abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109077643

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Winter 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8)7
Bakakame 8-)
Qunix :)
Xaryna :9
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond O+
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke :+

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 02:47:32 ]
pi_109077751
Ik ook.
pi_109077753
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

* redboyke bitchslaps Strawberry and there is plenty more coming your way :P
Kinky hoor.
pi_109077798
inspiratie voor je -Strawberry- :

pi_109078233
Schenkstroop: ik denk dat Steins;Gate echt wat voor jou is. Misschien ook Wolf's Ra in, Elfen Lied, Eureka Seven, Cowboy Bebop en Neon Genesis Evangelion.
pi_109078238
Goede TT overigens en op waarheid berust.
pi_109080391
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze ziet er precies hetzelfde uit....
really? dan heb ik vast te lang niet gekeken :+
pi_109081281
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_109081336
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
En toch heb ik meer posts.
pi_109081913
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

en ik heb er nog meer, your point?

quote:
geen idee hoeveel topics ik hier al zit :')
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:07:10 #11
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109082048
quote:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:16:05 #12
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109082335
It's like THAT!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_109082443
quote:
Hehe _O-
pi_109082963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bedankt.

Hebben jullie nog tips voor anime-series. Liefst iets met kung-fu, vampieren, ninjas, weerwolven, robots.. Helsing ken ik al.
Hellsing Ultimate ook al?

Claymore wellicht?
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:43:23 #16
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109089396
Daily Bros #10 is nú te lezen op Animees!

Wederom de deadline voor de koffiepauze gehaald! *O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_109089866
6.8 Hokkaido met tsunami warning en
6.1 Chiba vlakbij aardoppervlakte waardoor er flink geschut werd.

Net in afgelopen 2 uur gebeurd.
pi_109090163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef .Cake. het volgende:
Daily Bros #10 is nú te lezen op Animees!

Wederom de deadline voor de koffiepauze gehaald! *O*
Ik moet hem nog kijken ;(
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:04:54 #19
333374 Lithia
Too serious
pi_109090190
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:

:o
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:31:21 #20
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109090949
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:

* .Cake. zet snel het nieuws aan.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109091111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

* .Cake. zet snel het nieuws aan.
ramptoerist -O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:51:57 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109091632
'Borsten'!? Wat zijn borsten? Heeft iemand pics? Google vindt niets...
pi_109091862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
'Borsten'!? Wat zijn borsten? Heeft iemand pics? Google vindt niets...
SPOILER: borsten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:57:54 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109091906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:

[..]

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_109091966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:12:00 #26
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109092460
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:36 schreef mschol het volgende:

[..]

ramptoerist -O-
De grootste die er bestaat.

Maar niets hierover op NOS of RTL. Hoor alleen maar dingen over bussen en Robert M.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:12:48 #27
333374 Lithia
Too serious
pi_109094968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_109095550
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef Lithia het volgende:

[..]

[..]

Oké, oké.

Voor de dames dan. Een echte sixpack:

SPOILER: geile sixpack
Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van :@

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 17:30:16 ]
pi_109096283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké, oké.

:@ :9~
pi_109100110
hey repelsteeltju hoe heet je
kan ik effe je naam opschrijven :P

SPOILER
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:33:58 #31
333374 Lithia
Too serious
pi_109100581
quote:

[..]

Oké, oké.

Daar kan ik wat dingen mee doen. :9
pi_109101748
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:

SPOILER
moet ik nog steeds kijken :D
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:09:23 #33
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109102735
one piece staat weer op pauze tot er weer 30 afls of zo zijn :P

Another blijft vet :D moet maar weer eens gaan inhalen! veel te druk geweest
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:09:59 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109102773
quote:

[..]

Oké, oké.

geen bier? :(
pi_109106976
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:

SPOILER
Gerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]

Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven. :')
pi_109107118
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

geen bier? :(
Ik drink geen alcohol.

Kanon was trouwens erg leuk. Toch wel een 8/10. Ben nu bezig met Bakuman, wat ook echt een leuke anime is. Weer ouderwets genieten!
pi_109107934
quote:
6s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Niet in deze reeks.
pi_109108330
quote:
16s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niet in deze reeks.
Gaan we het zo spelen.
pi_109108795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Gerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]

Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven. :')
Because you no like my topic title :P
(er zijn der al voor minder afgemaakt) :+
ok gaat niet over anime maar iedereen vind borsten leuk you hater!

nee serieus was een grapje, je moet niet altijd zo serieus zijn.
als je geen grapjes of plezier mocht maken zou het leven maar saai zijn.

ze kunnen me niet echt veel maken ben al opgenomen :P in psychiatrie zitten is eigenlijk zelfde als in gevangenis zitten alleen dat je op weekend moogt en op vrije uren buiten mag maar je moet wel op tijd binnen zijn enzo en je mag geen drank en drugs mee naar binnen brengen.
als ik mensen zou afmaken zou het puur degene zijn die het verdienen. waarvan we zeker weten dat ze schuldig zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 21:58:41 ]
pi_109110291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

als ik mensen zou afmaken zou het puur degene zijn die het verdienen. waarvan we zeker weten dat ze schuldig zijn.
Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed idee :P
pi_109110636
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed idee :P
de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?
pi_109111193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef redboyke het volgende:

[..]

de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?
Hmm, ik heb nog nooit mensen gekend die mijn leven echt zuur hebben gemaakt, dus is dat moeilijk voor mij om over te oordelen. Misschien dat het in jouw situatie heel anders is, dus ik zou het echt niet weten. Het is wel beter om wraakgevoelens achter je te laten, hoe moeilijk dat ook is. Life goes on.
  woensdag 14 maart 2012 @ 22:33:26 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109111520
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik drink geen alcohol.

Kanon was trouwens erg leuk. Toch wel een 8/10. Ben nu bezig met Bakuman, wat ook echt een leuke anime is. Weer ouderwets genieten!
wacht maar tot je over 2 jaar op stap gaat :P
pi_109111836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

"op stap gaan" is zo overrated :{w
pi_109113214
quote:

[..]

Zo mainstream...
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:17:06 #46
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109116586
quote:

[..]

ZUIPUUUUUUH!!

Sorry, heb vanavond een vriend te eten gehad die ik al vet lang niet had gezien. Het kratje bier dat ik vanmiddag vers in de koelkast had gelegd is al op...

^O^
ANIMEES.
- Scamp
pi_109123847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

ok gaat niet over anime maar iedereen vind borsten leuk you hater!
quote:
Ze passen precies in de kom van mijn handen. Mijn borstjes. De tepels drukken brutaal tegen mijn huid. Als nieuwsgierige kinderen die hun neus tegen het thermopane persen, om maar niks te hoeven missen, handjes en lippen op het koele glas geplakt, met als gevolg een groeiende condensvlek – die de buitenwereld langzaam laat verdwijnen…

Genoeg genoten!

SPOILER: vervolg
A.H.J. Dautzenberg ook.
quote:
ze kunnen me niet echt veel maken ben al opgenomen :P
als 'ze' denken dat je mensen wilt vermoorden zullen 'ze' op zijn minst in je nek hijgen, behalve als 'ze' een enorme sexpoes is, lijkt dat me niet aangenaam.
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:32:56 #48
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109128104
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:21:30 #49
78498 classpc
I don't like change
pi_109129824
Ah, de ware aard van sommige users hier komt naar boven :D .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_109131382
Vanavond ben ik weer in de kroeg ergens in Amsterdam.
pi_109132343
quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:
Vanavond ben ik weer in de kroeg ergens in Amsterdam.
vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys in :+
pi_109133302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef mschol het volgende:

[..]

vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys in :+
Spannend. Spanje? Frankrijk? België?
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:13:22 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109133528
Een robin borst is dat een soort roodborst?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_109134718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
Ah, de ware aard van sommige users hier komt naar boven :D .
“Behalve twee artikelen, waar ook het citaat vandaan komt, heb ik niets gelezen van A.H.J. Dautzenberg ” Deze zin spreekt Repelsteeltju heel normaal uit, terwijl hij u, zijn tegenspeelster aankijkt*. Maar dan. Draait zijn blik langzaam weg van uw gezicht, maximaal een graad of dertig, en ietsje omlaag – het liefst tot aan een vensterbank (of de foto van Jantje het dode konijn) schuin achter haar. Nu grijnst Repelsteetju lichtjes, terwijl hij heel kort en subtiel zijn hoofd schudt en eventjes hoorbaar uitademt door zijn neus. Dan wacht hij nog een seconde – nog altijd met grijns maar nu zonder schudden of uitademen – en dan spreekt hij, enigszins dromerig, de tweede zin uit: “Ik krijg al genoeg dingen binnen waarvan ik niet zeker weet of ik ze wel binnen wil krijgen van de anime...”

* aankijkt door het scherm ofzo, hij past niet helemaal, dit clichétje dat 'zelfs de beste en mooiste dialogen [reduceert] tot pijnlijke, typisch Nederlandse toneelstukjes van soapniveau.'
pi_109134785
quote:
5s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Qunix het volgende:

[..]

Spannend. Spanje? Frankrijk? België?
frankrijk, parijs om precies te zijn :)
lang weekend weg :)
pi_109135535
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente! *O*
Ik heb voor het eerst zonder jas gefietst vandaag :D
Ik vind het nog koud... Het voelt wel wat warmer, maar warm zonder jas :N

Nog steeds de winterjas.
pi_109135557
quote:
11s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nog steeds de winterjas.
Ik had wel een vest.
pi_109135713
quote:
Bijna Lente! *O*
morgen kom ik in parijs aan alwaar het 21 graden schijnt te worden met volle zonneschijn...
pi_109135744
quote:

[..]

Nog steeds de winterjas.
in belgie is het 18 graden was wel warm weinig wind. heb wel hoofdpijn gekregen van het fel licht van buiten.en ik ben maar 2min buiten geweest om sigaret te roken
pi_109136324
quote:

[..]

Nog steeds de winterjas.
ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijs :D
pi_109137087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijs :D
Ik ook. Of gewoon overhemd of polo met pull over. ^O^
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:31:13 #63
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109137848
quote:
Bijna Lente! *O*
Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!

Het heeft zo zijn voordelen om werkeloos te zijn :D
ANIMEES.
- Scamp
pi_109142337
Sket dance.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:53:39 #65
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_109144895
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Misschien moet ik Bleach maar weer een leven in blazen :')
Ow en voor de echte old schoolers,,, :W
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_109145683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Van veel mensen hoor ik dat hij bij episode 20 pas interessant wordt. Verder raad ik je af Bleach nieuw leven in te blazen. Ga anders voor de wat recentere anime Madoka, Steins;Gate, etc. Of voor een langere oude serie Legend of the Galactic Heroes.
pi_109145801
quote:
Tengen Toppa Gurren Lagann! *O*
pi_109148885
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Tengen Toppa Gurren Lagann! *O*
GIGA DRILL BREAKER!!!!
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:32:00 #69
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109151444
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
ANIMEES.
- Scamp
pi_109151796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
Ja hoor.

Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola :7
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:42:20 #71
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109152144
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja hoor.

Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola :7
Heel goed! ^O^
Ik drink vaak thee (allerlei soorten), een biertje of een whisky (als het een film is of een marathon). Soms is het een sappie.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109152224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Heel goed! ^O^
Ik drink vaak thee (allerlei soorten), een biertje of een whisky (als het een film is of een marathon). Soms is het een sappie.
Nog voorkeuren voor merken?
pi_109152400
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

jupiler!
of cheapass beer van de aldi :P
heineken niet da's echt water
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:49:11 #74
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109152591
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Qua bier? Verschilt, veelal Hertog Jan of een speciaal biertje. Qua thee haal ik vaak bij de Simon Lévelt een zakje, die ik dan zelf zet. Meestal Genmaicha, Sencha of Chai.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109152608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
hmmm part time job op de wallen erbij?
want:

quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!

Het heeft zo zijn voordelen om werkeloos te zijn :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:52:10 #76
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109152743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

hmmm part time job op de wallen erbij?
want:

[..]

Hahaha, ja ik zie wat je bedoelt. Inderdaad parttime baantje bij het lokale poppodium (Patronaat), één of twee nachten per week werken. Maar dat is niet mijn "baan" dus beschouw ik mezelf als werkeloos zeg maar. Vandaar.

Scherp mschol, touché.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109153577
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2012 23:10:21 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 23:14:26 #78
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109153787
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen :P
Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?
ANIMEES.
- Scamp
pi_109154372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?
Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.

Elke donderdag hoef ik niet naar school en besteed ik m'n tijd al daar. Speciale afspraak tussen het bedrijf eb m'n school. Als het goed gaat kan ik deeltijd HBO doen (door hun vergoed) na deze "opleiding" en daar ondertussen een vaste baan hebben. Dan moet het wel op deze voet doorgaan.

Maar goed, ik hoop dus dat het een beetje gaat verdienen. :+
pi_109154622
Was leuk.
pi_109155042
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.

Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
pi_109155112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.

Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
waarom is chavez weg eigenlijk?
pi_109155526
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
mijn laatste stage plek betaalde 250 p/m :P
daarna 3x jaarcontract gekregen.. (en daarna onder mom van reorganisatie geen vast contract, een maand of 2 later bleken ze opeeens WEL vaste contracten uit te delen -O-)
pi_109155543
quote:

[..]

Ja hoor.

Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat thee :)
En wat er qua bieren gedronken wordt, van alles, maar Grolsch en Hertog Jan genieten de voorkeur en een lekker Belgisch biertje gaat er ook wel in (zeker Duvel, ons huisbier :+ )
pi_109155594
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb heel lang veel meer gekost dan dat ik heb opgeleverd, misschien nog steeds wel. Ik kan ook allemaal certificaten halen, plus ik krijg na m'n opleiding een vaste baan en ik kan daarvoor er ook al officieel werken. Dat is me het allemaal al meer dan waard.

Ik ben trouwens bevriend met de zoon van de baas van het bedrijf, dus dat zit ook wel mee :P
pi_109155748
quote:

[..]

Ja hoor.

Meestal niks. :D
Soms thee.
pi_109155856
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:02 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat thee :)
En wat er qua bieren gedronken wordt, van alles, maar Grolsch en Hertog Jan genieten de voorkeur en een lekker Belgisch biertje gaat er ook wel in (zeker Duvel, ons huisbier :+ )
duvel ga ik echt scheef van na 3 of 4 zeker in de zomer met de zon.

den drank is den duvel :+

ik drink eigenlijk niks tijdens anime kijken maar lig dan ook meestal in bed en niet in een woonkamer anime te kijken op een tv dan zou ik denk ik ook wel wat drinken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 00:15:00 ]
pi_109156099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meestal niks. :D
Soms thee.
Heel, maar dan ook heel soms ook Energy Drink als ik met vrienden kijk. :@

Thee is niet mijn ding.
pi_109156124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn laatste stage plek betaalde 250 p/m :P
daarna 3x jaarcontract gekregen.. (en daarna onder mom van reorganisatie geen vast contract, een maand of 2 later bleken ze opeeens WEL vaste contracten uit te delen -O-)
Ah, dat is wel balen. :{
pi_109156206
quote:

[..]

Ja hoor.

euh.. water/cassis/fanta/cola..
eigenlijk alles waar ik een volle fles op dat moment binnen handbereik heb :')

betekent overigens in de meeste gevallen dat ik water drink..
pi_109156929
'k Drink niet zelden 3 theepotten per dag leeg. 't Zal daarom niet verbazen dat ik dus ook tijdens het animé kijken vaak een paar kopjes leeg. 'k Drink meestal gewoon wat er in huis te vinden is, soms ook echte sterke melk-thee naar oud Brits gebruik of van die zoete muntige thee naar oud Marokkaans gebruik, 't maakt mijn hoofd leeg. 'n Leeg.
pi_109157296
waar sta jij?
pi_109157410
Nergens. Ik sta niet. Ik zit. Op een stoel. Gepositioneerd achter mijn bureau. Tegenover mijn monitor.
Kwam het toevallig tegen en wou het delen omdat ik het grappig vond. Zoals ikzelf en anderen al eerder naar youtube, animées, thecartdriver, randomc en andere een soort van aan anime verwante curiositeiten gelinkt hebben.
pi_109157423
net kutkoude douche gepakt dat water werd niet warmer en moest meer dan 10 keer op knopje drukken voor water te hebben op z'n best was het nog net niet lauw.
pi_109157447
Om twee uur? Zit België in een andere tijdzone ofzo?

Koud douchen is m.i. wel chill-y op zijn tijd, en koud af-douchen schijnt goed voor de bloedsomloop te zijn, maar gedwongen koud douchen is hell.
pi_109157464
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 02:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om twee uur? Zit België in een andere tijdzone ofzo?

Koud douchen is m.i. wel chill-y op zijn tijd, en koud af-douchen schijnt goed voor de bloedsomloop te zijn, maar gedwongen koud douchen is hell.
die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigen
andere mensen vinden het water goed zo maar ik vind het KOUD als ik douche moet dat water 42 graden zijn dit is op s'n minst een magere 14 ik moest echt naar adem snakken toen ik eronder kroop van die koude stralen brrrrrrrrrrrrr
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:30:17 #98
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109158080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 02:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigen
andere mensen vinden het water goed zo maar ik vind het KOUD als ik douche moet dat water 42 graden zijn dit is op s'n minst een magere 14 ik moest echt naar adem snakken toen ik eronder kroop van die koude stralen brrrrrrrrrrrrr
Ik heb hem altijd tussen 30-34 in. Niet te warm, niet te koud, heerlijk :7
pi_109161758
quote:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is.
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,

En idd, blijf weg van Bleach, veel te veel fillers
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_109161885
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Sabata het volgende:

[..]

De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,

ik vond het pas leuk sinds chopper O+
pi_109164089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Sabata het volgende:

[..]

arlong arc *O*
water 7 arc _O_
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_109164476
quote:
ik vond het pas leuk sinds chopper
Ik maakte de fatale fout choppers intro-aflevering op RTL2 Duitsland te bekijken 8)7 Vraag me niet wat me heeft bezield ik weet het zelf niet eens meer. In de originele versie is trouwens de dame die ook Pikachu's gebrabbel inspreekt de seiyuu
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_109175465
Ik ben de Neon Genesis Evangelion opening aan het oefenen op keyboard en piano. Filmpjes volgen misschien ooit, als ik het echt goed beheers. :P

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 17:49:26 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:50:56 #104
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109177693
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben de Neon Genesis Evangelion opening aan het oefenen op keyboard en piano. Filmpjes volgen misschien ooit, als ik het echt goed beheers. :P
Ik zegen iedereen die op gehoor anime openings omzet in bladmuziek. Of is iets dat alleen kerkfiguren mogen? Waarom citeer ik nu ookalweer? Ah! Ik wou je succes wensen. Ah! Dat doet mij er aan denken dat Ik My Soul Your Beats gedownload heb, misschien word het tijd dat ik dat stukje serieus ga oefenen, in plaats van het steeds voor mij uit te schuiven en als het uit komt te vergeten.
pi_109178266
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik zegen iedereen die op gehoor anime openings omzet in bladmuziek. Of is iets dat alleen kerkfiguren mogen? Waarom citeer ik nu ookalweer? Ah! Ik wou je succes wensen. Ah! Dat doet mij er aan denken dat Ik My Soul Your Beats gedownload heb, misschien word het tijd dat ik dat stukje serieus ga oefenen, in plaats van het steeds voor mij uit te schuiven en als het uit komt te vergeten.
Jij ook succes. Ik vind het ook knap hoe ze dat zo puur op gevoel kunnen. :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:42:53 #106
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109179511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

^O^

En ook robin succes! Ik heb ergens nog wat tabbladen liggen voor de ED's van K-ON!(!) op de bas, moet ik dan ook maar eens gaan oefenen, als jullie al zo fanatiek bezig zijn.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:45:14 #107
333374 Lithia
Too serious
pi_109179613
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef robin007bond het volgende:
Nice _O_
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:05:08 #108
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109180354
niet alleen robin houd van borsten :P

Neon genesis evangelion :r bah
pi_109180514
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:05 schreef Frag_adder het volgende:
niet alleen robin houd van borsten :P

Neon genesis evangelion :r bah
Die laatste zin. Verklaar je nader.
pi_109180855
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

^O^

En ook robin succes! Ik heb ergens nog wat tabbladen liggen voor de ED's van K-ON!(!) op de bas, moet ik dan ook maar eens gaan oefenen, als jullie al zo fanatiek bezig zijn.
Wat misschien een grappig weetje is. In de K-ON! manga. Ik had het al een keer gezegd, maar dit keer met pics dus.:

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 20:20:55 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:45:31 #111
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:51:41 #112
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109182178
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Ik lees nu veel teveel manga's :P
Ik heb ontdekt dat ik enigzins van ecchi houd :@
Geeft niks meid, dat doen we allemaal stiekem wel een beetje.

;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_109182657
quote:
ben jij daar niet wat te jong voor? :+
pi_109182942
quote:
Dan kan ik je de manga 'My Balls' van harte aanraden :D _O-
pi_109182959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:51 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Geeft niks meid, dat doen we allemaal stiekem wel een beetje.

;)
Sommigen wat erger dan anderen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 21:09:38 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:37:54 #116
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109184278
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan kan ik je de manga 'My Balls' van harte aanraden :D _O-
De titel klinkt al fout }:| :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:38:02 #117
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109184287
ecchi (H) is een koele letter maar ik ben toch meer een ero (R) persoon.
pi_109184633
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De titel klinkt al fout }:| :D
Het plot, volgens Wikipedia:

quote:
The fate of the world rests in one man's testicles. In a freak sealing accident, the Queen of Terror is sealed into Kohta Satou's testicles, thus preventing her from raining destruction onto the world. However, a lesser devil, Elyse, who was with the Queen of Terror on Earth, is determined to release the Queen at all costs. The only way to do so is to make Kohta ejaculate, and Elyse only has thirty days to do it.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:12:18 #119
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109186047
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Klinkt alsof dit verhaal in een minuutje voorbij is.

ANIMEES.
- Scamp
pi_109186104
waar kan je het best blueray films en series kopen met nederlandse ondertitels? lees als goedkoopste.
ik denk dat ik goede tv series en films ga beginnen sparen en wat minder geld uitgeven aan games
pi_109186230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef redboyke het volgende:
waar kan je het best blueray films en series kopen met nederlandse ondertitels? lees als goedkoopste.
ik denk dat ik goede tv series en films ga beginnen sparen en wat minder geld uitgeven aan games
Hmm, Nederlandse ondertitels wordt al wat lastiger. Bol.com, amazon.co.uk*,amazon.de*, zavvi.nl* frs.nl

*Kijk goed naar de beschrijving of de Nederlandse ondertiteling er bij zit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:12 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Klinkt alsof dit verhaal in een minuutje voorbij is.

[ afbeelding ]
Valt mee. Volgens mij heb ik 5 chapters gelezen :P
pi_109186618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, Nederlandse ondertitels wordt al wat lastiger. Bol.com, amazon.co.uk*,amazon.de*, zavvi.nl* frs.nl

*Kijk goed naar de beschrijving of de Nederlandse ondertiteling er bij zit.

[..]

Valt mee. Volgens mij heb ik 5 chapters gelezen :P
als ik iets download kan het me niet schelen dat het niet NL is maar als ik iets koop dan verwacht ik dat wel.

maar voorbeeld:

http://www.amazon.co.uk/J(...)id=1331932683&sr=1-6

is dat dan niet nederlands omdat er niks bijstaat?

ben eigenlijk niet gewoon om te betalen voor iets dat ik ook gratis kan downloaden
heb onlangs the godfather op blueray gekocht hier op fok en die wou ik echt hebben dus ik dacht mss is het maar goed om te investeren in een mooie collectie nu ik toch gestopt ben met world of warcraft.

anime zou ik niet kopen want dat is me te duur

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 22:25:54 ]
pi_109186754
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:22 schreef redboyke het volgende:

[..]

als ik iets download kan het me niet schelen dat het niet NL is maar als ik iets koop dan verwacht ik dat wel.

maar voorbeeld:

http://www.amazon.co.uk/J(...)id=1331932683&sr=1-6

is dat dan niet nederlands omdat er niks bijstaat?
Ik heb even voor je verder gezocht op Google.

Subtitles: English, Spanish, French.

Jammer dus :P

Deze heeft wel Nederlandse ondertiteling.

http://www.amazon.de/Meta(...)id=1331933136&sr=8-1

quote:
Sprache: Deutsch (Dolby Digital 5.1), Italienisch (Dolby Digital 5.1), Englisch (Dolby Digital 5.1), Englisch (PCM), Französisch (Dolby Digital 5.1), Spanisch (Dolby Digital 5.1)
Untertitel: Deutsch, Englisch, Spanisch, Französisch, Italienisch, Portugiesisch, Dänisch, Schwedisch, Norwegisch, Finnisch, Niederländisch

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2012 22:26:38 ]
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:34:13 #124
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:34:25 #125
246140 Klipnap
Petrowh <3
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:34:39 #126
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109189202
Hij is best leuk om te lezen hoor :{w
pi_109194766
Net episode 538 van one piece gekeken. Alles gezien in ongeveer een maand. Wordt afzien met 1 episode per week :o

Wat een bazenanime
Ja nee
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:31:53 #129
333374 Lithia
Too serious
pi_109195305
quote:
aw O+
  zaterdag 17 maart 2012 @ 07:34:03 #130
333374 Lithia
Too serious
pi_109195326
quote:

[..]

[..]

:') ! Doet me denken aan die anime/manga waar het alleen om borsten ging. Het was ecchi op een nieuw niveau.
pi_109196145
quote:

[..]

[..]

die is hier al eerder langs gekomen, echtwtf...
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:53:14 #132
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109197783
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Hij is best leuk om te lezen hoor :{w
Je moet echt een zieke geest hebben om dat te verzinnen :{w
pi_109197885
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je moet echt een zieke geest hebben om dat te verzinnen :{w
Mwah, het kan er wel mee door. :P
pi_109198038
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 07:34 schreef Lithia het volgende:

[..]

:') ! Doet me denken aan die anime/manga waar het alleen om borsten ging. Het was ecchi op een nieuw niveau.
Hoe heet die? :P
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:57:28 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_109199046
Fairy Tail 122. Damn dat ruimt op zeg :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_109199689
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 03:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
Net episode 538 van one piece gekeken. Alles gezien in ongeveer een maand. Wordt afzien met 1 episode per week :o

Wat een bazenanime
one piece is ook gewoon geniaal :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_109200276
pi_109200317
quote:
Boob B, ik kies jou!
pi_109201652
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 03:53 schreef WAHRHEIT het volgende:

Wat een bazenanime
Woop woop!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:36:37 #140
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109202599
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Boob B, ik kies jou!
"Boobichu! I pick YOU!"
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:38:37 #141
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109202735
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het is C :{w
Gebruik tenminste je Saru-eyes goed!
[ afbeelding ]
Ik zag dat het een C-cup was, maar ik bedoelde het meer op deze manier.

Als je een Pokémon kiest kun je normaal gesproken kiezen uit welke je neemt. Dan moet je dus kieze tussen keuze A en B. Zo stelde ik me het meer voor. Het liefst kies je ze natuurlijk allebei, maar in een Pokémon gevecht is dat niet toegestaan tenzij het een 2 tegen 2 gevecht is.

Niet dat ik borsten zou willen zien vechten, maar het gaat om het idee ;(
pi_109202765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

"Boobichu! I pick YOU!"
Pokéboobs, Gotta catch 'em all!

Edit:

Ik googlede net voor de grap op Pokéboobs. Wat je allemaal krijgt _O-

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2012 14:48:02 ]
pi_109202891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pokéboobs, Gotta catch 'em all!

Edit:

Ik googlede net voor de grap op Pokéboobs. Wat je allemaal krijgt _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geile pics :9~
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:51:55 #145
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109202977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

geile pics :9~
Je denkt als meisje ook echt: "Goh, laat ik eens een nieuwe BH kopen. Ik heb de keuze uit Hunkemüller, Marlies Dekkers, H&M etc. Weet je wat? Ik koop een pokébra!"

HAHAHAHAHAHA _O-

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2012 14:54:44 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 14:58:02 #147
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109203102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je denkt als meisje ook echt: "Goh, laat ik eens een nieuwe BH kopen. Ik heb de keuze uit Hunkemüller, Marlies Dekkers, H&M etc. Weet je wat? Ik koop een pokébra!"

HAHAHAHAHAHA _O-

De enorme Poké-otaku's zie ik er wel voor aan hoor :P
pi_109203177
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De enorme Poké-otaku's zie ik er wel voor aan hoor :P
Het verbaast me allemaal niet eens meer :P

Maar goed, ik bedenk me net hoe uit de hand die hobby's kunnen lopen. Zelfs bij mij gaat het met die dakimakura e.d. best ver. Ongelofelijk eigenlijk dat daar een markt voor is. _O-
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:03:29 #149
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109203203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA _O-

Ik zie een meisje toch echt liever in een Pokebra dan in een Marlies Dekkers, al komt dat ook voornamelijk omdat ik een grafhekel heb aan Marlies Dekkers...
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:07:15 #150
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109203300
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het verbaast me allemaal niet eens meer :P

Maar goed, ik bedenk me net hoe uit de hand die hobby's kunnen lopen. Zelfs bij mij gaat het met die dakimakura e.d. best ver. Ongelofelijk eigenlijk dat daar een markt voor is. _O-
Wees blij dat er een markt voor is! In de westerse wereld is het meer mainstream, in Japan kan het niet gek genoeg!
pi_109203441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zie een meisje toch echt liever in een Pokebra dan in een Marlies Dekkers, al komt dat ook voornamelijk omdat ik een grafhekel heb aan Marlies Dekkers...
Ik zie ze liever zonder bra.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wees blij dat er een markt voor is! In de westerse wereld is het meer mainstream, in Japan kan het niet gek genoeg!
Ja goed, dat is waar :P

Je komt ook soms echt van de mafste dingen tegen. Deze muismatten zijn ook erg populair:

zaterdag 17 maart 2012 @ 15:12:58 #152
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109203448
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Daarom vind ik Japan ook veel leuker wat dat betreft: daar doen ze niet zo belachelijk uberserieus over dit soort zaken als 'maids', 'schoolmeisjes', sex, geweld, etc etc.
pi_109203585
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Daarom vind ik Japan ook veel leuker wat dat betreft: daar doen ze niet zo belachelijk uberserieus over dit soort zaken als 'maids', 'schoolmeisjes', sex, geweld, etc etc.
Klopt. Grappig dat porno wel gecensureerd moet zijn, een soort wanhopige poging van de overheid daar om het volk nog te kunnen redden :P
pi_109203625
Vandaag ga ik trouwens naar de verjaardag van een vriendin. Ze zei nog: "Neem je laptop mee, Robin! Dan kunnen we anime kijken op de tv!".

Ben benieuwd wat de andere gasten daarvan gaan vinden :P
pi_109203764
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ga ik trouwens naar de verjaardag van een vriendin. Ze zei nog: "Neem je laptop mee, Robin! Dan kunnen we anime kijken op de tv!".

Ben benieuwd wat de andere gasten daarvan gaan vinden :P
daar gaat je reputatie ;) van mij verwachten ze ook altijd dat ik de laptop bij heb
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:25:34 #156
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109203797
Vanavond is eindelijk mijn computer geïnstalleerd :D
Nu nog een grote animecollectie erop zetten!
Welke zou ik doen?
pi_109203889
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Klipnap het volgende:
Vanavond is eindelijk mijn computer geïnstalleerd :D
Nu nog een grote animecollectie erop zetten!
Welke zou ik doen?
Begin bij je favoriete anime: Madoka, Strijd;Gate. Daarna kun je kijken wat je nog verder wilt zien. :P
pi_109203903
Strijd;Gate?
pi_109203909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

daar gaat je reputatie ;) van mij verwachten ze ook altijd dat ik de laptop bij heb
Och, ze weten het al van me hoor :P
pi_109203931
Ik download nu ano natsu de matteru.
pi_109203940
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Strijd;Gate?
Hahaha, stomme auto-correct van Android 4.0
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:05:17 #162
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109204724
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
^O^
ANIMEES.
- Scamp
pi_109204823
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaa! *O*

Heb je de middag wel vrij genomen? :P
pi_109204924
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:10 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Jaa! *O*

Heb je de middag wel vrij genomen? :P
Ik ben de hele dag vrij. :P
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:41:02 #165
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109205468
ANIMEES.
- Scamp
pi_109205544
quote:
da's een mega slechte film.
nog slechter als streetfighter trouwens :P
typische amerikanen om slechte films te maken en dan huilen om piraterij.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2012 16:48:38 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:50:28 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109205671
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:45 schreef redboyke het volgende:

[..]

da's een mega slechte film.
nog slechter als streetfighter trouwens :P
typische amerikanen om slechte films te maken en dan huilen om piraterij.
Ik vermoed dat zelfs piraten daar geen bandbreedte aan willen verspillen... :')
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:53:43 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109205748
Wat is de beste fansub voor Black Rock Shooter en Ano Natsu De Matteru!?
pi_109205854
Heb subs nu van Hayaku via TT. Maar die subs zijn niet erg goed...

Oh ik heb het over de serie ano natsu de matteru. Had ^ post boven me nog niet gezien. :D

[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 17-03-2012 17:05:08 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:59:45 #170
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109205926
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb ze nu van Hayaku via TT. Maar die subs zijn niet erg goed...
Ik ken Hayaku niet eens, maar zal ze vermijden wanneer ik ze tegenkom...
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:02:10 #171
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109206027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:02 schreef Klipnap het volgende:
Bijna toetsweek :'(
En het enige wat ik vandaag heb gedaan is... euhm...
pokéboobs gemaakt? :P
pi_109206064
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ken Hayaku niet eens, maar zal ze vermijden wanneer ik ze tegenkom...
Zie edit. ;)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:04:35 #174
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109206067
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef redboyke het volgende:

[..]

pokéboobs gemaakt? :P
Ik maak zo pics!

SPOILER
pi_109206100
Gefunden.

[ Bericht 93% gewijzigd door -Strawberry- op 17-03-2012 18:10:29 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:07:58 #176
333374 Lithia
Too serious
pi_109206202
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoe heet die? :P
:') Kijk dan gewoon hentai. :P
manyuu hikenchou
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:10:25 #177
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109206282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

:') Kijk dan gewoon hentai. :P
manyuu hikenchou
Wat is dit nou weer dan :')

quote:
Chifusa gets a ton of development, unlike most anime characters! Her size increases every episode due to using the Breast Flow swordfighting technique, which reduces the opponents breast size and increases hers by the same amount.
Ok.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 17:21:57 #178
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109206587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Voor BRS gebruik ik WhyNot en voor Ano Natsu gebruik ik de subs van CoalGuys. Beide van TT.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109207341
Commie is ook wel goed denk ik.
pi_109207641
quote:
Dan zenden ze een keer een anime uit, is het de verkeerde _O-
Oh, Evolution _O- _O- :'( :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
Commie :Y
pi_109207809
CoalGuys voor Ano Natsu _O_
pi_109208608
Black★Rock Shooter is een toffe anime en volgende week de laatste.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:45:18 #183
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109208865
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
Nisemonogatari is een toffe anime en morgen de laatste.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109209326
Ik denk dat er een Bakuman 3 komt :Y
pi_109211251
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
Ironie? Ik liet de hoop varen nadat het makaron meisje haar geheugen verloor en haar enige ex-beste vriendin verloochende.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 20:49:07 #187
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109219297
Ik ben bij met Ano natsu. Leuke anime, hoewel wel een erg hoog iedereen-is-verliefd-op-iedereen gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_109220644
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben bij met Ano natsu. Leuke anime, hoewel wel een erg hoog iedereen-is-verliefd-op-iedereen gehalte, als je begrijpt wat ik bedoel.
A>B>C>D>E>D
pi_109224467
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
do tell? (heb ano natsu niet gezien nog overigens)
  zondag 18 maart 2012 @ 09:21:21 #191
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_109224525
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zie ze liever zonder bra.

[..]

Ja goed, dat is waar :P

Je komt ook soms echt van de mafste dingen tegen. Deze muismatten zijn ook erg populair:

[ afbeelding ]
ik heb er een :+

zondag 18 maart 2012 @ 10:56:04 #192
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 18 maart 2012 @ 11:33:45 #193
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_109226336
die vinden dat ding lekker werken _O-
palm rust precies tussen de 2 borsten in :P
pi_109226545
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 09:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
  zondag 18 maart 2012 @ 12:02:08 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109226960
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb BF3 en die schijnt beter te zijn. :D
  zondag 18 maart 2012 @ 14:15:26 #196
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109231738
AAAAWWWW YEAH!

Heb net mijn HTT cd weer gevonden! Dacht dat 'ie tijdens de verhuizing verloren was gegaan!

*O*
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 18 maart 2012 @ 14:16:51 #197
333374 Lithia
Too serious
pi_109231800
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O-
  zondag 18 maart 2012 @ 14:40:57 #198
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109232962
Mijn computer kan voorlopig niet geïnstalleerd worden :'(
Leuk, zo vlak voor de toetsweek.
pi_109233493
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef Klipnap het volgende:
Mijn computer kan voorlopig niet geïnstalleerd worden :'(
Leuk, zo vlak voor de toetsweek.
Hoezo niet? ;(
  zondag 18 maart 2012 @ 15:05:41 #200
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109234061
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoezo niet? ;(
Mijn vader vindt golfen en schaken kennelijk belangrijker.

SPOILER
pi_109234166
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Mijn vader vindt golfen en schaken kennelijk belangrijker.

SPOILER
Golf en schaak _O_

Verder wel zielig voor je. Als je de Windows 7 CD hebt lukt het je zelf denk ik ook wel :P

Kan je trots tegen papa zeggen dat je het zelf hebt gedaan :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 15:08:11 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 15:17:07 #202
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109234524
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Golf en schaak _O_

Verder wel zielig voor je. Als je de Windows 7 CD hebt lukt het je zelf denk ik ook wel :P

Kan je trots tegen papa zeggen dat je het zelf hebt gedaan :P
Nee, er miste nog iets aan mijn computer. Er is toch iets niet goed gegaan.
En dan heeft mijn vader ook nog mijn USB waar al mijn gedownloade muziek en Madokawallpapers opstaan ><
pi_109235129
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, er miste nog iets aan mijn computer. Er is toch iets niet goed gegaan.
En dan heeft mijn vader ook nog mijn USB waar al mijn gedownloade muziek en Madokawallpapers opstaan ><
Ah, balen. Nou ja, veel sterkte in deze zware tijden.
  zondag 18 maart 2012 @ 15:48:38 #204
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109235909
quote:
9s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ah, balen. Nou ja, veel sterkte in deze zware tijden.
Deze post wordt zeer geäpprecieerd!

Trouwens, ik heb mijn iPhone met de manga-app nog. Al denk ik niet dat ik die over die Queen of Terror ga lezen :N
pi_109236178
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Deze post wordt zeer geäpprecieerd!
*)
quote:
Trouwens, ik heb mijn iPhone met de manga-app nog. Al denk ik niet dat ik die over die Queen of Terror ga lezen :N
Hij is best grappig hoor. Monster vind ik zelf een hele leuke manga, serieus en sterk verhaal.
  zondag 18 maart 2012 @ 16:11:26 #206
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109237017
Nisemonogatar 11 is nu te lezen op Animees!

De eerste serie die ik daadwerkelijk afgerond heb :P
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 18 maart 2012 @ 16:15:40 #207
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109237264
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:11 schreef .Cake. het volgende:
Nisemonogatar 11 is nu te lezen op Animees!

De eerste serie die ik daadwerkelijk afgerond heb :P
Morgen weer Another en overmorgen Danshi Koukousei *O*
  zondag 18 maart 2012 @ 16:35:04 #208
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109238160
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Morgen weer Another en overmorgen Danshi Koukousei *O*
Eeh, ik denk dat die pas dinsdag komen ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_109239291
Ik herken de 2 hoofdvrouwen van bakemonogatari amper met kort haar.
pi_109239929
Damn, ik heb volume 1 en 2 van Monster uitgelezen. Blijkt dat Volume 3 een zeldzaam exemplaar is dat niet meer wordt gedrukt :')

Ik zie hem op Amazon staan voor $110. De laagste is $69, maar dat heb ik nog steeds niet over voor een manga. ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 17:23:58 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 18:16:48 #211
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109241755
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Damn, ik heb volume 1 en 2 van Monster uitgelezen. Blijkt dat Volume 3 een zeldzaam exemplaar is dat niet meer wordt gedrukt :')

Ik zie hem op Amazon staan voor $110. De laagste is $69, maar dat heb ik nog steeds niet over voor een manga. ;(
Waarom is die dan zo zeldzaam?
pi_109241773
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:

is toch nietveel geld voor iets dat nietmeer gedrukt word.
ik was aan het denken om the godfather boek te kopen terwijl ik nooit boeken lees.mss dat ik daar wat stuff ondek dat niet in de films komen
pi_109242479
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarom is die dan zo zeldzaam?
Hij wordt niet meer gedrukt :P
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

is toch nietveel geld voor iets dat nietmeer gedrukt word.
ik was aan het denken om the godfather boek te kopen terwijl ik nooit boeken lees.mss dat ik daar wat stuff ondek dat niet in de films komen
Ach, voor een strip vind ik het te veel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 18:33:55 ]
pi_109242790
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hij wordt niet meer gedrukt :P

[..]

Ach, voor een strip vind ik het te veel :P
Hoezo zijn ze gestopt met drukken dan? Monster lijkt me 'n redelijk goedverkopende manga namelijk :+
pi_109242884
quote:
5s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hoezo zijn ze gestopt met drukken dan? Monster lijkt me 'n redelijk goedverkopende manga namelijk :+
Vraag het niet aan mij. :P
pi_109243273
Ik check nu Ozma.
  zondag 18 maart 2012 @ 18:59:58 #217
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109243661
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
In de Another-manga ziet het roodharige staartjesmeisje er heel anders uit :o

http://mangafox.me/manga/another/v01/c001/45.html
Ik vind de stijl van de manga leuker. Lijkt veel serieuzer.
pi_109244011
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
Ik check nu Ozma.
Hij is leuk! :D
  zondag 18 maart 2012 @ 20:22:50 #220
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109247047
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
En ja, dit is mijn eerste post vanaf mijn nieuwe computer!
ah nice en nu niet teveel rommel opzetten :P
pi_109248633
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 01:12 schreef outcast_within het volgende:

[..]

A>B>C>D>E>D
Zoiets ja.
pi_109248940
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
En ja, dit is mijn eerste post vanaf mijn nieuwe computer!
Nice. Succes met verzamelen. :P
  zondag 18 maart 2012 @ 21:05:59 #225
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109249300
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

ah nice en nu niet teveel rommel opzetten :P
Alleen veel anime :P
Soberzo Madoka, Nichijou, Haruhi en Steins, dan zien we wel verder!
pi_109249753
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:05 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Alleen veel anime :P
Soberzo Madoka, Nichijou, Haruhi en Steins, dan zien we wel verder!
Tengen Toppa Gurren Lagann, Toradora, Great Teacher Onizuka! *O*
pi_109251092

Wallpaper.
pi_109251755
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Wallpaper.
Die lage resolutie. :{w

Deze is beter :P

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 21:42:05 ]
pi_109252014
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die lage resolutie. :{w

Deze is beter :P

[ afbeelding ]
iPad resolutie.
pi_109252251
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

iPad resolutie.
Maar nog steeds te laag voor de iPad3 :P
pi_109252501
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar nog steeds te laag voor de iPad3 :P
  zondag 18 maart 2012 @ 21:57:19 #232
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109252967
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Tengen Toppa Gurren Lagann, Toradora, Great Teacher Onizuka! *O*
Toradora heb ik al gezien, maar ik vind hem net niet goed genoeg om nog eens te downloaden, zoals S;G en Madoka.
Tengen Toppa zal ik onthouden. Is dat meisje niet dezelfde als Robins kussen? :P eigenlijk houd ik niet van mecha maar ik zal het proberen ;)
pi_109253098
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Toradora heb ik al gezien, maar ik vind hem net niet goed genoeg om nog eens te downloaden, zoals S;G en Madoka.
Tengen Toppa zal ik onthouden. Is dat meisje niet dezelfde als Robins kussen? :P eigenlijk houd ik niet van mecha maar ik zal het proberen ;)
Great Teacher Onizuka is tof _O_
Als je die nog niet gezien heb, is het een zeer goeie aanrader.
  zondag 18 maart 2012 @ 22:04:08 #234
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109253469
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:

[..]

Great Teacher Onizuka is tof _O_
Als je die nog niet gezien heb, is het een zeer goeie aanrader.
Ik heb hem op On-Hold ;)
pi_109253591
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, dat meisje zit in Gurren Lagann. Ik vind het zo'n leuke serie. Weet alleen niet of het je smaak is. Ik vind het een heerlijke serie. Een van de beste shonens. O+

zondag 18 maart 2012 @ 22:12:17 #236
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109254020
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, dat meisje zit in Gurren Lagann. Ik vind het zo'n leuke serie. Weet alleen niet of het je smaak is. Ik vind het een heerlijke serie. Een van de beste shonens. O+

Ik ben toch van gedachten veranderd ;( Wtf is dit?
pi_109254382
13
Edit - More
Nichijou Rewatching TV 12/26 +

Ik beken. Ik kijk weer Nichijou _O_
pi_109254481
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

bgtaerhgftioWBHGUIABAGUI :'( :'( :'(

Alleen al voor deze stoere boy zou het kijken de moeite waard zijn.

"WHO THE HELL DO YOU THINK WE ARE?"
pi_109255635
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik heb GTO ook nog On-Hold staan, ik ben van plan een dezer dagen (zomervakantie waarschijnlijk) hem vanaf het begin te kijken.

Je moet de serie echt kijken, het is een waanzinnig goed uitgevoerde parodie op al die shounen dingen ;)
Ik zou dus de in elk geval de eerste 3 afleveringen kijken en als het je dan nog niet bevalt, droppen ;)
pi_109255708
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

bgtaerhgftioWBHGUIABAGUI :'( :'( :'(

Alleen al voor deze stoere boy zou het kijken de moeite waard zijn.

[ afbeelding ]

"WHO THE HELL DO YOU THINK WE ARE?"
Your drill is the drill that will pierce the heavens!
Don't believe in yourself, believe in me! Believe in the Kamina who believes in you!

So much epic win _O_
  zondag 18 maart 2012 @ 22:46:35 #241
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109256249
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb GTO ook nog On-Hold staan, ik ben van plan een dezer dagen (zomervakantie waarschijnlijk) hem vanaf het begin te kijken.

Je moet de serie echt kijken, het is een waanzinnig goed uitgevoerde parodie op al die shounen dingen ;)
Ik zou dus de in elk geval de eerste 3 afleveringen kijken en als het je dan nog niet bevalt, droppen ;)
Oh, een parodie. Gelukkig, ik nam het al te serieus.
pi_109256473
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Don't believe in yourself, believe in me! Believe in the Kamina who believes in you!

So much epic win _O_
Precies.
  zondag 18 maart 2012 @ 22:57:53 #243
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109256979
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:38 schreef Bakakame het volgende:

[..]

And yet your drill that has braved so much
will never pierce Nia's hymen
So as I pray
Unlimted Drill Works
  zondag 18 maart 2012 @ 23:12:26 #244
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109257815
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:37 schreef Bakakame het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh, een parodie. Gelukkig, ik nam het al te serieus.
Je kan Gurren Lagann best serieus nemen als je wilt. Het toch is meer een ode dan een parodie.
pi_109258126
Bakuman manga, waarom stop je nu net dáár :(
  maandag 19 maart 2012 @ 00:46:58 #246
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109261183
quote:
18s.gif Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef Bakakame het volgende:
Bakuman manga, waarom stop je nu net dáár :(
Omdat trollolololololol!
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 19 maart 2012 @ 08:42:09 #247
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109263740
Ze doen het elke week dus ik kan er wel redelijk tegen, maar nu maken ze het nóg spannender in de laatste twee panels :'(
  maandag 19 maart 2012 @ 08:52:09 #249
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109263816
Ik heb zin in de eerste anime op mijn nieuwe computer *O*
Another dus :)

SPOILER: Another theorie
pi_109263820
Oh, oh.

Een vriend van me zegt dat zijn leven niet compleet is als hij nooit met me heeft geblowed. Zijn plan is dan om FLCL, Detroit Metal City of Bokusatsu Tenshi te kijken. ;( _O-
  maandag 19 maart 2012 @ 08:53:03 #251
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109263839
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:52 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb zin in de eerste anime op mijn nieuwe computer *O*
Another dus :)

SPOILER: Another theorie
_O-
Dat dacht ik ook al vanaf het begin.
pi_109263855
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef Klipnap het volgende:
Bokusatsu Tenshi terwijl je blowt. Dat moet ik meemaken :D
Ik heb nooit gerookt, gedronken of geblowed. Voorlopig wil ik dat wel zo houden :P

Maar goed, misschien dat het voor een keertje wel kan.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:55:38 #254
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109263872
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 08:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb nooit gerookt, gedronken of geblowed. Voorlopig wil ik dat wel zo houden :P

Maar goed, misschien dat het voor een keertje wel kan.
Heel goed, spaar je longen + verstand. Al lijkt me het wel een hele ervaring :P
  maandag 19 maart 2012 @ 12:47:35 #255
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109269911
Blowen wordt altijd flink overschat in mijn ervaring. Maar goed, ik wordt altijd helemaal para, dus ik doe het ook niet meer.
ANIMEES.
- Scamp
pi_109274106
mirai nikki. Shit is happening.
pi_109274257
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef outcast_within het volgende:
Do tell.
pi_109274301
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef .Cake. het volgende:
Blowen wordt altijd flink overschat in mijn ervaring. Maar goed, ik wordt altijd helemaal para, dus ik doe het ook niet meer.
Dan zou ik het maar niet meer doen. :D
De mensen die het tof vinden worden niet vaak para, dat is niet leuk.
  maandag 19 maart 2012 @ 15:08:18 #259
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_109274322
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

iPad resolutie.
Waarom uberhaupt anime kijken op een iPad? :')
pi_109274427
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Do tell.
SPOILER
pi_109274515
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef outcast_within het volgende:
_O- _O-

WTF deze episode is extreem WTF _O-
pi_109274896
Kerst bij Bakuman :')

Mally Kistmas en a happy new ee.

Volgende en laatste episode zal een cliffhanger worden voor Bakuman 3.

[ Bericht 23% gewijzigd door Qunix op 19-03-2012 15:45:07 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 16:16:21 #263
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109276762
Vanavond maar weer een inhaalslag maken met anime!

Dat is beetje mijn schema tegenwoordig :P Alles verzamelen door de week en dan één of twee avondjes alles kijken. Gaat nogal onvrijwillig maar het werkt. Kan ik de rest van de week andere dingen doen of films ofzo kijken.

Zoals Gundam Unicorn _O_
ANIMEES.
- Scamp
pi_109277167
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:47 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, dat kan natuurlijk :P
pi_109277173
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:11 schreef outcast_within het volgende:

[..]

SPOILER
Jaaaa
Die zag je al wel een beetje aankomen eig.
pi_109277936
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jaaaa
Die zag je al wel een beetje aankomen eig.
Echt waar? :o

We hebben wel zo'n beetje bijna alles gehad in de anime :')
pi_109278568
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

Echt waar? :o

We hebben wel zo'n beetje bijna alles gehad in de anime :')
Door opmerkingen toen, bij zijn eerste appearance en later nog een paar. Toen dacht ik al:
SPOILER
pi_109279630
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Waarom uberhaupt anime kijken op een iPad? :')
Als ik de PS Vita heb sluit ik niet uit dat ik er wel eens een anime op ga kijken :P
  maandag 19 maart 2012 @ 17:46:40 #269
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109279940
Maar voor iPad moet je toch mp4 bestanden hebben en uploaden etc? Geef mij maar de computer.
pi_109280068
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:46 schreef Klipnap het volgende:
Maar voor iPad moet je toch mp4 bestanden hebben en uploaden etc? Geef mij maar de computer.
Volgens mij kun je ook (mits jailbreak) MPlayer installeren die alles afspeelt :P

Oh en dit:

http://itunes.apple.com/a(...)9?affId=1380330&mt=8

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 18:01:15 ]
pi_109280360
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Door opmerkingen toen, bij zijn eerste appearance en later nog een paar. Toen dacht ik al:
SPOILER
Did not see that one coming. At all.
pi_109280372
#203 strijd gate.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:01:52 #273
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_109280442
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

moest deze even posten hier :+
_O-

Leuk nummer voor Stepmania of DDR :P
pi_109281776
SPOILER: Another 11
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_109282676
Mirai Nikki
  maandag 19 maart 2012 @ 19:07:28 #277
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109282959
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:
Ja hoor, er zit nog geen flash op mijn computer ;( Dag, Another!
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

mcafee gedoe uitvinken
  maandag 19 maart 2012 @ 19:12:16 #279
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109283084
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef Bakakame het volgende:
Mirai Nikki
_O-
pi_109284261
Ik snap het!

Ik lees nu het stuk manga van Mirai Nikki dat in deze aflevering zat en er is iets meer uitleg van Deus, dus ik denk dat ik het snap!
  maandag 19 maart 2012 @ 19:38:21 #282
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109284335
ANOTHER WTF
Ik zat trillend voor mijn computer.

SPOILER: antwoord op mijn theorie
pi_109285254
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef Klipnap het volgende:
ANOTHER WTF
Ik zat trillend voor mijn computer.
[ afbeelding ]
SPOILER: antwoord op mijn theorie
Ik wacht nog op Underwater, maar ik kijk er nu al naar uit :P
  maandag 19 maart 2012 @ 20:14:38 #284
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_109286643
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik wacht nog op Underwater, maar ik kijk er nu al naar uit :P
Same here, ik mijd Horriblesubs als het even kan. Maar ben heel benieuwd, mijn theorie nog altijd. Ik weet niet of dat dezelfde is als die waar Klipnap het over heeft, maar die heb ik nog niet gelezen. The fear of Spoilers is strong with this one.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 19 maart 2012 @ 20:35:04 #285
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109287742
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Same here, ik mijd Horriblesubs als het even kan. Maar ben heel benieuwd, mijn theorie nog altijd. Ik weet niet of dat dezelfde is als die waar Klipnap het over heeft, maar die heb ik nog niet gelezen. The fear of Spoilers is strong with this one.
Mijn theorie een paar posts terug van de kroonluchter :P
  maandag 19 maart 2012 @ 21:03:20 #286
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109289309
Hahahahaha.

Een vriend van me vroeg of ik een creditcard had zodat ik een Ona Hole voor hem kon bestellen :') _O-
  maandag 19 maart 2012 @ 21:09:18 #288
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_109289604
'Ona Hole'? Is dat iets zoals een fleshlight/mastrubator?

Zo ja: :')
pi_109289845
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

http://www.jlist.com/category/117
pi_109289857
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

Een voorzichtige Google levert hits op die daar wel op wijzen :')
pi_109291184
Another _O_
Mijn type anime :D
  maandag 19 maart 2012 @ 21:42:03 #292
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109291506
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
Another _O_
Mijn type anime :D
Je hebt de nieuwe episode gezien?
Wat een gore ;( ik durfde haast niet verder te kijken, zo afschuwelijk.
Higurashi 2?
pi_109292621
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je hebt de nieuwe episode gezien?
Jup.
Vanaf het begin vond ik hem vet en het wordt steeds beter :9

Owja, volgende week de laatste ;(
  maandag 19 maart 2012 @ 22:04:46 #294
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_109292959
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jup.
Vanaf het begin vond ik hem vet en het wordt steeds beter :9

Owja, volgende week de laatste ;(
Nee toch? ;(
pi_109294083
Krijgen we bijna Elfen Lied taferelen in Another?
pi_109294333
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Krijgen we bijna Elfen Lied taferelen in Another?
Elfien lied was alleen goed in het begin en het einde. Another vind ik toch wel de hele anime tof.
pi_109294449
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef Qunix het volgende:

[..]

Elfien lied was alleen goed in het begin en het einde. Another vind ik toch wel de hele anime tof.
Elfen Lied was over het algemeen goed te doen. Het spijt me heel erg, maar elke keer zat ik met open mond te kijken. De gore, het naakt, het (minimale) maar toch interessante verhaal. ALLES!!!

Laten we de prachtige intro niet vergeten. O+

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 22:32:33 ]
pi_109294521
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Elfen Lied was over het algemeen goed te doen. Het spijt me heel erg, maar elke keer zat ik met open mond te kijken. De gore, het naakt, het (minimale) maar toch interessante verhaal. ALLES!!!
Uiteraard. Ik vind Another echt geweldig. Kwestie van smaak :)
pi_109294548
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef Qunix het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik vind Another echt geweldig. Kwestie van smaak :)
Maar de OP van Another is weer wat minder he :P
pi_109294555
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar de OP van Another is weer wat minder he :P
Dat wel ja...

(maak de laatste post maar)
pi_109294559
VOL=VOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties