abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:57:03 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109055672
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109055679
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

déjà vu :P
Kennelijk laat een iphone niet horen als ie in gesprek is, heel handig.
Maar over een half uurtje kunnen we eten *O* alleen jammer dat ik dan alweer 1,5 uur later moet trainen.
pi_109055978
Move? Ehh nou nee?
Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen, correctie onze inloopkast :P
Mandjes van de H&M binnengekregen die gaan voorkomen dat al mijn panties/legging/enz. van de planken zeilen zoals ze nu doen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109056023
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
pi_109056055
Een inloopkast, Ml-etje... ik wil ook. O+ Nu past er niks meer in mijn kasten ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_109056163
Ik zit motivatie te verzamelen om te gaan koken. Ik heb er gewoon echt helemaal geen zin in :'). Maar ik ging een fatsoenlijk eetpatroon doen, en daar hoort koken ook bij. Enzo. Pffff.

Oh en ze hebben zomaar heel veel cm van mijn haar afgeknipt, wel 15 ofzo. Meisje moest duidelijk nog wat leren, ze had het eerst op 1 lengte geknipt, begon toen wat te rommelen om er laagjes in te krijgen en toen kwam de docente en moest het helemaal anders en was ik nog eens 5 cm extra kwijt om het gerommel van dat meisje te repareren. Blijkbaar moet je eerst laagjes knippen en dan pas de lengte bepalen. Achja, het is nu wel weer gezond en mooi in model :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109056338
Schijnbaar is je haar lang genoeg dat je het kan misen Chico :P

Zo,mijn eerst lesje zit erop, ging best goed :) en nog 10 keer opgedrukt toen ik binnen was en toen was de koek op :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109056473
Wat een stelletje kleuters op het werk. :(
Op dit moment werk ik voor huis A in huis B en doe daarnaast wat klusjes voor huis B.
Baas Aa is minder gaan werken en daarom ga ik nu extra naar huis A. Baas Aa vindt dat ik die extra klusjes niet meer mag doen, ongeacht het nu prima gaat en ik ze leuk vind.

Dus ik meld dat aan Baas Bb en die zegt 'prima, maar als huis A nu gebruik wil maken van de klusjes die jij voor huis B doet, mag dat niet meer.'
:') :')
* MevrouwPuff is een pion in een politiek spel ):O

Daarnaast heb ik een solli gedaan via een intermediairbureau dinges en die zijn niet duidelijk. Telefonisch antwoordden ze nl. bevestigend op mijn vraag of ik op gesprek kon komen daar, op de toekomstige werkplek zelf wisten ze daar nog niets van. :?
pi_109056532
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam ;(. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten :P.

Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
pi_109056761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam ;(. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten :P.

Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
Groeit vanzelf weer aan als het goed is. ;) Er komt vast nog wel een dag dat je die huisgenoten gaat vervloeken. :P
pi_109056850
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten :P
pi_109056963
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten :P
Nee klopt. Al staat er heel veel leeg in mijn complex, ze hebben de huur voor nieuwe huurders even met 130 euro omhoog gegooid waardoor je onder de 23 geen huurtoeslag meer krijgt :'). En voordeel van studio's is dat ze die ook aan internationale studenten kunnen verhuren.
pi_109057235
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:38:03 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057261
Hee dat programma van die Jillian ziet er best geinig uit :D Ook thuis te doen want ik heb minigewichtjes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:38:37 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057286
Whehe heel slank aan de Jillian :+ Als het maar wel gratiesj blijft :7
pi_109057298
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef Xennia het volgende:
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
Kun je dat online ergens bekijken?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:40:24 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057368
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kun je dat online ergens bekijken?
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje! :Y
pi_109057546
Of je kan t downloaden met bittorrent!
Be someone that makes you happy
pi_109057559
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:45:20 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109057599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten :9
Details willen we! :Y)
pi_109057663
Ik heb boodschappenlijstje gemaakt om lekkere dingen te maken en te eten de rest van de week :9 weer wat meer salades en groentes als L en T weer! Zin in :)
Be someone that makes you happy
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:47:10 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109057685
Hoi :W.

Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik? }:| :').

Het wordt dus morgen vis en vanavond 'slanke pitabroodjes' (met kip). Maar ik heb te weinig gegeten vandaag, dus ik ben nu nog even een tosti aan het maken.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 18:48:01 #24
70532 loveli
N
pi_109057728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik? }:| :').
Hangt er vanaf of je 'em van de haak haalt of uit de vriezer.
crap in = crap out
pi_109057751
hongerlappendaglijstje

S: 6 km. hardlopen
O: overnight havermout met yoghurt en melk, halve banaan, wat granola en bosbessenprut in m'n havermout. Daarnaast een pruim, halve appel en halve kiwi
T: pruim, kapje volkorenbrood met boter
L: 2 sneen volkorenbrood. 1 met kaas, 1/4 met pindakaas, 1/4 met kwart avocado, 1/2 met hagelslag. 3 wortels, halve komkommer, zachtgekookt eitje.
T: nog 2 wortels
T: nog een volkorenboterham met geitenkaas, honing en appel
T: klein bakje yoghurt met granola
T: klein bakje naturel chips
D: salade met veel (champignons, spekjes, appel, feta). Met nog wat brood denk ik, heb de carbs nodig om vol te raken.
pi_109057769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje! :Y
^O^
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:49:37 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109057800
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen :').
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
Niet meer actief op Fok!
pi_109057945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen :').
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
witvis kun je best bevroren in de pan mikken, maakt niet zoveel uit...
pi_109058195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Details willen we! :Y)
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.

Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:59:25 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109058228
Bevroren vis met wat citroen, dille, zout, peper, peterselie, plakje tomaat, beetje mosterd, plakje kaas in aluminiumfolie wikkelen en dat 20 minuutjes in de oven bij 200 graden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 19:03:02 #31
70532 loveli
N
pi_109058412
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
crap in = crap out
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:03:19 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109058423
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.

Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
Klinkt zeker lekker! :9~
pi_109058578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
pi_109058632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
pi_109058970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
Oh is dat bij de Odin anders?
/noob
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:16:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109059017
Naja, heb M. al naar de AH gestuurd voor munt, dus we draaien het wel even om :).

En ik moet echt weer shoppen voor dit voorjaar, want niets past meer fatsoenlijk. Dingen die vorig jaar wel pasten zijn te groot of te klein, ik snap er geen jota van. Stom lijf :P. Jammer, want ik wil weer strakke blouses aan, maar niet met zo'n vetrol eronder :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109059317
Zo, dat was lekker :9.

Nu wijn drinken, doei!
pi_109059794
Have fun Perruche!

Vik dat worden buikspieroefeningen :P
En ouder worden betekend nieuwe kleding kopen ws :+

Puff ik snap je tekst niet zo :@
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 19:35:39 #39
70532 loveli
N
pi_109059927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Puff ik snap je tekst niet zo :@
Puff mag minder doen van/door baas Aa en Bb (ga er vanuit dat dat met behoud van salaris is). Dus per saldo meer energie om te sporten.

*motorklussen gaat*
crap in = crap out
pi_109060032
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:40:19 #41
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109060170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
Mijn mama! Zaterdag nog belgisch kampioen geworden in haar discipline...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:41:55 #42
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109060258
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Ik ga die Gillian doen als ik van wacht ben en mijn laptopje meeheb :D (en als dat downloadbaar is want in het openbaar netwerk van het ziekenhuis kan ik niet op youtube...). Ik heb wel geen gewichtjes of mat dus misschien moet ik daar ook voor kijken dan, misschien heeft mijn moeder er nog liggen die ze niet meer gebruikt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_109060633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh is dat bij de Odin anders?
/noob
Volgens mij niet :N Seizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
pi_109060796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
pi_109060841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Volgens mij niet :N Seizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken

/reclame
pi_109060899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk. :')
pi_109060904
Avond!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109060984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken

/reclame
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe :+
pi_109061386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk. :')
^O^ En wat was de reactie?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe :+
Ja dat wilde ik eerst ook maar inmiddels ben ik het gewend en eten we heel gevarieerd :9
pi_109061405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.

Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken :)
pi_109061456
quote:

[..]

:D dat had ik denk ik niet gedurfd, goed gedaan!
pi_109061582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.

Edit: en dan kan je alle groentes ook nog eens op tig verschillende manieren verwerken :)
Dat laatste, ik heb nu al veel geleerd :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Leidinggevenden zitten vaak zo in hun rol dat het ze niet eens opvalt dat je ze de medewerkers erin meetrekken in dat soort gebakkelei.
Ik doe niet anders dan ze erop wijzen maar ik heb dan ook een heel andere rol.
pi_109061634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

zachte sector he.
Reactie kwam neer op 'ja maar hij ...' en 'ja maar zij'. I rest my case :+
pi_109061769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

zachte sector he.
Reactie kwam neer op 'ja maar hij ...' en 'ja maar zij'. I rest my case :+
Oh bah! Dat schiet dus niets op :D
pi_109061991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja uiteraard.. ik ben alleen iets te impulsief er voor denk ik..
pi_109062101
OEF!
Mijn lief was ook wel even geïnteresseerd in de 30 Day Shred van Jillian, dus - samen met hem - heb ik het na het hardlopen nóg een keer gedaan. Wel zonder gewichtjes, want die had mijn lief. :)
Dat wordt vast dolle pret met uit bed klauteren morgenvroeg! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_109062141
quote:

[..]

Haha, fraai!
pi_109062147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef minilot het volgende:
OEF!
Mijn lief was ook wel even geïnteresseerd in de 30 Day Shred van Jillian, dus - samen met hem - heb ik het na het hardlopen nóg een keer gedaan. Wel zonder gewichtjes, want die had mijn lief. :)
Dat wordt vast dolle pret met uit bed klauteren morgenvroeg! :')
Gewoon rollen :Y /ervaring
Wel scheef je bed uit rollen zodat je voeten het eerste buitenboord hangen ;)
pi_109062176
Hihi, dank voor de tip. O+

Nu bankhangen! :W
pi_109062184
Heb 't ook eens bekeken en vind wel een optie! Dus heb maar even een torrent gezocht :')
Eens zien of 't wat wil. Wil sowieso al tijden van die gewichtjes hebben, dus ga die binnenkort maar 's halen :Y
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:16:25 #61
70532 loveli
N
pi_109062238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb 't ook eens bekeken en vind wel een optie! Dus heb maar even een torrent gezocht :')
Eens zien of 't wat wil. Wil sowieso al tijden van die gewichtjes hebben, dus ga die binnenkort maar 's halen :Y
Of met 2 pakken suiker. Suiker is niet altijd slecht.
crap in = crap out
pi_109062273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef minilot het volgende:
Hihi, dank voor de tip. O+

Nu bankhangen! :W
Het nadeel is dat je meneer je waarschijnlijk niet "ophaalt" wanneer je zo elegant en overdwars half uit bed ligt :P

De mijne wel /nevernooitgeenspierpijnvoor hem
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:18:13 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109062340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gewoon rollen :Y /ervaring
Wel scheef je bed uit rollen zodat je voeten het eerste buitenboord hangen ;)
:D Herkenbaar :')

Benen zwaaien, complete lichaam omrollen in de lengte, zodat je precies met je pootjes buiten boord komt en uit bed kunt klauteren w/

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moest dit twee keer lezen voor ik het snapte _O-
pi_109062348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, die heb ik dus ook niet in huis 8-)
Ja doei.
pi_109062419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, die heb ik dus ook niet in huis 8-)
Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huis :o
Inmiddels doe ik maanden, zo niet zeker een half jaar met 1 kilo _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109062508
Odintas, vitatas, ekonoom....noteert!
pi_109062560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, jeetje! Wie heeft er wel 2 kilo suiker in huis :o
Inmiddels doe ik maanden, zo niet zeker een half jaar met 1 kilo _O-
Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzo :')
Ja doei.
pi_109062565
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*
Ik heb een tv die op youtube kan *O*
Ik heb te veel vrije tijd (over 2 weken) *O*

*O* = Sun :Y O-)
pi_109062634
Moet alleen even bekijken hoe en waar ik dat dan zou doen want volgens mij ziet 't er heel stom uit als ik dat zo in de huiskamer sta te hupsen :')
Ja doei.
pi_109062638
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

:D

Dat van die tv heb ik ook ja! Nu nog een werkende voet!
pi_109062668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:

Ik heb ook al maaaaaaaaaaanden dezelfde bak met kristalsuiker, zo niet al een jaar ofzo :')
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst suiker heb gekocht! Waarschijnlijk voor één of ander bakgerecht gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109062698
quote:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?

En verder een extra *O*
Gewoon omdat dat kan.
pi_109062756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alleen even bekijken hoe en waar ik dat dan zou doen want volgens mij ziet 't er heel stom uit als ik dat zo in de huiskamer sta te hupsen :')
Dat is wel een dingetje ja.. Nu hebben we de woonkamer wel aan de tuinkant, maar je kunt het nog steeds vanaf de straat zien.
En ik heb een hond die zich er mee gaat bemoeien vermoed ik.. :+
pi_109062770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is er over 2 weken dan wat nu niet zo is?

En verder een extra *O*
Gewoon omdat dat kan.
Dan is Vivarium achter de rug ;)
pi_109062804
quote:
Ik heb gewichtjes *O*
Ik heb een matje *O*

*O*
pi_109062847
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan is Vivarium achter de rug ;)
:D Duidelijk!
pi_109062925
Ik ben ook altijd bang dat als ik ga hupsen dat mijn onderburen mij heel erg luid horen :')
Daarom durf ik ook nooit touwtje te springen terwijl dat heel goed voor je conditie is en ik wel een volwassen-mensen-springtouw heb :@
pi_109063021
Ja! Ik ga 's kijken of ik dus zo'n sportsetje op de kop kan tikken met springtouw en gewichtjes (en matje). Springtouwen kan namelijk prima in onze gigantische tuin 8-)

Maar nu eerst: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas :9
Ja doei.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:31:27 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109063091
Even kijken of dag echt zo slecht was.
o. pistolet ham, mayo, sla
T.Kwark
l. Pasta met spinazie, champignons, spekjes, kruidenkaas
T. banaan, 2 harzer kaasjes, pistoletje kaas, mayo, sla
d. Halve groentepizza met veel groente en weinig kaas, glas witte wijn
t. mini koekje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109063122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik ga 's kijken of ik dus zo'n sportsetje op de kop kan tikken met springtouw en gewichtjes (en matje). Springtouwen kan namelijk prima in onze gigantische tuin 8-)

Maar nu eerst: fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas :9
Ik heb al die dingen wel. Maar gebruik het nooit. Dat moet echt eens veranderen.

Lekker, fajitas :9 Wij hadden pizza gehaald. En toen ik zag hoeveel kcal er in een pizza zit heb ik 1/3e pizza gegeten + een enorme bak sla gemaakt :D
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:15 #81
70532 loveli
N
pi_109063141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Even kijken of dag echt zo slecht was.
o. pistolet ham, mayo, sla
T.Kwark
l. Pasta met spinazie, champignons, spekjes, kruidenkaas
T. banaan, 2 harzer kaasjes, pistoletje kaas, mayo, sla
d. Halve groentepizza met veel groente en weinig kaas, glas witte wijn
t. mini koekje
Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?
Harzer O+
crap in = crap out
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:32:46 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109063170
Iew, mijn eten was bagger. Naja.
Niet meer actief op Fok!
pi_109063215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Iew, mijn eten was bagger. Naja.
Wat was het?

(mijn lunch was bagger, ik had zelf een koolsalade gemaakt, maar dan met kwark en dat is toch niet hetzelfde als mayo :@ )
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:34:57 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109063294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan (veel) slechter. Nieuwe baan al leuk?
Harzer O+
Langzamerhand neemt het positieve de overhand over het negatieve.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109063297
Hoe heette die sneue dinosaurus ook alweer?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:35:36 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109063317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was het?

(mijn lunch was bagger, ik had zelf een koolsalade gemaakt, maar dan met kwark en dat is toch niet hetzelfde als mayo :@ )
Die pitabroodjes. Dan eet ik liever Turkse tortilla's hoor :9~.

Maar goed, de vis ligt in de koelkast dus morgen wordt het vis. Spannend :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_109063426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Whut? :D
pi_109063571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef LieLie het volgende:
Rex?
pi_109063626
Die van die cartoon! Coco plaatst het wel eens geloof ik?
pi_109063631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Yay!! :) Ik vind het echt fijn, en het is leuk om iedere week weer allemaal grappige dingen uit je tas te halen, zoals schorseneren enzo :)
pi_109063683
Haai! Te druk geweest om te posten de afgelopen dagen...

Die 30 Day Shred ziet er wel goed uit. Eens proberen hoeveel herrie het maakt als ik dat hier thuis ga doen. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109063697
Mijn hoepel komt van powerhoop.nl trouwens! Al mijn huisgenoten gebruiken hem ook, dus het is best een succes hier :P

Oh en Coco! Ik vroeg me nog af hoe het er mee ging enzo, maar je bent blijkbaar misselijk. Dus yay O+
pi_109063723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef creepycookie het volgende:

Yay!! :) Ik vind het echt fijn, en het is leuk om iedere week weer allemaal grappige dingen uit je tas te halen, zoals schorseneren enzo :)
Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
pi_109063804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
Die van die cartoon! Coco plaatst het wel eens geloof ik?

Ik dacht al; "Huhwut?" :')
pi_109063809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zie ik hier altijd op de markt liggen; en ik koop ze echt nooit. Misschien moet ik ook wat avontuurlijker worden met groente! (geen Odintassen etc hier te krijgen)
Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!
http://www.ekonoom.nl/bezorging.asp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 13 maart 2012 @ 20:44:49 #96
70532 loveli
N
pi_109063823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.
crap in = crap out
pi_109063875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik dacht al; "Huhwut?" :')
Ja, dat! En dan lichtgroen :P
pi_109063899
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef sigme het volgende:

Hoppa: de leverancier van MarMar komt ook bij U in de buurt!
http://www.ekonoom.nl/bezorging.asp
:o Ik had echt geen idee! Heb een tijd geleden wel gekeken of er zoiets hier te krijgen was, maar kon dus niets vinden.
pi_109063900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef loveli het volgende:

[..]

De bijnaam is 'keuke(n)meidenverdriet' omdat het schoonmaken zo'n werk is.
Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.
Zelf nooit last van gehad, en ze zijn wel erg lekker :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109063930
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef sigme het volgende:

Volgens mij omdat je er bruine vlekken van op je vingers krijgt.
Zelf nooit last van gehad, en ze zijn wel erg lekker :Y.
Maar wat maak je er dan mee? En hoe smaken ze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')