Nou ja, als je er nog 10 hebt. Nasus is altijd mooi om een skin voor te hebben. Dus graag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Iemand een gratis Nasus + K9 skin?
Heb er nog 10 over.

Wat zij zegt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Cornelis83 het volgende:
gratis skins zijn nooit wegDoe mij er ook maar eentje

Ik had haar ook gekocht, maar ik kan echt noooit mijn q goed landen :<quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:38 schreef Adames het volgende:
Trouwens, waarom wordt Anivia nooit meer gespeeld? In solo Q was het al een mindere keuze, maar ook in de toernooien heb ik haar helemaal niet gezien?

Als je er nog een over hebt zou ik er ook graag een willen hebben ^^quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Heb er nog 10 over.

Als je nog hebt graag!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Pictogram het volgende:
Heb er nog 10 over.

Ahri lijkt me toch één van de champions waar positionering iets makkelijker is, voornamelijk ook omdat je een ulti hebt waarmee, je kunt engagen of escapen. Maar in teamfights moet je gewoon achter je tanks blijven en proberen je tegenstander te charmen met je skillshot(je E dacht ik). Als dat lukt dan bursten op die tegenstander, misschien niet direct met je ulti, maar gewoon je Q en W en de rest van je team doet dan vast wel damage.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
Ik heb Ahri eens opgepakt na de free week vorige week. Ze is erg leuk om te spelen maar mijn positionering in teamfights is wel nog lastig.

Ahri. Ze is zo leuk om vijanden onder de turrets uit te plukken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
Ik heb Ahri eens opgepakt na de free week vorige week. Ze is erg leuk om te spelen maar mijn positionering in teamfights is wel nog lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |