abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:57:03 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109055672
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109055679
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

déjà vu :P
Kennelijk laat een iphone niet horen als ie in gesprek is, heel handig.
Maar over een half uurtje kunnen we eten *O* alleen jammer dat ik dan alweer 1,5 uur later moet trainen.
pi_109055978
Move? Ehh nou nee?
Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen, correctie onze inloopkast :P
Mandjes van de H&M binnengekregen die gaan voorkomen dat al mijn panties/legging/enz. van de planken zeilen zoals ze nu doen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109056023
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
pi_109056055
Een inloopkast, Ml-etje... ik wil ook. O+ Nu past er niks meer in mijn kasten ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_109056163
Ik zit motivatie te verzamelen om te gaan koken. Ik heb er gewoon echt helemaal geen zin in :'). Maar ik ging een fatsoenlijk eetpatroon doen, en daar hoort koken ook bij. Enzo. Pffff.

Oh en ze hebben zomaar heel veel cm van mijn haar afgeknipt, wel 15 ofzo. Meisje moest duidelijk nog wat leren, ze had het eerst op 1 lengte geknipt, begon toen wat te rommelen om er laagjes in te krijgen en toen kwam de docente en moest het helemaal anders en was ik nog eens 5 cm extra kwijt om het gerommel van dat meisje te repareren. Blijkbaar moet je eerst laagjes knippen en dan pas de lengte bepalen. Achja, het is nu wel weer gezond en mooi in model :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109056338
Schijnbaar is je haar lang genoeg dat je het kan misen Chico :P

Zo,mijn eerst lesje zit erop, ging best goed :) en nog 10 keer opgedrukt toen ik binnen was en toen was de koek op :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109056473
Wat een stelletje kleuters op het werk. :(
Op dit moment werk ik voor huis A in huis B en doe daarnaast wat klusjes voor huis B.
Baas Aa is minder gaan werken en daarom ga ik nu extra naar huis A. Baas Aa vindt dat ik die extra klusjes niet meer mag doen, ongeacht het nu prima gaat en ik ze leuk vind.

Dus ik meld dat aan Baas Bb en die zegt 'prima, maar als huis A nu gebruik wil maken van de klusjes die jij voor huis B doet, mag dat niet meer.'
:') :')
* MevrouwPuff is een pion in een politiek spel ):O

Daarnaast heb ik een solli gedaan via een intermediairbureau dinges en die zijn niet duidelijk. Telefonisch antwoordden ze nl. bevestigend op mijn vraag of ik op gesprek kon komen daar, op de toekomstige werkplek zelf wisten ze daar nog niets van. :?
pi_109056532
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam ;(. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten :P.

Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
pi_109056761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam ;(. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten :P.

Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
Groeit vanzelf weer aan als het goed is. ;) Er komt vast nog wel een dag dat je die huisgenoten gaat vervloeken. :P
pi_109056850
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten :P
pi_109056963
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten :P
Nee klopt. Al staat er heel veel leeg in mijn complex, ze hebben de huur voor nieuwe huurders even met 130 euro omhoog gegooid waardoor je onder de 23 geen huurtoeslag meer krijgt :'). En voordeel van studio's is dat ze die ook aan internationale studenten kunnen verhuren.
pi_109057235
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:38:03 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057261
Hee dat programma van die Jillian ziet er best geinig uit :D Ook thuis te doen want ik heb minigewichtjes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:38:37 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057286
Whehe heel slank aan de Jillian :+ Als het maar wel gratiesj blijft :7
pi_109057298
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef Xennia het volgende:
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
Kun je dat online ergens bekijken?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:40:24 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057368
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kun je dat online ergens bekijken?
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje! :Y
pi_109057546
Of je kan t downloaden met bittorrent!
Be someone that makes you happy
pi_109057559
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:45:20 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten :9
Details willen we! :Y)
pi_109057663
Ik heb boodschappenlijstje gemaakt om lekkere dingen te maken en te eten de rest van de week :9 weer wat meer salades en groentes als L en T weer! Zin in :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:47:10 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109057685
Hoi :W.

Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik? }:| :').

Het wordt dus morgen vis en vanavond 'slanke pitabroodjes' (met kip). Maar ik heb te weinig gegeten vandaag, dus ik ben nu nog even een tosti aan het maken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 18:48:01 #24
70532 loveli
N
pi_109057728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik? }:| :').
Hangt er vanaf of je 'em van de haak haalt of uit de vriezer.
crap in = crap out
pi_109057751
hongerlappendaglijstje

S: 6 km. hardlopen
O: overnight havermout met yoghurt en melk, halve banaan, wat granola en bosbessenprut in m'n havermout. Daarnaast een pruim, halve appel en halve kiwi
T: pruim, kapje volkorenbrood met boter
L: 2 sneen volkorenbrood. 1 met kaas, 1/4 met pindakaas, 1/4 met kwart avocado, 1/2 met hagelslag. 3 wortels, halve komkommer, zachtgekookt eitje.
T: nog 2 wortels
T: nog een volkorenboterham met geitenkaas, honing en appel
T: klein bakje yoghurt met granola
T: klein bakje naturel chips
D: salade met veel (champignons, spekjes, appel, feta). Met nog wat brood denk ik, heb de carbs nodig om vol te raken.
pi_109057769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje! :Y
^O^
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:49:37 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109057800
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen :').
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
Niet meer actief op Fok!
pi_109057945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen :').
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
witvis kun je best bevroren in de pan mikken, maakt niet zoveel uit...
pi_109058195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Details willen we! :Y)
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.

Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:59:25 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109058228
Bevroren vis met wat citroen, dille, zout, peper, peterselie, plakje tomaat, beetje mosterd, plakje kaas in aluminiumfolie wikkelen en dat 20 minuutjes in de oven bij 200 graden
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 19:03:02 #31
70532 loveli
N
pi_109058412
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
crap in = crap out
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:03:19 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109058423
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.

Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
Klinkt zeker lekker! :9~
pi_109058578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
pi_109058632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
pi_109058970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
Oh is dat bij de Odin anders?
/noob
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:16:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109059017
Naja, heb M. al naar de AH gestuurd voor munt, dus we draaien het wel even om :).

En ik moet echt weer shoppen voor dit voorjaar, want niets past meer fatsoenlijk. Dingen die vorig jaar wel pasten zijn te groot of te klein, ik snap er geen jota van. Stom lijf :P. Jammer, want ik wil weer strakke blouses aan, maar niet met zo'n vetrol eronder :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109059317
Zo, dat was lekker :9.

Nu wijn drinken, doei!
pi_109059794
Have fun Perruche!

Vik dat worden buikspieroefeningen :P
En ouder worden betekend nieuwe kleding kopen ws :+

Puff ik snap je tekst niet zo :@
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 19:35:39 #39
70532 loveli
N
pi_109059927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Puff ik snap je tekst niet zo :@
Puff mag minder doen van/door baas Aa en Bb (ga er vanuit dat dat met behoud van salaris is). Dus per saldo meer energie om te sporten.

*motorklussen gaat*
crap in = crap out
pi_109060032
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:40:19 #41
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109060170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
Mijn mama! Zaterdag nog belgisch kampioen geworden in haar discipline...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:41:55 #42
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109060258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Ik ga die Gillian doen als ik van wacht ben en mijn laptopje meeheb :D (en als dat downloadbaar is want in het openbaar netwerk van het ziekenhuis kan ik niet op youtube...). Ik heb wel geen gewichtjes of mat dus misschien moet ik daar ook voor kijken dan, misschien heeft mijn moeder er nog liggen die ze niet meer gebruikt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109060633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh is dat bij de Odin anders?
/noob
Volgens mij niet :N Seizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
pi_109060796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
pi_109060841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Volgens mij niet :N Seizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken

/reclame
pi_109060899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk. :')
pi_109060904
Avond!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109060984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken

/reclame
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe :+
pi_109061386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk. :')
^O^ En wat was de reactie?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe :+
Ja dat wilde ik eerst ook maar inmiddels ben ik het gewend en eten we heel gevarieerd :9
pi_109061405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.

Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken :)
pi_109061456
quote:

[..]

:D dat had ik denk ik niet gedurfd, goed gedaan!
pi_109061582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.

Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken :)
Dat laatste, ik heb nu al veel geleerd :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Leidinggevenden zitten vaak zo in hun rol dat het ze niet eens opvalt dat je ze de medewerkers erin meetrekken in dat soort gebakkelei.
Ik doe niet anders dan ze erop wijzen maar ik heb dan ook een heel andere rol.
pi_109061634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

zachte sector he.
Reactie kwam neer op 'ja maar hij ...' en 'ja maar zij'. I rest my case :+
pi_109061769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

zachte sector he.
Reactie kwam neer op 'ja maar hij ...' en 'ja maar zij'. I rest my case :+
Oh bah! Dat schiet dus niets op :D
pi_109061991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja uiteraard.. ik ben alleen iets te impulsief er voor denk ik..
pi_109062101
OEF!
Mijn lief was ook wel even geïnteresseerd in de 30 Day Shred van Jillian, dus - samen met hem - heb ik het na het hardlopen nóg een keer gedaan. Wel zonder gewichtjes, want die had mijn lief. :)
Dat wordt vast dolle pret met uit bed klauteren morgenvroeg! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_109062141
quote:

[..]

Haha, fraai!
pi_109062147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef minilot het volgende:
OEF!
Mijn lief was ook wel even geïnteresseerd in de 30 Day Shred van Jillian, dus - samen met hem - heb ik het na het hardlopen nóg een keer gedaan. Wel zonder gewichtjes, want die had mijn lief. :)
Dat wordt vast dolle pret met uit bed klauteren morgenvroeg! :')
Gewoon rollen :Y /ervaring
Wel scheef je bed uit rollen zodat je voeten het eerste buitenboord hangen ;)
pi_109062176
Hihi, dank voor de tip. O+

Nu bankhangen! :W
pi_109062184
Heb 't ook eens bekeken en vind wel een optie! Dus heb maar even een torrent gezocht :')
Eens zien of 't wat wil. Wil sowieso al tijden van die gewichtjes hebben, dus ga die binnenkort maar 's halen :Y
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:16:25 #61
70532 loveli
N
pi_109062238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb 't ook eens bekeken en vind wel een optie! Dus heb maar even een torrent gezocht :')
Eens zien of 't wat wil. Wil sowieso al tijden van die gewichtjes hebben, dus ga die binnenkort maar 's halen :Y
Of met 2 pakken suiker. Suiker is niet altijd slecht.
crap in = crap out
pi_109062273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef minilot het volgende:
Hihi, dank voor de tip. O+

Nu bankhangen! :W
Het nadeel is dat je meneer je waarschijnlijk niet "ophaalt" wanneer je zo elegant en overdwars half uit bed ligt :P

De mijne wel /nevernooitgeenspierpijnvoor hem
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:18:13 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109062340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gewoon rollen :Y /ervaring
Wel scheef je bed uit rollen zodat je voeten het eerste buitenboord hangen ;)
:D Herkenbaar :')

Benen zwaaien, complete lichaam omrollen in de lengte, zodat je precies met je pootjes buiten boord komt en uit bed kunt klauteren w/

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moest dit twee keer lezen voor ik het snapte _O-
pi_109062348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, die heb ik dus ook niet in huis 8-)
Ja doei.
pi_109062419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, die heb ik dus ook niet in huis 8-)
Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huis :o
Inmiddels doe ik maanden, zo niet zeker een half jaar met 1 kilo _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109062508
Odintas, vitatas, ekonoom....noteert!
pi_109062560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huis :o
Inmiddels doe ik maanden, zo niet zeker een half jaar met 1 kilo _O-
Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzo :')
Ja doei.
pi_109062565
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*
Ik heb een tv die op youtube kan *O*
Ik heb te veel vrije tijd (over 2 weken) *O*

*O* = Sun :Y O-)
pi_109062634
Moet alleen even bekijken hoe en waar ik dat dan zou doen want volgens mij ziet 't er heel stom uit als ik dat zo in de huiskamer sta te hupsen :')
Ja doei.
pi_109062638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

:D

Dat van die tv heb ik ook ja! Nu nog een werkende voet!
pi_109062668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:

Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzo :')
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst suiker heb gekocht! Waarschijnlijk voor één of ander bakgerecht gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109062698
quote:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?

En verder een extra *O*
Gewoon omdat dat kan.
pi_109062756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alleen even bekijken hoe en waar ik dat dan zou doen want volgens mij ziet 't er heel stom uit als ik dat zo in de huiskamer sta te hupsen :')
Dat is wel een dingetje ja.. Nu hebben we de woonkamer wel aan de tuinkant, maar je kunt het nog steeds vanaf de straat zien.
En ik heb een hond die zich er mee gaat bemoeien vermoed ik.. :+
pi_109062770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?

En verder een extra *O*
Gewoon omdat dat kan.
Dan is Vivarium achter de rug ;)
pi_109062804
quote:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

*O*
pi_109062847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan is Vivarium achter de rug ;)
:D Duidelijk!
pi_109062925
Ik ben ook altijd bang dat als ik ga hupsen dat mijn onderburen mij heel erg luid horen :')
Daarom durf ik ook nooit touwtje te springen terwijl dat heel goed voor je conditie is en ik wel een volwassen-mensen-springtouw heb :@
pi_109063021
Ja! Ik ga 's kijken of ik dus zo'n sportsetje op de kop kan tikken met springtouw en gewichtjes (en matje). Springtouwen kan namelijk prima in onze gigantische tuin 8-)

Maar nu eerst: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas :9
Ja doei.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:31:27 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109063091
Even kijken of dag echt zo slecht was.
o. pistolet ham, mayo, sla
T.Kwark
l. Pasta met spinazie, champignons, spekjes, kruidenkaas
T. banaan, 2 harzer kaasjes, pistoletje kaas, mayo, sla
d. Halve groentepizza met veel groente en weinig kaas, glas witte wijn
t. mini koekje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109063122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik ga 's kijken of ik dus zo'n sportsetje op de kop kan tikken met springtouw en gewichtjes (en matje). Springtouwen kan namelijk prima in onze gigantische tuin 8-)

Maar nu eerst: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas :9
Ik heb al die dingen wel. Maar gebruik het nooit. Dat moet echt eens veranderen.

Lekker, fajitas :9 Wij hadden pizza gehaald. En toen ik zag hoeveel kcal er in een pizza zit heb ik 1/3e pizza gegeten + een enorme bak sla gemaakt :D
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:15 #81
70532 loveli
N
pi_109063141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Even kijken of dag echt zo slecht was.
o. pistolet ham, mayo, sla
T.Kwark
l. Pasta met spinazie, champignons, spekjes, kruidenkaas
T. banaan, 2 harzer kaasjes, pistoletje kaas, mayo, sla
d. Halve groentepizza met veel groente en weinig kaas, glas witte wijn
t. mini koekje
Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?
Harzer O+
crap in = crap out
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:46 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109063170
Iew, mijn eten was bagger. Naja.
Niet meer actief op Fok!
pi_109063215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Iew, mijn eten was bagger. Naja.
Wat was het?

(mijn lunch was bagger, ik had zelf een koolsalade gemaakt, maar dan met kwark en dat is toch niet hetzelfde als mayo :@ )
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:34:57 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109063294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?
Harzer O+
Langzamerhand neemt het positieve de overhand over het negatieve.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109063297
Hoe heette die sneue dinosaurus ook alweer?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:35:36 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109063317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was het?

(mijn lunch was bagger, ik had zelf een koolsalade gemaakt, maar dan met kwark en dat is toch niet hetzelfde als mayo :@ )
Die pitabroodjes. Dan eet ik liever Turkse tortilla's hoor :9~.

Maar goed, de vis ligt in de koelkast dus morgen wordt het vis. Spannend :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109063426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Whut? :D
pi_109063571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Rex?
pi_109063626
Die van die cartoon! Coco plaatst het wel eens geloof ik?
pi_109063631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Yay!! :) Ik vind het echt fijn, en het is leuk om iedere week weer allemaal grappige dingen uit je tas te halen, zoals schorseneren enzo :)
pi_109063683
Haai! Te druk geweest om te posten de afgelopen dagen...

Die 30 Day Shred ziet er wel goed uit. Eens proberen hoeveel herrie het maakt als ik dat hier thuis ga doen. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109063697
Mijn hoepel komt van powerhoop.nl trouwens! Al mijn huisgenoten gebruiken hem ook, dus het is best een succes hier :P

Oh en Coco! Ik vroeg me nog af hoe het er mee ging enzo, maar je bent blijkbaar misselijk. Dus yay O+
pi_109063723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:

Yay!! :) Ik vind het echt fijn, en het is leuk om iedere week weer allemaal grappige dingen uit je tas te halen, zoals schorseneren enzo :)
Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
pi_109063804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
Die van die cartoon! Coco plaatst het wel eens geloof ik?

Ik dacht al; "Huhwut?" :')
pi_109063809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!
http://www.ekonoom.nl/bezorging.asp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:44:49 #96
70532 loveli
N
pi_109063823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.
crap in = crap out
pi_109063875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik dacht al; "Huhwut?" :')
Ja, dat! En dan lichtgroen :P
pi_109063899
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef sigme het volgende:

Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!
http://www.ekonoom.nl/bezorging.asp
:o Ik had echt geen idee! Heb een tijd geleden wel gekeken of er zoiets hier te krijgen was, maar kon dus niets vinden.
pi_109063900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef loveli het volgende:

[..]

De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.
Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.
Zelf nooit last van gehad, en ze zijn wel erg lekker :Y.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109063930
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef sigme het volgende:

Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.
Zelf nooit last van gehad, en ze zijn wel erg lekker :Y.
Maar wat maak je er dan mee? En hoe smaken ze?
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:47:32 #101
70532 loveli
N
pi_109063976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Naar kip :')
crap in = crap out
pi_109064050
quote:

[..]

Koken, smaakt als notige artisjok in de vorm van asperge. Buitengewoon aparte smaak, dus moeilijk te vatten. Ik vind het in het bijzonder lekker bij kip.
pi_109064062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef loveli het volgende:

[..]

pi_109064103
Ik zit er aan te denken om op maandagmorgen naar de groentenmarktkraam naast mijn werk te gaan, maar dan moet wat ik koop dus een dag op mijn werk liggen. Is dat voor de groente een probleem?
pi_109064147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef LieLie het volgende:
Ik zit er aan te denken om op maandagmorgen naar de groentenmarktkraam naast mijn werk te gaan, maar dan moet wat ik koop dus een dag op mijn werk liggen. Is dat voor de groente een probleem?
Kan je beter geen bladgroente als spinazie etc kopen. Voor de andere groenten is het geen probleem.
pi_109064151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef loveli het volgende:

Kip bij kip (sigme's suggestie) klinkt een beetje vreemd :P
pi_109064312
Schorseneren O+ schoonmaken is idd rotwerk, aldus Chris :P
Even stomen, kaas en ham eromheen, beetje zelfgemaakte kaassaus erover gieten, hop de oven in, geweldig lekker!
Armeluis asperges worden ze ook wel genoemd.
pi_109064358
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je beter geen bladgroente als spinazie etc kopen. Voor de andere groenten is het geen probleem.
En fruit?
Er is wel een koelkastje op de afdeling. Dus als ik echt een keer zoiets mee wil nemen kan het wel denk ik.
pi_109064433
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:

[..]

En fruit?
Er is wel een koelkastje op de afdeling. Dus als ik echt een keer zoiets mee wil nemen kan het wel denk ik.
Gewoon doen. Ik bewaar veel fruit sowieso al buiten de koelkast.
pi_109064497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef MarMar het volgende:
Schorseneren O+ schoonmaken is idd rotwerk, aldus Chris :P
Even stomen, kaas en ham eromheen, beetje zelfgemaakte kaassaus erover gieten, hop de oven in, geweldig lekker!
Armeluis asperges worden ze ook wel genoemd.
Klinkt aantrekkelijk, dus toch eens gewoon meebrengen.
pi_109064523
Isabeau, jij woonde toch in Groningen? Iemand die ik ken doet dit en is daar wel tevreden over: http://www.groentehandel.nl/pages/Home.aspx
Everything has changed
pi_109064649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Mini. het volgende:
Isabeau, jij woonde toch in Groningen? Iemand die ik ken doet dit en is daar wel tevreden over: http://www.groentehandel.nl/pages/Home.aspx
Nee, ik woon niet in Groningen ;) Ik woon er zelfs 60 km vandaan.
pi_109064747
quote:

[..]

Ik heb ze gepureerd met aardappelen.

Het kutte is dat ze zo'n enorme troep afgeven, er zat allemaal bruine poeder (wat smurrie werd omdat er tomaten naast lagen) in de koelkast. En ze zijn wat moeilijk te schillen. Maar wel lekker!
pi_109064769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat dacht ik. :+ Zo ver weg zullen ze wel niet bezorgen...
Everything has changed
pi_109064780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

The end of the world!
pi_109064824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef creepycookie het volgende:

The end of the world!
Ik woon juist dichter bij de bewoonde wereld :o

Die EKOnoom bezorgt hier dus wel. ^O^
pi_109064851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef creepycookie het volgende:

[..]

The end of the world!
Ligt er aan welke kant je opgaat vanuit groningen :P
pi_109064862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik woon juist dichter bij de bewoonde wereld :o

Die EKOnoom bezorgt hier dus wel. ^O^
Oh, dan is het goed haha. Ik zou het doen! Ik ben een Odin-tas fan!
pi_109064903
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ligt er aan welke kant je opgaat vanuit groningen :P
Ik zat te denken aan Delfzijl ofzo ;)
pi_109064968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef creepycookie het volgende:

Ik zat te denken aan Delfzijl ofzo ;)
Ik geloof dat ik daar wonend in een permanente staat van depressie zou verkeren :@
pi_109065515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik daar wonend in een permanente staat van depressie zou verkeren :@
:Y
pi_109065527
Net weer thuis van dag werken aan mn scriptie. Was om 9 uur begonnen en om half 9 gestopt. Ben nu toch wat afgedraaid en heb wat koppijn. Maar goed, als het goed is is het over een paar weken af.
Heb ook op de uni gegeten, ze hebben daar een buffet en viel me mee. Toch nog redelijk goed gegeten, broccoli, gebakken aardappel, pasta en gemarineerde kip. Was best lekker, afgezien van de pasta dan. Dat was te gare pasta met een flauwe saus.
Mijn lijstje:
O: 4 boterhammen ham, smeerkaas, melk
T banaan
L 4 boterhammen kip smeerkaas
T Notenreep? van zonnatura. was wel redelijk.
D: kip, aardappeltjes, pasta brocoli
B: 40 minuten fietsen
T: halve bak kwark.
pi_109065590
*O* opgeruimde plank FTW!

Deze dingen zijn geniaal O+

pi_109065972
Ik gebruik daar gewoon schoenendozen voor. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109066542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik gebruik daar gewoon schoenendozen voor. :)
Voor panties?
pi_109066589
Ik heb laatst zo'n setje mandjes voor in de kleerkast gehaald bij Ikea, heel handig inderdaad. :)
Everything has changed
pi_109066780
Ik moet ook gewichtjes hebben, iemand tips daarvoor?

Net lekker gebokst en braaf yoghurt gegeten :Y
Zo lekker slapen! Eerst nog even Draw Something :')
pi_109066798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst zo'n setje mandjes voor in de kleerkast gehaald bij Ikea, heel handig inderdaad. :)
Ik greep mis bij de ikea helaas.
Ben hier wel blij mee.
pi_109066977
Eindlijstje:

O: havermout, banaan, kokos, dadels
T: koffie verkeerd, appel
L: speltbroodje geitenkaas, 2 mueslicrackers
T: halve paprika, wat cherrytomaatjes, gekookt ei
T: paar nootjes
D: spinazie/kikkererwten/champignons/tomaat/courgette gewokt met wat gist erover
S: ruim een uur boksen
T: yoghurt met 4 pruimen, kokos en paar cornflakes
pi_109067048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
Ik moet ook gewichtjes hebben, iemand tips daarvoor?

Net lekker gebokst en braaf yoghurt gegeten :Y
Zo lekker slapen! Eerst nog even Draw Something :')
Intersport. Zeer betaalbare gewichtjes gekocht ooit daar. 1kg, 2 en 5 hebben ze sowieso.
pi_109067067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Intersport. Zeer betaalbare gewichtjes gekocht ooit daar. 1kg, 2 en 5 hebben ze sowieso.
Ah mooi, thanks!
pi_109067327
Dit soort:

0,5/1/1,5/2/2,5 kilo zie ik nu.. dacht ook nog 5..
pi_109067362
Ik moest een dumbbell tekenen in DrawSomething :D
pi_109068304
Voor wat voor oefeningen wil je die halters gaan gebruiken? ik zou je een setje aanraden met een losse stang en losse gewichten. Dan kun je varieren en langzaam verzwaren.
pi_109068374
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef the85mc het volgende:
Voor wat voor oefeningen wil je die halters gaan gebruiken? ik zou je een setje aanraden met een losse stang en losse gewichten. Dan kun je varieren en langzaam verzwaren.
Nou voor dat soort dingen als Jillian en in combinatie met zo'n fitnessbal...
Gebruik ze bij boksen ook wel eens.
pi_109068461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Voor panties?
Ja! Of een cheap ass mandje bij de Xenos vandaan. :)
Doe panty's enzo wel in afsluitbare zakjes, heb nogal de neiging om ze anders te slopen voordat ik ze aan heb. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109068508
Dan hoeven ze niet zo zwaar idd. Zeker als je er veel mee beweegt of bokst dan is zo'n ingegoten halter handiger en veiliger. Anders kunnen halterschijven losdraaien als je snel beweegt.
pi_109068544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef the85mc het volgende:
Dan hoeven ze niet zo zwaar idd. Zeker als je er veel mee beweegt of bokst dan is zo'n ingegoten halter handiger en veiliger. Anders kunnen halterschijven losdraaien als je snel beweegt.
Ik zie het al voor me :') geen goed plan!
Maar welk gewicht raad je dan aan? 2 of 5? of allebei?
pi_109068579
Ik heb ze toen gekocht voor fysio oefeningen om mijn schouders en nek te versterken. Hele handige dingetjes :Y
pi_109068901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Of een cheap ass mandje bij de Xenos vandaan. :)
Doe panty's enzo wel in afsluitbare zakjes, heb nogal de neiging om ze anders te slopen voordat ik ze aan heb. :P
Hihi aantrekken is al een hele truc, met tandartshandschoenen en dan nog mollen.
pi_109069248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihi aantrekken is al een hele truc, met tandartshandschoenen en dan nog mollen.
Het is een hel, maar wat zijn tandartshandschoenen nu weer? Mijn tandarts heeft van die rubberen dingen, maar die bedoel je vast niet!
Doe wat je niet durft.
pi_109069631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is een hel, maar wat zijn tandartshandschoenen nu weer? Mijn tandarts heeft van die rubberen dingen, maar die bedoel je vast niet!
Jep die bedoel ik wel :D
pi_109069893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jep die bedoel ik wel :D
Kun je dan niet beter stoffen handschoenen nemen? Trekken veel makkelijker aan, stinken niet en zitten veel comfortabeler.
Doe wat je niet durft.
pi_109070000
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter stoffen handschoenen nemen? Trekken veel makkelijker aan, stinken niet en zitten veel comfortabeler.
Heb ze alleen die 5 minuten aan als ik een panty aantrek en van deze staan er @ work op verschillende bureau's.
Vind ze wel handig eigks, maar zal het eens testen :)
pi_109070101

Gewichten: Set includes 2 x 0.68kg, 2 x 1.13kg and 2 x 2.27kg dumbbells.

Morgen ophalen! Goede inspiratie hier! En ook een matje dus. Doe het nu op een opgevouwen deken, m'n sit-ups, dus hoop dat dit wat beter ligt :')

[ Bericht 64% gewijzigd door motorbloempje op 13-03-2012 22:44:03 ]
Ja doei.
pi_109070202
Ik ken die trainingen van jillian niet. Als je er echt boksbewegingen mee gaat maken dan heb je aan 2 eerst wel genoeg. Ga je echt biceps trainen, hefbewegingen maken enzo, dan zou ik de set met losse schijven kopen. Dan kun je bijvoorbeeld met 2,3,4 of 5 kilo trainen of nog zwaarder. Ik heb zelf verschillende halters en ik kan varieren van 2 tot 18 kg per halter.
pi_109070494
Lijstje van vandaag:
O: 2 bammetjes, 1met pindakaas en 1 met hagelslag
L: clubsandwich kip van de ah
T: 2 mueslirepen en 2 boterhammen (1 met pindakaas en 1 met filet americain)
D: pasta met tonijn, mais, pesto, olijfjes en beetje salade
T: bakje perzikkwark
S: 1,5u training

Baalde beetje van de L en de eerste T, maar kwam 's ochtends vanuit mn vriend, en ze hadden geen brood genoeg om lunch mee te nemen... en toen k thuis kwam van school had k zooo'n honger dat ik na die 2 mueslirepen nog steeeedsheel erg honger had.
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
pi_109070929
Ik had toch laatst verteld dat ik opnieuw een bezwaarschrift tegen de OZB bij de gemeente ging indienen?

Ik heb de ontvangstbevestiging inmiddels:
''Behandeltermijn:
De afhandeling van het bezwaar kan enige tijd duren.

U ontvangt in ieder geval uiterlijk
31 december van dit jaar de uitspraak.''

:')
pi_109071398
Lijstje van vandaag:
O: glas optimel + 2 vk boterhammen met kaas
T: banaan + druiven
L: Lunch met oud collega => Biologische zak patat met curry gehaald op de markt. Ik weet niet wat er in die patat zat, maar ik werd daarna flink moe :') . Geen patat meer dus als lunch!
D: hamburger met boel groente (tauge/peultjes/wortsels/champignons)
S: yoga
T: yoghurt

Die oefeningen van Jillian ga ik ook eens doen! Youtube op tv, check! gewichtjes: check! spingtouw: check! matje: check! 8-) Misschien kan ik dat best integreren met die hoelahoep die ik nog ergens heb. Ik denk dat ik die oefeningen van haar sochtends gaan doen. Nu nog aanzien wat mijn voeten van het gespring vinden... Wat eten jullie dan als je na het opstaan eigenlijk al direct ga sporten?
pi_109071479
:D Xennia, dat is een fijne termijn :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:51 schreef Adelie het volgende:
Die oefeningen van Jillian ga ik ook eens doen! Youtube op tv, check! gewichtjes: check! spingtouw: check! matje: check! 8-) Misschien kan ik dat best integreren met die hoelahoep die ik nog ergens heb. Ik denk dat ik die oefeningen van haar sochtends gaan doen. Nu nog aanzien wat mijn voeten van het gespring vinden... Wat eten jullie dan als je na het opstaan eigenlijk al direct ga sporten?
Ik eet altijd pas na het sporten omdat ik niet fijn sport 's ochtends met iets in mijn maag ;)
pi_109071573
Ik ga straks nog even kijken of het te doen is zonder dat alle kasten omtrillen als ik hier in de woonkamer jumping jacks ga doen. Natuurlijk zou ik álles buiten kunnen doen, gewoon de laptop mee, maar de buurman en -vrouw kijken altijd zo fijn nieuwsgierig de tuin in als we er zijn :')
Ja doei.
pi_109071614
Ik ben de eerste 3 uur na het opstaan niet vooruit te branden. Ik sport daarom nooit in de ochtend.
pi_109071757
Zolang het geen hardlopen is lukt het meeste wel, ook nog voor het ontbijt. Hardlopen gaat hier alleen fijn/soepel als ik al een beetje in beweging ben geweest; bij voorkeur al naar de uni hebben gefietst en dergelijken.
Ja doei.
pi_109072021
Zijn er heel toevallig mensen in de buurt van Amsterdam die ook overwegen een hoepel te kopen? Zo ja, samen bestellen? O-) Want ik vind verzendkosten van 22.50 een beetje gortig voor een hoepel van 25 euro en had eigenlijk geen tripje naar Breda in de planning staan :P.

Edit: oh ik zie iemand op marktplaats uit Amsterdam. Misschien daar maar eens gaan informeren. In onze nieuwe woonkamer is er genoeg ruimte voor hoepelen :D.

[ Bericht 22% gewijzigd door Chicolate op 13-03-2012 23:16:11 ]
  woensdag 14 maart 2012 @ 01:20:59 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109076822
Hoepelen, wat heerlijk retro :D

Toastjes met kaas ook :9
en zoute stokjes natuurlijk, de zak is nu op.

12 km hardlopen
half uur schoenen gepast maar niks gekocht :')
ruim een uur onafgebroken de tuin gespit
ruim anderhalf uur in de keuken gestaan en schoongemaakt
beneden alles gedweild
2 x gedoucht
Nu nog kleine S :P

Ben wel een beetje moe eiks...
pi_109078196
Hoe groot moet een hoepel voor volwassenen eigenlijk zijn?
pi_109078202
Goedemorgen!

Gisteren:
O: smoothie rode vruchten/banaan/kwark met een klein beetje cruesli erop
T: 2 bth houmous
L (14.30): Broodje in de kantine dat de meeste groenten heeft, misschien een kom soep of wat salade erbij Broodje brie met wat decoratie
T: appel Droog meergranenbroodje
'D': spa rood, glas fanta, glas jus d'orange & wat borrelhapjes, handje tortillachips, 2 kleine bladerdaaghapjes 2 bth houmous
S: 30-40 min duurloop
T: kwark met cruesli

Vandaag:
O: smoothie kwark/banaan/rood vriesfruit & beetje cruesli
L: 3 br bth met 2 gekookte eitjes
T: appel
D: bloemkoolbroccolisoep met 2 kleine witte pistoletjes
Even kijken of ik vandaag nog wat meer groente kan toevoegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Quinazoline op 14-03-2012 07:58:18 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109078364
Ik vind het weinig Q, zowel die van gister als die van vandaag! Kunnen nog wel 2 T's bij vandaag!
pi_109078428
:o. Hoe ben je gister de avond doorgekomen met zo weinig eten en wel 30-40 min hardlopen?
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:50:59 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109078431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het weinig Q, zowel die van gister als die van vandaag! Kunnen nog wel 2 T's bij vandaag!
eens. Tussen o en l en tussen l en d :).
Niet meer actief op Fok!
pi_109078436
quote:

[..]

Naar schorseneren :P?
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:51:53 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109078443
Wtf die d van gisteren, dat is toch geen d :D. Dat je niet omviel.
Niet meer actief op Fok!
pi_109078501
Ja dat is ook geen D, maar ik heb om 11 uur twee boterhammen gegeten, om 2 uur een goed gevuld broodje, om 4 uur nog een broodje, en vervolgens die hapjes+chips en een grote bak kwark/cruesli (was op een promotie/promotiereceptie en ging daarna direct door naar de training). Had wel een beetje trek toen, maar is het echt zo weinig dan? Broodjes waren van formaat van zo'n triangelbroodje van de appie. Heb eerder geprobeerd te eten voor het hardlopen, maar als ik om 19 uur moet lopen moet ik voor 17 uur eten om er geen last van te hebben en dat gaat gewoon niet.

Vandaag: smoothie is een 600 ml beker, die zit zo'n beetje vol. Zal 300-350 gr kwark in zitten, want ik kan niet 2 keer doen met zo'n bak. Soep zijn 2 kommen van ~400ml/stuk, en soep is gemaakt van 1 bloemkool&1 stronk broccoli, 2 aardappels, waar we met 3 van eten. Lepel blijft er dus bijna rechtop in staan, zo dik issie.

Als jullie zeggen dat het te weinig is ga ik nog wel wat toevoegen (maar kom dan altijd op dingen met carbs uit..). (Dit is dus niet bedoeld als 'ja, maar...' reactie, maar meer als uitleg. Als jullie het nog steeds niet genoeg vinden ga ik echt meer eten hoor!)

[ Bericht 7% gewijzigd door Quinazoline op 14-03-2012 08:02:52 ]
pi_109078537
Het is moeilijk de hoeveelheden in te schatten Q! Gooi m anders eens door een calorie checker. :)

Verzoek van mijn kant: kan het hooikoorts seizoen weer weggaan? -O-
Doe wat je niet durft.
pi_109078555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ja dat is ook geen D, maar ik heb om 11 uur twee boterhammen gegeten, om 2 uur een goed gevuld broodje, om 4 uur nog een broodje, en vervolgens die hapjes+chips en een grote bak kwark/cruesli (was op een promotie/promotiereceptie en ging daarna direct door naar de training). Had wel een beetje trek toen, maar is het echt zo weinig dan? Broodjes waren van formaat van zo'n triangelbroodje van de appie. Heb eerder geprobeerd te eten voor het hardlopen, maar als ik om 19 uur moet lopen moet ik voor 17 uur eten om er geen last van te hebben en dat gaat gewoon niet.

Vandaag: smoothie is een 600 ml beker, die zit zo'n beetje vol. Zal 300-350 gr kwark in zitten, want ik kan niet 2 keer doen met zo'n bak. Soep zijn 2 kommen van ~400ml/stuk, en soep is gemaakt van 1 bloemkool&1 stronk broccoli, 2 aardappels, waar we met 3 van eten.

Als jullie zeggen dat het te weinig is ga ik nog wel wat toevoegen (maar kom dan altijd op dingen met carbs uit..).
Je kan ook nootjes eten, stukjes kip en bijv eitjes.
pi_109078571
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je kan ook nootjes eten, stukjes kip en bijv eitjes.
Heb vandaag dus 2 eitjes meegenomen. Hoopte gisteren op nootjes op de receptie (dat is normaal zo), maar die waren er dus niet.

Lijstje door de cal. checker gooien ga ik even doen!

edit: vandaag, zonder de flink gevulde soep 1000kcal. Ik ga dus even wat (maar niet te veel) toevoegen. probeer op 1500 uit te komen ongeveer. Gisteren ga ik straks even uitrekenen, als ik niet meer in de trein zit en mijn internetverbinding iets stabieler is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Quinazoline op 14-03-2012 08:15:29 ]
pi_109078611
Ik heb nog geen last van mijn hooikoorts *afklopt*
pi_109078661
Ik ben moe (ok, dat zou ook kunnen komen omdat ik gister laat naar bed ging), maar merk het vooral aan mijn luchtwegen. Afgelopen zondag deed het hardlopen de eerste 2 km bijna pijn aan mn longen. :{
Maar ik heb nog brandnetel en kamille thee liggen thuis, dus ga maar weer eens kijken of dat helpt. Pilletjes hebben als irritante bijwerking dat ik er de eerste tijd heel erg moe van word en dat is onhandig. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109078735
Ajakkes wordt het mooi weer heb je er last van :*

Mogge :W uitslapen is mislukt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 08:29:57 #170
70532 loveli
N
pi_109078803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ajakkes wordt het mooi weer heb je er last van :*

Mogge :W uitslapen is mislukt ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikelen op pubmed? Hoe groot is de kans? Het hormoon is hetzelfde als in de microgynon (levonorgestrel), zijn daar ook teksten over te vinden? Een stuk of 1.000.000 vrouwen in NL slikken dat hormoon, dus als er een relatie is, dan zou je er een shitload aan info over meoten kunnen vinden.
crap in = crap out
pi_109078817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoe groot moet een hoepel voor volwassenen eigenlijk zijn?
Ik vind op internet dat de meeste volwassenen eentje gebruiken met een diameter van 1 meter.

Ben wel benieuwd hoe men reageert als ik in de woonkamer sta te hoepelen :D.
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 08:32:41 #172
70532 loveli
N
pi_109078826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind op internet dat de meeste volwassenen eentje gebruiken met een diameter van 1 meter.

Ben wel benieuwd hoe men reageert als ik in de woonkamer sta te hoepelen :D.
zo :9~
crap in = crap out
pi_109078833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:32 schreef loveli het volgende:

[..]

zo :9~
Als ik het in bikini zou doen misschien oO<.
pi_109078861
Morgen!

Iedereen aan Jillian zie ik? :D
Voor de fanatiekelingen: ze heeft nog meer video's, No more trouble zones is ook een echte martelgang :')

Lijst:

O - 2 vk knackebrod philadelphia, handje pistachenootjes, kiwi
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio, oefeningen waarbij ik mijn arm niet hoef te gebruiken, doet nog steeds pijn, weekje laten rusten.
D - tomaten/paprikasaus met lamsgehaktballetjes op courgettelinten
T - koffie verkeerd, misschien nog wat als ik niet vol zit
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109078882
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:54 schreef Xennia het volgende:
Ik ben de eerste 3 uur na het opstaan niet vooruit te branden. Ik sport daarom nooit in de ochtend.
QFT. Ik lig nu al een half uur langzaam wakker te worden en eigenlijk is het enige wat ik wil, me weer omdraaien. Zo maar even koffie pakken en weer terug in bed. Daarna gaat het wakker worden wat sneller.

Als ik nu zou gaan hardlopen zou ik na 500 meter ter aarde storten. :P.
pi_109078884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Artikelen op pubmed? Hoe groot is de kans? Het hormoon is hetzelfde als in de microgynon (levonorgestrel), zijn daar ook teksten over te vinden? Een stuk of 1.000.000 vrouwen in NL slikken dat hormoon, dus als er een relatie is, dan zou je er een shitload aan info over meoten kunnen vinden.
Oedeem staat gewoon in de bijwerkingen lijst op mirena.nl :D
pi_109078911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is moeilijk de hoeveelheden in te schatten Q! Gooi m anders eens door een calorie checker. :)

Verzoek van mijn kant: kan het hooikoorts seizoen weer weggaan? -O-
Heb jij het nu al? 't Zijn de berken nu denk ik?
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 08:40:47 #178
70532 loveli
N
pi_109078920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oedeem staat gewoon in de bijwerkingen lijst op mirena.nl :D
Maar hoe vaak komt het voor? Als het goed is staat er een omschrijving bij (bv. 'uitzonderlijk' of 'zeer vaak').
crap in = crap out
pi_109078950
Goodmorning!

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: speltboterham appelstroop
L: een prefab sandwich ofzo. bedenk me net dat ik geen tijd heb om te lunchen, beter had ik dan zelf boterhammen mee kunnen nemen
T: appeltje
T: indien honger nog een speltboterham appelstroop
T: worteltjes
S: rondje hardopen (en misschien een 30 day shred?)
D: groente lasagne
pi_109078962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar hoe vaak komt het voor? Als het goed is staat er een omschrijving bij (bv. 'uitzonderlijk' of 'zeer vaak').
Maakt dat uit? Statistisch is het misschien van belang, maar voor het individu geldt dat je de bijwerking wel hebt, of niet. Dus zelfs al komt het maar eens in de miljard gebruikers voor, ML heeft oedeem dus is het de moeite waard om te stoppen met Mirena en te kijken of dit de oorzaak was. Al geeft het natuurlijk wel de waarschijnlijkheid aan van Mirena als oorzaak.
pi_109078969
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!

Lijstje:
L: een prefab sandwich ofzo. bedenk me net dat ik geen tijd heb om te lunchen, beter had ik dan zelf boterhammen mee kunnen nemen
Mooi lijstje, wel veel carbs!

Die van mij:

O: yoghurt met bosvruchten en muesli
L: salade met van alles, hardgekookt eitje
T: nog wat yoghurt met muesli
D: zuurkoolstamppot, zonder spekjes of worst
S: uur/anderhalf volleyballen
T: nog iets.
pi_109078980
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer dan 1 op de 1000 en minder dan 1 op de 100.
pi_109078996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maakt dat uit? Statistisch is het misschien van belang, maar voor het individu geldt dat je de bijwerking wel hebt, of niet. Dus zelfs al komt het maar eens in de miljard gebruikers voor, ML heeft oedeem dus is het de moeite waard om te stoppen met Mirena en te kijken of dit de oorzaak was. Al geeft het natuurlijk wel de waarschijnlijkheid aan van Mirena als oorzaak.
Dit inderdaad, verder niets te klagen en zou hem graag houden zelfs maar als er ook maar een minikans is dat het minder wordt..
pi_109079013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:43 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning!

Lijstje:
Oh zonde van de L!~
Wel jummie verder :9
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 08:48:22 #185
70532 loveli
N
pi_109079018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Meer dan 1 op de 1000 en minder dan 1 op de 100.
Da's (relatief) vaak veel volgens mij.
crap in = crap out
pi_109079060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja vind ik ook ja.
Na mijn vakantie wat ondernemen, eerst de huisarts maar eens bellen, een goed alternatief kan ik niet vinden maar vooruit.
pi_109079071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Zit volgens mij tussen soms en vaak in. Dus wel vrij grote waarschijnlijkheid.

Filosofische teksten lezen op de woensdagochtend. Achja een mens moet toch wat. Ben wel blij dat ik geen filosofie ben gaan doen :+.
pi_109079085
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij het nu al? 't Zijn de berken nu denk ik?
Ik heb geen idee! Volgens de hooikoortsverwachting van Weeronline valt het mee: http://www.weeronline.nl/europa/hooikoorts-nederland/135
Volgens Hooikoorts.com valt het niet mee.

Maar ik merk het vooral aan mijn slaapbehoefte (groot!) en mijn luchtwegen (benauwd).
Moet binnenkort toch vast weer eens langs mijn huisarts voor een longfunctietest, dus dan kan ik het wel weer eens navragen waar ik ook alweer overgevoelig voor was. Volgens mij heb ik wel het geluk er het hele seizoen last van te hebben. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_109079097
_O- leuk hoor die workout met een hondje die iedere vloeroefening aangrijpt om zweet weg te komen likken _O- :+
Maareh.. zoals ik dacht: doable. Heb alleen heel voorzichtig gedaan met het squatten en de lunges ivm knie maar verder ging dat prima :Y
Vanavond dus ook gewoon naar de X-co training. Dit was een mooie warming-up :P
pi_109079146
Q, als je weet dat je zo'n werkborrelding hebt en daarna gaat trainen; is het dan geen idee om een kliekje in huis te hebben voor erna? Hoef je het alleen op te warmen. Meestal heb je direct na een training niet echt trek, maar na een uurtje wel weer toch?

Gisteren
O: 2 wasa original crisp roggecrackers met filet A.
T: nog zo'n crackert ^^
S: stepshape/interval
L: wat kalkoen van gisteren met witlof/mango/preisalade sushi
T: vers geperst sap wat gerookte makreel
T: wodka, katjang
D: eten bij een vriendin, soort eetclub, op het menu staat: vitello tonnato, lasagne en een salade. verzet naar donderdag, dus nu: een grote salade met oa mango en kalkoen. Was echt supergoed gelukt. :9
T: 250 gram verse ananas
T: 2 rozemarijncrackers met gerookte makreel en preiringetjes
T: gekookt eitje

Vandaag:
O: 2 wasa original crisp roggecrackers met filet A.
L: 2x geroosterd Allinson met mayo, sambal, sla, peen, paprika en prei
T: volle kwarksmoothie met sinaasappelsap, mango en diepvriesaardbeien
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: witlof ham/kaas uit de oven. Kipsaucijsje met ketchup.
pi_109079160
Over dat sporten, danwel hoepelen in de woonkamer: hebben jullie allemaal geen gordijnen ofzo? Mij lijkt het meeglurende voorbijgangers-probleem daarmee redelijk eenvoudig op te lossen! ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef creepycookie het volgende:
Mijn hoepel komt van powerhoop.nl trouwens! Al mijn huisgenoten gebruiken hem ook, dus het is best een succes hier :P
Oe, die lijken me heel oncomfortabel, zo met van die ribbels aan de binnenkant! :N Nou gebruik ik die hoepel ook niet als workout, maar om mee te dansen en trucs te doen en dergelijke, en dan is een gladde hoepel wel zo fijn. Er zit bij mij wel een reep stoffen tape omheen voor meer grip bij het hoepelen om schouders en knieën en enkels enzo, maar verder is -ie heel basic.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 01:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoepelen, wat heerlijk retro :D
Hoopdance is wat anders dan zomaar retro hoepelen natuurlijk. ;)

Ter inspiratie: de verrukkelijke straatartieste Lisa Lottie, op op wie ik in een grijs verleden een crush van jewelste had. Ik heb haar al jaaaaren niet meer gekust gezien, maar ik volg haar en haar acrobatische kunsten over de hele wereld nog steeds met plezier via Youtube. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-03-2012 09:08:51 ]
pi_109079192
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109079203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:54 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- leuk hoor die workout met een hondje die iedere vloeroefening aangrijpt om zweet weg te komen likken _O- :+
Maareh.. zoals ik dacht: doable. Heb alleen heel voorzichtig gedaan met het squatten en de lunges ivm knie maar verder ging dat prima :Y
Vanavond dus ook gewoon naar de X-co training. Dit was een mooie warming-up :P
Dat was pas level 1 he :P
pi_109079226
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:02 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat was pas level 1 he :P
:Y dat snap ik. Zou ook wat zijn zeg, als het hier bij blijft :+
Denk dat ik dit vaker ga doen op mijn vrije dag dat niet niet naar de sportschool ga :Y Best leuk, duurt niet zo lang, en ik heb de spullen in huis ^O^
pi_109079245
Zo! Dat was een lastig ochtendritueel vanmorgen na gisteren twee keer Jillian én hardlopen. :') #kreun

Rustdag vandaag dus, zowel qua eten als qua beweging. Heb sowieso nergens tijd voor, behalve een half uurtje fietsen. Vanmorgen zeer vroeg begonnen en ik ga vanmiddag na mijn werk meteen door naar Breda voor eten en een film.

O: Smoothie van rijstmelk, een banaan en een lepel pindakaas
T: Drie espresso's met sojamelk
L: Panzanella! Staat al klaar:

Ik eet het meestal alleen in de zomer, maar de buren hadden tomaten over. :)
D: Nog onbekend. Indien weinig tijd: patatje pindasaus. Indien meer tijd: een indiase curry met naan.
S: Niks! Alleen een beetje woon-werkig fietsen.
pi_109079382
Jeetje minilot dat jij het daarop overleeft op een dag, op alleen die panzanella!

Goedemorgen allen :W
pi_109079416
Mijn planning:
O: havermout van 7-korenvlokken met banaan en kaneel en 200 ml sojamelk
T: appel en koffie verkeerd
L: salade met gegrilde groenten (300 gr) en een gevulde soep (300 ml) met dikke snee brood
T: 150 ml yoghurt en nog een appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: koolvis gestoomd op 1 venkelknol met daarnaast een grote salade met sla/tomaat/pancetta/ui
S: 15 minuten cardio, bodypump, buikspieren
T: eiwitshake en blokje melkchocolade

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 14-03-2012 09:26:02 ]
pi_109079424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef minilot het volgende:
Zo! Dat was een lastig ochtendritueel vanmorgen na gisteren twee keer Jillian én hardlopen. :') #kreun

Dan weet je in ieder geval zeker dat je iets gedaan hebt :D
Ik zit nog te twijfelen of ik vandaag iets aan sport ga doen, heb ook wel zin in een avondje lekker thuis.
pi_109079469
Denk dat je lijstje ook wat weinig is Minilot, zeker als je gister zoveel gedaan hebt qua sport. Ik heb de dag na intensief sporten altijd meer honger. Eiwitten zijn dan goed voor het herstel!
pi_109079479
Perr, alles goed?! :o Waar zijn je geliefde KH's?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109079481
Mooi lijstje Perruche, ook carbs aan het minderen?

Minilot, dit is denk ik echt veel te weinig hoor, vooral nu je ook sport.
pi_109079488
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
Jeetje minilot dat jij het daarop overleeft op een dag, op alleen die panzanella!
Vergis je niet, er zit bijna een hele fullsize ciabatta in die doos! :9 Alleen de kontjes eraf gesneden.
pi_109079524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:
Perr, alles goed?! :o Waar zijn je geliefde KH's?
:D haha! Nee misschien neem ik nog een snee brood bij de soep, dat had ik er niet bijgezet. En ben niet met opzet aan het minderen ofzo hoor :D maar nu jullie het zeggen hehe.
pi_109079535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Vergis je niet, er zit bijna een hele ciabatta in die doos! :9
Ah ok, een grote? Dan lijkt het gewoon klein.
pi_109079546
Brood klinkt nogal in wanneer je het een nachtje laat soppen met tomatennat, olijfolie en rodewijnazijn. :9
pi_109079571
Nee en gisteren ben ik wel weer gemotiveerd te raakt om ff dat speklaagje eraf te halen bij mij. Dus ik probeer me weer te gedragen als het op eten aankomt!
pi_109079582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:22 schreef Novem het volgende:
Mooi lijstje Perruche, ook carbs aan het minderen?

Minilot, dit is denk ik echt veel te weinig hoor, vooral nu je ook sport.
Geen zorgen. Een smoothie met melk én banaan én pindakaas vult nogal. :)
Dan 's middags een flinke hoeveelheid brood. En vanavond hopelijk een stevige Indiase curry en als ik pech heb friet met pindasaus - ik vrees dat ik qua calorieën redelijk tot aan het plafond kom. ;)
Morgen weer een reuzenhoeveelheid groenten natuurlijk. :Y
pi_109079627
Minilot, misschien een idee om hoeveelheden te vermelden? zeg maar net als bij je smoothie? Dan hoeven we niet eerst over je heen te vallen om daarna allemaal "ooooh..." te zeggen.

:)
pi_109079692
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D haha! Nee misschien neem ik nog een snee brood bij de soep, dat had ik er niet bijgezet. En ben niet met opzet aan het minderen ofzo hoor :D maar nu jullie het zeggen hehe.
Ik zat bij het lezen al te wachten op een D met een berg pasta, maar boel groente en een visje, was verrast! :D
Plak brood bij je L is een goede :Y wat geleidelijker de KH's afbouwen is beter vol te houden lijkt mij.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen zorgen. Een smoothie met melk én banaan én pindakaas vult nogal. :)
Dan 's middags een flinke hoeveelheid brood. En vanavond hopelijk een stevige Indiase curry en als ik pech heb friet met pindasaus - ik vrees dat ik qua calorieën redelijk tot aan het plafond kom. ;)
Morgen weer een reuzenhoeveelheid groenten natuurlijk. :Y
Nou ja, als je maar ingrijpt (gaat bikken!) mocht je een hongergevoel krijgen vandaag.
pi_109079719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:
Minilot, misschien een idee om hoeveelheden te vermelden? zeg maar net als bij je smoothie? Dan hoeven we niet eerst over je heen te vallen om daarna allemaal "ooooh..." te zeggen.

:)
Kan wel hoor, maar dan wordt het meestal toch een wilde schatting. Ik weeg het niet af ofzo. :) Ik ging er toch de hele tijd maar vanuit dat jullie weten dat ik qua hoeveelheden echt wel voldoende eet, want als ik honger zou hebben dan at ik namelijk gewoon nog wel iets extra's. :)
pi_109079748
Hm ja minilot geen honger hebben is ook geen indicatie eigenlijk. Hele hordes mensen eten te weinig en hebben geen honger. Maar goed, je zal het wel weten ;)
pi_109079771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mooi lijstje, wel veel carbs!

Die van mij:

O: yoghurt met bosvruchten en muesli
L: salade met van alles, hardgekookt eitje
T: nog wat yoghurt met muesli
D: zuurkoolstamppot, zonder spekjes of worst
S: uur/anderhalf volleyballen
T: nog iets.
Viz zal trots op je zijn :P Ik hou van carbs en was niet voornemens om te minderen, maar misschien ga ik die tweede speltboterham toch maar skippen.

Net lijstje!
pi_109079807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:35 schreef Perruche het volgende:
Hm ja minilot geen honger hebben is ook geen indicatie eigenlijk. Hele hordes mensen eten te weinig en hebben geen honger. Maar goed, je zal het wel weten ;)
Dat zal best zo zijn bij heel veel mensen, maar heel natuurlijk is dat eigenlijk niet. Als je spijsvertering normaal werkt en je goed naar je lichaam kunt luisteren dan hoor je gewoon te kunnen vertrouwen op een rommelende maag. Ik eet 's morgens tot ik genoeg heb, dan krijg ik na een paar uur vanzelf weer honger. Dan eet ik 's middags nog een keer tot ik genoeg heb, en dan krijg ik na een paar uur wéér trek. Nog een keer eten, en dan lekker slapen. Ik geloof niet dat dat nou zo heel ongebruikelijk is. ;)
pi_109079872
In theorie ben ik het met je eens hoor minilot. Alleen zie ik bij heel veel mensen (mijn vriendje bijvoorbeeld), dat dat niet opgaat. Die herkennen geen "honger" en hun maag rommelt niet. XM heeft ook periodes volgens mij dat ze echt te weinig at en dat ze zelf ook zei van "ik had geen honger", terwijl dat niets zegt. En als ik naar mijn eigen lichaam moet luisteren blijf ik eten, want dat heeft altijd "honger" :D
pi_109079884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Viz zal trots op je zijn :P Ik hou van carbs en was niet voornemens om te minderen, maar misschien ga ik die tweede speltboterham toch maar skippen.

Net lijstje!
Carbs-hetze hier de laatste tijd, weet je toch. Kwark! Ei! Kip!

:P
pi_109079902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Net lijstje!
Doe dan liever iets als kaas i.p.v. stroop, afhankelijk natuurlijk van hoe je L er uit komt te zien, maar bij hardlopen EN zo'n lesje mag die boterham erbij echt wel!
pi_109079921
Eens met Perr! *O*
Nu bijvoorbeeld, heb ik net een bak havermout naar binnen zitten lepelen, heb ik nog steeds het gevoel dat mijn maag leeg is. Wat over een half uur wel weer over is, maar dan toch!
Doe wat je niet durft.
pi_109079936
Lijstjesplanning:

O: appel, kiwi, yoghurt, muesli
T: koffie verkeerd, banaan
L: speltbroodje geitenkaas en een 'salade' van kikkererwten en tonijn
T: bio reepje en wat cherrytomaatjes
D: quinoa salade van dit recept
T: verse kokos denk ik :9
pi_109079945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens met Perr! *O*
Nu bijvoorbeeld, heb ik net een bak havermout naar binnen zitten lepelen, heb ik nog steeds het gevoel dat mijn maag leeg is. Wat over een half uur wel weer over is, maar dan toch!
Nu duurt het inderdaad wel 20-30 minuten voor je hersenen het signaal "vol" hebben gekregen. Maar dat signaal is bij mij volgens mij verstoord :')
pi_109079960
Ha Nallie die had ik laatst ook gemaakt, die dressing is lekker!
pi_109079968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
In theorie ben ik het met je eens hoor minilot. Alleen zie ik bij heel veel mensen (mijn vriendje bijvoorbeeld), dat dat niet opgaat. Die herkennen geen "honger" en hun maag rommelt niet. XM heeft ook periodes volgens mij dat ze echt te weinig at en dat ze zelf ook zei van "ik had geen honger", terwijl dat niets zegt. En als ik naar mijn eigen lichaam moet luisteren blijf ik eten, want dat heeft altijd "honger" :D
Ik geloof ook wel dat dat niet bij iedereen zo werkt hoor. Mijn lief kan ook oneindig dooreten, al geloof ik dat dat wel beyond honger gaat en al snel overslaat in lekkere trek, maar goed. :) Maar geen honger hebben terwijl je echt te weinig hebt gegeten is natuurlijk niet goed. Lijkt me ook bijzonder lastig. Maar wel iets waar je je lijf volgens mij wel aan laat wennen. Als ik twee maanden lang niet zou ontbijten heb ik 's morgens vermoedelijk ook geen honger meer. Kwestie van conditioneren.
Het maakt uiteindelijk natuurlijk ook allemaal niet uit, zo op dagbasis. Als je globaal gezien maar voedzaam en genoeg eet dan deert het je lijf op termijn weinig hoe je dat verdeelt. Het is maar gewoon wat je zelf prettig vindt en waar je aan gewend raakt.
pi_109079970
Ik heb ook een kapot signaal :') zou de hele dag kunnen eten. No kidding.
pi_109079988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:45 schreef Perruche het volgende:
Ha Nallie die had ik laatst ook gemaakt, die dressing is lekker!
Ja onwijs! Ik vind die gist ook een uitvinding :Y
pi_109079995
Ja, ik kán ook wel de hele dag eten omdat ik de hele dag zin in allerlei lekkers heb, maar echt honger hebben is natuurlijk wat anders. ;)
pi_109079998
Mijn lichaam geeft honger/trek wel echt aan. Om 11 uur begint mn maag weer te rommelen als ik om 8 uur heb ontbeten. Als ik dan niet eet dan gaat mn maag steeds meer lawaai maken :') Niet zo handig als je in een stille omgeving zoals de UB zit te werken :)
pi_109080000
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja onwijs! Ik vind die gist ook een uitvinding :Y
Jaaa, lekker hè!? :Y O+
pi_109080002
Ja die gist had ik er niet ingedaan, dat heb ik niet en ik vind het vies klinken :') had beetje chili erin voor d'n kick.
pi_109080016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef the85mc het volgende:
Mijn lichaam geeft honger/trek wel echt aan. Om 11 uur begint mn maag weer te rommelen als ik om 8 uur heb ontbeten. Als ik dan niet eet dan gaat mn maag steeds meer lawaai maken :') Niet zo handig als je in een stille omgeving zoals de UB zit te werken :)
Klinkt als gewoon te weinig gegeten om 8 uur. :P ;)
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 09:49:27 #229
70532 loveli
N
pi_109080038
Hormonen reguleren hongergevoel.. Google eens op leptine en hoe bepaalde voedingsmiddelen ervoor zorgen dat je geen last hebt van verzadiging.
crap in = crap out
pi_109080062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef Perruche het volgende:
Ja die gist had ik er niet ingedaan, dat heb ik niet en ik vind het vies klinken :') had beetje chili erin voor d'n kick.
Het is niet vies hoor! Smaakt een beetje hartig/kazig. En goed voor je huid en je haar :) Ik doe het ook wel door de soep of de pasta!
pi_109080099
Edelgist is da bomb! :Y O+ Je kunt er zeer lekkere sausjes mee maken. En wat Nallie zegt: heel goed voor allerlei zaken!
pi_109080125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:

[..]

ontbijt met 4 boterhammen en een beker melk.. Dus dat durf ik wel ontbijt te noemen ;)
pi_109080134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Wellicht werkt het bij mannen die sporten wat anders. :P Ik krijg zo'n 2.5-3 uur nadat ik gegeten heb standaard weer honger. Dan ontbijt ik met een grote kom havermout/melk+fruit en dan moet ik om 9 uur echt weer eten van m'n buikje. :9
pi_109080149
Ik eet ook de hele dag :+

Lijstje maar eens dan:

O: Havermout met melk, banaan
T: Paar plakjes Schwarzwalder schinken met augurk
L: 4 bth paprika/kipfilet/paard,garnalen, stukje sockeye zalm, 2 glazen melk
T: bth peer/kalkoenfilet, paar handjes amandelen, glas melk
T: garnalen, paar happen kwark, kiwi
S: 45min. kracht
D: Boerenkool met saus, rundergehaktbal
T: bak kwark, half blikje makreelfilets

Dit is trouwens gewoon op gevoel tegenwoordig, weet niet eens hoeveel het is :') Zo maar even door eetmeter halen...
pi_109080209
Vanmorgen trouwens iets meer dan 61 kilo op de teller. Ik zak gestaag. ^O^
Al zal ik wel aan gaan komen door megaspieraangroei nu ik Jillian op mijn teevee heb. :+
pi_109080275
Dat quinoa recept klinkt wel lekker, ga ik eens maken.
Heb 1 keer quinoa gemaakt en ik vind het zo'n rare smaak hebben? Heel "kalk-achtig", had ik gewoon oude/droge crap, of hoort het zo?
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:01:50 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109080310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:57 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen trouwens iets meer dan 61 kilo op de teller. Ik zak gestaag. ^O^
Al zal ik wel aan gaan komen door megaspieraangroei nu ik Jillian op mijn teevee heb. :+
Joahh die Jillian heeft op sommige foto's echt megaspieren! :o
pi_109080342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:00 schreef Novem het volgende:
Heb 1 keer quinoa gemaakt en ik vind het zo'n rare smaak hebben? Heel "kalk-achtig", had ik gewoon oude/droge crap, of hoort het zo?
Bij mij smaakt het een beetje "notig". Wel lekker! Hoe had je het gemaakt?
pi_109080350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Joahh die Jillian heeft op sommige foto's echt megaspieren! :o
Ik vind dat vet mooi! Niet gespierder dan dat, maar zoals zij is vind ik wel leuk op een vrouw :9
pi_109080368
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:04 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik vind dat vet mooi! Niet gespierder dan dat, maar zoals zij is vind ik wel leuk op een vrouw :9
Ik vind haar te recht, het is net een jongetje. Die twee in de achtergrond vind ik mooier.
pi_109080403
Zat ook net te kijken. Ik kende die Jillian niet. Als ik foto's zie is zij echt afgetraind. Ik vind haar armen op deze foto net iets te gespierd:
http://www.examiner.com/t(...)llian-michaels-photo
pi_109080413
Koffie :9
pi_109080418
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind haar te recht, het is net een jongetje. Die twee in de achtergrond vind ik mooier.
Ze heeft idd geen heupen, maar ik vind dat ze wel mooie armen heeft.
pi_109080485
quote:
Nou, ik zou het niet als kalkachtig willen omschrijven. Hoe heb je het klaargemaakt, als ik vragen mag?

Ik doe het zelf altijd zo:
Making fluffy quinoa every time
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:11:32 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109080488
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:06 schreef the85mc het volgende:
Zat ook net te kijken. Ik kende die Jillian niet. Als ik foto's zie is zij echt afgetraind. Ik vind haar armen op deze foto net iets te gespierd:
/agree!

Buik/boobies verhouding is wel mooi :+
pi_109080493
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:05 schreef conleche het volgende:

[..]

die rechts achter :Y O+ goed lijf mét benen en billen *O*
pi_109080603
Ik vind die dames in het flimpje van Jillian allemaal niet zo mooi eigenlijk. Gelukkig heb ik van de week een oude pic teruggevonden van mij in mijn fitte tijd (jaar of 4 geleden), die gaat nu weer op de koelkast ter motivatie :P.

Planning voor vandaag:
O: Cornflakes met melk
T: Liga Continue koekje
L: 2-4 boterhammen met tonijnsalade (slecht, ik weet)
T: 2-3 mandarijntjes
D: Uit eten! Vleesfondue
T: Geen idee. Deze vind ik altijd lastig, avonden zijn mijn echte valkuil.
pi_109080616
quote:
Toen ik afgetraind was had ik ook zulke armen. Was er wel trots op :@ Het begint al weer een beetje terug te komen. Mijn voordeel aan mijn armen is dat ze door het vele zwemmen van vroegah al heel snel weer gespierd zijn. Vier weekjes trainen en ik heb iets meer dan alleen definitie O+ nu nog vol houden.

Morgen slankies! Voor mij geen Jilian. Iets met houten vloer en onderburen.

Vandaag echt een vakantiedag. Lekker uitgeslapen, kitty's gekneufeld en zo ff marqt in Den Haag bezoeken. Vanavond lekker koken. Ik weet nog niet wat, dus het lijstje volgt later.

O: 1 volkorenboterham met boter en pindakaas, een gekookt eitje en een beker thee met melk.
pi_109080626
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:47 schreef the85mc het volgende:
Same here... Terwijl ik na mijn ontbijt (flinke bak havermout met appel) echt wel vol zit.
Everything has changed
pi_109080653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:59 schreef minilot het volgende:
Over dat sporten, danwel hoepelen in de woonkamer: hebben jullie allemaal geen gordijnen ofzo? Mij lijkt het meeglurende voorbijgangers-probleem daarmee redelijk eenvoudig op te lossen! ;)

[..]

Oe, die lijken me heel oncomfortabel, zo met van die ribbels aan de binnenkant! :N Nou gebruik ik die hoepel ook niet als workout, maar om mee te dansen en trucs te doen en dergelijke, en dan is een gladde hoepel wel zo fijn. Er zit bij mij wel een reep stoffen tape omheen voor meer grip bij het hoepelen om schouders en knieën en enkels enzo, maar verder is -ie heel basic.
Dat valt reuze mee hoor, en het is voor je taille wel heel fijn. Ik gebruik hem inderdaad vooral als work out, na het sporten of gewoon 's ochtends of 's avonds 10 minuten. We hebben een fijne grote tuin, dus ik kan daarin lekker rondlopen, en ik zie het mijn huisgenoten het ook vaak doen na het hardlopen enzo.
pi_109080674
quote:
Aaaa, dat vind ik dus echt afschuwelijk! Brrrr! Ik blief dan liever spillenarmpjes!

O+ Asteroids Galaxy Tour! O+
pi_109080707
quote:
Je moet het wel goed afspoelen voor je het gaat koken!
pi_109080716
Goedemorgen!

Ontbijt O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 10:21:27 #254
70532 loveli
N
pi_109080732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ontbijt O+
Mango met slagroom?
crap in = crap out
pi_109080763
Griekse yoghurt, uiteraard.
Ja doei.
pi_109080796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Aaaa, dat vind ik dus echt afschuwelijk! Brrrr! Ik blief dan liever spillenarmpjes!

[ afbeelding ]

O+ Asteroids Galaxy Tour! O+
Dat vind ik dan weer niets, van die armen waar je zo doorheen knijpt. Als ik bijvoorbeeld een vriendin knuffel, wil ik ook echt wat te knuffelen hebben. Niet dat het als klei tussen mijn armen verdwijnt :')
pi_109080828
Oooh lekker Mo!

Als ik zou mogen kiezen zou ik Chloe Sevigny's lichaam willen:

http://cdn01.cdn.thesuper(...)evigny-bikini-30.jpg
http://www.theorchidbouti(...)01/chloe-sevigny.jpg

Wow ^O^
pi_109080831
mogge

O: havermout
T: cappuccino, druiven
L: 2 crackers met kaas en ham, karnemelk, eitje, rauwkost (wortel, komkommer, rettich)
T: cappuccino, appel
D: witlof met ham en kaas uit de oven
T: sinaasappel met kwark
pi_109080860
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer niets, van die armen waar je zo doorheen knijpt. Als ik bijvoorbeeld een vriendin knuffel, wil ik ook echt wat te knuffelen hebben. Niet dat het als klei tussen mijn armen verdwijnt :')
Ja ik vind dat "skinny fat" ook niks. Een beetje gespierd (helemaal niet ripped, maar gewoon een beetje definitie) vind ik heel mooi staan, zo mooi sterk zeg maar. Dat meisje op die foto is wel slank, maar ziet er zo slapjes uit.
pi_109080864
Gisteren toverde mijn vriend een zak chips te voorschijn :') Ik heb er nog steeds moeite mee om na 1 handje te stoppen.. Dat bleek gisteren wel weer :')

vandaag in de planning:
O: Mag. yoghurt met muesli
T: fruit vergeten, maar heb wel rauwkost mee, dus daar wat hapjes van denk
L: 3 waldkorn bth met kaas/pindakaas
T: Rauwkost mix.
D: Zelfde als gisteren, broccoli met kaassaus, gehakt en krieltjes (en heel veel ui O+ )
~ Bonito La Risa ~
pi_109080869
Daar kan ik dus absoluut niet tegen minilot :') Van die vaatdoekjes...
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik eet ook de hele dag :+

Lijstje maar eens dan:

O: Havermout met melk, banaan
T: Paar plakjes Schwarzwalder schinken met augurk
L: 4 bth paprika/kipfilet/paard,garnalen, stukje sockeye zalm, 2 glazen melk
T: bth peer/kalkoenfilet, paar handjes amandelen, glas melk
T: garnalen, paar happen kwark, kiwi
S: 45min. kracht
D: Boerenkool met saus, rundergehaktbal
T: bak kwark, half blikje makreelfilets

Dit is trouwens gewoon op gevoel tegenwoordig, weet niet eens hoeveel het is :') Zo maar even door eetmeter halen...
:@ 3647...
pi_109080901
Hehehe, volgens mij is dat zelfs voor jou vrij veel V1z0r! :D

Voor de Sigur Ros liefhebbers: concerten zijn eindelijk bevestigd! VVK begint as zaterdag. *O*
Doe wat je niet durft.
pi_109080947
Hoe kan dat nu zoveel kcal zijn vizor?
pi_109080953
Boerenkool met jus en gehaktbal denk ik. :P
pi_109080975
Paar handjes amandelen gaat ook hard qua caloriën!
Zeker als het V1z0r handjes zijn. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 10:30:37 #266
70532 loveli
N
pi_109080981
Vaiz, heb je je al ingelezen over 'mixen' van verschillende eiwitbronnen? :+
crap in = crap out
pi_109080982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ontbijt O+
Mjam :9~
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109080987
een halve liter jus ofzo? :D

Oh trouwens voor jullie informatie; mijn entrecote was gisteren Goddelijk.
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:30:48 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109080990
Bij Jillian krijg ik soms het idee dat ze gaat grommen ofzo :D

Die dunne armpjes vind ik dan ook weer zo niet wat!

Ach zelf heb ik momenteel flabby armpjes :+
pi_109081023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, volgens mij is dat zelfs voor jou vrij veel V1z0r! :D

Voor de Sigur Ros liefhebbers: concerten zijn eindelijk bevestigd! VVK begint as zaterdag. *O*
Ik ben al aan het kijken of ik niet iets verkeerds heb ingevuld :D
pi_109081030
Ik weet die garnalen niet of die vettig zijn. Eet ze zelf bijna nooit. En halfvolle/volle melk telt ook wel aan als je daarvan een paar bekers per dag drinkt.

En sigur ros naar Nederland? ^O^ Ik heb zn muziek leren kennen door een trailer van discovery channel. Dat was het nummer hoppi polla. Echt geweldig nummer!
pi_109081054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Daar kan ik dus absoluut niet tegen minilot :') Van die vaatdoekjes...

[..]

:@ 3647...
Ik zie bij jou altijd een groot bruin paard op je boterham liggen. :')
pi_109081067
Ik vind die foto die creepy postte wel mooi inderdaad.
Heb zelf ook vrij gespierde armen/schouders van boksen. Een strapless trouwjurk is niet echt een optie :P gelukkig nog lang niet aan de orde.
pi_109081071
En verder zouden we de barbecue aanslingeren vanavond ;( maar helaas! Zowel gebrek aan zon (alhoewel dat nog kan komen) als een inschattingsfout: we moeten gewoon spinnen vanavond! :o

Dus dat verplaatsen we maar naar vrijdag dan, wellicht, als het lekker weer is. Maargoed, alles wat op de barbecue kan, kan ook onder de grill!

Vanavond houden we het dan (maar) bij een lamsburger en de spicy casablanca couscous van Ainsley O+ Dat is ook al een hele tijd geleden dat ik dat op heb.
Ja doei.
pi_109081077
Zo, boodschappen voor de rest van de week gepland, lijstjes worden zo iets:

vandaag:
O: smoothie
L: half vk stokbroodje met sla, kipfilet en avocado
D: no butter chicken met peultjes/sugarsnaps
S: X-co training
T: kwark

morgen:
O: smoothie
L: gevulde groenteomelet
D: noodles met garnalen

vrijdag:
O: smoothie of gewoon kwark met noten
L: bietjes met geitenkaas en appelsalade
D: ovenfrietjes met wat vlees en veel sla
S: fitness
T: glaasje wijn en een blokje 20+ kaas

Meet T's zullen nog ingevoegd worden maar ik weet nooit precies wanneer en wat.. :@ Ben ik erg slecht in merk ik..
pi_109081108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij Jillian krijg ik soms het idee dat ze gaat grommen ofzo :D
Dat ja! :D
pi_109081154
Wat is nou eigenlijk het idee van haar trainingen?
Heb 't gedownload en er zijn dus 3 'afleveringen'. Moet je dit om de dag doen? Of wat?
Ja doei.
pi_109081276
Tien dagen achter elkaar level/aflevering 1.
Dan tien dagen achter elkaar level/aflevering 2.
Dan tien dagen achter elkaar level/aflevering 3.

En dan zie je er als het goed is uit als zo'n gorilla. :)
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:42:41 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109081301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef minilot het volgende:

Grrrr!

*trommelt op borstkas*
pi_109081313
quote:

:') ik denk dat ik dat dan 3 maanden moet doen, minimaal! :')
Ja doei.
pi_109081321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ben al aan het kijken of ik niet iets verkeerds heb ingevuld :D
Ik kom vandaag aan ongeveer 3500kcal met iets meer eten volgens mij.. Wel zonder nootjes die nogal kcal rijk zijn. :P
pi_109081325
quote:

Maar waar haal je de tijd vandaan?? -O- Ik kan het mijn vriend niet aan doen dat voor zijn neus te gaan staan doen na een lange dag werken :+
pi_109081393
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik kom vandaag aan ongeveer 3500kcal met iets meer eten volgens mij.. Wel zonder nootjes die nogal kcal rijk zijn. :P
Das ook nog behoorlijk, maar je wilde ook zwaarder worden toch? Ik zit gemiddeld tussen 2000-en 2500 kcal.
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:46:15 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109081405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar waar haal je de tijd vandaan?? -O- Ik kan het mijn vriend niet aan doen dat voor zijn neus te gaan staan doen na een lange dag werken :+
1 zo'n sessie is toch 20-30 min ofzo? Doe je gewoon terwijl ie gaat poepen ofzo! :+
pi_109081408
Havermout verkeerd ingevuld, maar nog wel 3400kcal...

Perr, makreelfilets in olie, 75gr amandelen, 200gr rundergehakt, >1L melk...

Hier! ElDino schranst nog meer dan ik! :o
pi_109081433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

1 zo'n sessie is toch 20-30 min ofzo? Doe je gewoon terwijl ie gaat poepen ofzo! :+
_O-
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 10:49:26 #287
70532 loveli
N
pi_109081492
Vind het figuur van Jillian best goed vergeleken met andere ultra-sporty vrouwen, iets meer taille zou mooi zijn. Ach, je moet het doen met de basics die je van moeder natuur hebt meegekregen en van daaruit kijken wat het beste bij je past. Vermoedelijk ben ik in september taniger en gespierder dan ik mooi vind, maar anders red ik de finish niet. Keuzes.
crap in = crap out
pi_109081539
quote:

[..]

pi_109081549
quote:

Ow, ik had gehoopt 1x pw :+ haha.. Maar dit dacht k ook eerder ja..
~ Bonito La Risa ~
pi_109081550
Planning voor vandaag:
O: glas goedemorgen drink + 2 boterhammen kaas
T: smoothie ananas, coconoot, banaan
B: 1/2 uur fietsen naar afspraak
L: 3 boterhammen met kaas, kipfilet en smeerkaas/komkommer
S: die oefeningen van Jillian met erna wandelen of yogaoefeningen
T: bakje druiven
D: aardappels met spinazie en kip
T: bakje magere yoghurt met iets van fruit (appel ofzo?)

Zo'n Jillian sessie doe je dan lekker samen? Of in de ochtend? Het is maar een half uurtje, dan gaat ie maar computeren ofzo 8-)
pi_109081579
quote:

[..]

:D _O-

helaas poept hij vrij vlot -O- :+
pi_109081597
quote:

[..]

Ik zit ook al een beetje te puzzelen, ik ben dagelijks rond half 7-7uur thuis, dan nog eten, wij eten meestal pas rond 8 u... eer dat dat gezakt is ben ja al rond half 10.. en dan nog gaan sporten.. iedere dag? Man, ik hou geen tijd meer over om te relaxen , strijken, schoonmaken, tv kijken :D
~ Bonito La Risa ~
pi_109081603
Meer 'lectuur' op de wc leggen?
Ja doei.
pi_109081609
Strijken is ook niet nodig, kun je makkelijk schrappen.
Ja doei.
pi_109081618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Adelie het volgende:
Zo'n Jillian sessie doe je dan lekker samen? Of in de ochtend? Het is maar een half uurtje, dan gaat ie maar computeren ofzo 8-)
Het gaat mij om mijn werkdagen ;)
Maar goed, met 2-3x in de week sportschool is het wellicht verstandig ook een paar keer rust te nemen.. :P
  Vis een optie? woensdag 14 maart 2012 @ 10:53:52 #296
70532 loveli
N
pi_109081646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Strijken is ook niet nodig, kun je makkelijk schrappen.
^^
crap in = crap out
pi_109081649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:52 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik zit ook al een beetje te puzzelen, ik ben dagelijks rond half 7-7uur thuis, dan nog eten, wij eten meestal pas rond 8 u... eer dat dat gezakt is ben ja al rond half 10.. en dan nog gaan sporten.. iedere dag? Man, ik hou geen tijd meer over om te relaxen , strijken, schoonmaken, tv kijken :D
Ik eet meestal iets lichts, dan ga ik sporten en als ik terugkom dan eet ik nog wat. :)
Het is best te doen hoor, ook met een fulltime werkweek, ruim 2 uur reistijd per dag en een huishouden.
Doe wat je niet durft.
pi_109081654
En je hoeft ook niet iedere dag te schoonmaken en tv te kijken ;). Dus naast het strijken kan je dat ook makkelijk een keer schrappen :+
pi_109081703
quote:

[..]

SLAPPE SMOESJES! Met zo'n instelling bereik je nooit een gorrillafiguur. o|O
pi_109081705
Ik heb zojuist vernomen dat het morgen (in Utrecht) 19 graden wordt, met zon. *O*
pi_109081710
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')