ik zag vele zakken in de Jumbo netquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ook welkom MarjoleinK! Ik hoop dat wij je ook verder kunnen motiveren
(vorige topic met mijn obsessie voor bepaalde kcalrijke paaseitjes niet lezen)
Hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ook welkom MarjoleinK! Ik hoop dat wij je ook verder kunnen motiveren
Van alle supermarkten hier is de Jumbo het verst wegquote:Op maandag 12 maart 2012 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag vele zakken in de Jumbo net
Toch weerstaan en wokgroenten gehaald volgens plan
Welkom Marjolein! Succes!
Eén plakje kan toch sowieso nauwelijks een probleem vormen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zoek me rot, maar kan hiet niet vinden in de variatielijsten
ik ben dus benieuwd of een plakje rookkaas ook in de categorie 'goeie keuze' valt, heeft 1 van jullie enig idee?
Ik zou het gewoon als 48+ kaas behandelen wat dat betreft. Niet te veel, maar een plakje zo nu en dan kan niet heel veel kwaad.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zoek me rot, maar kan hiet niet vinden in de variatielijsten
ik ben dus benieuwd of een plakje rookkaas ook in de categorie 'goeie keuze' valt, heeft 1 van jullie enig idee?
Die zag ik trouwens gewoon bij de groothandel liggenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou het wel bij 1 klein zakje per jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Die zag ik trouwens gewoon bij de groothandel liggenIn grote hoeveelheden
valt me mee, was er verbaasd over.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zag het online idd. net ergens tussen de 30 en 40+ kazen zitten qua kcal. Als je er geen 6 boterhammen per dag mee neemt dan zou het toch goed moeten gaan?
Oh...dus die vier die ik voor je meegenomen heb, hoef ik niet op te sturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij 1 klein zakje per jaar
haha, nee dank jequote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...dus die vier die ik voor je meegenomen heb, hoef ik niet op te sturen?
Zo jammerquote:
Nee, elke dag is volgens wetenschappelijke artikelen de beste manier om de vinger aan de pols te houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik vraag me af, hoe vaak wegen jullie jezelf? Ik probeer het maximaal 2 keer in de week te doen, maar heb snel de neiging om elke dag op de weegschaal te staan, want natuurlijk best wel slecht is.
Jep dat deed ik in het begin ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, elke dag is volgens wetenschappelijke artikelen de beste manier om de vinger aan de pols te houdenDaarbij leer je met schommelingen om te gaan en zie je snel wanneer je aankomt en kan je daarop reageren.
Elke dag hierquote:Op maandag 12 maart 2012 19:37 schreef MarjoleinK het volgende:
Ik vraag me af, hoe vaak wegen jullie jezelf? Ik probeer het maximaal 2 keer in de week te doen, maar heb snel de neiging om elke dag op de weegschaal te staan, want natuurlijk best wel slecht is.
ja, hoiquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep dat deed ik in het begin ook.
Zo leerde ik dat ik 2 dagen nodig had om het weekend te verwerken
me tooquote:Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
waarom is dat slecht? Zolang je er mee om kan gaan...
ik weeg mezelf twee keer per dag
quote:
Dat doe ik dus ook jaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Elke dag hierEn alles wordt ingevoerd. Het programmaatje laat een trendlijn zien vervolgens zodat de schommelingen eigenlijk zo goed als geelimineerd worden.
Herkenbaarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Nou schijnt volgens een ander artikel het gewicht 's avonds een betere indicator te zijn voor gewichtstoename/afname dan 's morgens. Maar daar doe ik dus mooi niet aan; dan weeg ik meer
Ik ga even met de billen bloot nu om een indruk te gevenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook jaEn ik richt me vooral op de trendlijn, zolang die omlaag is ben ik tevreden
Oh, ik haak vaak bij de eerste schommeling omhoog al af, dan wacht ik tot het lager is dan het was voor ik het weer invulquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
vet hip zo'n grafiek! En dapper dat je bent blijven wegen toen je aankwam... Als dat een trend wordt bij mij trek ik al snel de stekker er uit
Ik hoop mezelf daarmee te confronteren en motiveren. Tot op heden werkt het niet echtquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
vet hip zo'n grafiek! En dapper dat je bent blijven wegen toen je aankwam... Als dat een trend wordt bij mij trek ik al snel de stekker er uit
Niet wegen betekent geen betrouwbare dataquote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik haak vaak bij de eerste schommeling omhoog al af, dan wacht ik tot het lager is dan het was voor ik het weer invul
Join the club ;-)quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk is het vet zonde dat ik dit weer heb laten gebeuren
Hey, ik ben 36 kilo aangekomen in ongeveer een jaarquote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk is het vet zonde dat ik dit weer heb laten gebeuren
Maar hoe, lieve Isa, hoe?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik ben 36 kilo aangekomen in ongeveer een jaarEn dat was ook vet zonde ja
![]()
Maar nu gewoon weer de focus op afvallen
We kunnen wel een weddenschap met je afsluiten, maar helemaal gezonde motivatie is dat nietquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar hoe, lieve Isa, hoe?![]()
Ik moet over twee weken bij de dietiste op het matje komenEens kijken wat die ervan gaat vinden
![]()
Vorige keer werkte het errug goedquote:Op maandag 12 maart 2012 19:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
We kunnen wel een weddenschap met je afsluiten, maar helemaal gezonde motivatie is dat niet
Beterquote:Op maandag 12 maart 2012 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik weet ook nooit hoe. Het gaat nu gewoon lekker, dus daar profiteer ik dan maar van en als het straks (komt geheid) even niet gaat dan ga ik proberen op gewicht te blijven en de schade te beperken. Tsja.
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens weer een visuele tussenstand:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taille
Oke, dat is inderdaad een interessante kijk. Nu heb ik overigens een weegschaal die op de halve kg weegt, dus niet per ons. Aan de ene kant vind ik dat wel fijn, omdat je dan niet steeds per ons gaat kijken wat je bent aangekomen. Aan de andere kant vraag ik me af of mijn weegschaal wel goed afrondquote:Op maandag 12 maart 2012 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, elke dag is volgens wetenschappelijke artikelen de beste manier om de vinger aan de pols te houdenDaarbij leer je met schommelingen om te gaan en zie je snel wanneer je aankomt en kan je daarop reageren.
Klinkt als lekker en goed bezigquote:Op maandag 12 maart 2012 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
oh wll, mss later vandaag nog. Zo weer uit eten. Het is echt heel erg deze keer.
De lunch was in een restaurant waarvan de chef 2 michelin sterren heeft gekregen (la mere brazier) en dat was allemaal zo vreselijk lekker.![]()
Een gang was een heldere bouillon met veel groente en rundvlees, dus qua zwaarte viel het wel mee, en er was ook vis, maar bij (dus extra) het dessert stond een schaal met 5 kleine hapjes, mini-macaron etc. Ik kon me niet inhouden.
Maar daarentegen heb ik net wel toen er om 18.00 nog wat hapjes langs kwamen niks genomen dus mijn ruggegraat houdt voorlopig stand.![]()
Flesje water erinquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat was weer een heerlijke buikdanstraining, als iemand nog durf te zeggen dat dat geen sport is dan ga ik slaan hahaha.
Ik heb nu alleen trekmaar eerst een warm bad, kijken of ik daarna nog steeds iets wil eten.
Daar ben ik al mee bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
Stormqueen, er zat ook bij mij een dipje in het wegen en noteren he
[..]
Niet wegen betekent geen betrouwbare dataBetrouwbare data levert betrouwbare informatie. Betrouwbare informatie is goud waard
Nou ja....dat hoop je dan maar
Jij hebt er ook weer stevig achteraan gezeten de laatste tijdquote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Mijn grafiek van de afgelopen zeven jaar staat hier: http://sjeen.valtaf.nl/
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef Franknfurter het volgende:
Ik weet niet echt hoe ik mezelf hier in het topic kan wurmen maar eh, ik heb ook eindelijk de stap gezet om alleen al na te denken over afvallen. Ben na het stoppen met handbal door een flinke blessure ook behoorlijk aangekomen. Heb niet meer gesport sinds 5 jaar en zie mezelf steeds dikker worden.. Zit nu nog op een redelijk normaal gewicht, maar het wordt steeds meer. Ben van plan om nu naar de sportschool te gaan, als het even kan 2x/3x per week. Het zal wel lastig worden: 5 jaar niet gesport, astma en hypermobiliteit waardoor ik snel geblesseerd raak. Maar ik ben het nu zat dat ik altijd alles opgeef waar ik aan begin, dus ik hoop dat ik deze keer echt naar mijn streefgewicht van 65 kg kan. Met 1.72 is dat een reëel getal, toch?Hoeveel moet je dan afvallen? Is op zich geen gek getal, maar bedenk dat uiteindelijk hoe je je voelt het belangrijkste moet zijn. Ik denk nu dat ik naar 70 kg wil, maar misschien is het bij 72 wel goed zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat je goed begeleiden in de sportschool!
Ow echt? Sjít, weet ook niet hoe ik die hier krijg via iPad... Vriend eens lief aan kijken.quote:
Ik kon hem wel bekijken (op de ipad).quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow echt? Sjít, weet ook niet hoe ik die hier krijg via iPad... Vriend eens lief aan kijken.
Lol, obsessief much?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
kijk, na het bad en toilet zelfs een pond lichter dan vanmorgen, dan ben ik morgen alweer bijna onder de negentig
Ik ook, op de iPad. Kloteding.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kon hem wel bekijken (op de ipad).
Daarvoor moet ik een kilo of 10 afvallen. Dat hoop ik in 1/1,5 jaar tijd te bereiken. Ben uiteraard van plan me goed te laten begeleiden in de sportschool, maar vind het wel een beetje eng om daar in m'n eentje heen te gaan!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoeveel moet je dan afvallen? Is op zich geen gek getal, maar bedenk dat uiteindelijk hoe je je voelt het belangrijkste moet zijn. Ik denk nu dat ik naar 70 kg wil, maar misschien is het bij 72 wel goed zeg maar.
En laat je goed begeleiden in de sportschool!
Lijkt me heel reeel, misschien bereik je het ook wel sneller. En dat is ook eng hoor, maar dat gaat echt overquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik een kilo of 10 afvallen. Dat hoop ik in 1/1,5 jaar tijd te bereiken. Ben uiteraard van plan me goed te laten begeleiden in de sportschool, maar vind het wel een beetje eng om daar in m'n eentje heen te gaan!
Dankjequote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lijkt me heel reeel, misschien bereik je het ook wel sneller. En dat is ook eng hoor, maar dat gaat echt overheb je een beetje een gezond eetpatroon?
dat is echt een van de slechtste smoezen die ik ooit gehoord heb...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
DankjeEn mijn eetpatroon.. Tja. Ik heb een spastische darm (was ik nog vergeten in het ellende-rijtje
) dus de ene week eet ik ontzettend veel vet en de andere week eet ik weer heel gezond. Als ik een aanval heb kan ik m'n eetlust ook niet meer in bedwang houden, ik krijg dan een zeer pijnlijk hongergevoel tot ik vette troep heb gegeten..
Oke, dat is misschien wel lastig. Als het afvallen moeizaam gaat kun je daarvoor misschien nog advies vragen bij een huisarts of dietiste.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
DankjeEn mijn eetpatroon.. Tja. Ik heb een spastische darm (was ik nog vergeten in het ellende-rijtje
) dus de ene week eet ik ontzettend veel vet en de andere week eet ik weer heel gezond. Als ik een aanval heb kan ik m'n eetlust ook niet meer in bedwang houden, ik krijg dan een zeer pijnlijk hongergevoel tot ik vette troep heb gegeten..
Wat is hier nou weer een smoes aan? Ik heb daadwerkelijk een spastische darm, en dat is absoluut geen pretje.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is echt een van de slechtste smoezen die ik ooit gehoord heb...
wat ik lees is: ik heb spastische darm, en als ik een aanval heb krijg ik heel veel eetlust en dan heb ik een pijnlijk hongergevoel tot ik vette troep heb gegeten.quote:
Het is een gevoel wat je krijgt wanneer je zó weinig in je lichaam hebt, dat je lichaam lijkt te krijsen om vet. Het is hetzelfde als wanneer je je ontbijt overslaat zeg maar. Je eet niet, je hebt dus niks om te verbranden aan daardoor ga je veel sneller vet eten, je lichaam ziet het als een snelle oplossing ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat ik lees is: ik heb spastische darm, en als ik een aanval heb krijg ik heel veel eetlust en dan heb ik een pijnlijk hongergevoel tot ik vette troep heb gegeten.
dat si echt grote onzin, als spastische darmen íets niet fijn vinden is het vet eten. het kan zijn dat franknfurter zichzelf troost met vet eten omdat hij/zij pijn heeft, of dat t tussen de oren zit, of dat je makkelijker poept van vettigheid, maar doorgaans is bij een spastische darm hetzelfde voedingsadvies als voor afvallen: gezond en vezelrijk eten met voldoende vocht.
dus ik vond t een slechte smoes voor ongezond eten.
je lichaam krijst niet om vet, het vraagt om eten. dat jij dat als reden neemt om te snoepen "omdat je lichaam erom vraagt" is part of the problem.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het is een gevoel wat je krijgt wanneer je zó weinig in je lichaam hebt, dat je lichaam lijkt te krijsen om vet. Het is hetzelfde als wanneer je je ontbijt overslaat zeg maar. Je eet niet, je hebt dus niks om te verbranden aan daardoor ga je veel sneller vet eten, je lichaam ziet het als een snelle oplossing ofzo.
Maar als jij weet dat het eigenlijk gewoon om eten gaat kun je toch wat anders nemen?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het is een gevoel wat je krijgt wanneer je zó weinig in je lichaam hebt, dat je lichaam lijkt te krijsen om vet. Het is hetzelfde als wanneer je je ontbijt overslaat zeg maar. Je eet niet, je hebt dus niks om te verbranden aan daardoor ga je veel sneller vet eten, je lichaam ziet het als een snelle oplossing ofzo.
Natuurlijk en dat doe ik zo vaak mogelijk, maar af en toe geef ik heel erg toe aan het gevoel en eet ik een zak chips weg. Iets wat ik anders nooit kan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar als jij weet dat het eigenlijk gewoon om eten gaat kun je toch wat anders nemen?
Nouja, in dat geval moet je dat dus aflerenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Natuurlijk en dat doe ik zo vaak mogelijk, maar af en toe geef ik heel erg toe aan het gevoel en eet ik een zak chips weg. Iets wat ik anders nooit kan.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Natuurlijk en dat doe ik zo vaak mogelijk, maar af en toe geef ik heel erg toe aan het gevoel en eet ik een zak chips weg. Iets wat ik anders nooit kan.
Dat zei ik ook, dat ik het daar moeilijk mee heb maar dat ik daar dus ook aan moet gaan werkenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, in dat geval moet je dat dus afleren
Dat mijn klachten niet dezelfde zijn als die van jou wil niet zeggen dat ze er niet zijn, oke? Je hoeft me niet aan te vallen om iets waar IK last van heb. Ik verdedig het niet, ik keur het niet goed, maar ik heb het er moeilijk mee okee? Ik dacht dat dit een topic was waarin je onder andere steun en begrip van anderen kon verwachten, ook al zijn je klachten en moeilijkheden soms moeilijk te begrijpen. Ik ken meerdere mensen met darmziektes, en die hebben allemaal hun vreemde manieren. Ik ook, ik ben er niet trots op en ik wil er aan werken. Dat is wat ik hier aangeef, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je zegt zelf dat het een gevoel is. waar je aan toegeeft. je hebt jezelf dit aangeleerd en als je gezonder wilt leven zul je t af moeten leren. maar dna moet je die lariekoek niet gaan lopen verdedigen. je kunt altijd chips eten, alleen jij doet het als je ziek bent, omdat je t dan voor jezelf kan verantwoorden.
hey, als je daarmee kan leven, prima, maar ga het niet brengen als een fait accomplis waardoor je moeite hebt met afvallen.
ik hou mezelf ook voor dat ik chocola mag als ik ongesteld ben, maar objectief gezien is het natuurlijk kul.
Ik spreek jou niet aan. Wees welkom en val afquote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef Franknfurter het volgende:
Sorry, ik wilde hier absoluut niet de sfeer verpesten. Ik voelde me gewoon ontzettend aangevallen in een moment waarop ik mezelf juist net een beetje blootgeef.
Oh, dat was op de vorige paginaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ik heb even het moment gemist waar de gezelligheid weer verdween uit het topic! We gingen net lekker, maar helaas!
nee het ligt aan mij franknfurter. ik geloof dat we weer terug zijn op het punt in het topic dat je niet iemand mag aanspreken op het feit dat ze zichzelf voor de gek houdt, ik dacht dat het hier ook wat meer no-nonsense en tough love was geworden.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:46 schreef Franknfurter het volgende:
Sorry, ik wilde hier absoluut niet de sfeer verpesten. Ik voelde me gewoon ontzettend aangevallen in een moment waarop ik mezelf juist net een beetje blootgeef.
Oke nu ga ik niet eens meer proberen om redelijk met je te discussiëren. Jij hebt gelijk hoor, zo, nu blij toe?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee het ligt aan mij franknfurter. ik geloof dat we weer terug zijn op het punt in het topic dat je niet iemand mag aanspreken op het feit dat ze zichzelf voor de gek houdt, ik dacht dat het hier ook wat meer no-nonsense en tough love was geworden.
blijkbaar is het nog steeds alleen maar kusjekroel wat gewaardeerd wordt, dus ik ga wel even elders bitchen, ok?
Steun en begrip omdat je een zak chips weg eet als je je niet lekker voelt, is het laatste waar je belang bij hebt als je wilt afvallen. Een schop onder je kont dat je je bij elkaar moet rapen, daar heb je veel meer aan...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat mijn klachten niet dezelfde zijn als die van jou wil niet zeggen dat ze er niet zijn, oke? Je hoeft me niet aan te vallen om iets waar IK last van heb. Ik verdedig het niet, ik keur het niet goed, maar ik heb het er moeilijk mee okee? Ik dacht dat dit een topic was waarin je onder andere steun en begrip van anderen kon verwachten, ook al zijn je klachten en moeilijkheden soms moeilijk te begrijpen. Ik ken meerdere mensen met darmziektes, en die hebben allemaal hun vreemde manieren. Ik ook, ik ben er niet trots op en ik wil er aan werken. Dat is wat ik hier aangeef, niets meer, niets minder.
Luilak! Maak het dan ook zelf!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
anders moet ik popcorn gaan pakken en daar word ik dik van
Popcorn is nog altijd beter dan chipsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
anders moet ik popcorn gaan pakken en daar word ik dik van
Ik zie dat niet, ik zie iemand die erg graag wil helpen en vergeet haar tekst te verpakken en er een strikje om te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kwakz0r ga dat vooral even doen. Je toon is pedant en beledigend en ik denk dat we inmiddels kunnen stellen dat NIEMAND de wijsheid in pacht heeft. Ook jij niet. Dus ja, je mag je mening hebben en ja, je mag die ook uiten. Maar nee, niet op dat ridiculiserende toontje hoe jij nu tegen Frankfurter praat. Ook al maakt hij wellicht wat onverstandigere keuzes.
Maar goed dat zijn mijn twee centjes he. Ik ben, net zo min als jij, chef dieetclub.
waarom kom je dan verkondigen dat het niet meer gezellig is? het was maar een discussie hoor, en ja, ik reageer wat aangebrand op franknfurter, ken wel ns beuren. wat ik zeg, het is nog altijd tough LOVE. als t me niks kon schelen zou ik er niks over zeggen...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kwakz0r ga dat vooral even doen. Je toon is pedant en beledigend en ik denk dat we inmiddels kunnen stellen dat NIEMAND de wijsheid in pacht heeft. Ook jij niet. Dus ja, je mag je mening hebben en ja, je mag die ook uiten. Maar nee, niet op dat ridiculiserende toontje hoe jij nu tegen Frankfurter praat. Ook al maakt hij wellicht wat onverstandigere keuzes.
Maar goed dat zijn mijn twee centjes he. Ik ben, net zo min als jij, chef dieetclub.
in grammen nauwelijks, maar ik eet 'm dan ook het liefst met dikke lagen suiker of caramelquote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Popcorn is nog altijd beter dan chips.
Paprika's waren al niet meer goedquote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee bezig
Er liggen nog wat paprika's die vandaag of morgen op moeten dus ik denk dat ik die straks nog ga op eten.
Wat is niet goed?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Paprika's waren al niet meer goed
Dus dan maar een paar plakjes rookvlees & een mok melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |