En waarom zou hij zich op moeten laten nemen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat laten opnemen maak ik mooier qua meiden zodat hij zich misschien echt laat opnemen. Snapje? Net alsof er dan echt claimende meiden zijn, volgens mij is het vaak zo dat mannen en vrouwen gescheiden zijn.Niet quoten, verwijder het zo weer.
Lang verhaal. En lees haar post nog eens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
En waarom zou hij zich op moeten laten nemen?
Niet iedereen kent hem.quote:
Heb je niets beters te doen op je verjaardag?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik ben vandaag jarig, je had me wel een fijne verjaardag kunnen wensen hoor!
Nee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen op je verjaardag?
ja zon meisje wil ik graag hoor!.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is ook een beetje hetzelfde als een kind krijgen om een relatie beter te maken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, die strategie heb ik ook al eens gebruikt.Misschien neemt ie het van jou wel aan.
wat stond er! ik wil het weten!quote:
Nee, dat wil je niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja zon meisje wil ik graag hoor!.
zon meisje die stiekem zwanger wil worden omdat ze haar vriendje wil claimen en verlatingsangst heeft.
wel want zo ben ik zelf ook.quote:
oh. ik dacht aan alles wat ik heb gehoord dat er wel leuke meisjes daar zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
[..]
wat stond er! ik wil het weten!
is er een goed plan?
dat beslis ik zelf wel! ik wil het wel, ik heb daar heel veel voor overquote:
Dat denk je nu misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wel want zo ben ik zelf ook.
nee dat lijkt me geweldig als een meisje me leuk vind, zo leuk dat ze tot zulke extreme dingen in staat is.
dat is toch logisch?
lijkt me geweldig als zij degeen is die doet alsof ze me zo leuk vind, nog meer doet eraan dan ik bij haar.
nee het voelt geweldig als een meisje laat doorschemeren dat ze me leuk vind. en dan is het nog beter als ze helemaal tot zulke dingen in staat is.quote:
Dat gevoel hebben mensen anders al wel een aantal keren voor me gehad. Het gras lijkt altijd groener.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee het voelt geweldig als een meisje laat doorschemeren dat ze me leuk vind. en dan is het nog beter als ze helemaal tot zulke dingen in staat is.
snap dat dan dat goed voelt om zo leuk gevonden te worden. jij bent vreemd.
waar zijn die mensen? kan ik die ook vinden?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gevoel hebben mensen anders al wel een aantal keren voor me gehad. Het gras lijkt altijd groener.
Die zitten juist overal, en ja, jij kan die ook vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waar zijn die mensen? kan ik die ook vinden?
ohja dan moet ik mezelf eerst beter voelen en dan lijkt het net of andere mensen me leuk vinden misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:49 schreef Cavalinho het volgende:
Vreemd genoeg wordt ik op fok ook wel eens aangezien als zeer lastig, terwijl ik in real life juist wordt gezien als supersociaal en joviaal. Het lastige van een forum is dat mensen dingen lezen zoals ze zelf op dat moment zich voelen. Iemand in een rotbui kan alles heel neagtief opvatten, ook als dat niet zo bedoeld is.
ja ik moet beter luisteren.quote:Iemand die niet goed begrijpend kan lezen, kan dingen ook anders opvatten dan bedoeld.
Je kunt bij een geschreven iets niet altijd herkennen hoe het oorspronkelijk is bedoeld.
Maar je hoeft op Fok geen vrienden te hebben en in een topic hoef je het ook helemaal niet altijd met elkaar eens te zijn. Als je maar beleefd blijft, dan gaat het lang goed.
Dat is in real life ook zo, beleefd zijn is belangrijk en als je het idee hebt dat je verkeerde dingen zegt, vraag dan gewoon hoe het met de ander is of wat ze gedaan hebben de laatste tijd en LUISTER. Bijna iedereen waardeert een luisterend oor.
Een goede vriend is iemand die goed kan luisteren, niet persee iemand die zoveel te vertellen heeft of "perfect" is.
ik wil nog steeds een vriendin.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zitten juist overal, en ja, jij kan die ook vinden.
Ja, maar dat hele 'extreme dingen'-verhaal laat je nu wel weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil nog steeds een vriendin.
ik denk dat ik liever een vriendin wil dan dat jij mij wil zijn bijvoorbeeld. dus het gras is niet altijd groener.
ik wil nog steeds een vriendin want dat is ook echt groener voor me.
Hoe is het met je acne?quote:
Mooi zo!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |