Kom maar even met je hoofd tussen mn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, sta al weer veel te lang droog. WIl geen panda worden.
Kom maar op met die tetters dus.
Die was te mooi om verloren te gaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar even met je hoofd tussen mn jesters
Ik praat graag over mijn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die was te mooi om verloren te gaan?
Dus ik ben hier welkomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Anders komt dit topic nooit vol.
Het was geen klacht.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imgOp dinsdag 13 maart 2012 16:01[/ url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/ profile/209793]Kluts het volgende: [..] En dat weet iedereen al behalve hijzelf? Knap aso van het bedrijf waar je werkt dan. Of bedoe je dat hij niet doorheeft dat jullie bot doen? [/ quote] einde contract is eerst aan hem daarna aan collega's duidelijk gemaakt. Hij had zich de afgelopen 1,5 jaar bij de meeste collega's a onmogelijk gemaakt, maar was wel 'vriendjes met de afdelingsdirectie. Maar die konden uiteindelijk niet om alle klachten heen. Hijzelf ziet zijn ontslag allen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier. ziet zijn ontslag alleen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier.
Niet leuk voor hem idd, maar grotendeels ook eigen schuld.
Burd! Jij altijd.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
je diskwalificeert met 1 TT meteen 80% van FOK!.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?
Of ben ik nu heel simpel?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burd! Jij altijd.
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dat gaat geheel langs mij heen.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het erg jammer dat serieuze topics verziekt worden door een stel uit de hand gelopen pubers. De lol gaat er erg vanaf zo.
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Ja, bij de film zaten degenen die nog naar buiten durfden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar jij post ook bijna alleen maar in Singles.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat geheel langs mij heen.....![]()
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der naquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*
Het zijn net mensen, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der na.
jajajajaja, ik was er 1 van.......
Ja, maar dat is uit zelfbescherming. Heb het eens in NWS geprobeerd, maar jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij post ook bijna alleen maar in Singles.
Hoe was de film?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der na.
jajajajaja, ik was er 1 van.......
Verstandig. Zou ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat is uit zelfbescherming. Heb het eens in NWS geprobeerd, maar ja
ja sorry, topic wordt regelmatig door het filter hier opgepakt en geblokt, dus moest met phone quoten.quote:
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?
Of ben ik nu heel simpel?
Maar wat heeft hij dan gedaan dat anderen zo reageren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja sorry, topic wordt regelmatig door het filter hier opgepakt en geblokt, dus moest met phone quoten.
[..]
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.
Je zit niet op de middelbare school, maar in een professionele omgeving. Dit soort dingen moeten niet meespelen, je hoeft je collega's niet aardig te vinden, je moet ermee werken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
Pagina 1 en nu al een stuk of 5 autisten hier. Best knap
Verder lurk ik eigenlijk alleen maar. Heb toch niks toe te voegen om het niveau nog verder te laten kelderen.quote:
Het gebruikelijke gemiddelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
En dan mag jij natuurlijk niet ontbreken Godt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan mag jij natuurlijk niet ontbreken Godt!
Ik ben al twee jaar cleanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ha! Ouwe pillen slikster! Werken ze een beetje?
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etcquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dan gedaan dat anderen zo reageren?
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etc
Ik dacht dat je een stap vooruit had gedaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. En met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etc
Gezellig!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen? Want daar heb je zoveel aan en de sfeer wordt zoveel beter?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. Even met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.
Desnoods zeg je op alles wat hij zegt: "koop een taart en vier het".
Misschien krijg je dan nog taart ook.
Dat is ook zo, kun je nagaan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een stap vooruit had gedaan?
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. En met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.
Of je zegt op alles wat hij zegt: "koop een taart en vier het".
Misschien krijg je dan nog taart ook.
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.
Ik overdrijf natuurlijk, zoals gewoonlijk. Zo erg is het hier niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gecondoleerd.![]()
Hij is hier de uitzondering.
Nou, ik zou niet tegen de bierkaai op gaan proberen samen te werken met iemand die niet te vertrouwen is. Dan maar iets luchtigs, zoals een taart.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen? Want daar heb je zoveel aan en de sfeer wordt zoveel beter?
Je moet daar gewoon boven staan en denken dat je over een paar maanden toch van die gast af bent.
You know you love mequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
aangenaam dat is Burdie. Ook niet helemaal 100.
En waarom zijn ze zo? Zijn ze zo tegen iedereen? Dat eentje dat is kan ik me best voorstellen dat heb je op veel afdelingen. Maar alle collega's?quote:
Godtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waarom zijn ze zo? Zijn ze zo tegen iedereen? Dat eentje dat is kan ik me best voorstellen dat heb je op veel afdelingen. Maar alle collega's?
Draai dat ongeveer 90 graden om en je komt uit bij een soort flatline. Geen eens de moeite om een afkeer te hebben.quote:
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet tegen de bierkaai op gaan proberen samen te werken met iemand die niet te vertrouwen is. Dan maar iets luchtigs, zoals een taart..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Draai dat ongeveer 90 graden om en je komt uit bij een soort flatline. Geen eens de moeite om een afkeer te hebben.
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.
Mwah, ik vind het nogal een puberale aanpak eerlijk gezegd en totaal niet professioneel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.
Levert bij de rest van de collega's een hoop saamhorigheid opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.
quote:
Het ligt er maar net aan wat je met die collega moet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nogal een puberale aanpak eerlijk gezegd en totaal niet professioneel.
Ik heb ook wel collega's gehad die ik echt niet mocht of die ik echt niet kan luchten of zien.
Ja, daar heeft mijn werkgever geen boodschap aan, je moet gewoon je werk doen. Dus maak er dan het beste van en verstier de boel niet nog meer.
Ik leer het al? I invented this shitquote:
Valt best mee hoor, het ging vroegah veul snellerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, het gaat hier echt hard![]()
Hoe kom ik hier ooit tussen?
Je kan er ook voor kiezen om er niet in mee te gaan dat je collega's zich als een kleuter tegen hem gedragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je met die collega moet, natuurlijk.
Als ik er iets mee samen moet doen, dan is het wat anders, maar als die persoon toevallig op dezelfde afdeling zit en alleen maar de sfeer verziekt, kan ik er toch voor kiezen om daar niet in mee te gaan?
Nee want Tha_erik was erquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*
Ja vind je die leuk?quote:
Ja, vandaar de collega negeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om er niet in mee te gaan dat je collega's zich als een kleuter tegen hem gedragen.
Fokkers met fokkers? Never gonna happenquote:
Die's lievvvvquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's lievvvvIs een van m'n vrienden.
Hij is leuk, jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's lievvvvIs een van m'n vrienden.
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we gaan maar eens naar huis. Kijken of de ex vanavond wel de spullen komt droppen (meer dan droppen zal t niet meer zijn) en dan sporten, agressie afreageren (alleen dat gaat zo lastig met moderne dansda's allemaal vrij emo en zacht, hahahaha).
Dan blijf ik bezigquote:
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.quote:
Kan altijd erger, ik heb van 1 iemand al 7 afmeldingen op rijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.
Echt he, wat is dat nouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.
Wat een eikel, meen je dat nou ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuch verbreken kuchquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah toe dan... Sneu persoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuch eerst spullen terug kuchquote:
Sorry Ang3l, maar soms ben ik nou eenmaal een hork.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan je anders niet zelf die spullen gaan halen, dan ben je ervanaf.quote:
Inderdaad. Heb je dat gehad en verheug je nu maar vast op het feit dat er weer een last van je schouders valt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij smst net of ik al thuis ben en of ie nu al kan komen. Dat wordt echt vlug vlug droppen en weg. Mij best. Dag jongen.
Na de vierde keer denk je niet: ik stop met afspreken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd erger, ik heb van 1 iemand al 7 afmeldingen op rij
nee, ik ben een sukkelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Na de vierde keer denk je niet: ik stop met afspreken?
Spullen afgeven en opzouten. Doei.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij smst net of ik al thuis ben en of ie nu al kan komen. Dat wordt echt vlug vlug droppen en weg. Mij best. Dag jongen.
Hoe vaak geef je eigenlijk iemand de kans om je te kwetsen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nee, ik ben een sukkel
Maar als volgende afspraak niet door gaat, dan nok ik er mee
Te vaak blijkbaar, maar tis wel een leermomentje geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe vaak geef je eigenlijk iemand de kans om je te kwetsen?
Nee, je nokt er nu mee.Het is al te ver gegaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nee, ik ben een sukkel
Dat had je na de derde keer al moeten doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nee, ik ben een sukkel
Het is geen leermomentje als je er niet van geleerd hebt. Je mag best wat harder zijn voor een ander (en jezelf).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te vaak blijkbaar, maar tis wel een leermomentje geweest.
Ik weet niet wat me bezielde
Sorry hoor, als iemand 2x bij mij cancelled, mag die redelijk wat moeite doen voordat ik weer afspreek. Ik heb wel wat beters te doen dan tijd vrij te houden voor iemand die mij blijkbaar niet belangrijk genoeg vind.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te vaak blijkbaar, maar tis wel een leermomentje geweest.
Ik weet niet wat me bezielde
Ik ga er straks sowieso van leren. De 1e 6 afspraken waren in December/Januari, alleen de laatste was vorige week. Ik ga nu nog niet afzeggen, maar ik mag idd wel wat harder zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is geen leermomentje als je er niet van geleerd hebt. Je mag best wat harder zijn voor een ander (en jezelf).
Dude. Grow a pair.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga er straks sowieso van leren. De 1e 6 afspraken waren in December/Januari, alleen de laatste was vorige week. Ik ga nu nog niet afzeggen, maar ik mag idd wel wat harder zijn.
Ik laat het in elk geval nooit meer zover komen, dat weet ik nu wel.
Heb je gelijk in, maar die 8e wordt idd de laatste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry hoor, als iemand 2x bij mij cancelled, mag die redelijk wat moeite doen voordat ik weer afspreek. Ik heb wel wat beters te doen dan tijd vrij te houden voor iemand die mij blijkbaar niet belangrijk genoeg vind.
8x!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar die 8e wordt idd de laatste.
Serieus, ik hoop dat hij/zij echt ongelofelijk leuk is. Want eigenlijk is diegene het niet waard. Ik zou gewoon afzeggen nu, het liefst met een ongelofelijke kut smoes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar die 8e wordt idd de laatste.
We kennen elkaar al 7 jaar, daar ga ik niet zomaar mee breken. Maar ik ga wel zeggen dat ik het stijlloos vind, want dat vind ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, ik hoop dat hij/zij echt ongelofelijk leuk is. Want eigenlijk is diegene het niet waard. Ik zou gewoon afzeggen nu, het liefst met een ongelofelijke kut smoes.
Ja en? Het is niet breken, het is iemand zijn/haar plek wijzenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We kennen elkaar al 7 jaar, daar ga ik niet zomaar mee breken. Maar ik ga wel zeggen dat ik het stijlloos vind, want dat vind ik ook
Als je iemand al 7 jaar kent dan zou het juist bespreekbaar moeten zijn. Wat heb je trouwens aan mensen die je na al die tijd laten zitten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We kennen elkaar al 7 jaar, daar ga ik niet zomaar mee breken. Maar ik ga wel zeggen dat ik het stijlloos vind, want dat vind ik ook
Dat laatste is kinderachtig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, ik hoop dat hij/zij echt ongelofelijk leuk is. Want eigenlijk is diegene het niet waard. Ik zou gewoon afzeggen nu, het liefst met een ongelofelijke kut smoes.
Hmm, ik heb wel er aan gedacht zelf met een kutsmoes af te zeggen, maar uiteindelijk besloten er toch maar mee door te gaan -maar- dat dit wel de laatste is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Het is niet breken, het is iemand zijn/haar plek wijzenOf laten merken hoe kut het is.
Niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je iemand al 7 jaar kent dan zou het juist bespreekbaar moeten zijn. Wat heb je trouwens aan mensen die je na al die tijd laten zitten?
Nee, het is een bewezen manier om iemands aandacht te krijgen. Kijk maar naar MKquote:
MK?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, het is een bewezen manier om iemands aandacht te krijgen. Kijk maar naar MK
Magentronkoffie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
MK?
Als je een punt wil maken, kun je communiceren. We zijn geen 5 meer he.
Dratquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
MK?
Als je een punt wil maken, kun je communiceren. We zijn geen 5 meer he.
Spelletjes spelen vind ik idioot en sneu gedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magentronkoffie.
Helaas heeft het niks met leeftijd te maken, maar alles met flirten/het spel der seductie. Ik ga er vanuit dat het een vrouw is tenminste.
Overigens werkt dit ook als er geen spanning is.
"Het spel der seductie"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magentronkoffie.
Helaas heeft het niks met leeftijd te maken, maar alles met flirten/het spel der seductie. Ik ga er vanuit dat het een vrouw is tenminste.
Nou, als een man dat bij mij doet ben ik alle interesse kwijt, hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Magentronkoffie.
Bij Peu past meer een carnavalskraker met een ondubbelzinnige tekst als 'als er maar een gat in zit... Alaaf!'.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het spel der seductie"Dude, wil je er een spannend intromuziekje bij?
Air!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Peu past meer een carnavalskraker met een ondubbelzinnige tekst als 'als er maar een gat in zit... Alaaf!'.
Godt!quote:
Je mag trots op me zijn.quote:
Uiteraard. Dat laatste en dat eerste eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag trots op me zijn.
Al doet t fucking veel zeer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Peu past meer een carnavalskraker met een ondubbelzinnige tekst als 'als er maar een gat in zit... Alaaf!'.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gedaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou er gewoon niet van "ruzie" te hebben met iemand. Of banden te verbreken. Ik ben nog nooit zo koud face to face geweest, maar nu wel. En t voelt echt kut. Maar aan de voorwaarde "door een deur met de nieuwe vriend" voor een vriendschap met hem kan ik niet voldoen. Sowieso, hij zou niet degene moeten zijn die voorwaarden stelt. Ik ben de genaaide, niet hij. Dus, geen vriendschap. Tot ooit.
Verstandig. Zeker voor nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou er gewoon niet van "ruzie" te hebben met iemand. Of banden te verbreken. Ik ben nog nooit zo koud face to face geweest, maar nu wel. En t voelt echt kut. Maar aan de voorwaarde "door een deur met de nieuwe vriend" voor een vriendschap met hem kan ik niet voldoen. Sowieso, hij zou niet degene moeten zijn die voorwaarden stelt. Ik ben de genaaide, niet hij. Dus, geen vriendschap. Tot ooit.
Well done. Ook al voelt het kut, tis de juiste beslissing.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag trots op me zijn.
Al doet t fucking veel zeer.
Is me bij de vorigen anders wel gelukt hoor. En die waren ook eenzijdig. Dus voor mij persoonlijk is die opmerking onzin. Voor vele anderen misschien niet.Of zij of ik het nu uitmaakten. Eenzijdig is nooit leuk, het uitmaken en het uitgemaakt worden. maar het ligt er aan hoe, en deze manier was gewoon ronduit egoïstisch en lelijk, plus de handelingen daarna laten ook geen compassie zien. DAN wordt vriendschap wat lastig ja. Niet omdat het uit is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:25 schreef Ripley het volgende:
Na een eenzijdig beeindigde verkering zit er aan een kant gewoon nog te veel woede en zeer. Dus dant werkt bijna nooit in "gezellig vriendjes blijven".
Naar mijn bescheiden mening heeft die ander het volste recht om te strijden voor zijn liefde van zijn leven. Of die nou getrouwd is, kinderen heeft of single is. Het is aan degene die een relatie heeft om verantwoording af te leggen niet aan degene die slechts zijn eigen geluk achterna gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Dat, plus het feit dat er een ander is maakt de vriendschap onmogelijk. Ik kan best tegen een nieuwe vriend. Heb die van m'n andere exen ook vaak zat ontmoet. Verschil is echter dat deze er al aankwam tijdens de relatie en er al vol gas was toen ik nog in Australie zat. Gezien het feit dat het een bekende is van me vind ik dat gewoon niet netjes. Dus mij en de nieuwe.... gaat 'm niet worden. En dat was de voorwaarde voor de vriendschap met mijn ex. Nou ja, dan niet. Dan geen vrienden.
Wie heeft die voorwaarde gesteld, hetero?quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is me bij de vorigen anders wel gelukt hoor. En die waren ook eenzijdig. Dus voor mij persoonlijk is die opmerking onzin. Voor vele anderen misschien niet.Of zij of ik het nu uitmaakten. Eenzijdig is nooit leuk, het uitmaken en het uitgemaakt worden. maar het ligt er aan hoe, en deze manier was gewoon ronduit egoïstisch en lelijk, plus de handelingen daarna laten ook geen compassie zien. DAN wordt vriendschap wat lastig ja. Niet omdat het uit is.
Dat, plus het feit dat er een ander is maakt de vriendschap onmogelijk. Ik kan best tegen een nieuwe vriend. Heb die van m'n andere exen ook vaak zat ontmoet. Verschil is echter dat deze er al aankwam tijdens de relatie en er al vol gas was toen ik nog in Australie zat. Gezien het feit dat het een bekende is van me vind ik dat gewoon niet netjes. Dus mij en de nieuwe.... gaat 'm niet worden. En dat was de voorwaarde voor de vriendschap met mijn ex. Nou ja, dan niet. Dan geen vrienden.
Dat is erg mooi! Minder van die zooi, hoe beter!quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef L-E het volgende:
En goedemorgen schatjes.
Ik heb al sinds het weekend geen pijnstillers ingenomen, ik ben zielsgelukkig.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef L-E het volgende:
En goedemorgen schatjes.
Ik word er zo duf van he. Wel gezellig voor Kleuter, zo'n meegaande mama.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is erg mooi! Minder van die zooi, hoe beter!
Teruglezen helpt, ik weet het al.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie heeft die voorwaarde gesteld, hetero?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:37 schreef L-E het volgende:
En goedemorgen schatjes.
Uhm PM?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:04 schreef Kreator het volgende:
Hallo Taly..
Als HW hier komt, moet ik hem ff spreken.
Groetjes,
Krea.
Hij hoeft ook geen verantwoording af te leggen, maar netjes is anders.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening heeft die ander het volste recht om te strijden voor zijn liefde van zijn leven. Of die nou getrouwd is, kinderen heeft of single is. Het is aan degene die een relatie heeft om verantwoording af te leggen niet aan degene die slechts zijn eigen geluk achterna gaat.
Dat je hem kent maakt het vermoedelijk persoonlijk en minder netjes maar als het echte liefde is kan ik wel ergens snappen dat je er voor gaat.
Maar ik kende jullie relatie (jij en de nieuwe kerel van hetero niet) zo te horen was dat daarvoor niet echt vrienden. Een bekende klinkt wel erg vaag of niet een basis waarop hij verantwoording moet afleggen aan jou.
Het lijkt mij je pijlen op de verkeerde richten. Wel vrienden willen blijven met de 'dader' maar de omstander het kwalijk nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen verantwoording af te leggen, maar netjes is anders.
Heb respect voor andermans relatie en laat die het eerst samen uitzoeken.
En niet er tussen springen als de ene op vakantie is. Maar dat is mijn mening omtrent netjes of niet.
Hij heeft verder geen verplichting naar mij inderdaad, maar het bepaalt wel mijn mening over die jongen.
Mijn band met die jongen was "gezellig op feestjes even praten" en zijn beste vriendin heeft in de organisatie gezeten van Friso en ken ik dus zeer goed. Ook een vriendin van mij. Hij is een keer mee komen trainen met mijn dansles, maar that's it. Ben verder gewaarschuwd voor hem, dus er is altijd een zekere terughoudendheid geweest t.o.v. echt vrienden worden met hem. Snap nu dus ook waarom
Nee. Dus stort gerust je hart hier uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:02 schreef Ang3l het volgende:
But in other news................
Is er other news?
O ik praat de dader niet goed hoor, maar beide hebben schuld in mijn ogen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt mij je pijlen op de verkeerde richten. Wel vrienden willen blijven met de 'dader' maar de omstander het kwalijk nemen.
Dan voel ik me zo'n zeur, dus neuhquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Dus stort gerust je hart hier uit
Dan zal ik wel niet human zijn. Natuurlijk soms lastig maar de boosdoener neem ik toch echt van nature meer kwalijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[.
Da's human nature zo te denkenJerry Jerry Jerry!
Oh, ik zou juist kwaad zijn op hetero en daar geen vrienden meer mee willen zijnquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik praat de dader niet goed hoor, maar beide hebben schuld in mijn ogen.
In meer of mindere mate wel te verstaan dan.
De ene dader heeft echter iets betekent voor me en de andere dader niet.
Vandaar dat ik bij hetero dacht "Tja, wie weet vrienden" maar bij de vriend denk "Neuh, hoeft voor mij niet".
En sowieso, the other woman is toch altijd de boosdoener?
Da's human nature zo te denkenJerry Jerry Jerry!
Nooit hoeven te zien zelfs in hoeverre ik daar controle over heb. Maar zou hem ook niet als dader zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Kwaad op beide
Ik geloof echt voor geen seconde dat jullie nu al thee zouden zitten drinken met de nieuwe vriend / oude kennis van me.
Nee, absoluut niet en ik zou diegene ook niet willen zien. Maar hij is niet de schuldige, dat is hetero.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Kwaad op beide
Ik geloof echt voor geen seconde dat jullie nu al thee zouden zitten drinken met de nieuwe vriend / oude kennis van me.
Misschien moet je hulp zoeken bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Kwaad op beide
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet en ik zou diegene ook niet willen zien. Maar hij is niet de schuldige, dat is hetero.
Ik zeg toch ook niet dat hij DE dader is? Ik zeg alleen dat het van zijn kant uit OOK niet netjes was. Hetero blijft absoluut de dader.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit hoeven te zien zelfs in hoeverre ik daar controle over heb. Maar zou hem ook niet als dader zien.
Is dat je nieuwe alias?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je hulp zoeken bij
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk ja...quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij DE dader is? Ik zeg alleen dat het van zijn kant uit OOK niet netjes was. Hetero blijft absoluut de dader.
Ik zeg alleen dat ik hem niet/nooit meer hoef te zien. En dat beamen jullie zelf ook.
En dat feit is voldoende voor Hetero om geen vriendschap aan te kunnen gaan. "Misschien later?"
Nee. Niet later. Want tussen mij en die ander gaat het niet goedkomen. Dus als dat de voorwaarde is, dan komt er voor ons geen vriendschap meer.
O maar dat is niet zo erg. Dan zet ik je gewoon gebukt en al in de hoek als bijzettafeltje voor de afstandsbedieningen of zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat ik dan nooit meer overeind kom
Ja en daarin verschil ik blijkbaar van anderen, in het feit dat ik met veel exen (ongeacht of zij of ik t uitgemaakt hebben) nog vrienden ben. Het zijn allemaal mensen die iets voor me betekend hebben. Een relatie kan dan misschien niet werken, maar ergens zat/zit iets. En soms is dat puur 1x per jaar hoi en hai op een verjaardag van wederzijdse kennissen en ff bijkletsen, maar soms is dat ook een maand samen naar Australie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja...
Ik snap alleen niet zo goed waarom je vrienden zou willen zijn met hetero....
FINALLY!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
En voor de rest ben ik klaar met dat homo gezeik en dat gedrama queen.
Dat neukt allemaal met elkaar in die kliekjes, darkroom in en darkroom uit.
Dat verspreid aids aan de lopende band.
En dan moet het ene druipertje aan het andere druipertje ruiken dat hij is onder geplast door een andere holmaat? Dat hij exclusief is?
Yeah riight! Homo's en exclusief.
Jos Brink was hetero en de Paus staat elke dag op rave party's.
Je bent een nicht en dan neuk je rond met alles met borsthaar en een gat.
Niet opeens zielig doen als de andere meer actie krijgt en je vast sterretje al gevuld is.
Wat heeft jezus er mee te maken?quote:
Overmatig borsthaar vind ik onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FINALLY!!!!!!!!!!!!!!
Het hoeft trouwens niet persee borsthaar te hebben hoor.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Overmatig borsthaar vind ik onaantrekkelijk.
Ennuh wat is overmatig?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Overmatig borsthaar vind ik onaantrekkelijk.
Ga je druk maken om belangrijke zakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FINALLY!!!!!!!!!!!!!!
Het hoeft trouwens niet persee borsthaar te hebben hoor.
Misschien vond ie het zelf ook wel erg fijn. 'Apostelen' m'n hol.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft jezus er mee te maken?![]()
Die is vanwege zijn geloof ook niet blij met die flikkers en dat rond neuken.
Ik zie wel wat je wilt zeggen, helaas zou dat voor mij niet werken als iemand me zo'n streek zou hebben geleverdquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daarin verschil ik blijkbaar van anderen, in het feit dat ik met veel exen (ongeacht of zij of ik t uitgemaakt hebben) nog vrienden ben. Het zijn allemaal mensen die iets voor me betekend hebben. Een relatie kan dan misschien niet werken, maar ergens zat/zit iets. En soms is dat puur 1x per jaar hoi en hai op een verjaardag van wederzijdse kennissen en ff bijkletsen, maar soms is dat ook een maand samen naar Australie.
Zoiets wilde ik met hetero ook opbouwen, ondanks de kutstreek, omdat ik weet dat hij van binnen geen slecht persoon is en er "iets" was. Maar het bestaan van de nieuweling zo snel en het feit dat dat nooit samen zal gaan, zorgt er voor dat dat niet gaat lukken.
Da's jammer. Maar ik heb vrienden genoeg.
Ik hou alleen niet van deze kiltes tussen mensen die ooit iets betekend hebben voor me.
That's all.
Je komt van de biblebelt dus dat lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien vond ie het zelf ook wel erg fijn. 'Apostelen' m'n hol.
Het siert je dat je er zo instaat, maar het is best goed om af en toe boos te zijn op mensen die je pijn doen he.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daarin verschil ik blijkbaar van anderen, in het feit dat ik met veel exen (ongeacht of zij of ik t uitgemaakt hebben) nog vrienden ben. Het zijn allemaal mensen die iets voor me betekend hebben. Een relatie kan dan misschien niet werken, maar ergens zat/zit iets. En soms is dat puur 1x per jaar hoi en hai op een verjaardag van wederzijdse kennissen en ff bijkletsen, maar soms is dat ook een maand samen naar Australie.
Zoiets wilde ik met hetero ook opbouwen, ondanks de kutstreek, omdat ik weet dat hij van binnen geen slecht persoon is en er "iets" was. Maar het bestaan van de nieuweling zo snel en het feit dat dat nooit samen zal gaan, zorgt er voor dat dat niet gaat lukken.
Da's jammer. Maar ik heb vrienden genoeg.
Ik hou alleen niet van deze kiltes tussen mensen die ooit iets betekend hebben voor me.
That's all.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben: ik heb bij de slager ongemarineerde spareribs gehaald. Die gaan 48 uur in de marinade liggen.
Terecht ookquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft jezus er mee te maken?![]()
Die is vanwege zijn geloof ook niet blij met die flikkers en dat rond neuken.
quote:
Gelukkig, ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
Waarom krijg ik banners over hoe ik een seksverslaving moet overwinnen
jamaar au!quote:
Had ik al gezegd dat ik had besloten dat je toch maar niet naar je nieuwe werkgever gaat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Kreator het volgende:
Best saai, zo'n laatste anderhalve week op je werk. Damn.
Die kans zit er wel dik in ja. maar ja. Liever hard werken en een snel omgaande dag, dan andersom.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik had besloten dat je toch maar niet naar je nieuwe werkgever gaat?
Dan bij deze! Je blijft hier
Anders post je helemaal niet meer
Dat vind ik dus nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die kans zit er wel dik in ja. maar ja. Liever hard werken en een snel omgaande dag, dan andersom.
Ik heb je nummer toch helemaal niet Kreaquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag me je tietenpics ook wel gewoon whatsappen hoor..
Dan ben je wel de enige vrouw op fok...quote:
Ik heb gezichtsherkenning-unlock op mijn telefoon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
En daarbij. Wat zal dat lekkere wijf van je wel niet vinden, als ze ze per ongeluk vind
Ik heb al eens gezeik gehad
Verschil moet er zijn Kreaquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ben je wel de enige vrouw op fok....
Ik kan helemaal niet tegen huilende vrouwen Krea.quote:Ik heb gezichtsherkenning-unlock op mijn telefoon.. Daarenboven zal ze een beetje nat worden denk ik.
Ik heb niets met golden showers Kreaquote:
WOOOOHOOOquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
Het is steak & blowjob day hoor ik net van betrouwbare bron!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:49 schreef Kreator het volgende:
Best saai, zo'n laatste anderhalve week op je werk. Damn.
Dat hoorde ik laatst ook al ergens ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:56 schreef Tally het volgende:
Het is steak & blowjob day hoor ik net van betrouwbare bron!![]()
moet je eens een foto van je gezicht voor jouw telefoon houden..... (bijvoorbeeld met een andere mobiel)quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:57 schreef Kreator het volgende:
Ik heb gezichtsherkenning-unlock op mijn telefoon..
Nope.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
moet je eens een foto van je gezicht voor jouw telefoon houden..... (bijvoorbeeld met een andere mobiel)
UNLOCK!
Correct.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Nope thanks hoi.
Een man van weinig woorden!
Bij mijn laptop niet. GSM nog niet getest, maar volgens mij las ik dat dat met ICS niet meer kan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
op de HTC van mijn maatje ging dat zo....
Kweenie maar ik houd van die man!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst ook al ergens ja.
Wie had dat ook alweer verzonnen?
Waarom is alleen die crotch widener een vrouw?quote:
Als je zo gaat zitten dan zal het mannen kruis niet veel uitrekken denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is alleen die crotch widener een vrouw?
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS!quote:
Dat moet iedereen wel eens!quote:
The slackers ken ik niet en die laatste vind ik leuk. Dus ik zou de laatste kiezen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel!
The Slackers of naar Of Monsters and Men? Welke zal ik doen?
Dankquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The slackers ken ik niet en die laatste vind ik leuk. Dus ik zou de laatste kiezen.
En ik voelde me al zo oudquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:10 schreef Kreator het volgende:
Het is hier best dood. Weinig nieuw vlees.
Giraffe?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik zit na te denken over een andere werkrichting. Als in niet meer in de ICT.
Maar ik zou ook niet weten wat dan wel
Daar heb ik toch niets aan Krea!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik ben vanaf volgende week 'Eindbaas ICT'..
Mja hoelang zou het duren voor ik mijn nek heb laten uitrekken toch een minimale giraffe lengte?quote:
Ik zit al 5 jaar te bedenken wat ik moet gaan doen aangezien ICT kudt is. Ik ken het probleem.quote:
Maandje of tweequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja hoelang zou het duren voor ik mijn nek heb laten uitrekken toch een minimale giraffe lengte?
Dat duurt me echt te lang!quote:
Ja ik weet echt niet welke richting ik op zou moeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit al 5 jaar te bedenken wat ik moet gaan doen aangezien ICT kudt is. Ik ken het probleem.
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat MNR geen kloon heeft of had maar dat ze je opmerkingen gewoon zat isquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
Denken jullie dat MNR een kloon was van CUE?
Die van mij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik denk dat MNR geen kloon heeft of had maar dat ze je opmerkingen gewoon zat is
Uhm nee. Ik denk dat je seven. nu bedoeltquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Kreator het volgende:
MNR was toch die geestelijk gehandicapte chick? Die hier al onder 12 andere namen heeft gezeten...hoe heet ze ook alweer.
En toch... Soms... heel soms... reageerde je ergens opquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij?Ik had haar toch al in negeer stand gezet?
Ja, die.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik denk dat je seven. nu bedoelt
Die heeft eerst wel zoiets gehad. MLI ofzo
Truequote:Op woensdag 14 maart 2012 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... Soms... heel soms... reageerde je ergens op
Heel menselijk hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
True
Als het heel dom is kan ik me niet inhouden
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:28 schreef Tally het volgende:
O en ik wil ook na 8 weken neusverkouden daar wel eens vanaf.
Het pijpt niet zo lekker met een dichte neusEn van die neussprays krijg je op een gegeven moment gewoon pijn in je kop van
Werkt een simpele zoutoplossing niet? Anders zou ik denk ik even langs de dokter gaan...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:28 schreef Tally het volgende:
O en ik wil ook na 8 weken neusverkouden daar wel eens vanaf.
Het pijpt niet zo lekker met een dichte neusEn van die neussprays krijg je op een gegeven moment gewoon pijn in je kop van
Nee die werkt helaas niet (of niet meer). Ik gebruik nu die Otrivin Duo maar die mag je eigenlijk niet langer dan 5 dagen gebruiken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkt een simpele zoutoplossing niet? Anders zou ik denk ik even langs de dokter gaan...
Klopt. Moet je ook echt niet doen, want dan werkt straks geen enkele spray meer (of je raakt eraan verslaafd).quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die werkt helaas niet (of niet meer). Ik gebruik nu die Otrivin Duo maar die mag je eigenlijk niet langer dan 5 dagen gebruiken.
Ja ik wilde de dokter bellen vanmorgen (omdat hij 2 weken geleden zei, heb je er over 2 weken nog last van moet je langs komen - wel iets anders dan neusverkouden) krijg ik een bandje te horen : Wegens vakantie geslotenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Moet je ook echt niet doen, want dan werkt straks geen enkele spray meer (of je raakt eraan verslaafd).
Ik denk dat het wel verstandig is om even langs de dokter te gaan, 8 weken is niet normaal.
Nee want ik heb MNR een aantal keren in t echt gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
Mehquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik wilde de dokter bellen vanmorgen (omdat hij 2 weken geleden zei, heb je er over 2 weken nog last van moet je langs komen - wel iets anders dan neusverkouden) krijg ik een bandje te horen : Wegens vakantie gesloten
Was dat een setje?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want ik heb MNR een aantal keren in t echt gezien
Met Zbbrox trouwens, de inmiddels vent van Ripley.
Fantasie-radio-topic zat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Moet je ook echt niet doen, want dan werkt straks geen enkele spray meer (of je raakt eraan verslaafd).
Ik denk dat het wel verstandig is om even langs de dokter te gaan, 8 weken is niet normaal.
Nee, hoor. Is nog steeds erg gezellig in de avondquote:
nee. waarom denk je dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
Officieel setje is ie voor mij niet echt met een single geweest. Maar hij heeft wel her en der wat uitgeprobeerd hequote:
Je moet wel weten of het past voor je een setje wordquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Officieel setje is ie voor mij niet echt met een single geweest. Maar hij heeft wel her en der wat uitgeprobeerd he
Ik heb nòg pijn!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet wel weten of het past voor je een setje word
Daarom hopte hij verder. Het past niet!quote:
Dat tijdstip waarop je beter kan werken of nuttige dingen doen i.p.v. nutteloos rondhangen op een forum zoals FOK! toch?quote:
Pauzeren zou ontspannen moeten zijn, hier word ik spontaan overspannen..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat tijdstip waarop je beter kan werken of nuttige dingen doen i.p.v. nutteloos rondhangen op een forum zoals FOK! toch?
De betere smsjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:15 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
Sms: Laat je werk vallen. Ik zie zon. terras. NU!!!
Dus jongens...doei!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:14 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, wéér een spijkerbroek die niet meer past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |