SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Sorry man, ik ben niet echt in een creatieve buiquote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Blocko het volgende:
Best wel krom dat je turken nu beschrijft als grammar nazi's.
Eerst fappen dan slapen. WIN - WINquote:
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetischquote:Op maandag 12 maart 2012 22:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik het zou vertellen mijn ouders er op een gegeven moment wel gewend aan zouden raken, maar dan heb je de rest van de familie nog he.. En vooral grootouders e.d. die altijd zeer gelovig zijn en dat van iedereen verwachten. Ben bang dat die me dan niet meer willen zien, koppig als oudere mensen kunnen zijn
Conformist².quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetisch
Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn ouders zouden reageren.. blij zullen ze wel niet zijnhmja vooral m'n oma wil ik dat eigenlijk niet aandoen
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben je ook niet gelovig of gewoon hypothetisch
Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn ouders zouden reageren.. blij zullen ze wel niet zijnhmja vooral m'n oma wil ik dat eigenlijk niet aandoen
Ga naar Mekka, grote kans dat je daar een antwoord vindt.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'
Hier ook zelfdequote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja.. Ik ben wel opgegroeid als 'moslima', maar ik heb er eerlijk gezegd nooit iets mee gedaan, behalve jaaaren terug een tijdje naar de Koranschool. Ik zeg wel eens bismillah en eet geen varkensvlees en hou me aan nog een paar regeltjes, maar dat is eigenlijk meer uit traditie dan dat ik gelovig ben. Aan de andere kant ben ik wel bang om gewoon 'niet gelovig' te zijn.. Dus ik val tijdelijk onder de categorie 'verward'
Vond het wel lijp in de zomer van '99 en '00 in de Ayasofya moskee in Amsterdam, kreeg elke dag 5 gulden van me opaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier ook zelfdemaar geen koranschool gehad, gelukkig maar
Laat ik het zo vragen, geloof je in een god/hogere macht/wat dan ook?
Waarom ben je bang om 'niet gelovig' te zijn?
Photos geloof ik. Ik weet het niet heel zeker trouwens, ik heb vooral Engels geleerd door boeken, games en filmsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
Poemgirl, wat is het meervoud van het Engelse woord "photo"?
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hier ook zelfdemaar geen koranschool gehad, gelukkig maar
Laat ik het zo vragen, geloof je in een god/hogere macht/wat dan ook?
Waarom ben je bang om 'niet gelovig' te zijn?
Kom maar hoorrrrquote:
Nazis.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Photos geloof ik. Ik weet het niet heel zeker trouwens, ik heb vooral Engels geleerd door boeken, games en filmsWaarom?
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Er zijn ook familieleden die weten dat ik hier post dus misschien niet zo slim om hier dit soort dingen neer te zettenmaargoed...
Voor het geval dat je het nodig hebtquote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Er zijn ook familieleden die weten dat ik hier post dus misschien niet zo slim om hier dit soort dingen neer te zettenmaargoed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Waarom zou je ergens in moeten geloven?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkEerste keer dat ik het zeg, op Fok nog wel
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denkenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens in moeten geloven?
Haha dat had ik in het begin ook, maar probeer er anders met een vriendin over te praten (ik had het geluk dat ik een vriendin die dezelfde twijfels had heb, dan kan je er fijn openlijk over pratenmet iemand anders was dat mij niet gelukt denk ik) en anders voor jezelf er eens serieus over na te denken en dingen op een rijtje te zetten.
Voelt zo veel beter dan verward zijn
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denken![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort.. Hier zijn zo veel mensen met verschillende gedachten, wat me ook aan het denken zet. Ergens ben ik wel dankbaar dat ik in Nederland leef, eigenlijk
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst nog een gesprek aan te gaan met een vriendin over dit onderwerp, maar ze zei dat ze er niets van wilde horen om niet verward te raken.. Mensen die niet na willen denken![]()
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort.. Hier zijn zo veel mensen met verschillende gedachten, wat me ook aan het denken zet. Ergens ben ik wel dankbaar dat ik in Nederland leef, eigenlijk
Mahalle baskisi: the next level.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:49 schreef Ayca het volgende:
Kan in het begin raar aanvoelen idd. Is niks nieuws.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
Omdat ik ook niet weer waar ik anders in zou moeten geloven. Ik denk niet dat ik echt atheïstisch ben, maar ik denk dat ik ook niet echt geloof in een god zoals in het jodendom/christendom/islam.. Echt, ik vind het zelf eng om het zo te typen eigenlijkEerste keer dat ik het zeg, op Fok nog wel
Sowieso mensen die onwetend willen blijvenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:11 schreef Poemgirl het volgende:
Dat is echt je reinste bull shit.quote:Ik denk eigenlijk ook niet dat ik getwijfeld zou hebben als ik bijvoorbeeld in Turkije opgegroeid zou zijn. Daar is het overgrote deel toch echt gelovig, en dat is eigenlijk ook wel het enige wat je hoort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |