebben om dat te verzinnen
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:34 schreef Lithia het volgende:
[..]! Doet me denken aan die anime/manga waar het alleen om borsten ging. Het was ecchi op een nieuw niveau.
one piece is ook gewoon geniaalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
Net episode 538 van one piece gekeken. Alles gezien in ongeveer een maand. Wordt afzien met 1 episode per week
Wat een bazenanime
Woop woop!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 03:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
Net episode 538 van one piece gekeken. Alles gezien in ongeveer een maand. Wordt afzien met 1 episode per week
Wat een bazenanime
Ik zag dat het een C-cup was, maar ik bedoelde het meer op deze manier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het is C![]()
Gebruik tenminste je Saru-eyes goed!
[ afbeelding ]
Pokéboobs, Gotta catch 'em all!quote:
geile picsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pokéboobs, Gotta catch 'em all!
Edit:
Ik googlede net voor de grap op Pokéboobs. Wat je allemaal krijgt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je denkt als meisje ook echt: "Goh, laat ik eens een nieuwe BH kopen. Ik heb de keuze uit Hunkemüller, Marlies Dekkers, H&M etc. Weet je wat? Ik koop een pokébra!"quote:
De enorme Poké-otaku's zie ik er wel voor aan hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je denkt als meisje ook echt: "Goh, laat ik eens een nieuwe BH kopen. Ik heb de keuze uit Hunkemüller, Marlies Dekkers, H&M etc. Weet je wat? Ik koop een pokébra!"
HAHAHAHAHAHA
Het verbaast me allemaal niet eens meerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De enorme Poké-otaku's zie ik er wel voor aan hoor
Ik zie een meisje toch echt liever in een Pokebra dan in een Marlies Dekkers, al komt dat ook voornamelijk omdat ik een grafhekel heb aan Marlies Dekkers...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je denkt als meisje ook echt: "Goh, laat ik eens een nieuwe BH kopen. Ik heb de keuze uit Hunkemüller, Marlies Dekkers, H&M etc. Weet je wat? Ik koop een pokébra!"
HAHAHAHAHAHA
Wees blij dat er een markt voor is! In de westerse wereld is het meer mainstream, in Japan kan het niet gek genoeg!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het verbaast me allemaal niet eens meer
Maar goed, ik bedenk me net hoe uit de hand die hobby's kunnen lopen. Zelfs bij mij gaat het met die dakimakura e.d. best ver. Ongelofelijk eigenlijk dat daar een markt voor is.
Ik zie ze liever zonder bra.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie een meisje toch echt liever in een Pokebra dan in een Marlies Dekkers, al komt dat ook voornamelijk omdat ik een grafhekel heb aan Marlies Dekkers...
Ja goed, dat is waarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees blij dat er een markt voor is! In de westerse wereld is het meer mainstream, in Japan kan het niet gek genoeg!
Daarom vind ik Japan ook veel leuker wat dat betreft: daar doen ze niet zo belachelijk uberserieus over dit soort zaken als 'maids', 'schoolmeisjes', sex, geweld, etc etc.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees blij dat er een markt voor is! In de westerse wereld is het meer mainstream, in Japan kan het niet gek genoeg!
Klopt. Grappig dat porno wel gecensureerd moet zijn, een soort wanhopige poging van de overheid daar om het volk nog te kunnen reddenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarom vind ik Japan ook veel leuker wat dat betreft: daar doen ze niet zo belachelijk uberserieus over dit soort zaken als 'maids', 'schoolmeisjes', sex, geweld, etc etc.
daar gaat je reputatiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ga ik trouwens naar de verjaardag van een vriendin. Ze zei nog: "Neem je laptop mee, Robin! Dan kunnen we anime kijken op de tv!".
Ben benieuwd wat de andere gasten daarvan gaan vinden
Begin bij je favoriete anime: Madoka, Strijd;Gate. Daarna kun je kijken wat je nog verder wilt zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
Vanavond is eindelijk mijn computer geïnstalleerd
Nu nog een grote animecollectie erop zetten!
Welke zou ik doen?
Och, ze weten het al van me hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
daar gaat je reputatievan mij verwachten ze ook altijd dat ik de laptop bij heb
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik download nu ano natsu de matteru.
Jaa!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik download nu ano natsu de matteru.
Ik ben de hele dag vrij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa!
Heb je de middag wel vrij genomen?
da's een mega slechte film.quote:
Ik vermoed dat zelfs piraten daar geen bandbreedte aan willen verspillen...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's een mega slechte film.
nog slechter als streetfighter trouwens
typische amerikanen om slechte films te maken en dan huilen om piraterij.
Ik ken Hayaku niet eens, maar zal ze vermijden wanneer ik ze tegenkom...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb ze nu van Hayaku via TT. Maar die subs zijn niet erg goed...
pokéboobs gemaakt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:02 schreef Klipnap het volgende:
Bijna toetsweek
En het enige wat ik vandaag heb gedaan is... euhm...
Zie edit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken Hayaku niet eens, maar zal ze vermijden wanneer ik ze tegenkom...
Ik maak zo pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat is dit nou weer danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Lithia het volgende:
[..]Kijk dan gewoon hentai.
manyuu hikenchou
Ok.quote:Chifusa gets a ton of development, unlike most anime characters! Her size increases every episode due to using the Breast Flow swordfighting technique, which reduces the opponents breast size and increases hers by the same amount.
Voor BRS gebruik ik WhyNot en voor Ano Natsu gebruik ik de subs van CoalGuys. Beide van TT.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste fansub voor Black Rock Shooter en Ano Natsu De Matteru!?
Dan zenden ze een keer een anime uit, is het de verkeerdequote:
Commiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Wat is de beste fansub voor Black Rock Shooter en Ano Natsu De Matteru!?
Nisemonogatari is een toffe anime en morgen de laatste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
Black★Rock Shooter is een toffe anime en volgende week de laatste.
Ironie? Ik liet de hoop varen nadat het makaron meisje haar geheugen verloor en haar enige ex-beste vriendin verloochende.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
Black★Rock Shooter is een toffe anime en volgende week de laatste.
A>B>C>D>E>Dquote:Op zondag 18 maart 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben bij met Ano natsu. Leuke anime, hoewel wel een erg hoog iedereen-is-verliefd-op-iedereen gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel.
do tell? (heb ano natsu niet gezien nog overigens)quote:Op zondag 18 maart 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben bij met Ano natsu. Leuke anime, hoewel wel een erg hoog iedereen-is-verliefd-op-iedereen gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel.
ik heb er eenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie ze liever zonder bra.
[..]
Ja goed, dat is waar
Je komt ook soms echt van de mafste dingen tegen. Deze muismatten zijn ook erg populair:
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Klipnap het volgende:
Mijn computer kan voorlopig niet geïnstalleerd worden
Leuk, zo vlak voor de toetsweek.
Mijn vader vindt golfen en schaken kennelijk belangrijker.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn vader vindt golfen en schaken kennelijk belangrijker.Golf en schaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel zielig voor je. Als je de Windows 7 CD hebt lukt het je zelf denk ik ook wel
Kan je trots tegen papa zeggen dat je het zelf hebt gedaan
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 15:08:11 ]
Nee, er miste nog iets aan mijn computer. Er is toch iets niet goed gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Golf en schaak
Verder wel zielig voor je. Als je de Windows 7 CD hebt lukt het je zelf denk ik ook wel
Kan je trots tegen papa zeggen dat je het zelf hebt gedaan
Ah, balen. Nou ja, veel sterkte in deze zware tijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, er miste nog iets aan mijn computer. Er is toch iets niet goed gegaan.
En dan heeft mijn vader ook nog mijn USB waar al mijn gedownloade muziek en Madokawallpapers opstaan ><
Deze post wordt zeer geäpprecieerd!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, balen. Nou ja, veel sterkte in deze zware tijden.
quote:
Hij is best grappig hoor. Monster vind ik zelf een hele leuke manga, serieus en sterk verhaal.quote:Trouwens, ik heb mijn iPhone met de manga-app nog. Al denk ik niet dat ik die over die Queen of Terror ga lezen
Morgen weer Another en overmorgen Danshi Koukouseiquote:Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef .Cake. het volgende:
Nisemonogatar 11 is nu te lezen op Animees!
De eerste serie die ik daadwerkelijk afgerond heb
Eeh, ik denk dat die pas dinsdag komenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Morgen weer Another en overmorgen Danshi Koukousei
Waarom is die dan zo zeldzaam?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik heb volume 1 en 2 van Monster uitgelezen. Blijkt dat Volume 3 een zeldzaam exemplaar is dat niet meer wordt gedrukt
Ik zie hem op Amazon staan voor $110. De laagste is $69, maar dat heb ik nog steeds niet over voor een manga.
is toch nietveel geld voor iets dat nietmeer gedrukt word.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik heb volume 1 en 2 van Monster uitgelezen. Blijkt dat Volume 3 een zeldzaam exemplaar is dat niet meer wordt gedrukt
Ik zie hem op Amazon staan voor $110. De laagste is $69, maar dat heb ik nog steeds niet over voor een manga.
Hij wordt niet meer gedruktquote:
Ach, voor een strip vind ik het te veelquote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch nietveel geld voor iets dat nietmeer gedrukt word.
ik was aan het denken om the godfather boek te kopen terwijl ik nooit boeken lees.mss dat ik daar wat stuff ondek dat niet in de films komen
Hoezo zijn ze gestopt met drukken dan? Monster lijkt me 'n redelijk goedverkopende manga namelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wordt niet meer gedrukt
[..]
Ach, voor een strip vind ik het te veel
Vraag het niet aan mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze gestopt met drukken dan? Monster lijkt me 'n redelijk goedverkopende manga namelijk
Ik vind de stijl van de manga leuker. Lijkt veel serieuzer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
In de Another-manga ziet het roodharige staartjesmeisje er heel anders uit
http://mangafox.me/manga/another/v01/c001/45.html
ah nice en nu niet teveel rommel opzettenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
En ja, dit is mijn eerste post vanaf mijn nieuwe computer!
Nice. Succes met verzamelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
En ja, dit is mijn eerste post vanaf mijn nieuwe computer!
Alleen veel animequote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
ah nice en nu niet teveel rommel opzetten
Tengen Toppa Gurren Lagann, Toradora, Great Teacher Onizuka!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Alleen veel anime
Soberzo Madoka, Nichijou, Haruhi en Steins, dan zien we wel verder!
Die lage resolutie.quote:
iPad resolutie.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die lage resolutie.
Deze is beter
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar nog steeds te laag voor de iPad3
Toradora heb ik al gezien, maar ik vind hem net niet goed genoeg om nog eens te downloaden, zoals S;G en Madoka.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tengen Toppa Gurren Lagann, Toradora, Great Teacher Onizuka!
Great Teacher Onizuka is tofquote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toradora heb ik al gezien, maar ik vind hem net niet goed genoeg om nog eens te downloaden, zoals S;G en Madoka.
Tengen Toppa zal ik onthouden. Is dat meisje niet dezelfde als Robins kussen?eigenlijk houd ik niet van mecha maar ik zal het proberen
Ik heb hem op On-Holdquote:Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Great Teacher Onizuka is tof
Als je die nog niet gezien heb, is het een zeer goeie aanrader.
Ja, dat meisje zit in Gurren Lagann. Ik vind het zo'n leuke serie. Weet alleen niet of het je smaak is. Ik vind het een heerlijke serie. Een van de beste shonens.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toradora heb ik al gezien, maar ik vind hem net niet goed genoeg om nog eens te downloaden, zoals S;G en Madoka.
Tengen Toppa zal ik onthouden. Is dat meisje niet dezelfde als Robins kussen?eigenlijk houd ik niet van mecha maar ik zal het proberen
Ik ben toch van gedachten veranderdquote:Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat meisje zit in Gurren Lagann. Ik vind het zo'n leuke serie. Weet alleen niet of het je smaak is. Ik vind het een heerlijke serie. Een van de beste shonens.![]()
bgtaerhgftioWBHGUIABAGUIquote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben toch van gedachten veranderdWtf is dit?
Ik heb GTO ook nog On-Hold staan, ik ben van plan een dezer dagen (zomervakantie waarschijnlijk) hem vanaf het begin te kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben toch van gedachten veranderdWtf is dit?
Your drill is the drill that will pierce the heavens!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
bgtaerhgftioWBHGUIABAGUI![]()
![]()
Alleen al voor deze stoere boy zou het kijken de moeite waard zijn.
[ afbeelding ]
"WHO THE HELL DO YOU THINK WE ARE?"
Oh, een parodie. Gelukkig, ik nam het al te serieus.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb GTO ook nog On-Hold staan, ik ben van plan een dezer dagen (zomervakantie waarschijnlijk) hem vanaf het begin te kijken.
Je moet de serie echt kijken, het is een waanzinnig goed uitgevoerde parodie op al die shounen dingen
Ik zou dus de in elk geval de eerste 3 afleveringen kijken en als het je dan nog niet bevalt, droppen
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Your drill is the drill that will pierce the heavens!
Don't believe in yourself, believe in me! Believe in the Kamina who believes in you!
So much epic win
And yet your drill that has braved so muchquote:Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Your drill is the drill that will pierce the heavens!
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb GTO ook nog On-Hold staan, ik ben van plan een dezer dagen (zomervakantie waarschijnlijk) hem vanaf het begin te kijken.
Je moet de serie echt kijken, het is een waanzinnig goed uitgevoerde parodie op al die shounen dingen
Ik zou dus de in elk geval de eerste 3 afleveringen kijken en als het je dan nog niet bevalt, droppen
Je kan Gurren Lagann best serieus nemen als je wilt. Het toch is meer een ode dan een parodie.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, een parodie. Gelukkig, ik nam het al te serieus.
Omdat trollolololololol!quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef Bakakame het volgende:
Bakuman manga, waarom stop je nu net dáár
Leuk he, cliffhangersquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef Bakakame het volgende:
Bakuman manga, waarom stop je nu net dáár
SPOILER: Another theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb zin in de eerste anime op mijn nieuwe computer![]()
Another dusSPOILER: Another theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook al vanaf het begin.
Ik heb nooit gerookt, gedronken of geblowed. Voorlopig wil ik dat wel zo houdenquote:Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef Klipnap het volgende:
Bokusatsu Tenshi terwijl je blowt. Dat moet ik meemaken
Heel goed, spaar je longen + verstand. Al lijkt me het wel een hele ervaringquote:Op maandag 19 maart 2012 08:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nooit gerookt, gedronken of geblowed. Voorlopig wil ik dat wel zo houden![]()
Maar goed, misschien dat het voor een keertje wel kan.
Dan zou ik het maar niet meer doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef .Cake. het volgende:
Blowen wordt altijd flink overschat in mijn ervaring. Maar goed, ik wordt altijd helemaal para, dus ik doe het ook niet meer.
quote:
Hmm, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef .Cake. het volgende:
Blowen wordt altijd flink overschat in mijn ervaring. Maar goed, ik wordt altijd helemaal para, dus ik doe het ook niet meer.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zag je al wel een beetje aankomen eig.
Echt waar?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaaa
Die zag je al wel een beetje aankomen eig.
Door opmerkingen toen, bij zijn eerste appearance en later nog een paar. Toen dacht ik al:quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt waar?
We hebben wel zo'n beetje bijna alles gehad in de anime![]()
Als ik de PS Vita heb sluit ik niet uit dat ik er wel eens een anime op ga kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt anime kijken op een iPad?
Volgens mij kun je ook (mits jailbreak) MPlayer installeren die alles afspeeltquote:Op maandag 19 maart 2012 17:46 schreef Klipnap het volgende:
Maar voor iPad moet je toch mp4 bestanden hebben en uploaden etc? Geef mij maar de computer.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door opmerkingen toen, bij zijn eerste appearance en later nog een paar. Toen dacht ik al:Did not see that one coming. At all.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Another 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/quote:Op maandag 19 maart 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ja hoor, er zit nog geen flash op mijn computerDag, Another!
SPOILER: antwoord op mijn theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Klipnap het volgende:
ANOTHER WTF
Ik zat trillend voor mijn computer.
[ afbeelding ]Ik wacht nog op Underwater, maar ik kijk er nu al naar uitSPOILER: antwoord op mijn theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here, ik mijd Horriblesubs als het even kan. Maar ben heel benieuwd, mijn theorie nog altijd. Ik weet niet of dat dezelfde is als die waar Klipnap het over heeft, maar die heb ik nog niet gelezen. The fear of Spoilers is strong with this one.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Underwater, maar ik kijk er nu al naar uit
Mijn theorie een paar posts terug van de kroonluchterquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Same here, ik mijd Horriblesubs als het even kan. Maar ben heel benieuwd, mijn theorie nog altijd. Ik weet niet of dat dezelfde is als die waar Klipnap het over heeft, maar die heb ik nog niet gelezen. The fear of Spoilers is strong with this one.
http://www.jlist.com/category/117quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
'Ona Hole'? Is dat iets zoals een fleshlight/mastrubator?
Zo ja:
Een voorzichtige Google levert hits op die daar wel op wijzenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
'Ona Hole'? Is dat iets zoals een fleshlight/mastrubator?
Zo ja:
Je hebt de nieuwe episode gezien?quote:
Nee toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Vanaf het begin vond ik hem vet en het wordt steeds beter
Owja, volgende week de laatste
Elfien lied was alleen goed in het begin en het einde. Another vind ik toch wel de hele anime tof.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Krijgen we bijna Elfen Lied taferelen in Another?
Elfen Lied was over het algemeen goed te doen. Het spijt me heel erg, maar elke keer zat ik met open mond te kijken. De gore, het naakt, het (minimale) maar toch interessante verhaal. ALLES!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elfien lied was alleen goed in het begin en het einde. Another vind ik toch wel de hele anime tof.
Uiteraard. Ik vind Another echt geweldig. Kwestie van smaakquote:Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elfen Lied was over het algemeen goed te doen. Het spijt me heel erg, maar elke keer zat ik met open mond te kijken. De gore, het naakt, het (minimale) maar toch interessante verhaal. ALLES!!!
Maar de OP van Another is weer wat minder hequote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik vind Another echt geweldig. Kwestie van smaak
Dat wel ja...quote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de OP van Another is weer wat minder he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |