Jij dacht echt dat van Bommel zou komen zolang hij het goed deed in Milan dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
[..]
Jezus...Nou
Doei Mark.
Hallo van Gaal!
Ja dat had ik eigenlijk wel verwacht omdat Mark altijd zei nog op hoog niveau bij PSV om de prijzen wilde spelen. Als hij dadelijk 37 jaar oud is dan hoeft hij echt niet meer bij ons te spelen als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat van Bommel zou komen zolang hij het goed deed in Milan dan?
En van Gaal mag gewoon wegblijven, die moet je alleen halen als je hem carte blanche geeft en hem alles laat bepalen. Dat gaat niet werken bij PSV.
Ik geloof het pas als hij getekend heeft. Tot die tijd blijft het gewoon gelul in de ruimte en kan hij kletsen wat hij wil.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja dat had ik eigenlijk wel verwacht omdat Mark altijd zei nog op hoog niveau bij PSV om de prijzen wilde spelen. Als hij dadelijk 37 jaar oud is dan hoeft hij echt niet meer bij ons te spelen als het aan mij ligt.
True. Ruud riep het ook elk jaar en we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:46 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als hij getekend heeft. Tot die tijd blijft het gewoon gelul in de ruimte en kan hij kletsen wat hij wil.
Dan komt ie toch gewoon nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:19 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161152
[..]
Nou als ie volgend seizoen niet komt dan hoeft ie van mij helemaal niet meer te komen omdat ie dan gewoon te oud is. Dan haal maar ook gelijk van Gaal als hoofdtrainer.
Wat mensen zeggen en doen zijn heel verschillende dingen. Ze zeggen vaak wat andere mensen willen horen en doen vervolgens iets volkomen anders.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja dat had ik eigenlijk wel verwacht omdat Mark altijd zei nog op hoog niveau bij PSV om de prijzen wilde spelen. Als hij dadelijk 37 jaar oud is dan hoeft hij echt niet meer bij ons te spelen als het aan mij ligt.
En hoeveel Ajacieden van de succesgeneratie midden jaren 90 hebben het wel niet geroepen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Ruud riep het ook elk jaar en we weten hoe dat is afgelopen.
Nee, supporters blij maken met een dode musquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff maak je niet zo druk om een bericht. Hij zegt dat hij zich prima voelt in Milaan. Nou, lekker toch. Ik heb echt wel vertrouwen dat hij volgend jaar in Eindhoven speelt. Maar hij moet natuurlijk een slag om de arm houden he. Als hij om weet ik veel wat voor reden toch niet hier kan komen te spelen kan hij altijd nog rustig bijtekenen in Milaan.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat mensen zeggen en doen zijn heel verschillende dingen. Ze zeggen vaak wat andere mensen willen horen en doen vervolgens iets volkomen anders.
Overigens geef ik hem groot gelijk, ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen in zijn situatie.
Heb je ook wel gelijk in. Maar voor ons als supporter blijft het toch elke keer zuur. Liever dat ze dan gewoon eerlijk zijn, dan ga je er ook niet op hopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoeveel Ajacieden van de succesgeneratie midden jaren 90 hebben het wel niet geroepen?
Het is heel makkelijk om in de euforie als je afscheid neemt te roepen dat je terugkomt, heel makkelijk om de jaren daarna voor jezelf zo'n terugkeer te romantiseren en het nog een paar keer te herhalen, maar als je dan uiteindelijk jaren en jaren verder bent, bij je oude club alleen nog de kantinejufrouw dezelfde is en je al die tijd op een veel hoger niveau gespeeld hebt voor veel meer mensen en veel meer geld verdienend en kan dat nog een jaartje of 2 blijven doen. Tja, dan is dat romantische beeld ineens niet zo veel meer waard.
Allemaal heel menselijk en heel voorspelbaar. Laten we hopen dat Milan het op de een of andere manier toch bij hem verneukt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij elk normaal bod van Milan is PSV kansloos, dat beseft iedereen. En aangezien ze bij Milan niet achterlijk zijn speelt van Bommel 90% zeker in Milan volgend jaar.
Ja wat moet hij nu dan zeggen, Slegers (over het algemeen vrij goed ingevoerd) geeft PSV een vrij grote kans.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)aan-mijn-lijstje.htm
Duidelijk.
Die riep dat al jaren niet meer, sterker nog die riep al vrij snel dat hij niet meer terug kwamquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:47 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Ruud riep het ook elk jaar en we weten hoe dat is afgelopen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb er een goed gevoel over, ik wil er wel een doos Bossche bollen op zetten met Grrrrrrrr
Ze zijn ook eerlijk op het moment dat ze het zeggen. Dan geloven ze er zelf in, zoals ik zei, vaak wordt dat in een hele blije ambiance gezegd: kampioen geworden, transfer naar de absolute top, veel geld voor club en speler. Dan is iedereen trots en blij en worden er allerlei uitspraken over de toekomst gedaan in die emotie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Maar voor ons als supporter blijft het toch elke keer zuur. Liever dat ze dan gewoon eerlijk zijn, dan ga je er ook niet op hopen.
Kunnen we niet gewoon 50 eu doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb er een goed gevoel over, ik wil er wel een doos Bossche bollen op zetten met Grrrrrrrr
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon 50 eu doen?
Makes sensequote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn ook eerlijk op het moment dat ze het zeggen. Dan geloven ze er zelf in, zoals ik zei, vaak wordt dat in een hele blije ambiance gezegd: kampioen geworden, transfer naar de absolute top, veel geld voor club en speler. Dan is iedereen trots en blij en worden er allerlei uitspraken over de toekomst gedaan in die emotie.
Hoe vaak hebben wij allemaal wel niet plechtig beloofd vriendschappen en familiebanden in stand te houden bij een verhuizing of een nieuwe baan om er na een jaar achter te komen dat er niks van terecht komt?
Het moet ook allemaal maar net passen voor alle partijen. PSV heeft bij het vertrek van Ronald Koeman als speler gezegd dat er altijd een contract voor hem klaar zou liggen. Hoe liep dat af? Toen puntje bij paaltje kwam koos PSV voor Wim Jonk en ging Koeman naar Feyenoord. Ze allebei halen was te duur en de toenmalige technische staf zag meer in Jonk die toen opgepikt kon worden.
En dat zijn dan nog alleen maar zakelijke redenen, daar kunnen nog hopen persoonlijke redenen bijkomen.
En als dat allemaal past, dan komt zo'n speler pas bij de afweging: ga ik voor veel minder geld in een veel mindere competitie spelen terwijl ik nog met de besten mee kan?
Tel dat allemaal bij elkaar op en je begrijpt waarom zo weinig spelers uiteindelijk terugkeren. Ik neem dat soort uitspraken dan ook nooit serieus.
nee, dit leek me ludiekerquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon 50 eu doen?
Ik zal wel eens nadenken over een ludieke optiequote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, dit leek me ludiekermag ook een slagroomtaart zijn
, kratje pils mag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |