twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:04:22En inzake #vanbommel is er nog geen verandering. #PSV heeft nog geen aanbod gedaan en hij heeft niet met #acmilan gesproken reageer retweet
Nou lekker dan van Brands. Zou hij dan toch stiekem met van Gaal in gesprek zijn?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 20:04:22En inzake #vanbommel is er nog geen verandering. #PSV heeft nog geen aanbod gedaan en hij heeft niet met #acmilan gesproken reageer retweet
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nou lekker dan van Brands. Zou hij dan toch stiekem met van Gaal in gesprek zijn?
Oh zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?
Als PSV nu verzuipt, en laten we eerlijk wezen, dat kan gewoon gebeuren, is het een enorm beroerde start van je trainerscarriere ja....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het toch riskant van Cocu om nu in te stappen. Gun hem eigenlijk een frisse groep.
Denk dat dat wel meevalt, denk dat iedereen het wel begrijpt als je dit jaar geen landskampioen meer wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het toch riskant van Cocu om nu in te stappen. Gun hem eigenlijk een frisse groep.
Dat wel, in vrije val blijven en 6e worden als interim staat dan weer minder op je CV.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:32 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt, denk dat iedereen het wel begrijpt als je dit jaar geen landskampioen meer wordt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we hopen op een Frank de Boer 'effect' dat Cocu zijn carrière mag beginnen met een titel
/postive thinking
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de ELquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we hopen op een Frank de Boer 'effect' dat Cocu zijn carrière mag beginnen met een titel
/postive thinking
Ik lach me de ballen uit m'n broek als dat gaat lukken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de EL
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Frank de Boer begon met een 2-0 overwinning op AC Milan. Dus wij winnen morgen ook met 2-0 en naar de volgende ronde in de EL
In de Eredivisie kan het in een week veranderen. Zie Ajax bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan ben je de enige die dat niet al heeft gedaan...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar Van Bommel ging toch in april pas over zijn toekomst praten?
dus ik neem aan dat Brands deze maand wel eens naar Milaan zal vliegen.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 21:04:50#vanbommel beslist pas in april over toekomst. #PSV heeft nog steeds voorkeur, maar zonder aanbieding uit Eindhoven blijft ook Milan optie reageer retweet
Dan mag hij wel opschieten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus ik neem aan dat Brands deze maand wel eens naar Milaan zal vliegen.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-03-2012 om 21:04:50#vanbommel beslist pas in april over toekomst. #PSV heeft nog steeds voorkeur, maar zonder aanbieding uit Eindhoven blijft ook Milan optie reageer retweet
Bij elk normaal bod van Milan is PSV kansloos, dat beseft iedereen. En aangezien ze bij Milan niet achterlijk zijn speelt van Bommel 90% zeker in Milan volgend jaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan mag hij wel opschieten.
Van Bommel gaat snel met Galliani praten
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)aan-mijn-lijstje.htmquote:Van Bommel: 'De scudetto staat bovenaan mijn lijstje'
14/03/2012 18:58
Mark van Bommel is blij dat hij ruim een jaar geleden de overstap heeft gemaakt naar AC Milan. De aanvoerder van het Nederlands elftal heeft het naar zijn zin in de Italiaanse competitie.
'Ik vond de Serie A een beetje vreemd in het begin', tekenden Italiaanse media op uit de mond van Van Bommel. 'Nu vind ik het vooral een mix van Spaans, Duits en Engels voetbal. Soms heb je geweldige wedstrijden, maar aan de andere kant is het zo nu en dan ook weleens saai.'
Van Bommel hoopt net als vorig seizoen de landstitel binnen te slepen met AC Milan. 'De scudetto staat bovenaan mijn lijstje, omdat het de moeilijkste prijs is om te winnen. Je speelt een heel jaar om die titel. De Champions League, ook al is het een prachtig toernooi, wordt beslist over minder wedstrijden.'
'Wie de favoriet is om dit seizoen de Champions League te winnen? Barcelona, de sterkste ploeg van Europa. Ze halen al drie jaar een heel hoog niveau en zijn nog steeds hongerig. Ik heb voor die club gespeeld, wanneer je dat shirt draagt waan je je onoverwinnelijk.'
'Ik moet Galliani en bestuurder Ariedo Braida bedanken voor het feit dat zij mij aantrokken op mijn leeftijd. Ik heb altijd gezegd dat ik af wil sluiten bij PSV, maar ik weet nog niet wanneer dat zal gebeuren. Ik voel me goed bij Milan, in de nabije toekomst spreek ik met algemeen directeur Adriano Galliani over wat de club wil.'
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij elk normaal bod van Milan is PSV kansloos, dat beseft iedereen. En aangezien ze bij Milan niet achterlijk zijn speelt van Bommel 90% zeker in Milan volgend jaar.
Jezus...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)aan-mijn-lijstje.htm
Duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |