Kennelijk laat een iphone niet horen als ie in gesprek is, heel handig.quote:
Groeit vanzelf weer aan als het goed is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten
.
Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
Nee klopt. Al staat er heel veel leeg in mijn complex, ze hebben de huur voor nieuwe huurders even met 130 euro omhoog gegooid waardoor je onder de 23 geen huurtoeslag meer krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten
Kun je dat online ergens bekijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef Xennia het volgende:
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje!quote:
Details willen we!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten
Hangt er vanaf of je 'em van de haak haalt of uit de vriezer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik?![]()
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje!
witvis kun je best bevroren in de pan mikken, maakt niet zoveel uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen.
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.quote:
Klinkt zeker lekker!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.
Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
Oh is dat bij de Odin anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
Puff mag minder doen van/door baas Aa en Bb (ga er vanuit dat dat met behoud van salaris is). Dus per saldo meer energie om te sporten.quote:
Mijn mama! Zaterdag nog belgisch kampioen geworden in haar discipline...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
Ik ga die Gillian doen als ik van wacht ben en mijn laptopje meehebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
Volgens mij nietquote:
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij nietSeizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken
/reclame
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk.
Ja dat wilde ik eerst ook maar inmiddels ben ik het gewend en eten we heel gevarieerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe
Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij nietSeizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk.
Dat laatste, ik heb nu al veel geleerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.
Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken
Leidinggevenden zitten vaak zo in hun rol dat het ze niet eens opvalt dat je ze de medewerkers erin meetrekken in dat soort gebakkelei.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:
[..]dat had ik denk ik niet gedurfd, goed gedaan!
zachte sector he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:
[..]dat had ik denk ik niet gedurfd, goed gedaan!
Oh bah! Dat schiet dus niets opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
zachte sector he.
Reactie kwam neer op 'ja maar hij ...' en 'ja maar zij'. I rest my case
Ja uiteraard.. ik ben alleen iets te impulsief er voor denk ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.
Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken
Haha, fraai!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gewoon rollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef minilot het volgende:
OEF!
Mijn lief was ook wel even geïnteresseerd in de 30 Day Shred van Jillian, dus - samen met hem - heb ik het na het hardlopen nóg een keer gedaan. Wel zonder gewichtjes, want die had mijn lief.![]()
Dat wordt vast dolle pret met uit bed klauteren morgenvroeg!
Of met 2 pakken suiker. Suiker is niet altijd slecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb 't ook eens bekeken en vind wel een optie! Dus heb maar even een torrent gezocht
Eens zien of 't wat wil. Wil sowieso al tijden van die gewichtjes hebben, dus ga die binnenkort maar 's halen
Het nadeel is dat je meneer je waarschijnlijk niet "ophaalt" wanneer je zo elegant en overdwars half uit bed ligtquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon rollen/ervaring
Wel scheef je bed uit rollen zodat je voeten het eerste buitenboord hangen
Ik moest dit twee keer lezen voor ik het snaptequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Of met 2 pakken suiker. Suiker is niet altijd slecht.
Ja, die heb ik dus ook niet in huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Of met 2 pakken suiker. Suiker is niet altijd slecht.
Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die heb ik dus ook niet in huis
Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huis
Inmiddels doe ik maanden, zo niet zeker een half jaar met 1 kilo
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewichtjes![]()
Ik heb een matje![]()
Ik heb een tv die op youtube kan![]()
Ik heb te veel vrije tijd (over 2 weken)![]()
= Sun
![]()
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst suiker heb gekocht! Waarschijnlijk voor één of ander bakgerecht gebruikt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzo
Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewichtjes![]()
Ik heb een matje![]()
= Sun
![]()
Dat is wel een dingetje ja.. Nu hebben we de woonkamer wel aan de tuinkant, maar je kunt het nog steeds vanaf de straat zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alleen even bekijken hoe en waar ik dat dan zou doen want volgens mij ziet 't er heel stom uit als ik dat zo in de huiskamer sta te hupsen
Dan is Vivarium achter de rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?
En verder een extra![]()
Gewoon omdat dat kan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewichtjes![]()
Ik heb een matje![]()
= Sun
![]()
quote:
Ik heb al die dingen wel. Maar gebruik het nooit. Dat moet echt eens veranderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik ga 's kijken of ik dus zo'n sportsetje op de kop kan tikken met springtouw en gewichtjes (en matje). Springtouwen kan namelijk prima in onze gigantische tuin
Maar nu eerst: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas
Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Even kijken of dag echt zo slecht was.
o. pistolet ham, mayo, sla
T.Kwark
l. Pasta met spinazie, champignons, spekjes, kruidenkaas
T. banaan, 2 harzer kaasjes, pistoletje kaas, mayo, sla
d. Halve groentepizza met veel groente en weinig kaas, glas witte wijn
t. mini koekje
Wat was het?quote:
Langzamerhand neemt het positieve de overhand over het negatieve.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?
Harzer
Die pitabroodjes. Dan eet ik liever Turkse tortilla's hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was het?
(mijn lunch was bagger, ik had zelf een koolsalade gemaakt, maar dan met kwark en dat is toch niet hetzelfde als mayo)
Whut?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Hoe heette die sneue dinosaurus ook alweer?
Rex?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Hoe heette die sneue dinosaurus ook alweer?
Yay!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:
Yay!!Ik vind het echt fijn, en het is leuk om iedere week weer allemaal grappige dingen uit je tas te halen, zoals schorseneren enzo
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
Die van die cartoon! Coco plaatst het wel eens geloof ik?
Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
Ja, dat! En dan lichtgroenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht al; "Huhwut?"
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef sigme het volgende:
Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!
http://www.ekonoom.nl/bezorging.asp
Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.
Maar wat maak je er dan mee? En hoe smaken ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef sigme het volgende:
Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.
Zelf nooit last van gehad, en ze zijn wel erg lekker.
Naar kipquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat maak je er dan mee? En hoe smaken ze?
Koken, smaakt als notige artisjok in de vorm van asperge. Buitengewoon aparte smaak, dus moeilijk te vatten. Ik vind het in het bijzonder lekker bij kip.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
Kan je beter geen bladgroente als spinazie etc kopen. Voor de andere groenten is het geen probleem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef LieLie het volgende:
Ik zit er aan te denken om op maandagmorgen naar de groentenmarktkraam naast mijn werk te gaan, maar dan moet wat ik koop dus een dag op mijn werk liggen. Is dat voor de groente een probleem?
Kip bij kip (sigme's suggestie) klinkt een beetje vreemdquote:
En fruit?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je beter geen bladgroente als spinazie etc kopen. Voor de andere groenten is het geen probleem.
Gewoon doen. Ik bewaar veel fruit sowieso al buiten de koelkast.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
En fruit?
Er is wel een koelkastje op de afdeling. Dus als ik echt een keer zoiets mee wil nemen kan het wel denk ik.
Klinkt aantrekkelijk, dus toch eens gewoon meebrengen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef MarMar het volgende:
Schorsenerenschoonmaken is idd rotwerk, aldus Chris
Even stomen, kaas en ham eromheen, beetje zelfgemaakte kaassaus erover gieten, hop de oven in, geweldig lekker!
Armeluis asperges worden ze ook wel genoemd.
Nee, ik woon niet in Groningenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Mini. het volgende:
Isabeau, jij woonde toch in Groningen? Iemand die ik ken doet dit en is daar wel tevreden over: http://www.groentehandel.nl/pages/Home.aspx
Ik heb ze gepureerd met aardappelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in GroningenIk woon er zelfs 60 km vandaan.
The end of the world!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in GroningenIk woon er zelfs 60 km vandaan.
Ik woon juist dichter bij de bewoonde wereldquote:
Oh, dan is het goed haha. Ik zou het doen! Ik ben een Odin-tas fan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woon juist dichter bij de bewoonde wereld
Die EKOnoom bezorgt hier dus wel.
Ik zat te denken aan Delfzijl ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt er aan welke kant je opgaat vanuit groningen
Ik geloof dat ik daar wonend in een permanente staat van depressie zou verkerenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar wonend in een permanente staat van depressie zou verkeren
Voor panties?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik gebruik daar gewoon schoenendozen voor.
Ik greep mis bij de ikea helaas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst zo'n setje mandjes voor in de kleerkast gehaald bij Ikea, heel handig inderdaad.
Intersport. Zeer betaalbare gewichtjes gekocht ooit daar. 1kg, 2 en 5 hebben ze sowieso.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
Ik moet ook gewichtjes hebben, iemand tips daarvoor?
Net lekker gebokst en braaf yoghurt gegeten
Zo lekker slapen! Eerst nog even Draw Something
Ah mooi, thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Intersport. Zeer betaalbare gewichtjes gekocht ooit daar. 1kg, 2 en 5 hebben ze sowieso.
Nou voor dat soort dingen als Jillian en in combinatie met zo'n fitnessbal...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef the85mc het volgende:
Voor wat voor oefeningen wil je die halters gaan gebruiken? ik zou je een setje aanraden met een losse stang en losse gewichten. Dan kun je varieren en langzaam verzwaren.
Ja! Of een cheap ass mandje bij de Xenos vandaan.quote:
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef the85mc het volgende:
Dan hoeven ze niet zo zwaar idd. Zeker als je er veel mee beweegt of bokst dan is zo'n ingegoten halter handiger en veiliger. Anders kunnen halterschijven losdraaien als je snel beweegt.
Hihi aantrekken is al een hele truc, met tandartshandschoenen en dan nog mollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Of een cheap ass mandje bij de Xenos vandaan.![]()
Doe panty's enzo wel in afsluitbare zakjes, heb nogal de neiging om ze anders te slopen voordat ik ze aan heb.
Het is een hel, maar wat zijn tandartshandschoenen nu weer? Mijn tandarts heeft van die rubberen dingen, maar die bedoel je vast niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi aantrekken is al een hele truc, met tandartshandschoenen en dan nog mollen.
Jep die bedoel ik welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is een hel, maar wat zijn tandartshandschoenen nu weer? Mijn tandarts heeft van die rubberen dingen, maar die bedoel je vast niet!
Kun je dan niet beter stoffen handschoenen nemen? Trekken veel makkelijker aan, stinken niet en zitten veel comfortabeler.quote:
Heb ze alleen die 5 minuten aan als ik een panty aantrek en van deze staan er @ work op verschillende bureau's.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter stoffen handschoenen nemen? Trekken veel makkelijker aan, stinken niet en zitten veel comfortabeler.
Ik eet altijd pas na het sporten omdat ik niet fijn sport 's ochtends met iets in mijn maagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Adelie het volgende:
Die oefeningen van Jillian ga ik ook eens doen! Youtube op tv, check! gewichtjes: check! spingtouw: check! matje: check!Misschien kan ik dat best integreren met die hoelahoep die ik nog ergens heb. Ik denk dat ik die oefeningen van haar sochtends gaan doen. Nu nog aanzien wat mijn voeten van het gespring vinden... Wat eten jullie dan als je na het opstaan eigenlijk al direct ga sporten?
eens. Tussen o en l en tussen l en dquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het weinig Q, zowel die van gister als die van vandaag! Kunnen nog wel 2 T's bij vandaag!
Naar schorsenerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook nootjes eten, stukjes kip en bijv eitjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ja dat is ook geen D, maar ik heb om 11 uur twee boterhammen gegeten, om 2 uur een goed gevuld broodje, om 4 uur nog een broodje, en vervolgens die hapjes+chips en een grote bak kwark/cruesli (was op een promotie/promotiereceptie en ging daarna direct door naar de training). Had wel een beetje trek toen, maar is het echt zo weinig dan? Broodjes waren van formaat van zo'n triangelbroodje van de appie. Heb eerder geprobeerd te eten voor het hardlopen, maar als ik om 19 uur moet lopen moet ik voor 17 uur eten om er geen last van te hebben en dat gaat gewoon niet.
Vandaag: smoothie is een 600 ml beker, die zit zo'n beetje vol. Zal 300-350 gr kwark in zitten, want ik kan niet 2 keer doen met zo'n bak. Soep zijn 2 kommen van ~400ml/stuk, en soep is gemaakt van 1 bloemkool&1 stronk broccoli, 2 aardappels, waar we met 3 van eten.
Als jullie zeggen dat het te weinig is ga ik nog wel wat toevoegen (maar kom dan altijd op dingen met carbs uit..).
Heb vandaag dus 2 eitjes meegenomen. Hoopte gisteren op nootjes op de receptie (dat is normaal zo), maar die waren er dus niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je kan ook nootjes eten, stukjes kip en bijv eitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ajakkes wordt het mooi weer heb je er last van
Moggeuitslapen is mislukt
Artikelen op pubmed? Hoe groot is de kans? Het hormoon is hetzelfde als in de microgynon (levonorgestrel), zijn daar ook teksten over te vinden? Een stuk of 1.000.000 vrouwen in NL slikken dat hormoon, dus als er een relatie is, dan zou je er een shitload aan info over meoten kunnen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik vind op internet dat de meeste volwassenen eentje gebruiken met een diameter van 1 meter.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoe groot moet een hoepel voor volwassenen eigenlijk zijn?
zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind op internet dat de meeste volwassenen eentje gebruiken met een diameter van 1 meter.
Ben wel benieuwd hoe men reageert als ik in de woonkamer sta te hoepelen.
Als ik het in bikini zou doen misschienquote:
QFT. Ik lig nu al een half uur langzaam wakker te worden en eigenlijk is het enige wat ik wil, me weer omdraaien. Zo maar even koffie pakken en weer terug in bed. Daarna gaat het wakker worden wat sneller.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:54 schreef Xennia het volgende:
Ik ben de eerste 3 uur na het opstaan niet vooruit te branden. Ik sport daarom nooit in de ochtend.
Oedeem staat gewoon in de bijwerkingen lijst op mirena.nlquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Artikelen op pubmed? Hoe groot is de kans? Het hormoon is hetzelfde als in de microgynon (levonorgestrel), zijn daar ook teksten over te vinden? Een stuk of 1.000.000 vrouwen in NL slikken dat hormoon, dus als er een relatie is, dan zou je er een shitload aan info over meoten kunnen vinden.
Heb jij het nu al? 't Zijn de berken nu denk ik?quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is moeilijk de hoeveelheden in te schatten Q! Gooi m anders eens door een calorie checker.
Verzoek van mijn kant: kan het hooikoorts seizoen weer weggaan?
Maar hoe vaak komt het voor? Als het goed is staat er een omschrijving bij (bv. 'uitzonderlijk' of 'zeer vaak').quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oedeem staat gewoon in de bijwerkingen lijst op mirena.nl
Maakt dat uit? Statistisch is het misschien van belang, maar voor het individu geldt dat je de bijwerking wel hebt, of niet. Dus zelfs al komt het maar eens in de miljard gebruikers voor, ML heeft oedeem dus is het de moeite waard om te stoppen met Mirena en te kijken of dit de oorzaak was. Al geeft het natuurlijk wel de waarschijnlijkheid aan van Mirena als oorzaak.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar hoe vaak komt het voor? Als het goed is staat er een omschrijving bij (bv. 'uitzonderlijk' of 'zeer vaak').
Mooi lijstje, wel veel carbs!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!
Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: speltboterham appelstroop
L: een prefab sandwich ofzo. bedenk me net dat ik geen tijd heb om te lunchen, beter had ik dan zelf boterhammen mee kunnen nemen
T: appeltje
T: indien honger nog een speltboterham appelstroop
T: worteltjes
S: rondje hardopen (en misschien een 30 day shred?)
D: groente lasagne
Meer dan 1 op de 1000 en minder dan 1 op de 100.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar hoe vaak komt het voor? Als het goed is staat er een omschrijving bij (bv. 'uitzonderlijk' of 'zeer vaak').
Dit inderdaad, verder niets te klagen en zou hem graag houden zelfs maar als er ook maar een minikans is dat het minder wordt..quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Statistisch is het misschien van belang, maar voor het individu geldt dat je de bijwerking wel hebt, of niet. Dus zelfs al komt het maar eens in de miljard gebruikers voor, ML heeft oedeem dus is het de moeite waard om te stoppen met Mirena en te kijken of dit de oorzaak was. Al geeft het natuurlijk wel de waarschijnlijkheid aan van Mirena als oorzaak.
Oh zonde van de L!~quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!
Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: speltboterham appelstroop
L: een prefab sandwich ofzo. bedenk me net dat ik geen tijd heb om te lunchen, beter had ik dan zelf boterhammen mee kunnen nemen
T: appeltje
T: indien honger nog een speltboterham appelstroop
T: worteltjes
S: rondje hardopen (en misschien een 30 day shred?)
D: groente lasagne
Da's (relatief) vaak veel volgens mij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meer dan 1 op de 1000 en minder dan 1 op de 100.
Ja vind ik ook ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's (relatief) vaak veel volgens mij.
Zit volgens mij tussen soms en vaak in. Dus wel vrij grote waarschijnlijkheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's (relatief) vaak veel volgens mij.
Ik heb geen idee! Volgens de hooikoortsverwachting van Weeronline valt het mee: http://www.weeronline.nl/europa/hooikoorts-nederland/135quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij het nu al? 't Zijn de berken nu denk ik?
Oe, die lijken me heel oncomfortabel, zo met van die ribbels aan de binnenkant!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef creepycookie het volgende:
Mijn hoepel komt van powerhoop.nl trouwens! Al mijn huisgenoten gebruiken hem ook, dus het is best een succes hier![]()
Hoopdance is wat anders dan zomaar retro hoepelen natuurlijk.quote:
Dat was pas level 1 hequote:Op woensdag 14 maart 2012 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk hoor die workout met een hondje die iedere vloeroefening aangrijpt om zweet weg te komen likken
![]()
![]()
Maareh.. zoals ik dacht: doable. Heb alleen heel voorzichtig gedaan met het squatten en de lunges ivm knie maar verder ging dat prima![]()
Vanavond dus ook gewoon naar de X-co training. Dit was een mooie warming-up
quote:
Dan weet je in ieder geval zeker dat je iets gedaan hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef minilot het volgende:
Zo! Dat was een lastig ochtendritueel vanmorgen na gisteren twee keer Jillian én hardlopen.#kreun
Vergis je niet, er zit bijna een hele fullsize ciabatta in die doos!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Jeetje minilot dat jij het daarop overleeft op een dag, op alleen die panzanella!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Perr, alles goed?!Waar zijn je geliefde KH's?
Ah ok, een grote? Dan lijkt het gewoon klein.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Vergis je niet, er zit bijna een hele ciabatta in die doos!
Geen zorgen. Een smoothie met melk én banaan én pindakaas vult nogal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje Perruche, ook carbs aan het minderen?
Minilot, dit is denk ik echt veel te weinig hoor, vooral nu je ook sport.
Ik zat bij het lezen al te wachten op een D met een berg pasta, maar boel groente en een visje, was verrast!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
[..]haha! Nee misschien neem ik nog een snee brood bij de soep, dat had ik er niet bijgezet. En ben niet met opzet aan het minderen ofzo hoor
maar nu jullie het zeggen hehe.
Nou ja, als je maar ingrijpt (gaat bikken!) mocht je een hongergevoel krijgen vandaag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen zorgen. Een smoothie met melk én banaan én pindakaas vult nogal.
Dan 's middags een flinke hoeveelheid brood. En vanavond hopelijk een stevige Indiase curry en als ik pech heb friet met pindasaus - ik vrees dat ik qua calorieën redelijk tot aan het plafond kom.
Morgen weer een reuzenhoeveelheid groenten natuurlijk.![]()
Kan wel hoor, maar dan wordt het meestal toch een wilde schatting. Ik weeg het niet af ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
Minilot, misschien een idee om hoeveelheden te vermelden? zeg maar net als bij je smoothie? Dan hoeven we niet eerst over je heen te vallen om daarna allemaal "ooooh..." te zeggen.
Viz zal trots op je zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mooi lijstje, wel veel carbs!
Die van mij:
O: yoghurt met bosvruchten en muesli
T: appel
L: salade met van alles, hardgekookt eitje
T: nog wat yoghurt met muesli
D: zuurkoolstamppot, zonder spekjes of worst
S: uur/anderhalf volleyballen
T: nog iets.
Dat zal best zo zijn bij heel veel mensen, maar heel natuurlijk is dat eigenlijk niet. Als je spijsvertering normaal werkt en je goed naar je lichaam kunt luisteren dan hoor je gewoon te kunnen vertrouwen op een rommelende maag. Ik eet 's morgens tot ik genoeg heb, dan krijg ik na een paar uur vanzelf weer honger. Dan eet ik 's middags nog een keer tot ik genoeg heb, en dan krijg ik na een paar uur wéér trek. Nog een keer eten, en dan lekker slapen. Ik geloof niet dat dat nou zo heel ongebruikelijk is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Hm ja minilot geen honger hebben is ook geen indicatie eigenlijk. Hele hordes mensen eten te weinig en hebben geen honger. Maar goed, je zal het wel weten
Carbs-hetze hier de laatste tijd, weet je toch. Kwark! Ei! Kip!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Viz zal trots op je zijnIk hou van carbs en was niet voornemens om te minderen, maar misschien ga ik die tweede speltboterham toch maar skippen.
Net lijstje!
Doe dan liever iets als kaas i.p.v. stroop, afhankelijk natuurlijk van hoe je L er uit komt te zien, maar bij hardlopen EN zo'n lesje mag die boterham erbij echt wel!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Viz zal trots op je zijnIk hou van carbs en was niet voornemens om te minderen, maar misschien ga ik die tweede speltboterham toch maar skippen.
Net lijstje!
Nu duurt het inderdaad wel 20-30 minuten voor je hersenen het signaal "vol" hebben gekregen. Maar dat signaal is bij mij volgens mij verstoordquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens met Perr!
Nu bijvoorbeeld, heb ik net een bak havermout naar binnen zitten lepelen, heb ik nog steeds het gevoel dat mijn maag leeg is. Wat over een half uur wel weer over is, maar dan toch!
Ik geloof ook wel dat dat niet bij iedereen zo werkt hoor. Mijn lief kan ook oneindig dooreten, al geloof ik dat dat wel beyond honger gaat en al snel overslaat in lekkere trek, maar goed.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
In theorie ben ik het met je eens hoor minilot. Alleen zie ik bij heel veel mensen (mijn vriendje bijvoorbeeld), dat dat niet opgaat. Die herkennen geen "honger" en hun maag rommelt niet. XM heeft ook periodes volgens mij dat ze echt te weinig at en dat ze zelf ook zei van "ik had geen honger", terwijl dat niets zegt. En als ik naar mijn eigen lichaam moet luisteren blijf ik eten, want dat heeft altijd "honger"
Ja onwijs! Ik vind die gist ook een uitvindingquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:45 schreef Perruche het volgende:
Ha Nallie die had ik laatst ook gemaakt, die dressing is lekker!
Jaaa, lekker hè!?quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja onwijs! Ik vind die gist ook een uitvinding
Klinkt als gewoon te weinig gegeten om 8 uur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef the85mc het volgende:
Mijn lichaam geeft honger/trek wel echt aan. Om 11 uur begint mn maag weer te rommelen als ik om 8 uur heb ontbeten. Als ik dan niet eet dan gaat mn maag steeds meer lawaai makenNiet zo handig als je in een stille omgeving zoals de UB zit te werken
Het is niet vies hoor! Smaakt een beetje hartig/kazig. En goed voor je huid en je haarquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
Ja die gist had ik er niet ingedaan, dat heb ik niet en ik vind het vies klinkenhad beetje chili erin voor d'n kick.
ontbijt met 4 boterhammen en een beker melk.. Dus dat durf ik wel ontbijt te noemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt als gewoon te weinig gegeten om 8 uur.![]()
Wellicht werkt het bij mannen die sporten wat anders.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt als gewoon te weinig gegeten om 8 uur.![]()
Joahh die Jillian heeft op sommige foto's echt megaspieren!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:57 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen trouwens iets meer dan 61 kilo op de teller. Ik zak gestaag.![]()
Al zal ik wel aan gaan komen door megaspieraangroei nu ik Jillian op mijn teevee heb.
Bij mij smaakt het een beetje "notig". Wel lekker! Hoe had je het gemaakt?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:00 schreef Novem het volgende:
Dat quinoa recept klinkt wel lekker, ga ik eens maken.
Heb 1 keer quinoa gemaakt en ik vind het zo'n rare smaak hebben? Heel "kalk-achtig", had ik gewoon oude/droge crap, of hoort het zo?
Ik vind dat vet mooi! Niet gespierder dan dat, maar zoals zij is vind ik wel leuk op een vrouwquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Joahh die Jillian heeft op sommige foto's echt megaspieren!
Ik vind haar te recht, het is net een jongetje. Die twee in de achtergrond vind ik mooier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:04 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind dat vet mooi! Niet gespierder dan dat, maar zoals zij is vind ik wel leuk op een vrouw
Ze heeft idd geen heupen, maar ik vind dat ze wel mooie armen heeft.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind haar te recht, het is net een jongetje. Die twee in de achtergrond vind ik mooier.
Nou, ik zou het niet als kalkachtig willen omschrijven. Hoe heb je het klaargemaakt, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:00 schreef Novem het volgende:
Heb 1 keer quinoa gemaakt en ik vind het zo'n rare smaak hebben? Heel "kalk-achtig", had ik gewoon oude/droge crap, of hoort het zo?
/agree!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Zat ook net te kijken. Ik kende die Jillian niet. Als ik foto's zie is zij echt afgetraind. Ik vind haar armen op deze foto net iets te gespierd:
http://www.examiner.com/t(...)llian-michaels-photo
die rechts achterquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind haar te recht, het is net een jongetje. Die twee in de achtergrond vind ik mooier.
Toen ik afgetraind was had ik ook zulke armen. Was er wel trots opquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Zat ook net te kijken. Ik kende die Jillian niet. Als ik foto's zie is zij echt afgetraind. Ik vind haar armen op deze foto net iets te gespierd:
Same here... Terwijl ik na mijn ontbijt (flinke bak havermout met appel) echt wel vol zit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef the85mc het volgende:
Mijn lichaam geeft honger/trek wel echt aan. Om 11 uur begint mn maag weer te rommelen als ik om 8 uur heb ontbeten. Als ik dan niet eet dan gaat mn maag steeds meer lawaai makenNiet zo handig als je in een stille omgeving zoals de UB zit te werken
Dat valt reuze mee hoor, en het is voor je taille wel heel fijn. Ik gebruik hem inderdaad vooral als work out, na het sporten of gewoon 's ochtends of 's avonds 10 minuten. We hebben een fijne grote tuin, dus ik kan daarin lekker rondlopen, en ik zie het mijn huisgenoten het ook vaak doen na het hardlopen enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:59 schreef minilot het volgende:
Over dat sporten, danwel hoepelen in de woonkamer: hebben jullie allemaal geen gordijnen ofzo? Mij lijkt het meeglurende voorbijgangers-probleem daarmee redelijk eenvoudig op te lossen!
[..]
Oe, die lijken me heel oncomfortabel, zo met van die ribbels aan de binnenkant!Nou gebruik ik die hoepel ook niet als workout, maar om mee te dansen en trucs te doen en dergelijke, en dan is een gladde hoepel wel zo fijn. Er zit bij mij wel een reep stoffen tape omheen voor meer grip bij het hoepelen om schouders en knieën en enkels enzo, maar verder is -ie heel basic.
Aaaa, dat vind ik dus echt afschuwelijk! Brrrr! Ik blief dan liever spillenarmpjes!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Je moet het wel goed afspoelen voor je het gaat koken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:00 schreef Novem het volgende:
Mango met slagroom?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ontbijt
Dat vind ik dan weer niets, van die armen waar je zo doorheen knijpt. Als ik bijvoorbeeld een vriendin knuffel, wil ik ook echt wat te knuffelen hebben. Niet dat het als klei tussen mijn armen verdwijntquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaaa, dat vind ik dus echt afschuwelijk! Brrrr! Ik blief dan liever spillenarmpjes!
[ afbeelding ]
Asteroids Galaxy Tour!
![]()
Ja ik vind dat "skinny fat" ook niks. Een beetje gespierd (helemaal niet ripped, maar gewoon een beetje definitie) vind ik heel mooi staan, zo mooi sterk zeg maar. Dat meisje op die foto is wel slank, maar ziet er zo slapjes uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niets, van die armen waar je zo doorheen knijpt. Als ik bijvoorbeeld een vriendin knuffel, wil ik ook echt wat te knuffelen hebben. Niet dat het als klei tussen mijn armen verdwijnt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik eet ook de hele dag
Lijstje maar eens dan:
O: Havermout met melk, banaan
T: Paar plakjes Schwarzwalder schinken met augurk
L: 4 bth paprika/kipfilet/paard,garnalen, stukje sockeye zalm, 2 glazen melk
T: bth peer/kalkoenfilet, paar handjes amandelen, glas melk
T: garnalen, paar happen kwark, kiwi
S: 45min. kracht
D: Boerenkool met saus, rundergehaktbal
T: bak kwark, half blikje makreelfilets
Dit is trouwens gewoon op gevoel tegenwoordig, weet niet eens hoeveel het isZo maar even door eetmeter halen...
Mjamquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ontbijt
Ik ben al aan het kijken of ik niet iets verkeerds heb ingevuldquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, volgens mij is dat zelfs voor jou vrij veel V1z0r!
Voor de Sigur Ros liefhebbers: concerten zijn eindelijk bevestigd! VVK begint as zaterdag.
Ik zie bij jou altijd een groot bruin paard op je boterham liggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Daar kan ik dus absoluut niet tegen minilotVan die vaatdoekjes...
[..]3647...
Dat ja!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij Jillian krijg ik soms het idee dat ze gaat grommen ofzo![]()
Grrrr!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Tien dagen achter elkaar level/aflevering 1.
Dan tien dagen achter elkaar level/aflevering 2.
Dan tien dagen achter elkaar level/aflevering 3.
En dan zie je er als het goed is uit als zo'n gorilla.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Ik kom vandaag aan ongeveer 3500kcal met iets meer eten volgens mij.. Wel zonder nootjes die nogal kcal rijk zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken of ik niet iets verkeerds heb ingevuld
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
Das ook nog behoorlijk, maar je wilde ook zwaarder worden toch? Ik zit gemiddeld tussen 2000-en 2500 kcal.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kom vandaag aan ongeveer 3500kcal met iets meer eten volgens mij.. Wel zonder nootjes die nogal kcal rijk zijn.
1 zo'n sessie is toch 20-30 min ofzo? Doe je gewoon terwijl ie gaat poepen ofzo!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Maar waar haal je de tijd vandaan??Ik kan het mijn vriend niet aan doen dat voor zijn neus te gaan staan doen na een lange dag werken
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1 zo'n sessie is toch 20-30 min ofzo? Doe je gewoon terwijl ie gaat poepen ofzo!
[..]
1 zo'n sessie is toch 20-30 min ofzo? Doe je gewoon terwijl ie gaat poepen ofzo!
Ow, ik had gehoopt 1x pwquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zit ook al een beetje te puzzelen, ik ben dagelijks rond half 7-7uur thuis, dan nog eten, wij eten meestal pas rond 8 u... eer dat dat gezakt is ben ja al rond half 10.. en dan nog gaan sporten.. iedere dag? Man, ik hou geen tijd meer over om te relaxen , strijken, schoonmaken, tv kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Maar waar haal je de tijd vandaan??Ik kan het mijn vriend niet aan doen dat voor zijn neus te gaan staan doen na een lange dag werken
Het gaat mij om mijn werkdagenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Adelie het volgende:
Zo'n Jillian sessie doe je dan lekker samen? Of in de ochtend? Het is maar een half uurtje, dan gaat ie maar computeren ofzo
^^quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Strijken is ook niet nodig, kun je makkelijk schrappen.
Ik eet meestal iets lichts, dan ga ik sporten en als ik terugkom dan eet ik nog wat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ik zit ook al een beetje te puzzelen, ik ben dagelijks rond half 7-7uur thuis, dan nog eten, wij eten meestal pas rond 8 u... eer dat dat gezakt is ben ja al rond half 10.. en dan nog gaan sporten.. iedere dag? Man, ik hou geen tijd meer over om te relaxen , strijken, schoonmaken, tv kijken
SLAPPE SMOESJES! Met zo'n instelling bereik je nooit een gorrillafiguur.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |