abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109088511
Die rainman dork is uit TSM gegaan, dyrus neemt zijn plaats in.

Helaas is dyrus ook een beetje een sukkel :')
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:51:13 #77
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_109089689
Iemand die wilt duo que'en?
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
pi_109090352
Dyrus <3 die speelt tenminste goed
TRM kan alleen maar met teemo iets, speelt irelia in tourneys en verliest zn lane elke fucking keer. En hij lacht zoals een 6jarig meisje
pi_109090541
En het is nooit zijn schuld als het verkeerd gaat!
Conscience do cost.
pi_109094185
Dyrus heeft een beetje een irritante stem, maar voor de rest is ie wel veel beter dan TRM en ook grappiger :P
pi_109094380
Heeft hij dan ook per direct het gaming huis verlaten?
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:59:10 #82
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109096663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef jespertje het volgende:
Heeft hij dan ook per direct het gaming huis verlaten?
nee hij blijft gewoon streamen enzo

Op het eind was TRM echt niet zo slecht hoor. In Hannover heeft hij 2/4 keer zijn lane verloren en de 2e keer tegen SK was het omdat ze hem de hele tijd kwamen ganken.
Wat doe ik hier?
pi_109096981
Uiteraard is hij niet slecht anders zat je überhaupt niet in een team als TSM. Ik vond hem gewoon strontvervelend :P
Conscience do cost.
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:31:57 #84
148823 znarch
ondertitel
pi_109100446
Meer mensen enorme lag terwijl de ping vrij normaal is?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:35:38 #85
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109100673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef znarch het volgende:
nergens last van hier
Wat doe ik hier?
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:38:47 #86
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109100832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef ems. het volgende:
En het is nooit zijn schuld als het verkeerd gaat!
:'). Volgens mij heb je Reginald nog nooit gehoord.

Rainman is best goed, alleen niet met zo'n mafkees als Regi in het team en daarbij speelt RM ook veel andere spellen en lijkt hij het allemaal niet zo serieus te nemen als dat de rest het doet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_109100902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef znarch het volgende:
Waarschijnlijk hierdoor:

woensdag 14 maart 2012 @ 19:51:27 #88
148823 znarch
ondertitel
pi_109101559
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hierdoor:

[ afbeelding ]
Heb onbedoeld een game erdoor verneukt :(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_109104395
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Rainman is best goed, alleen niet met zo'n mafkees als Regi in het team en daarbij speelt RM ook veel andere spellen en lijkt hij het allemaal niet zo serieus te nemen als dat de rest het doet.
Volgens mij is het probleem bij TSM ook dat ze te veel willen afhangen van Reginald. Ze laten hem zoveel mogelijk farm pakken etc, wat niet altijd handig is omdat de jungler daardoor vaak achterkomt en omdat Reginald af en toe wel eens domme acties wil uitproberen.
pi_109105369
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Die vind ik nou juist heel erg meevallen in ieder geval de afgelopen keren dat ik hem zag gamen. Hij klaagt wel, maar als hij duidelijk iets fout doet geeft hij altijd als eerste toe dat hij dom bezig was.

TRM daarintegen gaat dood "omdat hij geen ganks krijgt" en is dan een kwartier lang bezig met tieren en flamen op de jungler terwijl hij 1v1 gewoon keiharde nakkienakkie krijgt.

Maar als puntje bij paaltje komt vind ik TRM wel de betere speler, daar niet van. Reginald is ook goed maar soms wat overdreven optimstisch met zijn overlevingskansen :P

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef jespertje het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem bij TSM ook dat ze te veel willen afhangen van Reginald.
Regi is voor zover ik begreep wel de caller van het team, maar ik denk niet dat hij de beste keuze is.

Ik denk dat de machine van tsm beter zou werken als ze oddone de calls laten maken. Die gozer is altijd zo berekenend en calculerend en moet toch al de meeste ganks opzetten.

Maarja, nu roept reginald de hele tijd voor ganks en oddone is net niet alfa genoeg om ertegenin te gaan denk ik :+
Conscience do cost.
pi_109105536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Die vind ik nou juist heel erg meevallen in ieder geval de afgelopen keren dat ik hem zag gamen. Hij klaagt wel, maar als hij duidelijk iets fout doet geeft hij altijd als eerste toe dat hij dom bezig was.

TRM daarintegen gaat dood "omdat hij geen ganks krijgt" en is dan een kwartier lang bezig met tieren en flamen op de jungler terwijl hij 1v1 gewoon keiharde nakkienakkie krijgt.

Maar als puntje bij paaltje komt vind ik TRM wel de betere speler, daar niet van. Reginald is ook goed maar soms wat overdreven optimstisch met zijn overlevingskansen :P

[..]

Regi is voor zover ik begreep wel de caller van het team, maar ik denk niet dat hij de beste keuze is.

Ik denk dat de machine van tsm beter zou werken als ze oddone de calls laten maken. Die gozer is altijd zo berekenend en calculerend en moet toch al de meeste ganks opzetten.

Maarja, nu roept reginald de hele tijd voor ganks en oddone is net niet alfa genoeg om ertegenin te gaan denk ik :+
Ik dacht dat Chaox altijd achter veel tactics van TSM zat, of heb ik dat verkeerd?
pi_109107238
Iig stond de Reddit.com/r/leagueoflegends vol met 'steunbetuigingen' aan TRM.
En overwegend tegen Regi.
pi_109107997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:59 schreef jespertje het volgende:

[..]

Ik dacht dat Chaox altijd achter veel tactics van TSM zat, of heb ik dat verkeerd?
Geen idee, maar als ik iemand hoor roepen wat er gedaan moet worden is dat meestal Regi.

Ze zijn nu trouwens met dyrus aan het skrimmen tegen fanatic. Wel vermakelijk.
Conscience do cost.
pi_109108750
queue dodge...

zo'n troll beweert dat nautilus mid de nieuwe meta is of zo... geloof er niks van, of heb ik iets gemist of zo? :{
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2012 @ 22:03:22 #95
230491 Zith
pls tip
pi_109109320
2x tegengekomen, 2x maakte hij onze mid in, hard.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109114015
Dyrus <3. Ik vind het wel leuk, deze change. Ook ik vond TRM strontvervelend en hij was zelden de beslissende factor bij een win, maar wel vaak bij een loss. Hij was gewoon een van de minsten, zo niet de minste, van het team. Bovendien is Dyrus gewoon grappig.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_109114814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:55 schreef Cornelis83 het volgende:
queue dodge...

zo'n troll beweert dat nautilus mid de nieuwe meta is of zo... geloof er niks van, of heb ik iets gemist of zo? :{
Nautiluss AP mid is wel sterk, heeft een shield, een gap closer en escape en doet veel damage met zijn spells als je ap bouwt en hij heeft een korte stun.
pi_109114879
hmm, oke... Ik wist niet dat zijn scaling zo goed was. Vond het meer een bruiser champion. Maar eigenlijk is dit een beetje een nieuwe/andere vorm van sion ap mid?
pi_109115745
Ik kan me voorstellen dat als je mid tegen die dude staat het met name zaak is die grab te dodgen. Want als daarna die auto attack passive, shield en +dmg en die explosions komen ga je hem voelen.

Maar die shield heeft een tamelijk hoge cooldown dacht ik. Uitlokken, wachten en dan offensive spelen lijkt me dus.

Ik heb hem alleen nog top/jungle en zelfs een paar keer als support ( :') ) gezien. Hoewel ik me kan voorstellen dat een degelijke botlane er nog best wat mee kan.

Ik vind het ook een toffe champ trouwens. Misschien haal ik hem wel ff. Maar ik wil zoveel nog halen :'(
Conscience do cost.
pi_109115963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:53 schreef ems. het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je mid tegen die dude staat het met name zaak is die grab te dodgen. Want als daarna die auto attack passive, shield en +dmg en die explosions komen ga je hem voelen.

Maar die shield heeft een tamelijk hoge cooldown dacht ik. Uitlokken, wachten en dan offensive spelen lijkt me dus.

Ik heb hem alleen nog top/jungle en zelfs een paar keer als support ( :') ) gezien. Hoewel ik me kan voorstellen dat een degelijke botlane er nog best wat mee kan.

Ik vind het ook een toffe champ trouwens. Misschien haal ik hem wel ff. Maar ik wil zoveel nog halen :'(
Heb hem een paar keer jungle gedaan, wel leuk, maar er zijn gewoon betere. En ik heb hetzelfde probleem, wil nog zo veel champions halen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')