Kom maar even met je hoofd tussen mn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, sta al weer veel te lang droog. WIl geen panda worden.
Kom maar op met die tetters dus.
Die was te mooi om verloren te gaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar even met je hoofd tussen mn jesters
Ik praat graag over mijn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die was te mooi om verloren te gaan?
Dus ik ben hier welkomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Anders komt dit topic nooit vol.
Het was geen klacht.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imgOp dinsdag 13 maart 2012 16:01[/ url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/ profile/209793]Kluts het volgende: [..] En dat weet iedereen al behalve hijzelf? Knap aso van het bedrijf waar je werkt dan. Of bedoe je dat hij niet doorheeft dat jullie bot doen? [/ quote] einde contract is eerst aan hem daarna aan collega's duidelijk gemaakt. Hij had zich de afgelopen 1,5 jaar bij de meeste collega's a onmogelijk gemaakt, maar was wel 'vriendjes met de afdelingsdirectie. Maar die konden uiteindelijk niet om alle klachten heen. Hijzelf ziet zijn ontslag allen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier. ziet zijn ontslag alleen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier.
Niet leuk voor hem idd, maar grotendeels ook eigen schuld.
Burd! Jij altijd.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
je diskwalificeert met 1 TT meteen 80% van FOK!.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?
Of ben ik nu heel simpel?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burd! Jij altijd.
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dat gaat geheel langs mij heen.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het erg jammer dat serieuze topics verziekt worden door een stel uit de hand gelopen pubers. De lol gaat er erg vanaf zo.
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Ja, bij de film zaten degenen die nog naar buiten durfden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar jij post ook bijna alleen maar in Singles.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat geheel langs mij heen.....![]()
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der naquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*
Het zijn net mensen, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der na.
jajajajaja, ik was er 1 van.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |