Kinky hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
* redboyke bitchslaps Strawberry and there is plenty more coming your way
really? dan heb ik vast te lang niet gekekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze ziet er precies hetzelfde uit....
En toch heb ik meer posts.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
en ik heb er nog meer, your point?quote:
geen idee hoeveel topics ik hier al zitquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dat mijn honderdste topic in deze reeks zo'n slechte TT zou hebben kon ik mijn drie topics terug nog nauwelijks voorstellen. Verkapte ik bericht hier al 100 topics.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hellsing Ultimate ook al?quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedankt.
Hebben jullie nog tips voor anime-series. Liefst iets met kung-fu, vampieren, ninjas, weerwolven, robots.. Helsing ken ik al.
Ik moet hem nog kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:43 schreef .Cake. het volgende:
Daily Bros #10 is nú te lezen op Animees!
Wederom de deadline voor de koffiepauze gehaald!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:
6.8 Hokkaido met tsunami warning en
6.1 Chiba vlakbij aardoppervlakte waardoor er flink geschut werd.
Net in afgelopen 2 uur gebeurd.
* .Cake. zet snel het nieuws aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:56 schreef Qunix het volgende:
6.8 Hokkaido met tsunami warning en
6.1 Chiba vlakbij aardoppervlakte waardoor er flink geschut werd.
Net in afgelopen 2 uur gebeurd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
'Borsten'!? Wat zijn borsten? Heeft iemand pics? Google vindt niets...
SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: borsten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grootste die er bestaat.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Oké, oké.quote:
SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 17:30:16 ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:Daar kan ik wat dingen mee doen.SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:
hey repelsteeltju hoe heet je
kan ik effe je naam opschrijvenmoet ik nog steeds kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké, oké.
Voor de dames dan. Een echte sixpack:geen bier?SPOILER: geile sixpackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar kreeg ik het zelfs een beetje warm van
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:26 schreef redboyke het volgende:
hey repelsteeltju hoe heet je
kan ik effe je naam opschrijvenGerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]
Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven.
“An interesting thing is a good thing.”
Ik drink geen alcohol.quote:
Because you no like my topic titlequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gerard Aatje Nietsaan. En is nutteloos zonder gezicht. En waar heb ik dit nu weer aan verdiend?
[me=Repelsteeltju] kijkt nep verontwaardigd[/me]
Maar'é pas een beetje op met dat boekje. Het is al meerde malen voorgekomen dat idiote autoriteitsfiguren replica's van Death Note's aanzagen voor lijsten van mensen die de schrijver van plan is te vermoorden. De humorloze sukkels. Je kan niet eens meer vrolijk twitteren dat Niko Dijkshoorns poëzie zoo smakeloos slecht is dat je hem wel zou kunnen doen sterven.
Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed ideequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik mensen zou afmaken zou het puur degene zijn die het verdienen. waarvan we zeker weten dat ze schuldig zijn.
de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen lijkt me niet zo een goed idee
Hmm, ik heb nog nooit mensen gekend die mijn leven echt zuur hebben gemaakt, dus is dat moeilijk voor mij om over te oordelen. Misschien dat het in jouw situatie heel anders is, dus ik zou het echt niet weten. Het is wel beter om wraakgevoelens achter je te laten, hoe moeilijk dat ook is. Life goes on.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
de mens is nogal wraakzuchtig ingesteld. zou jij dan niet de mensen terugpakken die je leven zwaar zuur maakten als je ooit de kans had?
wacht maar tot je over 2 jaar op stap gaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.
Kanon was trouwens erg leuk. Toch wel een 8/10. Ben nu bezig met Bakuman, wat ook echt een leuke anime is. Weer ouderwets genieten!
"op stap gaan" is zo overratedquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wacht maar tot je over 2 jaar op stap gaat
Zo mainstream...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ZUIPUUUUUUH!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
ok gaat niet over anime maar iedereen vind borsten leuk you hater!
quote:Ze passen precies in de kom van mijn handen. Mijn borstjes. De tepels drukken brutaal tegen mijn huid. Als nieuwsgierige kinderen die hun neus tegen het thermopane persen, om maar niks te hoeven missen, handjes en lippen op het koele glas geplakt, met als gevolg een groeiende condensvlek – die de buitenwereld langzaam laat verdwijnen…
Genoeg genoten!A.H.J. Dautzenberg ook.SPOILER: vervolgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 'ze' denken dat je mensen wilt vermoorden zullen 'ze' op zijn minst in je nek hijgen, behalve als 'ze' een enorme sexpoes is, lijkt dat me niet aangenaam.quote:ze kunnen me niet echt veel maken ben al opgenomen“An interesting thing is a good thing.”
vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys inquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:
Vanavond ben ik weer in de kroeg ergens in Amsterdam.
Spannend. Spanje? Frankrijk? België?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
vanvavond optijd bed in, morgen om 6:58 de thalys in
“Behalve twee artikelen, waar ook het citaat vandaan komt, heb ik niets gelezen van A.H.J. Dautzenberg ” Deze zin spreekt Repelsteeltju heel normaal uit, terwijl hij u, zijn tegenspeelster aankijkt*. Maar dan. Draait zijn blik langzaam weg van uw gezicht, maximaal een graad of dertig, en ietsje omlaag – het liefst tot aan een vensterbank (of de foto van Jantje het dode konijn) schuin achter haar. Nu grijnst Repelsteetju lichtjes, terwijl hij heel kort en subtiel zijn hoofd schudt en eventjes hoorbaar uitademt door zijn neus. Dan wacht hij nog een seconde – nog altijd met grijns maar nu zonder schudden of uitademen – en dan spreekt hij, enigszins dromerig, de tweede zin uit: “Ik krijg al genoeg dingen binnen waarvan ik niet zeker weet of ik ze wel binnen wil krijgen van de anime...”quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:21 schreef classpc het volgende:
Ah, de ware aard van sommige users hier komt naar boven.
frankrijk, parijs om precies te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Spannend. Spanje? Frankrijk? België?
Ik vind het nog koud... Het voelt wel wat warmer, maar warm zonder jasquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
Ik heb voor het eerst zonder jas gefietst vandaag
Ik had wel een vest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het nog koud... Het voelt wel wat warmer, maar warm zonder jas
Nog steeds de winterjas.
morgen kom ik in parijs aan alwaar het 21 graden schijnt te worden met volle zonneschijn...quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
in belgie is het 18 graden was wel warm weinig wind. heb wel hoofdpijn gekregen van het fel licht van buiten.en ik ben maar 2min buiten geweest om sigaret te rokenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds de winterjas.
ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijsquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog steeds de winterjas.
Ik ook. Of gewoon overhemd of polo met pull over.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stap dit weekend denk ik over op de zomerjas, afhankelijk van hoe het weer in NL is na mijn weekend parijs
Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:03 schreef Klipnap het volgende:
Bijna Lente!![]()
Van veel mensen hoor ik dat hij bij episode 20 pas interessant wordt. Verder raad ik je af Bleach nieuw leven in te blazen. Ga anders voor de wat recentere anime Madoka, Steins;Gate, etc. Of voor een langere oude serie Legend of the Galactic Heroes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Misschien moet ik Bleach maar weer een leven in blazen![]()
Ow en voor de echte old schoolers,,,
Tengen Toppa Gurren Lagann!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is. En dat de eerste afleveringen idd beetje saai zijn. Maar hoeveel moet ik nog zien dan?
Misschien moet ik Bleach maar weer een leven in blazen![]()
Ow en voor de echte old schoolers,,,
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
Heel goed!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola
Nog voorkeuren voor merken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Ik drink vaak thee (allerlei soorten), een biertje of een whisky (als het een film is of een marathon). Soms is het een sappie.
Qua bier? Verschilt, veelal Hertog Jan of een speciaal biertje. Qua thee haal ik vaak bij de Simon Lévelt een zakje, die ik dan zelf zet. Meestal Genmaicha, Sencha of Chai.quote:
hmmm part time job op de wallen erbij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
Pfff, ik heb nog een uur te vullen voordat ik moet gaan werken. Nog wat SC te beleven hier?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst een hele middag in het zonnetje op het terras gezeten!
Het heeft zo zijn voordelen om werkeloos te zijn
Hahaha, ja ik zie wat je bedoelt. Inderdaad parttime baantje bij het lokale poppodium (Patronaat), één of twee nachten per week werken. Maar dat is niet mijn "baan" dus beschouw ik mezelf als werkeloos zeg maar. Vandaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm part time job op de wallen erbij?
want:
[..]
Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen
Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Meeste stageplekken betalen toch wel? Een beetje?
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik liep eerst stage voor geen geld, omdat ze heel veel tijd in mij hebben geïnvesteerd om me het programmeren te leren. Nu hebben ze, omdat het goed gaat, me betaald vakantiewerk aangeboden. Ik weet alleen nog niet hoe veel dat is.
waarom is chavez weg eigenlijk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.
Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
mijn laatste stage plek betaalde 250 p/mquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag in de zomervakantie bij mijn stagebedrijf programmeerwerk doen. Hopelijk verdient het een beetje. Ik heb er nog niet naar durven vragen
Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat theequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat drinken jullie eigenlijk tijdens het anime kijken? Bij mij is het altijd Coca Cola
Ach ja, ik heb heel lang veel meer gekost dan dat ik heb opgeleverd, misschien nog steeds wel. Ik kan ook allemaal certificaten halen, plus ik krijg na m'n opleiding een vaste baan en ik kan daarvoor er ook al officieel werken. Dat is me het allemaal al meer dan waard.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is waarom bedrijven van stagiaires houden. Stagiaires doen werk waarvoor bedrijven normaal iemand zouden moeten betalen èn stagiaires durven hun mond niet snel open te doen. Dat gezegd hebbende, denk ik, dat elke stageplek waar ze niet vragen naar hoeveel vrienden je op feesboek of volgers op twitter hebt een goede stageplek is.
Ene Steven Smet, alliteratie en “smet” als achternaam da' moet wel een alias wezen, heeft een verdomd aardige en geïnformeerde recensie over Legend of the Galactic Heroes geschreven in de aniway. Jammer dat chaves weg is, 'ie had hem vast leuk gevonden...
Meestal niks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
duvel ga ik echt scheef van na 3 of 4 zeker in de zomer met de zon.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Meestal niks speciaals, maar zo nu en dan wat thee
En wat er qua bieren gedronken wordt, van alles, maar Grolsch en Hertog Jan genieten de voorkeur en een lekker Belgisch biertje gaat er ook wel in (zeker Duvel, ons huisbier)
Heel, maar dan ook heel soms ook Energy Drink als ik met vrienden kijk.quote:
Ah, dat is wel balen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn laatste stage plek betaalde 250 p/m
daarna 3x jaarcontract gekregen.. (en daarna onder mom van reorganisatie geen vast contract, een maand of 2 later bleken ze opeeens WEL vaste contracten uit te delen)
euh.. water/cassis/fanta/cola..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hoor.
die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om twee uur? Zit België in een andere tijdzone ofzo?
Koud douchen is m.i. wel chill-y op zijn tijd, en koud af-douchen schijnt goed voor de bloedsomloop te zijn, maar gedwongen koud douchen is hell.
Ik heb hem altijd tussen 30-34 in. Niet te warm, niet te koud, heerlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
die douches hebben allemaal een druknop je hebt geen thermostaat om de warmte te wijzigen
andere mensen vinden het water goed zo maar ik vind het KOUD als ik douche moet dat water 42 graden zijn dit is op s'n minst een magere 14 ik moest echt naar adem snakken toen ik eronder kroop van die koude stralen brrrrrrrrrrrrr
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef Hopey het volgende:
Ik ben begonnen met One Piece. Na keer op keer na ep 1 afgehaakt, ben ik nu bij ep 9 belandt en het weet me nog steeds niet bepaald te boeien. Terwijl ik van zoveel hoor dat het een favo anime is.
ik vond het pas leuk sinds chopperquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Don Krieg Arc waarin ook Sanji wordt geintroduceerd (idd episode 20 en verder) was de eerste echt leuke storyarc. De Arlong Arc (vanaf 31) was aardig, maar vooral de lange Alabasta-Arc, waarin nog een paar kleine arc's verstopt zitten) is een van mn favorieten (62-130) in de eerste seizoen. Trust me, het wordt beter, naarmate de 200 in zicht komt. En na 200 komt de Water 7 arc,
En idd, blijf weg van Bleach, veel te veel fillers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |