Dat is dan weer oversentimenteel gezaag.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Dat is dan weer oversentimenteel gezaag.
Bij het nummer dat ik postte vooral de hartverscheurende stem en het gevoel waarmee het gezongen wordt, in combinatie met de tekst.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Wat maakt het dat een nummer voor kippenvel zorgt? De muziek? De tekst?
Ik zit te bedenken welk nummer dit bij mij oproept maar kan niets verzinnenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het nummer dat ik postte vooral de hartverscheurende stem en het gevoel waarmee het gezongen wordt, in combinatie met de tekst.
quote:
Minstens net zo mooi, natuurlijk.quote:
Lux Aeterna, wilde ik net posten. Werd nog indringender met de wetenschap dat ene Anders Breivik dit nummer luisterde tijdens zijn daden.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Arcee het volgende:
Hartverscheurend mooie muziek uit een hartverscheurend mooie film.
Maar dan deze versie.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:14 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Lux Aeterna, wilde ik net posten. Werd nog indringender met de wetenschap dat ene Anders Breivik dit nummer luisterde tijdens zijn daden.
Nog steeds in rouw, hou ik het niet droog bij deze:
Zoveel venijn, echt een top versiequote:
Geweldige keuzes!quote:
eensch!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef Lidlchips het volgende:
Godspeed You! Black Emperor... Beste band ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Erg, erg mooi inderdaad, ik kende 'm nog niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef Shadow_NL het volgende:
Nog nooit zo onder de indruk van een nummer geweest bij de eerste beluistering als deze.
Alles klopt gewoon aan dit nummer, en in combinatie met die video is dit zo hemels mooi
(...)
Briljant
fixed:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje begrafenismuziek. Maar de melodie is zo mooi. Het is telkens hetzelfde akkoordenschema, maar toch weten ze er telkens een andere draai aan te geven. RIP Rick Wright.
Ik wilde deze ook posten. Beter wordt het bijna niet.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Näsenbar het volgende:
Het hele album Hospice van The Antlers, vooral als je het verhaal erachter weet
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:01 schreef Näsenbar het volgende:
Het hele album Hospice van The Antlers, vooral als je het verhaal erachter weet
Dit album is zelfs meer dan hartverscheurend. Het is beangstigend intens, veel meer nog dan Lou Reeds Berlin. Ik vind de plaat fantastisch, maar ik luister er niet naar als ik me wat minder voel of 's avonds laat. Het grijpt je echt naar de keel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, mij doet het wel iets, ligt er maar aan in welke situatie je verkeert.quote:Tweede nummer is typisch zo'n geval van simpel scoren met een zwaar onderwerp. Mij doet het niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |