omdat ik nog grotere moet kopennquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou niet in je broeken passenVolgens mij pas jij zelfs in 1 van m'n broekspijpen!
Of minder heet moet wassen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik nog grotere moet kopenn
Sowieso sex plannenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
sneu dat sommige mannen een speciale dag nodig hebben om dat te krijgen
Elke derde vrijdag van de maand, om 20:15 uur net na het weerbericht van het NOS journaalquote:
Dan is het bijna weer feest voor jequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Elke derde vrijdag van de maand, om 20:15 uur net na het weerbericht van het NOS journaal
Vrouwendag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
eens. Valentijnsdag, moederdag, vaderdag, secretaressedag, rokjesdag, allemaal onzin. Zoiets moet spontaan zijn, dan is het veel leuker.
Niks mis met geplande seks! Kan je elkaar de hele dag mee opgeilen en dubbelzinnige opmerkingen maken tot het zover is! Maar uiteraard wel met mate en naast spontane seks!quote:
Zekerquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
Niks mis met geplande seks! Kan je elkaar de hele dag mee opgeilen en dubbelzinnige opmerkingen maken tot het zover is! Maar uiteraard wel met mate en naast spontane seks!
"Schatje, vanavond neuken he!! Aangezien het in de agenda staat, zul je er wel rekening mee gehouden hebben"quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:32 schreef koei het volgende:
[..]
Niks mis met geplande seks! Kan je elkaar de hele dag mee opgeilen en dubbelzinnige opmerkingen maken tot het zover is! Maar uiteraard wel met mate en naast spontane seks!
Omdat er eenquote:
quote:
Eens, ook grote onzin.quote:
Zo groot is onze badkamer nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker
SD!!
http://tweakers.net/nieuw(...)k-resolutie-aan.html
Voor in je badkamer!!
Gewoon de deur eruit slopen! Kan het bestquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo groot is onze badkamer niet
Nee omdat jouw voorbeeld gelijk weer t uiterste lompe voorbeeld is, je kunt ook gewoon smsjes sturen die wel normaal zijn ...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat er eenstaat? Nah weinig negatief aan maar het is nogal achterlijk
Nieuwe badkamerquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo groot is onze badkamer niet
Je weet dat de badkamer aan het steegje grenst he...quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nieuwe badkamer
Gewoon uitbreiden naar de buren
Lekker toch, wat frisse lucht tijdens het douchenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je weet dat de badkamer aan het steegje grenst he...
Je klinkt nu echt als een gefrustreerde man die ervan baalt dat hij er nooit op magquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Schatje, vanavond neuken he!! Aangezien het in de agenda staat, zul je er wel rekening mee gehouden hebben"
"Ik heb het eten al klaar staan, zodat we na het eten meteen aan de gang kunnen"
kom op
Maar teasen is in mijn ogen iets heel anders dan seks agenderen. En dat laatste is wat ik geplande seks noem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef koei het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt als een gefrustreerde man die ervan baalt dat hij er nooit op magProbeer het teasen een keer voordat je zo oordeelt. De uiteindelijke seks wordt er echt alleen maar beter van!
Maar wat is 'agenderen'? Zwart op wit zetten dat je die avond seks met elkaar hebt of met je date afspreken dat je elkaar weer ziet met dikke kans op seks? Uiteindelijk is het allebei een vorm van plannen en ook met de steriele eerste optie kan het ophitsen het een stuk leuker maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar teasen is in mijn ogen iets heel anders dan seks agenderen. En dat laatste is wat ik geplande seks noem.
Plannen zonder teasen is geen lol aan natuurlijk, maar plannen biedt juist extra mogelijkheden om te teasen... Als je 's ochtends begint te teasen zie ik dat als geplande seks voor die avond. Seks een maand vooruit plannen met agenda is idd sneu...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar teasen is in mijn ogen iets heel anders dan seks agenderen. En dat laatste is wat ik geplande seks noem.
Hahahahahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef koei het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt als een gefrustreerde man die ervan baalt dat hij er nooit op magProbeer het teasen een keer voordat je zo oordeelt. De uiteindelijke seks wordt er echt alleen maar beter van!
Dat laatste zou dan toch ook afspreken zijn?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wat is 'agenderen'? Zwart op wit zetten dat je die avond seks met elkaar hebt of met je date afspreken dat je elkaar weer ziet met dikke kans op seks? Uiteindelijk is het allebei een vorm van plannen en ook met de steriele eerste optie kan het ophitsen het een stuk leuker maken.
nicequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Hoe vervormd zijn je voeten dat je hierop kan lopenquote:
dafuq?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe vervormd zijn je voeten dat je hierop kan lopen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]1.87 hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zo lang danquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawel maar daar hoeven voeten niet voor vervormd te zijn
Vuilke kinkelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?
En hoezo ben jij daar blij mee? het was je enige vriend op fok?
Ik vind ze sexy Sharquote:
He niets over mijn seks, die is al driemaanden van te voren gepland :pquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:28 schreef koei het volgende:
[..]
Plannen zonder teasen is geen lol aan natuurlijk, maar plannen biedt juist extra mogelijkheden om te teasen... Als je 's ochtends begint te teasen zie ik dat als geplande seks voor die avond. Seks een maand vooruit plannen met agenda is idd sneu...
Ik vind Shar ook sexy!! oh wacht...quote:
The bi is strong in this onequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind Shar ook sexy!! oh wacht...
Daar hebben ze hier geen problemen meequote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind Shar ook sexy!! oh wacht...
quote:
Die website is niet goedquote:
Misschien 1 van dit lijstje wel?quote:
The usual.quote:
Nee hoor, ze zeggen allemaal nee, kan NOOIT kloppenquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien 1 van dit lijstje wel?
http://www.ishetal5uur.nl/
http://www.ishetalvrijdag.nl/
http://www.ishetalhalfzes.nl/
http://www.kwartoverbier.nl/
http://www.ishetkoffietijd.nl/
loooooolquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zeggen allemaal nee, kan NOOIT kloppen
Zo sta je ineens bij de VU dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeten uit te stappen, nu moet ik 1 halte terug
AMC zelfs, controle of iets?quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee moet naar het amc ziekenhuis nu haha, ben nu in metro terug lol
nu standaard onderzoeken en maandag gesprek en uitslag of ik achteruit gaquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
AMC zelfs, controle of iets?
Lekker bezig op de vroege ochtend.
Truequote:Op donderdag 15 maart 2012 08:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zeggen allemaal nee, kan NOOIT kloppen
Je vergeet uit te stappen bij de juiste halte, dus je gaat achteruitquote:Op donderdag 15 maart 2012 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu standaard onderzoeken en maandag gesprek en uitslag of ik achteruit ga
quote:SELECT TOP 1
candidate.Name
, candidate.Age
, candidate.ProfileXml
, Available.StartDate
FROM
dbo.tbCandidatePool candidate
INNER JOIN dbo.tbAvailable Available ON
Available.CandidateId = candidate.id
INNER JOIN (
SELECT
PJ.CandidateID
, MIN(PJ.StartDate) AS FirstDBJob
FROM
dbo.tbPastJobs PJ
INNER JOIN dbo.tbJobContent JC ON
JC.JobId = PJ.Id
WHERE
JC.Respronsibility IN (
‘Daily SQL server maintenance’
, ‘Code review’
, ‘Business Inteligence’
, ‘Logical database design’
, ‘Technical database design’
)
AND JC.TechnicalExperience IN (
‘SQL 2005/2008 setup and maintenance’
, ‘TSQL programming’
, ‘Backup / restore’
, ‘Reporting tools’
, ‘Performance tuning’
GROUP BY
PJ.CandidateID
)
WHERE
Available.StartDate < DATEADD(dd, 45, GETDATE())
AND Experience.FirstDBJob <= ’2005-01-01′
AND (
candidate.ProfileXml exist(‘/Candidate/Profile/Keywords[.="Pragmatic"]‘) = 1
AND candidate.ProfileXml exist(‘/Candidate/Profile/Keywords[.="Functional insight"]‘) = 1
AND candidate.ProfileXml exist(‘/Candidate/Profile/Keywords[.="Quality minded"]‘) = 1
AND candidate.ProfileXml exist(‘/Candidate/Profile/Keywords[.="Enthusiastic"]‘) = 1
AND candidate.ProfileXml exist(‘/Candidate/Profile/Keywords[.="Sense of Humor"]‘) = 1
)
ORDER BY
candidate.Capability DESC
, candidate.FunFactor DESC
Haha gaaf!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef SummerBreeze het volgende:
gisteren trouwens een geweldige vacature-advertentie gezien:
[..]
Vacatures mag je altijd door sturen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks babes
sol ik krijg net bericht van het vu voor een baan, miss is t wat voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een advertentiequote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef SummerBreeze het volgende:
gisteren trouwens een geweldige vacature-advertentie gezien:
[..]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Was dat vanavondquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
tt klopt niey meer, donderdagavond dateavond, lekker sushi nommen vanavond
quote:
Sukiyakiquote:
Ik know. Hebben we al een keer gedaan. Ik aan de vis, SD aan het vlees. Maar feit blijft dat we dan meer eten dan momenteel even mag.quote:
ieuwquote:
dubbel ieuwquote:
Doe nou niet alsof je piemels vies vind GameBabe. Want dat is een leugen.quote:
The penis is a lie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je piemels vies vind GameBabe. Want dat is een leugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |