Nou ja, als je er nog 10 hebt. Nasus is altijd mooi om een skin voor te hebben. Dus graag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Iemand een gratis Nasus + K9 skin?
Heb er nog 10 over.

Wat zij zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Cornelis83 het volgende:
gratis skins zijn nooit wegDoe mij er ook maar eentje

Ik had haar ook gekocht, maar ik kan echt noooit mijn q goed landen :<quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:38 schreef Adames het volgende:
Trouwens, waarom wordt Anivia nooit meer gespeeld? In solo Q was het al een mindere keuze, maar ook in de toernooien heb ik haar helemaal niet gezien?

Als je er nog een over hebt zou ik er ook graag een willen hebben ^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Heb er nog 10 over.

Als je nog hebt graag!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Heb er nog 10 over.

Ahri lijkt me toch één van de champions waar positionering iets makkelijker is, voornamelijk ook omdat je een ulti hebt waarmee, je kunt engagen of escapen. Maar in teamfights moet je gewoon achter je tanks blijven en proberen je tegenstander te charmen met je skillshot(je E dacht ik). Als dat lukt dan bursten op die tegenstander, misschien niet direct met je ulti, maar gewoon je Q en W en de rest van je team doet dan vast wel damage.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
Ik heb Ahri eens opgepakt na de free week vorige week. Ze is erg leuk om te spelen maar mijn positionering in teamfights is wel nog lastig.

Ahri. Ze is zo leuk om vijanden onder de turrets uit te plukken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
Ik heb Ahri eens opgepakt na de free week vorige week. Ze is erg leuk om te spelen maar mijn positionering in teamfights is wel nog lastig.

nee hij blijft gewoon streamen enzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef jespertje het volgende:
Heeft hij dan ook per direct het gaming huis verlaten?

nergens last van hierquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef znarch het volgende:
Meer mensen enorme lag terwijl de ping vrij normaal is?

quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef ems. het volgende:
En het is nooit zijn schuld als het verkeerd gaat!

Waarschijnlijk hierdoor:quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef znarch het volgende:
Meer mensen enorme lag terwijl de ping vrij normaal is?

Heb onbedoeld een game erdoor verneuktquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hierdoor:
[ afbeelding ]

Volgens mij is het probleem bij TSM ook dat ze te veel willen afhangen van Reginald. Ze laten hem zoveel mogelijk farm pakken etc, wat niet altijd handig is omdat de jungler daardoor vaak achterkomt en omdat Reginald af en toe wel eens domme acties wil uitproberen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Volgens mij heb je Reginald nog nooit gehoord.
Rainman is best goed, alleen niet met zo'n mafkees als Regi in het team en daarbij speelt RM ook veel andere spellen en lijkt hij het allemaal niet zo serieus te nemen als dat de rest het doet.

Die vind ik nou juist heel erg meevallen in ieder geval de afgelopen keren dat ik hem zag gamen. Hij klaagt wel, maar als hij duidelijk iets fout doet geeft hij altijd als eerste toe dat hij dom bezig was.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Volgens mij heb je Reginald nog nooit gehoord.
Regi is voor zover ik begreep wel de caller van het team, maar ik denk niet dat hij de beste keuze is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef jespertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem bij TSM ook dat ze te veel willen afhangen van Reginald.

Ik dacht dat Chaox altijd achter veel tactics van TSM zat, of heb ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Die vind ik nou juist heel erg meevallen in ieder geval de afgelopen keren dat ik hem zag gamen. Hij klaagt wel, maar als hij duidelijk iets fout doet geeft hij altijd als eerste toe dat hij dom bezig was.
TRM daarintegen gaat dood "omdat hij geen ganks krijgt" en is dan een kwartier lang bezig met tieren en flamen op de jungler terwijl hij 1v1 gewoon keiharde nakkienakkie krijgt.
Maar als puntje bij paaltje komt vind ik TRM wel de betere speler, daar niet van. Reginald is ook goed maar soms wat overdreven optimstisch met zijn overlevingskansen
[..]
Regi is voor zover ik begreep wel de caller van het team, maar ik denk niet dat hij de beste keuze is.
Ik denk dat de machine van tsm beter zou werken als ze oddone de calls laten maken. Die gozer is altijd zo berekenend en calculerend en moet toch al de meeste ganks opzetten.
Maarja, nu roept reginald de hele tijd voor ganks en oddone is net niet alfa genoeg om ertegenin te gaan denk ik

Geen idee, maar als ik iemand hoor roepen wat er gedaan moet worden is dat meestal Regi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Chaox altijd achter veel tactics van TSM zat, of heb ik dat verkeerd?

Nautiluss AP mid is wel sterk, heeft een shield, een gap closer en escape en doet veel damage met zijn spells als je ap bouwt en hij heeft een korte stun.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Cornelis83 het volgende:
queue dodge...
zo'n troll beweert dat nautilus mid de nieuwe meta is of zo... geloof er niks van, of heb ik iets gemist of zo?

Heb hem een paar keer jungle gedaan, wel leuk, maar er zijn gewoon betere. En ik heb hetzelfde probleem, wil nog zo veel champions halenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef ems. het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je mid tegen die dude staat het met name zaak is die grab te dodgen. Want als daarna die auto attack passive, shield en +dmg en die explosions komen ga je hem voelen.
Maar die shield heeft een tamelijk hoge cooldown dacht ik. Uitlokken, wachten en dan offensive spelen lijkt me dus.
Ik heb hem alleen nog top/jungle en zelfs een paar keer als support () gezien. Hoewel ik me kan voorstellen dat een degelijke botlane er nog best wat mee kan.
Ik vind het ook een toffe champ trouwens. Misschien haal ik hem wel ff. Maar ik wil zoveel nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |