Ja! Een zeer zinnige opmerking.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef PKRChamp het volgende:
ik vind dat spelers veels te snel worden afgeschreven terwijl niemand er zeker van is wat de oorzaak is van het slechte spel.
Ja dat zal allemaal wel. Maar als de resultaten in de komende wedstrijden ook tegenvallen en PSV geen kampioen word (en buiten de top 3 valt) is het allemaal weer even waardeloos.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cocu komt echt goed over op mij. Een verademing tov Rutten.
Spelers die al jaren staan te schutteren? Gaan we nu echt alle mankementen van een speler toeschrijven de trainer en/of systeem? Over 'makkelijk' gesproken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zeg nieuwe trainer nieuwe kansen. Het is niet dat Engelaar er helemaal niets van kan.
[..]
Vond het toch jammer dat hij weg is gegaan, ik vind dat spelers veels te snel worden afgeschreven terwijl niemand er zeker van is wat de oorzaak is van het slechte spel.
Hoe hypocriet, bij Engelaar ligt het aan de positie en taken die hij meekrijgt maar Manolev is wel 'gewoon slecht'?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik denk dat Orlando Engelaar een bijzonder nuttige speler is -- mits met de juiste instructies op de juiste plaats. Het is niet zo dat hij er opeens niet meer van kan; hij is simpelweg uit vorm geraakt en heeft al jaren geen vertrouwen meer.
Manolev is trouwens een uitzondering. Die man voetbalt met twee bananen in zijn ogen. Daar is iedereen het wel over eens.
Ja, zo blijven we aan de gang. En als ie kampioen wordt is het weer hosanna... En als.. en als.. en als...quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel. Maar als de resultaten in de komende wedstrijden ook tegenvallen en PSV geen kampioen word (en buiten de top 3 valt) is het allemaal weer even waardeloos.
Nee. We gaan het niet zwart, niet wit, maar door de grijze bril van nuance bekijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaan we nu echt alle mankementen van een speler toeschrijven de trainer en/of systeem?
Ja daarom dus. Daarom zijn die teksten van jullie ook zo nietszeggend en overbodig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo blijven we aan de gang. En als ie kampioen wordt is het weer hosanna... En als.. en als.. en als...
Lekker positief ingesteld ben jijquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel. Maar als de resultaten in de komende wedstrijden ook tegenvallen en PSV geen kampioen word (en buiten de top 3 valt) is het allemaal weer even waardeloos.
Ik ben dan ook geen PSV'erquote:
Net zoals de andere "meepraten"quote:
Wie heeft er dan wel uitstraling? Ik vind Cocu en Faber juist enorm veel uitstraling hebben, zijn echt jongens van de club.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Cocu ook een simpele uitstraling hebben net als Rutten. Ik verwacht geen wonderen, hoop dat we CL (voorrondes) halen, maar ik blijf bij mijn voorspelling dat we weer 3e worden.
Kaas is een van de betere imoquote:
Ik vind Faber meer uitstralen ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wie heeft er dan wel uitstraling? Ik vind Cocu en Faber juist enorm veel uitstraling hebben, zijn echt jongens van de club.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kaas is een van de betere imoga nu niet meteen in de verdediging schieten.. je hebt nog net niet de troll alarm af laten gaan
Nou ik moet zeggen het is enerzijds wel verfrissend ja. Uiteindelijk gaat iedereen er blanco in aangezien je geen idee hebt hoe hij is als persoon omdat hij naast Fredje z'n bek nooit opentrok. Toch denk ik dat deze 'frisse wind'volgens Tiny niet het gewenste effect zal opleveren. Lens kan wel zo mooi zeggen dat het aan de spelers lag (de slechte resultaten) en niet aan de trainer.. Denken jullie hier nou echt dat ze beter gaan spelen onder Cocu?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Cocu komt op mij in ieder geval erg intelligent over.
sprak 'm vroegâh wel eens op de herdgang, kwam inderdaad intelligent overquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Cocu komt op mij in ieder geval erg intelligent over.
Dat is koffiedik kijken uiteraard maar ik denk op korte termijn niet nee. Op lange termijn heb ik er wel een goed gevoel over.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[..]
Nou ik moet zeggen het is enerzijds wel verfrissend ja. Uiteindelijk gaat iedereen er blanco in aangezien je geen idee hebt hoe hij is als persoon omdat hij naast Fredje z'n bek nooit opentrok. Toch denk ik dat deze 'frisse wind'volgens Tiny niet het gewenste effect zal opleveren. Lens kan wel zo mooi zeggen dat het aan de spelers lag (de slechte resultaten) en niet aan de trainer.. Denken jullie hier nou echt dat ze beter gaan spelen onder Cocu?
Is bij iedere club zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja daarom dus. Daarom zijn die teksten van jullie ook zo nietszeggend en overbodig.
Nee, hoogstens heeft het een kort tijdelijk effect vwb het zelfvertrouwen, het 'we maken een nieuwe start'-gevoel maar intrinsiek worden spelers niet ineens 'beter' van een trainerswissel. Als een trainer er al in slaagt om spelers beter te maken is dat een proces van maanden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
[..]
Nou ik moet zeggen het is enerzijds wel verfrissend ja. Uiteindelijk gaat iedereen er blanco in aangezien je geen idee hebt hoe hij is als persoon omdat hij naast Fredje z'n bek nooit opentrok. Toch denk ik dat deze 'frisse wind'volgens Tiny niet het gewenste effect zal opleveren. Lens kan wel zo mooi zeggen dat het aan de spelers lag (de slechte resultaten) en niet aan de trainer.. Denken jullie hier nou echt dat ze beter gaan spelen onder Cocu?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:02:34Marcel #Brands laat weten dat #PSV NIET in de markt is voor #Gomes. 'Wij hebben #tyton', aldus de technisch manager van #PSV. Duidelijk dus reageer retweet
Oh bij de meeste heb ik er ook geen probleem mee hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kaas is een van de betere imoga nu niet meteen in de verdediging schieten.. je hebt nog net niet de troll alarm af laten gaan
En Zoetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheidtwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:02:34Marcel #Brands laat weten dat #PSV NIET in de markt is voor #Gomes. 'Wij hebben #tyton', aldus de technisch manager van #PSV. Duidelijk dus reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:04:22En inzake #vanbommel is er nog geen verandering. #PSV heeft nog geen aanbod gedaan en hij heeft niet met #acmilan gesproken reageer retweet
Nou lekker dan van Brands. Zou hij dan toch stiekem met van Gaal in gesprek zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:04:22En inzake #vanbommel is er nog geen verandering. #PSV heeft nog geen aanbod gedaan en hij heeft niet met #acmilan gesproken reageer retweet
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nou lekker dan van Brands. Zou hij dan toch stiekem met van Gaal in gesprek zijn?
Oh zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?
Als PSV nu verzuipt, en laten we eerlijk wezen, dat kan gewoon gebeuren, is het een enorm beroerde start van je trainerscarriere ja....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het toch riskant van Cocu om nu in te stappen. Gun hem eigenlijk een frisse groep.
Denk dat dat wel meevalt, denk dat iedereen het wel begrijpt als je dit jaar geen landskampioen meer wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het toch riskant van Cocu om nu in te stappen. Gun hem eigenlijk een frisse groep.
Dat wel, in vrije val blijven en 6e worden als interim staat dan weer minder op je CV.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, denk dat iedereen het wel begrijpt als je dit jaar geen landskampioen meer wordt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we hopen op een Frank de Boer 'effect' dat Cocu zijn carrière mag beginnen met een titel
/postive thinking
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de ELquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we hopen op een Frank de Boer 'effect' dat Cocu zijn carrière mag beginnen met een titel
/postive thinking
Ik lach me de ballen uit m'n broek als dat gaat lukken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de EL
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de EL
In de Eredivisie kan het in een week veranderen. Zie Ajax bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan ben je de enige die dat niet al heeft gedaan...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?
dus ik neem aan dat Brands deze maand wel eens naar Milaan zal vliegen.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 21:04:50#vanbommel beslist pas in april over toekomst. #PSV heeft nog steeds voorkeur, maar zonder aanbieding uit Eindhoven blijft ook Milan optie reageer retweet
Dan mag hij wel opschieten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus ik neem aan dat Brands deze maand wel eens naar Milaan zal vliegen.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 21:04:50#vanbommel beslist pas in april over toekomst. #PSV heeft nog steeds voorkeur, maar zonder aanbieding uit Eindhoven blijft ook Milan optie reageer retweet
Bij elk normaal bod van Milan is PSV kansloos, dat beseft iedereen. En aangezien ze bij Milan niet achterlijk zijn speelt van Bommel 90% zeker in Milan volgend jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten.
Van Bommel gaat snel met Galliani praten
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)aan-mijn-lijstje.htmquote:Van Bommel: 'De scudetto staat bovenaan mijn lijstje'
14/03/2012 18:58
Mark van Bommel is blij dat hij ruim een jaar geleden de overstap heeft gemaakt naar AC Milan. De aanvoerder van het Nederlands elftal heeft het naar zijn zin in de Italiaanse competitie.
'Ik vond de Serie A een beetje vreemd in het begin', tekenden Italiaanse media op uit de mond van Van Bommel. 'Nu vind ik het vooral een mix van Spaans, Duits en Engels voetbal. Soms heb je geweldige wedstrijden, maar aan de andere kant is het zo nu en dan ook weleens saai.'
Van Bommel hoopt net als vorig seizoen de landstitel binnen te slepen met AC Milan. 'De scudetto staat bovenaan mijn lijstje, omdat het de moeilijkste prijs is om te winnen. Je speelt een heel jaar om die titel. De Champions League, ook al is het een prachtig toernooi, wordt beslist over minder wedstrijden.'
'Wie de favoriet is om dit seizoen de Champions League te winnen? Barcelona, de sterkste ploeg van Europa. Ze halen al drie jaar een heel hoog niveau en zijn nog steeds hongerig. Ik heb voor die club gespeeld, wanneer je dat shirt draagt waan je je onoverwinnelijk.'
'Ik moet Galliani en bestuurder Ariedo Braida bedanken voor het feit dat zij mij aantrokken op mijn leeftijd. Ik heb altijd gezegd dat ik af wil sluiten bij PSV, maar ik weet nog niet wanneer dat zal gebeuren. Ik voel me goed bij Milan, in de nabije toekomst spreek ik met algemeen directeur Adriano Galliani over wat de club wil.'
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij elk normaal bod van Milan is PSV kansloos, dat beseft iedereen. En aangezien ze bij Milan niet achterlijk zijn speelt van Bommel 90% zeker in Milan volgend jaar.
Jezus...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)aan-mijn-lijstje.htm
Duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |