Kennelijk laat een iphone niet horen als ie in gesprek is, heel handig.quote:
Groeit vanzelf weer aan als het goed is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Het kwam tot voorbij mijn bh bandje. Ergens rond de 60 cm. Nu schiet mijn borstel uit als ik het kam. Het was mega lang, nu is het 'normaal'. Al was het wel een beetje droog en dood in de punten
.
Kip ligt in de pan, broccoli wordt gekookt, nu ik toch bezig ben kan ik net zo goed gewoon gaan koken. Wat ben ik blij dat ik over een maandje huisgenoten heb, dan schoppen zij me dat ik moet koken, hoef ik dat zelf niet meer te doen.
Nee klopt. Al staat er heel veel leeg in mijn complex, ze hebben de huur voor nieuwe huurders even met 130 euro omhoog gegooid waardoor je onder de 23 geen huurtoeslag meer krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dr worden bijna geen onzelfstandige studentenwoningen bijgebouwd of wel? Iedereen wil maar in zo'n studio zitten
Kun je dat online ergens bekijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef Xennia het volgende:
Dank minilot voor Jillian's 30 days shred. Ik heb net les 1 gedaan en vind het wel een prettige afwisseling op hardlopen. Ik vond het vrij intensief en denk wel dat ik het morgen ga voelen.
Ik ben echt zo slap in mijn buik- en armspieren, dus dit komt wel van pas (al leek het vast nog nergens op).
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje!quote:
Details willen we!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb echt de lekkerste hamburger gegeten
Hangt er vanaf of je 'em van de haak haalt of uit de vriezer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Konden jullie niet even zeggen dat je vis ook moet ontdooien voor gebruik?![]()
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie vorig topic, daar staat op pag 11 of 12 ofzo een youtubelinkje!
witvis kun je best bevroren in de pan mikken, maakt niet zoveel uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh en om 16.40: shit, ik had al 10 minuten naar huis gemogen.
Dus maar tot 17.00 uur blijven zitten, hopelijk kan ik dan vrijdag een halfuurtje eerder richting Friesland.
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.quote:
Klinkt zeker lekker!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Broodje doorgesneden en in de oven gegooid.
In de pan tartaartje gebakken en toen deze bijna gaar was 1/2 plakje oude kaas erop gelegd en laten smelten.
Klein uitje in ringen gesneden.
Broodje uit oven gevist, rucola erop gelegd, hamburger met kaas, volle theelepel sweet chili en de ui ringetjes erop. Nom!
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:07 schreef An24 het volgende:
Ik heb zojuist even op de Odinsite gekeken. Wij gaan vrijdag nog een keer weekboodschappen doen en kijken wat we kwijt zijn. Daarna onderzoek doen naar de voordelen van een Odin tas. Is wel een goed idee!
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb de vitatas, superhandig en er zitten wekelijks recepten bij.
Haal die tas op vrijdag op en kook er vanaf maandag uit tenzij er iets in zit zoals postelein dat bedervelijk is.
Oh is dat bij de Odin anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb die overwogen, maar ik wil me liever niet laten beperken door wat er in zit geloof ik..
Puff mag minder doen van/door baas Aa en Bb (ga er vanuit dat dat met behoud van salaris is). Dus per saldo meer energie om te sporten.quote:
Mijn mama! Zaterdag nog belgisch kampioen geworden in haar discipline...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af of ik een mooie, oude, sportieve vrouw kende. Sportieve mannen zien er op latere leeftijd beter uit. Maar vrouwen? Ik vroeg het me af nadat ik plaatsvervangend moe werd van kijken naar Jillian en kon er zo snel geen enkele bedenken.
Ik ga die Gillian doen als ik van wacht ben en mijn laptopje meehebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
Volgens mij nietquote:
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baas Aa is waar ik onder val, dus naar moet luisteren. Baas Bb wil dat niet en verzint stomme consequenties als ik dat inderdaad niet doe.
Energie om te sporten: mwaah, met bereikbaarheidsdienst...
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij nietSeizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou hen allebei confronteren met hun gedrag.
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat probleem ken ik niet bij de vitatas.
Kijk anders eens op de site onder het tabje "proef vitatas" daar kun je 3 weken bekijken
/reclame
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb allebei gezegd dat ik ze kinderachtig en niet-constructief vind. Letterlijk.
Ja dat wilde ik eerst ook maar inmiddels ben ik het gewend en eten we heel gevarieerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh, heb me er al bij neergelegd dat ik het liefste gewoon een bio-groenteboer zou hebben in het dorp maar die helaas dus niet heb en het er mee doe
Ik heb bij de ekonoom ook seizoensgebonden, maar toch elke week wel wat anders hoor! Hooguit dat 1 keer in de twee weken dezelfde groente voorbij komt, daar kan ik prima mee leven. Er zijn nog best heel veel seizoensgroentes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij nietSeizoensgebonen (wat op zich prima is) maar dan loop je dus de kans dat je alleen nog maar kool eet een hele tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |