Om aardig te doen kan je beter eerst je ondertitel en sig veranderen naar iets wat wél correct Latijn is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke.
dankjewel voor dat advies
(is dit zo aardig doen? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
ik ben 24.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef TBakkert het volgende:
Je moet niet aardig doen tegen mensen, omdat ze je moeten mogen.
Zoals al zo vaak gezegd, kun je het best proberen jezelf te blijven, maar wel op een normale manier met mensen praten.(je hebt ook mensen die het normaal vinden letterlijk meteen te gaan slaan)
Dan dwing je respect af, doordat je ze laat denken dat jij je niet voor ze hoeft aan te passen.
Hangt ook een beetje af van je leeftijdsgroep...
Hoe oud ben je?
Uiteraard wel jezelf blijven. De meeste vrienden heb ik gemaakt tijdens bijbaantjes en op school. En dat ging niet in 1 dag. Maar heeft zeker een aantal weken geduurd. En op mijn bijbaan wel een stuk langer, denk aan maanden voordat we iets samen deden buiten werktijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben 24.
ik ben helemaal vreemd, ik denk niet dat dit helpt.
nu is het weer, ik voel me kut dat ik nu al 3 keer ik heb gezegd en twijfel of ik andere woorden moet gebruiken enzo...
helemaal vreemd voel ik me.
Wat is dan je normale manier van praten, welke plekken kom je, hoe zijn de mensen daar qua intelligentie? en jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben 24.
ik ben helemaal vreemd, ik denk niet dat dit helpt.
nu is het weer, ik voel me kut dat ik nu al 3 keer ik heb gezegd en twijfel of ik andere woorden moet gebruiken enzo...
helemaal vreemd voel ik me.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
slechte troll want maar 14 posts.ja kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen trol.
check me reputatie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Hou het maar op trollen, en zoniet is deze kloon van mlig een idioot, net als het origineel.quote:quote:en dat is niet het enige, het lijkt niet zo erg maar het voelt alsof er een ondertoon van "mlig is belachelijk" daar zit. nee, me hele reputatie hier is dat ik alles ben zoals het niet hoort.quote:
volgensmij moet ik andere woorden gebruiken. volgensmij moet ik minder mensen "aanvallen" ofzoseduco sum.en ben erg stout
Volgens mij moet je gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt en niet nadenken over wie er wat van je denkt en hoe je je daarop aan moet passen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
volgensmij moet ik andere woorden gebruiken. volgensmij moet ik minder mensen "aanvallen" ofzo
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:12 schreef Xetran het volgende:
Probeer het om te draaien naar jou, nadenken over wat je gezegd hebt en hoe het overkomt. Mensen aankijken en duidelijk praten helpt altijd natuurlijk, en letten op de intonatie als mensen je gauw kwaad opvatten?
Het zou wel helpen als je zou kunnen zeggen wat er gebeurd is, tho.
NU MOET JE ECHT OPHOUDEN GAST!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.
volgensmij typ ik te aanvallend ofzo.
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo
nu weer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:18 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
NU MOET JE ECHT OPHOUDEN GAST!!![]()
autisme zei hoiquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ik hoop dat het komt door onervarenheid op het sociale gebied, maar missschien ben ik wel gewoon een stom vervelend persoon.
Van mensen online moet je het toch niet hebben. Probeer je energie te steken in mensen die je wel in het echt kent, dat vult het gat veel beter op. Een stom en vervelend persoon is niemand, in ieder geval niet iemand die van binnen wel zijn best er voor wilt doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ik hoop dat het komt door onervarenheid op het sociale gebied, maar missschien ben ik wel gewoon een stom vervelend persoon.
Zal ik maar een TR plaatsen om een einde aan dit debacle te laten maken?quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Mlig jij kan niet klonen dat weet je toch.
Waarvoor? Hij vraagt hier toch gewoon om advies?quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zal ik maar een TR plaatsen om een einde aan dit debacle te laten maken?
ik dacht dat het een trolltopique was ook aangezien jullie meteen over ene MLIG beginnen...quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarvoor? Hij vraagt hier toch gewoon om advies?
Nee, het is geen troll. Mylifeisgrey is gewoon zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat het een trolltopique was ook aangezien jullie meteen over ene MLIG beginnen...
en dat moet in ieder topique aangehaald worden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het is geen troll. Mylifeisgrey is gewoon zeer herkenbaar.
ja jij weet het.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat je moet proberen wat meer in te leven in andere mensen, al is dat moeilijk. En door niet altijd zo makkelijk te zijn in dingen delen met anderen omdat ze daarom vragen. Soms ben je té eerlijk, wat inhoudt dat mensen je niet kunnen vertrouwen. Het is niet eens dat je onaardig bent, maar bepaalde grenzen van wat je wel en niet kan maken zijn jou niet helemaal duidelijk soms.
quote:in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ja inderdaad. iedereen moet ophouden met me herkennen, en dan dat gaan rondverspreiden. ik wil een betere fok reputatie. dan moet ik maar weer vanaf 0 beginnen, het is moeilijk maar dat moet dan maar. ik had al helemaal leuke gebruikersnaam bedacht enzo! het is jammerquote:Op woensdag 14 maart 2012 03:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat moet in ieder topique aangehaald worden?
Ik deed niets herkenbaars. had hoofdletters gebruikt enzo, ik weet niet wat het is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
een vriendin of ooit kans op een vriendin want wederzijdse liefde is het mooiste, en dan komt alles goed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:35 schreef Cher- het volgende:
Hoi ts.
Ik weet het ook niet. Wat wil jij eigenlijk zelf bereiken in het leven?
ik kan op dit moment geen relatie hebben waarin ik een buitenlander bij me kan laten inwonen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 04:23 schreef Cher- het volgende:
Oh. Nee. Ik wil wel eens aardiger gevonden worden door de medemens en iets uitvoeren want momenteel ben ik depressief. En lichtelijk onder invloed.
Goed, hier een bruikbare tip. Een vriendin kan je makkelijk krijgen. Makkelijkste weg in jouw geval (want je bent sociaal niet sterk, wellicht autistisch en vreemd): ga naar Thailand en haal daar een onderdanig persoon vandaan die afhankelijk van jou wordt en waar je een leuke tijd mee kunt hebben. Feitelijk voor het laatste stadium maar met jou zie ik het toch niet goed komen (sorry) dus wil je een vriendin en denk jij oprecht dat jou dat gaat helpen zal ik daarvoor gaan.
Zoek maar filmpjes op. De mannen zijn om te janken. En de vrouwen hebben jou nodig, jij redt de vrouw. Dat wil je toch. Ideaal.
Ben je serieus? Zo nee, wat een raar grapje dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 04:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik wil eigenlijk het liefst een een drugsverslaafd nederlands meisje.
Zou het?quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Drugsverslaafd is niet zo oke want deze mensen zijn nooit te vertrouwen als in stelen enzovoort. Ik raad het je af.quote:Op woensdag 14 maart 2012 04:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik kan op dit moment geen relatie hebben waarin ik een buitenlander bij me kan laten inwonen.
als ik wel zoiets doe of voor vakantie dan liever tsjechie ofzo dan thailand.
ik wil eigenlijk het liefst een een drugsverslaafd nederlands meisje.
een heel erg claimend, zielig, en hulpbehoevend meisje die eigenlijk heel leuk is(ik vind meisjes leuk)
Waarom zou dán ineens alles goed moeten komen? Ik vind het nogal asociaal om jouw well-being als opdracht aan je vriendin te geven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 04:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
een vriendin of ooit kans op een vriendin want wederzijdse liefde is het mooiste, en dan komt alles goed.
Het is ook een beetje hetzelfde als een kind krijgen om een relatie beter te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom zou dán ineens alles goed moeten komen? Ik vind het nogal asociaal om jouw well-being als opdracht aan je vriendin te geven.
Dat zal ook wel zo werken in het begin. Een baby maakt verliefd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een beetje hetzelfde als een kind krijgen om een relatie beter te maken.
Bij vrouwen nat, dat wist ik wel. Maar verliefd?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zal ook wel zo werken in het begin. Een baby maakt verliefd.
Ja. Ik zie het nu gebeuren in mijn omgeving. Mensen worden verliefd op de baby maar het gaat wellicht na een paar maanden wel over en dan is de relatie weer stom.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij vrouwen nat, dat wist ik wel. Maar verliefd?
Goeie vergelijking idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
Het is ook een beetje hetzelfde als een kind krijgen om een relatie beter te maken.
Dat is hij de hele tijd al maar dan zijn ze onder invloed van hun kind. Wat ook even aan iedereen verteld moet worden die dan heel leuk net doen of het ze iets boeit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het nu gebeuren in mijn omgeving. Mensen worden verliefd op de baby maar het gaat wellicht na een paar maanden wel over en dan is de relatie weer stom.
Laten opnemen en autisten datingsite zijn in zijn geval best goeie ideeen inderdaad.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Drugsverslaafd is niet zo oke want deze mensen zijn nooit te vertrouwen als in stelen enzovoort. Ik raad het je af.
Andere opties:
- Je kunt zelf naar een psycholoog gaan, je situatie goed uitleggen en zorgen dat je opgenomen wordt. Wellicht kom je in een instelling met allerlei gekke jongeren. Daar heb je ook genoeg zielige, hulpbehoevende meisjes die gaan claimen. Zij zullen blij zijn met elke poging van aandacht en je wordt ook nog eens geholpen met je situatie. Zie je daar geen voordeel in?
- Dan ga je naar Turkije. Op het strand heb je echt ontzettend veel bloedmooie Russische vrouwen (en uit die omgeving) die allemaal lonken naar een Nederlandse man om mee te gaan. Meteen trouwen hoeft ook niet en deze vrouwen hebben jou in zekere zin nodig dus hulpbehoevend.
- Schrijf je in bij een autisten datingsite!
- Bekeer je tot een geloof. Je zult worden opgenomen in de gemeenschap (als een familie) en deze mensen zullen jou in zekere zin redden en jouw kijk op het leven veranderen. In positieve zin want nu doe je niks.
En waarom zou hij zich op moeten laten nemen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat laten opnemen maak ik mooier qua meiden zodat hij zich misschien echt laat opnemen. Snapje? Net alsof er dan echt claimende meiden zijn, volgens mij is het vaak zo dat mannen en vrouwen gescheiden zijn.Niet quoten, verwijder het zo weer.
Lang verhaal. En lees haar post nog eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
En waarom zou hij zich op moeten laten nemen?
Niet iedereen kent hem.quote:
Heb je niets beters te doen op je verjaardag?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik ben vandaag jarig, je had me wel een fijne verjaardag kunnen wensen hoor!
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen op je verjaardag?
ja zon meisje wil ik graag hoor!.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, die strategie heb ik ook al eens gebruikt.Misschien neemt ie het van jou wel aan.
wat stond er! ik wil het weten!quote:
Nee, dat wil je niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja zon meisje wil ik graag hoor!.
zon meisje die stiekem zwanger wil worden omdat ze haar vriendje wil claimen en verlatingsangst heeft.
wel want zo ben ik zelf ook.quote:
oh. ik dacht aan alles wat ik heb gehoord dat er wel leuke meisjes daar zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
wat stond er! ik wil het weten!
is er een goed plan?
dat beslis ik zelf wel! ik wil het wel, ik heb daar heel veel voor overquote:
Dat denk je nu misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wel want zo ben ik zelf ook.
nee dat lijkt me geweldig als een meisje me leuk vind, zo leuk dat ze tot zulke extreme dingen in staat is.
dat is toch logisch?
lijkt me geweldig als zij degeen is die doet alsof ze me zo leuk vind, nog meer doet eraan dan ik bij haar.
nee het voelt geweldig als een meisje laat doorschemeren dat ze me leuk vind. en dan is het nog beter als ze helemaal tot zulke dingen in staat is.quote:
Dat gevoel hebben mensen anders al wel een aantal keren voor me gehad. Het gras lijkt altijd groener.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee het voelt geweldig als een meisje laat doorschemeren dat ze me leuk vind. en dan is het nog beter als ze helemaal tot zulke dingen in staat is.
snap dat dan dat goed voelt om zo leuk gevonden te worden. jij bent vreemd.
waar zijn die mensen? kan ik die ook vinden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gevoel hebben mensen anders al wel een aantal keren voor me gehad. Het gras lijkt altijd groener.
Die zitten juist overal, en ja, jij kan die ook vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waar zijn die mensen? kan ik die ook vinden?
ohja dan moet ik mezelf eerst beter voelen en dan lijkt het net of andere mensen me leuk vinden misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:49 schreef Cavalinho het volgende:
Vreemd genoeg wordt ik op fok ook wel eens aangezien als zeer lastig, terwijl ik in real life juist wordt gezien als supersociaal en joviaal. Het lastige van een forum is dat mensen dingen lezen zoals ze zelf op dat moment zich voelen. Iemand in een rotbui kan alles heel neagtief opvatten, ook als dat niet zo bedoeld is.
ja ik moet beter luisteren.quote:Iemand die niet goed begrijpend kan lezen, kan dingen ook anders opvatten dan bedoeld.
Je kunt bij een geschreven iets niet altijd herkennen hoe het oorspronkelijk is bedoeld.
Maar je hoeft op Fok geen vrienden te hebben en in een topic hoef je het ook helemaal niet altijd met elkaar eens te zijn. Als je maar beleefd blijft, dan gaat het lang goed.
Dat is in real life ook zo, beleefd zijn is belangrijk en als je het idee hebt dat je verkeerde dingen zegt, vraag dan gewoon hoe het met de ander is of wat ze gedaan hebben de laatste tijd en LUISTER. Bijna iedereen waardeert een luisterend oor.
Een goede vriend is iemand die goed kan luisteren, niet persee iemand die zoveel te vertellen heeft of "perfect" is.
ik wil nog steeds een vriendin.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zitten juist overal, en ja, jij kan die ook vinden.
Ja, maar dat hele 'extreme dingen'-verhaal laat je nu wel weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil nog steeds een vriendin.
ik denk dat ik liever een vriendin wil dan dat jij mij wil zijn bijvoorbeeld. dus het gras is niet altijd groener.
ik wil nog steeds een vriendin want dat is ook echt groener voor me.
Hoe is het met je acne?quote:
Mooi zo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |