Kom maar even met je hoofd tussen mn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, sta al weer veel te lang droog. WIl geen panda worden.
Kom maar op met die tetters dus.
Die was te mooi om verloren te gaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar even met je hoofd tussen mn jesters
Ik praat graag over mijn jestersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die was te mooi om verloren te gaan?
Dus ik ben hier welkomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Anders komt dit topic nooit vol.
Het was geen klacht.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Wat betreft de TT: Uitzonderingen zijn natuurlijk de autisten en hosselaars die hier doorgaans ook posten he.
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/imgOp dinsdag 13 maart 2012 16:01[/ url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/ profile/209793]Kluts het volgende: [..] En dat weet iedereen al behalve hijzelf? Knap aso van het bedrijf waar je werkt dan. Of bedoe je dat hij niet doorheeft dat jullie bot doen? [/ quote] einde contract is eerst aan hem daarna aan collega's duidelijk gemaakt. Hij had zich de afgelopen 1,5 jaar bij de meeste collega's a onmogelijk gemaakt, maar was wel 'vriendjes met de afdelingsdirectie. Maar die konden uiteindelijk niet om alle klachten heen. Hijzelf ziet zijn ontslag allen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier. ziet zijn ontslag alleen als gevolg van economie en een paar nsb collega's, het ligt absoluut niet aan hem. Met als gevolg dat de sfeer atm ff niet te harden is hier.
Niet leuk voor hem idd, maar grotendeels ook eigen schuld.
Burd! Jij altijd.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
je diskwalificeert met 1 TT meteen 80% van FOK!.
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?
Of ben ik nu heel simpel?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burd! Jij altijd.
[..]
Ik zie het probleem niet?
Dat gaat geheel langs mij heen.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het erg jammer dat serieuze topics verziekt worden door een stel uit de hand gelopen pubers. De lol gaat er erg vanaf zo.
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Ja, bij de film zaten degenen die nog naar buiten durfden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar je houdt zo weinig over
.
Eigenlijk viel het me bij de film nog wel mee met de autisten etc.
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar jij post ook bijna alleen maar in Singles.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat geheel langs mij heen.....![]()
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der naquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*
Het zijn net mensen, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der na.
jajajajaja, ik was er 1 van.......
Ja, maar dat is uit zelfbescherming. Heb het eens in NWS geprobeerd, maar jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar jij post ook bijna alleen maar in Singles.
Hoe was de film?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, was wel gezellig eigenlijk, vrij normale mensen op een uitzondering her en der na.
jajajajaja, ik was er 1 van.......
Verstandig. Zou ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat is uit zelfbescherming. Heb het eens in NWS geprobeerd, maar ja
ja sorry, topic wordt regelmatig door het filter hier opgepakt en geblokt, dus moest met phone quoten.quote:
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig. Kost je een hoop nodeloze energie om zo met elkaar om te gaan, terwijl je ook gewoon schijt kan hebben, hij gaat toch weg, dus kunnen jullie tot die tijd nog wel proberen normaal te doen toch?
Of ben ik nu heel simpel?
Maar wat heeft hij dan gedaan dat anderen zo reageren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja sorry, topic wordt regelmatig door het filter hier opgepakt en geblokt, dus moest met phone quoten.
[..]
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.
Je zit niet op de middelbare school, maar in een professionele omgeving. Dit soort dingen moeten niet meespelen, je hoeft je collega's niet aardig te vinden, je moet ermee werken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
het normaal doen tegen iemand die dat zelf niet doet heeft blijkbaar teveel energie gekost de afgelopen tijd. Maar uiteindelijk is het inderdaad behoorlijk kinderachtig.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
Pagina 1 en nu al een stuk of 5 autisten hier. Best knap
Verder lurk ik eigenlijk alleen maar. Heb toch niks toe te voegen om het niveau nog verder te laten kelderen.quote:
Het gebruikelijke gemiddelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
En dan mag jij natuurlijk niet ontbreken Godt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Godtje het volgende:
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan mag jij natuurlijk niet ontbreken Godt!
Ik ben al twee jaar cleanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ha! Ouwe pillen slikster! Werken ze een beetje?
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etcquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat heeft hij dan gedaan dat anderen zo reageren?
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etc
Ik dacht dat je een stap vooruit had gedaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. En met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
werk weigeren, liegen, totaal niet in staat zijn eigen fouten te erkennen maar ze altijd aan anderen en/of externe factoren toeschrijven, geen oor hebben voor andermans argumenten, etc
Gezellig!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen? Want daar heb je zoveel aan en de sfeer wordt zoveel beter?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. Even met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.
Desnoods zeg je op alles wat hij zegt: "koop een taart en vier het".
Misschien krijg je dan nog taart ook.
Dat is ook zo, kun je nagaan!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een stap vooruit had gedaan?
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon vanaf nu negeren. En met iedereen afspreken dat zij hetzelfde doen.
Of je zegt op alles wat hij zegt: "koop een taart en vier het".
Misschien krijg je dan nog taart ook.
gecondoleerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Je beschrijft elke collega die ik nu heb.
Ik overdrijf natuurlijk, zoals gewoonlijk. Zo erg is het hier niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gecondoleerd.![]()
Hij is hier de uitzondering.
Nou, ik zou niet tegen de bierkaai op gaan proberen samen te werken met iemand die niet te vertrouwen is. Dan maar iets luchtigs, zoals een taart.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je dit doen? Want daar heb je zoveel aan en de sfeer wordt zoveel beter?
Je moet daar gewoon boven staan en denken dat je over een paar maanden toch van die gast af bent.
You know you love mequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
aangenaam dat is Burdie. Ook niet helemaal 100.
En waarom zijn ze zo? Zijn ze zo tegen iedereen? Dat eentje dat is kan ik me best voorstellen dat heb je op veel afdelingen. Maar alle collega's?quote:
Godtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En waarom zijn ze zo? Zijn ze zo tegen iedereen? Dat eentje dat is kan ik me best voorstellen dat heb je op veel afdelingen. Maar alle collega's?
Draai dat ongeveer 90 graden om en je komt uit bij een soort flatline. Geen eens de moeite om een afkeer te hebben.quote:
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet tegen de bierkaai op gaan proberen samen te werken met iemand die niet te vertrouwen is. Dan maar iets luchtigs, zoals een taart..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Draai dat ongeveer 90 graden om en je komt uit bij een soort flatline. Geen eens de moeite om een afkeer te hebben.
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.
Mwah, ik vind het nogal een puberale aanpak eerlijk gezegd en totaal niet professioneel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon niet mee gaan in alle negativiteit, die collega is hoe dan ook niet leuk nu, dan zou ik er gewoon niet meer mee omgaan en iets anders doen/zeggen/roepen.
Levert bij de rest van de collega's een hoop saamhorigheid opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij gaat toch weg, je hoeft er geen energie meer in te steken en al helemaal niet om de werksfeer nog verder naar de klote te helpen lijkt me.
quote:
Het ligt er maar net aan wat je met die collega moet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nogal een puberale aanpak eerlijk gezegd en totaal niet professioneel.
Ik heb ook wel collega's gehad die ik echt niet mocht of die ik echt niet kan luchten of zien.
Ja, daar heeft mijn werkgever geen boodschap aan, je moet gewoon je werk doen. Dus maak er dan het beste van en verstier de boel niet nog meer.
Ik leer het al? I invented this shitquote:
Valt best mee hoor, het ging vroegah veul snellerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn, het gaat hier echt hard![]()
Hoe kom ik hier ooit tussen?
Je kan er ook voor kiezen om er niet in mee te gaan dat je collega's zich als een kleuter tegen hem gedragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je met die collega moet, natuurlijk.
Als ik er iets mee samen moet doen, dan is het wat anders, maar als die persoon toevallig op dezelfde afdeling zit en alleen maar de sfeer verziekt, kan ik er toch voor kiezen om daar niet in mee te gaan?
Nee want Tha_erik was erquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was dat niet doodeng, zo'n hele zaal vol fok!kers? *brrr*
Ja vind je die leuk?quote:
Ja, vandaar de collega negeren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om er niet in mee te gaan dat je collega's zich als een kleuter tegen hem gedragen.
Fokkers met fokkers? Never gonna happenquote:
Die's lievvvvquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's lievvvvIs een van m'n vrienden.
Hij is leuk, jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's lievvvvIs een van m'n vrienden.
quote:
Huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we gaan maar eens naar huis. Kijken of de ex vanavond wel de spullen komt droppen (meer dan droppen zal t niet meer zijn) en dan sporten, agressie afreageren (alleen dat gaat zo lastig met moderne dansda's allemaal vrij emo en zacht, hahahaha).
Dan blijf ik bezigquote:
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.quote:
Kan altijd erger, ik heb van 1 iemand al 7 afmeldingen op rijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.
Echt he, wat is dat nouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft gister afgezegd met een kutsmoes, met enige verbale escalatie tot gevolg.
Wat een eikel, meen je dat nou ja?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuch verbreken kuchquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah toe dan... Sneu persoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kuch eerst spullen terug kuchquote:
Sorry Ang3l, maar soms ben ik nou eenmaal een hork.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan je anders niet zelf die spullen gaan halen, dan ben je ervanaf.quote:
Inderdaad. Heb je dat gehad en verheug je nu maar vast op het feit dat er weer een last van je schouders valt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij smst net of ik al thuis ben en of ie nu al kan komen. Dat wordt echt vlug vlug droppen en weg. Mij best. Dag jongen.
Na de vierde keer denk je niet: ik stop met afspreken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd erger, ik heb van 1 iemand al 7 afmeldingen op rij
nee, ik ben een sukkelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Na de vierde keer denk je niet: ik stop met afspreken?
Spullen afgeven en opzouten. Doei.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij smst net of ik al thuis ben en of ie nu al kan komen. Dat wordt echt vlug vlug droppen en weg. Mij best. Dag jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |