SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Sorry man, ik ben niet echt in een creatieve buiquote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Blocko het volgende:
Best wel krom dat je turken nu beschrijft als grammar nazi's.
Eerst fappen dan slapen. WIN - WINquote:
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetischquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zou vertellen mijn ouders er op een gegeven moment wel gewend aan zouden raken, maar dan heb je de rest van de familie nog he.. En vooral grootouders e.d. die altijd zeer gelovig zijn en dat van iedereen verwachten. Ben bang dat die me dan niet meer willen zien, koppig als oudere mensen kunnen zijn
Conformist².quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetisch
Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn ouders zouden reageren.. blij zullen ze wel niet zijnhmja vooral m'n oma wil ik dat eigenlijk niet aandoen
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetisch
Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn ouders zouden reageren.. blij zullen ze wel niet zijnhmja vooral m'n oma wil ik dat eigenlijk niet aandoen
Ga naar Mekka, grote kans dat je daar een antwoord vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'
Hier ook zelfdequote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'
Vond het wel lijp in de zomer van '99 en '00 in de Ayasofya moskee in Amsterdam, kreeg elke dag 5 gulden van me opaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier ook zelfdemaar geen koranschool gehad, gelukkig maar
Laat ik het zo vragen, geloof je in een god/hogere macht/wat dan ook?
Waarom ben je bang om 'niet gelovig' te zijn?
Photos geloof ik. Ik weet het niet heel zeker trouwens, ik heb vooral Engels geleerd door boeken, games en filmsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
Poemgirl, wat is het meervoud van het Engelse woord "photo"?
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier ook zelfdemaar geen koranschool gehad, gelukkig maar
Laat ik het zo vragen, geloof je in een god/hogere macht/wat dan ook?
Waarom ben je bang om 'niet gelovig' te zijn?
Kom maar hoorrrrquote:
Nazis.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Photos geloof ik. Ik weet het niet heel zeker trouwens, ik heb vooral Engels geleerd door boeken, games en filmsWaarom?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Er zijn ook familieleden die weten dat ik hier post dus misschien niet zo slim om hier dit soort dingen neer te zettenmaargoed...
Voor het geval dat je het nodig hebtquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Er zijn ook familieleden die weten dat ik hier post dus misschien niet zo slim om hier dit soort dingen neer te zettenmaargoed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Waarom zou je ergens in moeten geloven?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkEerste keer dat ik het zeg, op Fok nog wel
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denkenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens in moeten geloven?
Haha dat had ik in het begin ook, maar probeer er anders met een vriendin over te praten (ik had het geluk dat ik een vriendin die dezelfde twijfels had heb, dan kan je er fijn openlijk over pratenmet iemand anders was dat mij niet gelukt denk ik) en anders voor jezelf er eens serieus over na te denken en dingen op een rijtje te zetten.
Voelt zo veel beter dan verward zijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denken![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort.. Hier zijn zo veel mensen met verschillende gedachten, wat me ook aan het denken zet. Ergens ben ik wel dankbaar dat ik in Nederland leef, eigenlijk
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denken![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort.. Hier zijn zo veel mensen met verschillende gedachten, wat me ook aan het denken zet. Ergens ben ik wel dankbaar dat ik in Nederland leef, eigenlijk
Mahalle baskisi: the next level.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Kan in het begin raar aanvoelen idd. Is niks nieuws.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkEerste keer dat ik het zeg, op Fok nog wel
Sowieso mensen die onwetend willen blijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
Dat is echt je reinste bull shit.quote:Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort..
Nee, geen bullshit. Hier kun je veel moeilijker kennis opdoen over islam, terwijl je het in Turkije overal kunt vinden., dan kun je ook wel zeker zijn van je keuze.quote:
Het is nog steeds bullshit. Heb je wel eens in Turkije gewoond ?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, geen bullshit. Hier kun je veel moeilijker kennis opdoen over islam, terwijl je het in Turkije overal kunt vinden., dan kun je ook wel zeker zijn van je keuze.
Geef dan goede argumentatie waarom het niet klopt? Ik luister.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is nog steeds bullshit. Heb je wel eens in Turkije gewoond ?
Nee, je vakantie telt niet mee.
En dan maakt het alsnog veel uit waar je heb gewoond. Een Izmir kan je niet vergelijken met Kayseri bijv.
http://www.starnieuws.com/index.php/welcome/index/nieuwsitem/9722quote:Het gaat om de verdachten I.G. (32) en G.K (52). De mannen hadden het gemunt op de brandkast. Beide mannen zijn eerder in aanraking gekomen met de politie. Guno Kluis, een van de twee dieven, heeft vaker brandkasten gekraakt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef Arcadia het volgende:
Geef dan goede argumentatie waarom het niet klopt? Ik luister.
Hoezo is het bullshit? ga maar eens midden in Aksaray iets tegen de Islam zeggen en kijk naar de reacties. Ik hoor daar alleen dingen vóór de Islam, want in een stad als die is haast iedereen gelovig. De islam is daar 'het enige wat juist is' volgens velen. Of nevsehir onder andere. Heb er echt 60 moskees geteldquote:Op maandag 12 maart 2012 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mahalle baskisi: the next level.
[..]
Kan in het begin raar aanvoelen idd. Is niks nieuws.
[..]
Sowieso mensen die onwetend willen blijven
[..]
Dat is echt je reinste bull shit.
Eerst initialen en daarna naam voluit?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.starnieuws.com/index.php/welcome/index/nieuwsitem/9722
Aksaray is dan ook geen stad maar een dorpquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Poemgirl het volgende:
Hoezo is het bullshit? ga maar eens midden in Aksaray iets tegen de Islam zeggen en kijk naar de reacties. Ik hoor daar alleen dingen vóór de Islam, want in een stad als die is haast iedereen gelovig. De islam is daar 'het enige wat juist is' volgens velen. Of nevsehir onder andere. Heb er echt 60 moskees geteld
De moskees in Turkije staat nooit leeg, de kerken hier alleen maar, dus niet zo goede vergelijking.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aksaray is dan ook geen stad maar een dorpen al helemaal niet representatief voor de rest van het land.
Je moet dan ook niet voor een moskee gaan staan en gillen dat er geen god is![]()
Gebouwen zeggen niks. In Nederland staan ook overal kerken is NL nu een christelijk land ? Neem eens een kijkje rond gebedstijden en zie hoe druk het isalsnog zegt dat niks over het totaalplaatje van de bevolking van een stad.
Het ging mij er meer om dat je zei dat iedereen daar conservatief is en je niet makkelijk iets kan zeggen wat daar mee in tegenstrijd is. Dat is niet zo. Echt niet. Maar dat zal je zelf moeten ervaren. En als je daar anders over denkt, tja wie ben ik dan om je het tegendeel weiss te maken.
Als nog zal dat plaatselijk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De moskees in Turkije staat nooit leeg, de kerken hier alleen maar, dus niet zo goede vergelijking.
Over dat tweede oordeel ik niet.
Ben je nu aan het trollen of ben je echt zo achterlijk ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Over dat de moskees nooit leeg zijn? Noem dan enkele gebieden?
Ik ben niet degene die "alsnog" uit elkaar schrijft, ik stel jou gewoon een vraag, dit soort reacties van jou zijn dan ook vooral ongepast.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of ben je echt zo achterlijk ?
Bursaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:39 schreef Blocko het volgende:
Ik vind het ook raar; Elke keer als ik weer in Turkije kom is elke moskee weer bom vol. Zeker vorig jaar tijdens de ramadan ben ik toch een aantal keren naar buiten gegaan omdat het gewoon te warm werd in de ruimte.
En dat is dan in Bursa...
Tijdens de Ramadan was het wel grappig eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bursa![]()
, mijn tante woont daar, ben er al genoeg geweest, geweldige stad. Ben echter daar (nog) niet naar de moskee geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door WammesWaggel op 13-03-2012 01:34:37 ]
Ik ben het eens met weissman. De meeste universitaire jongeren neuzen op eksisozluk en nog een paar van die. kijk maar eens hoeveel atheisten en ongelovigen er rondlopen. Tuurlijk is een groot deel moslim, maar er zijn aanzienlijk veel atheisten enz.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Halalvlees: Bacon, pepperoni, döner kebab, (kalkoen)ham, gyrosquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef zarGon het volgende:
New York Pizza verkoopt kalfsbacon en kalkoenham.. De bacon is blijkbaar halal, maar de kip, rundergehakt en de kalkoenham niet.
Hm, ietwat vreemd.
New York Pizza gebruikt halal vlees.
Niet dat ik er eet (vind pizza niet zo lekker), maar zou denk ik geen bacon eten al plak je er een halalsticker op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Halalvlees: Bacon, pepperoni, döner kebab, (kalkoen)ham, gyros
Niet halal: Shoarma, Tandoori, Grill chicken, Beef(gehakt)
Daarnaast zijn Chicken Nuggets wel halal, maar Chicken WIngs en Buffalo Wings niet.
Ik was 15 toen ik bij NYP begon te werken. Bacon was toen varkensvlees, glibberig en vettig was het. Het is al een jaar of 3 geen varkensvlees meer. Het voelt ook niet meer zoals vroeger aan, heel droog. Ik kan verzekeren dat het geen varkensvlees is, anders zou ik het wel voelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat ik er eet (vind pizza niet zo lekker), maar zou denk ik geen bacon eten al plak je er een halalsticker op.
Omdat het vroeger bacon heette, en het smaakt ook hetzelfde, tenminste dat denk ik, het ruikt wel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:03 schreef zarGon het volgende:
Waarom wordt het dan verkocht als bacon? Zelfde met de ham.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens de kerst is de kerk in een beetje Nederlands dorpje ook aardig vol, de rest van het jaar daartegen...Is die gast de vader van dit kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit hamkaas-chips (Smiths Hamka's) gegeten, omdat ik dacht dat er echt ham in zat. Een tijdje geleden ontdekt dat er helemaal ham in zit, maar nog steeds niet geproefd dus (kijk er blijkbaar altijd overheen in de winkel)..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:06 schreef zarGon het volgende:
En wat is een kickbike nou weer? Zag gisteren in de stad een aantal van die dingen achter elkaar langs me biken, het zag er niet uit..
Wij hadden tenminste nog echte steps.
Ik had het een keer gekocht, m'n moeder werd paraquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit hamkaas-chips (Smiths Hamka's) gegeten, omdat ik dacht dat er echt ham in zat. Een tijdje geleden ontdekt dat er helemaal ham in zit, maar nog steeds niet geproefd dus (kijk er blijkbaar altijd overheen in de winkel)..
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Julis het volgende:
[..]. Oh ja, toen ik een zakje hamkaas-chips aan het eten was. "O_O WAT DOE JIJ?"
quote:
Doe ik ook, meestal staat het bij producten van Aldi en Lidl heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Altijd ff kieken, tegenwoordig staat er vaker bij van welke dier het komt als het er uberhaupt in zit
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je hamkaas chips zou eten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik hoor net dat een Turkse jet is neergestort, een jet van Türk Yildizlari![]()
Een piloot is omgekomen![]()
[ afbeelding ]
Ik had ze live meegemaakt op 30 Augustus 2010![]()
Allah rahmet eylesin
SCHNELL ZET HET OP JE FEYSBUG EN TWITTER.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik hoor net dat een Turkse jet is neergestort, een jet van Türk Yildizlari![]()
Een piloot is omgekomen![]()
[ afbeelding ]
Ik had ze live meegemaakt op 30 Augustus 2010![]()
Allah rahmet eylesin
Okay.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
SCHNELL ZET HET OP JE FEYSBUG EN TWITTER.
DOE ALSOF JE VADER IS OVERLEDEN
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 12:34:25http://t.co/ASUE5RMW Een piloot van Türk Yildizlari is overleden. Allah rahmet eylesin. reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay.twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 12:34:25http://t.co/ASUE5RMW Een piloot van Türk Yildizlari is overleden. Allah rahmet eylesin. reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
SCHNELL ZET HET OP JE FEYSBUG EN TWITTER.
DOE ALSOF JE VADER IS OVERLEDEN
quote:
quote:Kleuters prikken zich aan drugsspuit
EINDHOVEN - Twee kleuters hebben zich vorige week in Eindhoven tijdens het buitenspelen geprikt aan een drugsspuit die op hun speelveldje lag.
Dat heeft Peter van Rijsbergen van verslavingsinstelling Novadic-Kentron dinsdag gezegd. Volgens hem komt de spuit van de verderop gelegen dag- en nachtopvang.
Het incident vond woensdag plaats. Bij de twee jongens is bloed afgenomen om te kijken of ze besmet zijn geraakt met hiv of met hepatitis.
Medewerkers van Novadic-Kentron gaan de komende maanden extra controleren. ''Elke week gaan we al minstens drie keer de straat op om de omgeving schoon te houden", zegt Van Rijsbergen. ''Spuiten treffen we nauwelijks aan. Laat staan dat kinderen zich eraan prikken. Ik heb dit nog nooit meegemaakt."
Volgens arts infectieziekten Ronald ter Schegget bij de GGD Brabant-Zuidoost is de kans dat de kinderen besmet zijn geraakt ''heel erg klein, maar groot genoeg om maatregelen te nemen". Het duurt volgens hem 3 tot 6 maanden voordat duidelijk is of een besmetting heeft plaatsgevonden.
Bron: NU.nl.
Lijkt me een onzin bericht. Ze waren gewoon betrapt bij het spuiten en proberen het op deze manier in de doofpot te stoppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dit lijkt me trouwens echt een langdurige nachtmerrie:
[..].
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je eet toch ook geen varkensvlees? Waarom dan wel chips met die smaak?
Geen varkenvlees = niet haram.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef WammesWaggel het volgende:
(paprika)chips op een boterham met pindakaas daartegen
Drie maanden een zware kuur met medicijnen is nu de standaard meen ik, Levo any input?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..].
Watquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Ham is naar mijn beleving behoorlijk ranzig, ik eet echt bijna nooit varken.
(paprika)chips op een boterham met pindakaas daartegen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik weet nog dat mijn oom hondenvlees heeft gegeten bij een aziatisch restaurant![]()
Ze zeiden vervolgens tegen hem "je hebt ons gezegd dat je geen varkensvlees eet, niet hondenvlees"
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Hamka's blijven altijd als laatste over bij ons thuis. Wanneer ik trek heb dan kan ik alles wel opeten..
Aiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik weet nog dat mijn oom hondenvlees heeft gegeten bij een aziatisch restaurant![]()
Ze zeiden vervolgens tegen hem "je hebt ons gezegd dat je geen varkensvlees eet, niet hondenvlees". De thumbnail van het filmpje gepost door Arcadia ziet er al ranzig uit
.
quote:![]()
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..].
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay.twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 12:34:25http://t.co/ASUE5RMW Een piloot van Türk Yildizlari is overleden. Allah rahmet eylesin. reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Hamka's blijven altijd als laatste over bij ons thuis. Wanneer ik trek heb dan kan ik alles wel opeten. [ afbeelding ].
Je bent gewoon raarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:13 schreef Julis het volgende:
[..]. Brrr. Ik spaarde vroeger wel wietzakjes op het schoolplein. Gelukkig nog nooit in mijn mond gedaan oid
![]()
.
![]()
Gelukkig dat je geen naalden of condooms spaardequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:13 schreef Julis het volgende:
[..]. Brrr. Ik spaarde vroeger wel wietzakjes op het schoolplein. Gelukkig nog nooit in mijn mond gedaan oid
![]()
.
The fuck typ je tegen jezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:46 schreef zarGon het volgende:
Hey
Hey
Alles goed?
Ja met jou?
Ja ook
Mooi
Nog wat gedaan?
Nee jij?
Ook niet
Ok
Ik moet gaan
Ok doei
doei
Kijk haar zwoel in haar ogen, streel haar eerst en zoen haar daarna.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
Stel:
je bent met een ander
je weet niet wat je moet zeggen, alles is al een keer gezegd
de stilte wordt steeds pijnlijker en pijnlijker
Vraag:
mag je dan ervaringen verzinnen/ overdrijven om de sfeer te verbloemen?
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
Stel:
je bent met een ander
Vraag:
Dat zijn geen dolfijnen, gewoon Turken die hun rug een keertje scheren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef yvonne het volgende:
En ik heb dus dolfijnen gezien in de Bosporus.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat zijn geen dolfijnen, gewoon Turken die hun rug een keertje scheren.
Die persoon heb je toch wel doodgeschoten of nie danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef Ayca het volgende:
Ik was net buiten en hoorde iemand 'een kalf is het babytje van een varken hoor' zeggenwtf, dit is echt groep 1 niveau gewoon
Dolfijnen! Bosporusquote:
Als ik er ongestraft mee weg kon komen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die persoon heb je toch wel doodgeschoten of nie dan
Laat zien dahaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef yvonne het volgende:
No body, no casequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik er ongestraft mee weg kon komen...
Staan nu op de pjoeter, rechtzetten, bijwerken, komen op facebook, linkje post ik hier.quote:
tof.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan nu op de pjoeter, rechtzetten, bijwerken, komen op facebook, linkje post ik hier.
Eyup jonguhquote:
Dat kost altijd het meeste tijd denk ik, achteraf tonen op het internet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan nu op de pjoeter, rechtzetten, bijwerken, komen op facebook, linkje post ik hier.
quote:
Dat.quote:Eyüp is een erg heilige plek, omdat hier Eyüp Ensari, vaandeldrager van de profeet Mohammed werd begraven. Moslims willen graag hier begraven worden en de hele heuvel is dan ook bedekt met graven, sommige nog uit de Osmaanse tijd.
Trollen, standaard trollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef Bilge het volgende:
Stel:
je bent met een ander
Vraag:
-edit-quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef yvonne het volgende:
Vergissing..quote:
Wat eet jij dan meestal? Tevens vroegste post.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:46 schreef Arcadia het volgende:
Zoveel gegeten en nog honger, wat is deze
6 boterhammen met kalkoensalami gegeten en 6 mueslirepen zojuist gegeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:09 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Wat eet jij dan meestal? Tevens vroegste post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke Koerden.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 05:09 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand nog wakker?
Kwam deze schokkende beelden (spoiler) net tegen van een Koerdische vader die in Iran zijn 3 dochters in koele bloede doodschiet.
Die zag ik een tijdje geleden op een ander site. Best heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke Koerden.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
ahhh, lekker met visne of perzik, of citroenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:57 schreef Ayca het volgende:
Hm hebben jullie wel eens Tang gezien bij de turkse supermarkt? Heb er ineens zo'n zin in
Heerlijk ja, ben je net de hele dag buiten geweest onder de zon en dan staat er kan Tang op je wachten met ijsblokjesquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ahhh, lekker met visne of perzik, of citroen
ja ben idd en helaas puur Hollander.. met het weinige goed en al het kwaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:48 schreef Ayca het volgende:
Surejij bent wel gewoon nederlands neem ik aan?
Iemand nog wakker?
Kwam deze schokkende beelden (spoiler) net tegen van een Koerdische vader die in Iran zijn 3 dochters in koele bloede doodschiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke Koerden.Damn...
Nou, als ze nou allemaal 1 voor 1 zo doen in de bergen hebben we geen last meer van de PKK..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Wat vindt de familie van het meisje van jullie relatie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:34 schreef TheovS het volgende:
[..]
ja ben idd en helaas puur Hollander.. met het weinige goed en al het kwaad
Iemand nog wakker?
Wil ik dit zien???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterlijke Koerden.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Is niet zo erg eigenlijk, enige wat je ziet is dat een meisje opeens buikkrampen krijgt en dat een ander hard schreeuwt en dan haar camera uitzet.quote:
Sommige mensen moeten gelijk hele rassen erbij betrekken bij 1 incident.quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:25 schreef Andre3000 het volgende:
alsof alle koerden dan achterlijk zijn!
Volgens PhD antropologen zijn Koerden meer geschikt als "ras" dan Turken. Niet dat het relevant voor mij is, aangezien ik toch geen hokjesdenker op dat vlak ben. Vooral omdat Koerden minder gemixt zijn met andere volkeren en gewoon een volk was dat lokaal heel lang op 1 land heeft gewoond. Doe je dit trouwens expres om bepaalde mensen op de teentjes te trappen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:54 schreef Ayca het volgende:
Wist niet dat koerden een apart ras waren.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef zarGon het volgende:
Belgische schoolkinderen komen om bij ongeluk.. De foto's van de bus na de crash... Verschrikkelijk.
Als een Turks site dat zegt, moet het kloppen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef turkio het volgende:
Wist je dat de Ikea gehaktballen uit Turkije komen: Köfte en Ikea
Is gewoon kofte. Ze jatten alles.
Heb je een profiel aangemaakt om ons dit te komen melden? Yeey!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef turkio het volgende:
Wist je dat de Ikea gehaktballen uit Turkije komen: Köfte en Ikea
Is gewoon kofte. Ze jatten alles.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heb je een profiel aangemaakt om ons dit te komen melden? Yeey!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Andre3000 het volgende:
[..]
Als een Turks site dat zegt, moet het kloppen!
Nee, je hebt gelijk. Moet eigenlijk een Zwitsers website zijn, dan pas is het onafhankelijk. Turkse sites zijn bij voorbaat leugens.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:25 schreef turkio het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Moet eigenlijk een Zwitsers website zijn, dan pas is het onafhankelijk. Turkse sites zijn bij voorbaat leugens.
Dokter zei dat er geen medicijnen voor zijn. Moet vanzelf overgaan.. En ik rook nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoek jij fittie.
[..]
Wat zei de dokter? Geef je hem antacida? Rook je thuis?
http://www.kiesbeter.nl/m(...)yclopedie/gastritis/quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dokter zei dat er geen medicijnen voor zijn. Moet vanzelf overgaan.. En ik rook nietnog nooit gedaan ook
Ja echte medicijn is het niet, maakt gewoon het zuur in de lichaam neutraal, precies hetzelfde wat je slikt als je te veel maagzuur hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze heeft me wel gezegd dat als hij echt veeeel braakt dat ze iets zou geven om zn maag wat rustiger te maken, maar dat zou ze alleen geven als hij echt veel moest braken omdat het aardig wat bijverschijnselen zou hebben.. Hij heeft het vandaag heel de dag redelijk goed gedan met paracetamol. Dus als het kan wil ik hem verder medicijn vrij houden
Turken zijn een zegen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:17 schreef Ayca het volgende:
Kom maar met bronnen voordat je zulke uitspraken doet. Turken zijn evenmin een apart ras.
Nee, jij had het over ras, als je bv etniciteit had gezegd was er niks aan de hand.
Gecmiis olsuun, gaat het alweer wat beter met hem..?quote:
zal het ze een keer vragen als ik ze ooit mocht tegenkomen..quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat vindt de familie van het meisje van jullie relatie?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Näsenbar het volgende:
Het hele album Hospice van The Antlers, vooral als je het verhaal erachter weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stukje bij 3 minutenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Shadow_NL het volgende:
Nog nooit zo onder de indruk van een nummer geweest bij de eerste beluistering als deze.
Alles klopt gewoon aan dit nummer, en in combinatie met die video is dit zo hemels mooi
[ Bericht 25% gewijzigd door ClapClapYourHands op 15-03-2012 00:38:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:04 schreef Bilge het volgende:
Succes broeder.AMINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes broeder.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ja, gelukkig was ik vandaag met de auto, geen probleem gehad, maar maandag was ik aan het zwemmen na een wandeling door de Wallenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef Blocko het volgende:
Ik haat dat ik 's morgens vroeg weg moet naar school; zit je dan met je jas terwijl het 18 grade is :S.
Meer turkisch kardaslar die deze frustratie delen?
Kreeg je het zo warm van die zwoele vrouwsmensen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig was ik vandaag met de auto, geen probleem gehad, maar maandag was ik aan het zwemmen na een wandeling door de Wallen
hahaquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kreeg je het zo warm van die zwoele vrouwsmensen?
In West-Turkije wordt het niet echt gevierd toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Nevruz![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat er in Turkije weer ongeregeldheden plaats zullen vinden
Op uitonderingen na niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In West-Turkije wordt het niet echt gevierd toch?
Succes, inshallah krijg je de baan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek, Insha'Allah gaat het goed![]()
Succes broeder.Deze man weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor welk baan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Jep!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Blocko het volgende:
Nu je het daarover hebt
Bilbao staat gewoon met 2-0 voor tegen man. united :|
Speelt Arda vandaag trouwens wel? Hij was vorige keer nog geblesseerd..
BESIKTASquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Blocko het volgende:
Thanks Bilge.
Weet nou niet of ikvoor Atletico ben of toch voor Besiktas. Ik heb na de wedstrijd van Atletico tegen Galatasaray een aantal jaren geleden wel een soort positief gevoel overgehouden van Atletico.
Maarja Besiktas is weer Turks :/
Succes broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
DankjewelKrokodillen, walvissen en ongelovige mensen? waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ze wensen elkaar geluk. Kleine anekdote tussen een ongelovige, een krokodil en een walvis, het vertaalt nogal vreemd naar het Nederlands, dus dat laten we maar achterwege.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Krokodillen, walvissen en ongelovige mensen? waar gaat dit over?
Nu snap ik waarom je die nick hebt gekozen.quote:
Leer eens Turks ofzo.quote:[quote]Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Krokodillen, walvissen en ongelovige mensen? waar gaat dit over?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze wensen elkaar geluk. Kleine anekdote tussen een ongelovige, een krokodil en een walvis, het vertaalt nogal vreemd naar het Nederlands, dus dat laten we maar achterwege.
nee, jij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Mercan het volgende:
Iemand een werkende stream voor Besiktas?
Bir kez Hollandaca öğreninquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je die nick hebt gekozen.
[..]
Leer eens Turks ofzo.
[..]![]()
![]()
[..]
nee, jij?
Anyway is Engels, vlug roep de taalpolizei!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bir kez Hollandaca öğrenin
Anyway. Dit is een Nederlands forum dus spreken we hier ook Nederlands ipv Turks. Natuurlijk kan geld dat niet voor namen gezegdes, maar voor mijn gevoel wordt er de laatste tijd weer erg veel in het Turks gepost.
Een woordje of zinnetje hier en daar is niet erg, maar zoals ik al zei, volgens mij komt het de laatste tijd weer wat vaker voor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Anyway is Engels, vlug roep de taalpolizei!
-.- --- -- / -.. .- -. / .... .- - . -. --..-- / .--- .. .--- / -- --- -. --- .-.. .. -. --. ..- .. ... -quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een woordje of zinnetje hier en daar is niet erg, maar zoals ik al zei, volgens mij komt het de laatste tijd weer wat vaker voor.
Kanovinnie, de dappere strijder die ons mooie Neerlands van vreemde smetten vrijwaart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anyway. Dit is een Nederlands forum dus spreken we hier ook Nederlands ipv Turks. Natuurlijk kan geld dat niet voor namen gezegdes, maar voor mijn gevoel wordt er de laatste tijd weer erg veel in het Turks gepost.
.-- .- - / .. ... / .--- --- ..- .-- / ..-. .- ...- --- .-. .. . - . / -. . -.. . .-. .-.. .- -. -.. ... - .- .-.. .. --. . / .-.. .. . -.. ..--..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
-.- --- -- / -.. .- -. / .... .- - . -. --..-- / .--- .. .--- / -- --- -. --- .-.. .. -. --. ..- .. ... -
..-. .-. .- -. ... / -... .- ..- . .-. / -....- / .... . -... / .--- . / . ...- . -. / ...- --- --- .-. / -- .. .---quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
.-- .- - / .. ... / .--- --- ..- .-- / ..-. .- ...- --- .-. .. . - . / -. . -.. . .-. .-.. .- -. -.. ... - .- .-.. .. --. . / .-.. .. . -.. ..--..
.. -.- / -.- .-. . . --. / -.. .- - / ...- .-. --- . --. . .-. / -. .. . - / ..- .. - / -- .. .--- -. / -.- --- .--. .-.-.-quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
..-. .-. .- -. ... / -... .- ..- . .-. / -....- / .... . -... / .--- . / . ...- . -. / ...- --- --- .-. / -- .. .---
.--- .- / -- .- -. / ...- .- .-.. .-.. .- .... / .--- . / .... . -... - / --. . .-.. .. .--- -.- .-.-.- / - .- -.- -... .. .-.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
.. -.- / -.- .-. . . --. / -.. .- - / ...- .-. --- . --. . .-. / -. .. . - / ..- .. - / -- .. .--- -. / -.- --- .--. .-.-.-
---... .----. -.--.-
.... .- --.. . ... / -....- / -... .-.. --- . -.. --..-- / --.. .-- . . - / - .-. .- -. . -. / .. ... / --- --- -.- / .-- . .-.. / - --- ..-.
.-.. --- .-.. --..-- / -- .. ... -.-. --- -- -- ..- -. .. -.-. .- - .. . ..--.. / --. . -... .-. ..- .. -.- / .--- .. .--- / .-- . .-.. / -.. . --.. . .-.. ..-. -.. . / - .-. .- -. ... .-.. .- - --- .-. ..--..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
.--- .- / -- .- -. / ...- .- .-.. .-.. .- .... / .--- . / .... . -... - / --. . .-.. .. .--- -.- .-.-.- / - .- -.- -... .. .-.
heuyyy...quote:
.--- .- .-- . .-.. --..-- / -- .- .- .-. / . . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / .--. . .-. ... --- --- -. / --.. . --. - / .- .-.. .-.. .- .... ..- / .- -.- -... .- .-. / .-- .- -. -. . . .-. / .. . -- .- -. -.. / - .- -.- -... .. .-. / --.. . --. - .-.-.- /quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
.-.. --- .-.. --..-- / -- .. ... -.-. --- -- -- ..- -. .. -.-. .- - .. . ..--.. / --. . -... .-. ..- .. -.- / .--- .. .--- / .-- . .-.. / -.. . --.. . .-.. ..-. -.. . / - .-. .- -. ... .-.. .- - --- .-. ..--..
-- .- .- .-. / -.. .- - / .. ... / .- .-. .- -... .. ... -.-. .... ! / -.. . / - .- .- .-.. .--. --- .-.. .. - .. . / .... --- ..- -.. - / --- -. ... / .. -. / -.. . / --. .- - . -. .-.-.- .-.-.- .-.-.-quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
.--- .- .-- . .-.. --..-- / -- .- .- .-. / . . -. / -. --- .-. -- .- .- .-.. / .--. . .-. ... --- --- -. / --.. . --. - / .- .-.. .-.. .- .... ..- / .- -.- -... .- .-. / .-- .- -. -. . . .-. / .. . -- .- -. -.. / - .- -.- -... .. .-. / --.. . --. - .-.-.- /
Hoe spreek je dat uit, striae dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
ik heb striae
op mijn penis
omdat-ie zo dik is
snap je
.--- . / -- .- --. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / -- .- -.- . -. / --- ...- . .-. / .... --- . / ... .-.. . -.-. .... - / -... ..- .. - . -. .-.. .- -. -.. . .-. ... / --.. .. .--- -. --..-- / --. . .-.. --- --- ..-. / -... . .-.. . -.. .. --. . -. --..-- / --.. . .-.. ..-. ... / .... . . .-.. / .-.. ..- -.-. .... - .. --. / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / -.. . / -- . . ... - / -.-. --- -. - .-. --- ...- . .-. ... .. . .-.. . / --.. .- -.- . -. --..-- / .... . .-.. . / --. .-. --- . .--. . -. / ... - . .-. . --- - -.-- .--. . .-. . -. --..-- / -- .- .- .-. / - ..- .-. -.- ... / .--. .-. .- - . -. ..--.. / --- / .-- . . / .... È.-.-.- /quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
-- .- .- .-. / -.. .- - / .. ... / .- .-. .- -... .. ... -.-. .... ! / -.. . / - .- .- .-.. .--. --- .-.. .. - .. . / .... --- ..- -.. - / --- -. ... / .. -. / -.. . / --. .- - . -. .-.-.- .-.-.- .-.-.-
Dat ging trouwens om de ç in jouw suçuk. Sucuk is met een c.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit, striae dus.
Volgens mij als siktir la.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit, striae dus.
Okéquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ging trouwens om de ç in jouw suçuk. Sucuk is met een c.
-.-- --- --. / -.-- --- --. --..-- / -... ..- / -.. ..- -. -.-- .- -. .. -. / Ç.. ...- .. ... .. / Ç.. -.- -- .. ... / .- -... .. -.-. .. -- .-.-.- / .-. ..- -.-- .- .-.. .- .-. .- .-.. . -- .. -. -.. . / .... ..- --.. ..- .-. / -... ..- .-.. -- .- -.- / -.. .. .-.. . --. .. -.-- .-.. . / -... ..- / -.. ..- -. -.-- .- -.. .- -. / --. Ö-.-. / . -.. .. -.-- --- .-. ..- -- --..-- / .. -.-- .. / --. . -.-. . .-.. . .-. !quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
.--- . / -- .- --. / . . -. / - --- .--. .. -.-. / -- .- -.- . -. / --- ...- . .-. / .... --- . / ... .-.. . -.-. .... - / -... ..- .. - . -. .-.. .- -. -.. . .-. ... / --.. .. .--- -. --..-- / --. . .-.. --- --- ..-. / -... . .-.. . -.. .. --. . -. --..-- / --.. . .-.. ..-. ... / .... . . .-.. / .-.. ..- -.-. .... - .. --. / -.. --- . -. / --- ...- . .-. / -.. . / -- . . ... - / -.-. --- -. - .-. --- ...- . .-. ... .. . .-.. . / --.. .- -.- . -. --..-- / .... . .-.. . / --. .-. --- . .--. . -. / ... - . .-. . --- - -.-- .--. . .-. . -. --..-- / -- .- .- .-. / - ..- .-. -.- ... / .--. .-. .- - . -. ..--.. / --- / .-- . . / .... È.-.-.- /
Sanada iyi geceler.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
-.-- --- --. / -.-- --- --. --..-- / -... ..- / -.. ..- -. -.-- .- -. .. -. / Ç.. ...- .. ... .. / Ç.. -.- -- .. ... / .- -... .. -.-. .. -- .-.-.- / .-. ..- -.-- .- .-.. .- .-. .- .-.. . -- .. -. -.. . / .... ..- --.. ..- .-. / -... ..- .-.. -- .- -.- / -.. .. .-.. . --. .. -.-- .-.. . / -... ..- / -.. ..- -. -.-- .- -.. .- -. / --. Ö-.-. / . -.. .. -.-- --- .-. ..- -- --..-- / .. -.-- .. / --. . -.-. . .-.. . .-. !
quote:
The Antlers is wel leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
*Muziek tip*
[..]
[..]
Dat stukje bij 3 minuten
Insha'Allah!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
Hoezo positief? Toen werd Galatasaray uitgeschakeld van de Europa League door Atletico Madridquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Blocko het volgende:
Thanks Bilge.
Weet nou niet of ikvoor Atletico ben of toch voor Besiktas. Ik heb na de wedstrijd van Atletico tegen Galatasaray een aantal jaren geleden wel een soort positief gevoel overgehouden van Atletico.
Maarja Besiktas is weer Turks :/
hohohoho.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
ik heb striae
op mijn penis
omdat-ie zo dik wordt
snap je
Nee, merendeels de Turken, de koerden en anderen zullen hoogstwaarschijnlijk op Armenie, Griekenland of Israel stemmen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mag ik eens iets vragen aan alle Turken hier op Fok?
ja natuurlijk mag dat, vragen staat vrij...
Oké, dit is mijn vraag:
Is het waar dat nu héél Turkije op Joan gaat stemmen bij het Sonfestival alleen omdat ze
half Turks is of omdat het zoooooooooooooo'n goed ''kuch'' liedje is?
Gewoon nieuwsgierig
laatste tijd is het een beetje dood hier.. dunno why, zelfs ik post hier af en toe..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alle Turken in shock omdat er een kaaskop in jullie topic komt ?![]()
We bijten niet heur...
Ah... omdat jullie die liedjes wél mooi vinden of om andere redenen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, merendeels de Turken, de koerden en anderen zullen hoogstwaarschijnlijk op Armenie, Griekenland of Israel stemmen...
Nee, Nederland zal geen 12 punten ontvangen van Turkije, wel kan Joan max 10 punten ontvangen, alleen moet Joan daarvoor eerst op een paar Turkse talkshows te bewonderen zijn. Dan zal ze zeker wel zielen winnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, dit is mijn vraag:
Is het waar dat nu héél Turkije op Joan gaat stemmen bij het Sonfestival alleen omdat ze
Gewoon nieuwsgierig
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
laatste tijd is het een beetje dood hier.. dunno why, zelfs ik post hier af en toe..
Mensen hebben het druk enzo, en jij bent ook echt niet de eerste hollander hier hoor..
Ah... valt dus wel tegen die stemmen voor Joan, in het ESF topic lees ik namelijk alleen maarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, Nederland zal geen 12 punten ontvangen van Turkije, wel kan Joan max 10 punten ontvangen, alleen moet Joan daarvoor eerst op een paar Turkse talkshows te bewonderen zijn. Dan zal ze zeker wel zielen winnen.
Ik denk zelfs dat landen die ons geen punt geven(Griekenland, Armenië, Israël) meer punten als Nederland zullen krijgen omdat het altijd tussen de lobby's gaat. Azerbeidzjan zal als protest 12 punten ontvangen, de rest zal volgen.
Geen idee of héél Turkije dat gaat doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, dit is mijn vraag:
Gewoon nieuwsgierig
Pff ik ga iig niet stemmen op Pocahontas, al zou ik in Turkije wonen.. Waarom heeft ze dan geen Turkse naam of praat ze geen Turks of leeft ze niet mee met het Turks cultuur als het echt zo'n Turk is, leuk paps was een Turk, verder..?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... omdat jullie die liedjes wél mooi vinden of om andere redenen?
Ik wil graag weten of het nog om de muziek gaat of alléén maar politiek namelijk.
Bedankt wel voor je reactie, vind ik tof
ja, die gaan jullie natuurlijk ook 12 punten gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee of héél Turkije dat gaat doen. Het Turkse nieuws heeft er wel aandacht aanbesteed in ieder geval.Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel punten Nederland van Turkije gaat krijgen hierdoor
.
Een gewaagde uitspraak in dit topic.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind jullie liedje hélemaal zo slecht niet, maar ik vind het Griekse liedje leuker![]()
Zit verder geen politiek bij trouwens, gaat mij om de muziek
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind jullie liedje hélemaal zo slecht niet, maar ik vind het Griekse liedje leuker![]()
Nederland krijgt hoogstens 8 punten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef zarGon het volgende:
10 naar Bosna, 12 naar Azerbaycan. Whehehe.
Het is één groot nepgedoequote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pff ik ga iig niet stemmen op Pocahontas, al zou ik in Turkije wonen.. Waarom heeft ze dan geen Turkse naam of praat ze geen Turks of leeft ze niet mee met het Turks cultuur als het echt zo'n Turk is, leuk paps was een Turk, verder..?
Tot op de dag van vandaag was ze een Nederlander, waarom nou wel gelijk beschouwen als Turk? Ik vind haar nummer ook 3x niks dus van mij hoeft ze ook niet te winnen..
Hoop dat de Turkse bevolking het zelfde hierover denkt.
Maar jammer genoeg speelt politiek zowiezo een grote rol met de beoordelingen van het songfestival, ra ra hoe krijgt Turkije altijd zo veel punten van Nederland of Duitsland, niet dankzij mijn buren denk ik..
12 punten is te veel gevraagd. Azerbeidzjan zal 12 punten krijgen. Waarom ga je vragen. De motto van beide landen is: "Een natie, twee landen".quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... valt dus wel tegen die stemmen voor Joan, in het ESF topic lees ik namelijk alleen maar
dat Joan vast 12 punten gaat krijgen van Turkije maar dan zijn ze een beetje te optimistisch daaro
sssst.. Ik wil je er aan herrineren dat dit nog steeds een Turken op Fok! Topic is, geen alles hier open en bloot je gedachten neer dumper topic he..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja gewoon omdat ik het écht leuk vind, als het een dom nummer was zou ik het ook zeggen
Ik vind deze wél heel leuk, waarom sturen ze die gozert niet eens?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
sssst.. Ik wil je er aan herrineren dat dit nog steeds een Turken op Fok! Topic is, geen alles hier open en bloot je gedachten neer dumper topic he..
Duss Joan ken het wel schudden zo te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Sinds 2004 heeft Turkije de volgende landen de meeste punten gegeven:
Bosnië: 71
Azerbeidjzan: 48
Armenië: 44
Griekenland: 40
Oekraïne: 39
http://tr.wikipedia.org/w(...)1%27nda_T%C3%BCrkiye
Interessant
Hij is gay.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze wél heel leuk, waarom sturen ze die gozert niet eens?
of is die al een keertje geweest?
kiss kiss
Nee dat ook niet, maar 12 zal ze niet krijgen. Ik hoop en denk dat ze wel punten zal krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Duss Joan ken het wel schudden zo te zien
Welnee, de hoop blijven houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Duss Joan ken het wel schudden zo te zien
Sowiesoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is gay.
Je moet beetje up to date blijven lieve schat.. Turkije heeft een heleboel goede zangers en zangeressen, maar alleen de domste en illegaalste mogen er heen..
Ik begrijp het niet, aq stuur Hadise er heen of weet ik veel Hayko Cepkin en dan zit dat ESF zowiezo al in de zak.. No Doubt..
maakt toch niet uit dat hij Gay is, zeggen ze van alle Grieken ook altijd trouwensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is gay.
Je moet beetje up to date blijven lieve schat.. Turkije heeft een heleboel goede zangers en zangeressen, maar alleen de domste en illegaalste mogen er heen..
Ik begrijp het niet, aq stuur Hadise er heen of weet ik veel Hayko Cepkin en dan zit dat ESF zowiezo al in de zak.. No Doubt..
Ik hoop niet dat ze wint hoor, alleen omdat ze half Nederlands is, ik vind het 3x niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Welnee, de hoop blijven houden. Er zijn vast genoeg Turken die op Joan willen stemmen. En tja, dus vast ook genoeg Turken in o.a. België en Duitsland die dat willen doen.
Ook niet stiekem, omdat ze voor Nederland zingt in het ESFquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze wint hoor, alleen omdat ze half Nederlands is, ik vind het 3x niks
Ik was toen 16.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
Ik heb alleen meegestemd in 2003 toen Sertab Turkije vertegenwoordige. Toen voelde je het gewoon.
Is ook een goed nummer, nog steeds, en die show was echt eens iets totaal andersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
Ik heb alleen meegestemd in 2003 toen Sertab Turkije vertegenwoordige. Toen voelde je het gewoon.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
Je wordt oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |