SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zo zijn mannen nu eenmaal. Aard van het beestje.quote:
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg duidelijke mening over dames, terwijl je zelf verre van om over naar huis te schrijven bent. Niets mis met middelmatigheid. Jezelf altijd maar willen onderscheiden vind ik treuriger.
Kun je blokkeren he.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
wtf zit er nu weer voor rapist mij te dm'en![]()
![]()
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
wtf zit er nu weer voor rapist mij te dm'en![]()
![]()
Ik bescherm je tegen die zwijnenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, zo zijn mannen nu eenmaal. Aard van het beestje.
sorry niet eens zin om dit te lezen maar tnx voor je reactiequote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.
Natuurlijk wil ik net als ieder ander de jackpot door iemand tegen te komen die zowel aantrekkelijk als wat ik als stabiel zie is. Beide zijn noodzakelijk voor interesse, het is wel zo dat mijn voorkeur is behoorlijk verschoven van externe naar interne aantrekkelijkheid, ik vermaak me prima met 'gemiddeld'. Vrijwel iedereen is gemiddeld en daarom is het altijd aftasten naar wat iemand -voor mij- extra te bieden heeft. Vind van mezelf dat ik daar voor open sta of dat ik daar mijn best voor doe.
Dat ik veel dames als labiel zie heeft te maken met ervaring, onzekerheden waar ik niet op zit te wachten, desinteresse, gebrek aan zelfzorgzaamheid. Zal vast voor een groot deel met de leeftijd en persoonlijke ontwikkeling te maken hebben maar dat is niet altijd relevant.
Thanks, sweety.quote:
nuance is een bitch, daarom liet ik het eerder achterwegequote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry niet eens zin om dit te lezen maar tnx voor je reactie
stabiel/onderdanig?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Uit mijn tekst is niet op te maken dat er iets mis is met middelmatigheid. Ik heb wel een duidelijke smaak en iedereen is op zoek naar iets wat je van jezelf herkend in een ander. Zowel bewust als onbewust. Ik zeg niet dat ik 100% ben en dat ik altijd keuzes heb gemaakt op wat ik nu als mijn cognitieve kracht zie.
Natuurlijk wil ik net als ieder ander de jackpot door iemand tegen te komen die zowel aantrekkelijk als wat ik als stabiel zie is. Beide zijn noodzakelijk voor interesse, het is wel zo dat mijn voorkeur is behoorlijk verschoven van externe naar interne aantrekkelijkheid, ik vermaak me prima met 'gemiddeld'. Vrijwel iedereen is gemiddeld en daarom is het altijd aftasten naar wat iemand -voor mij- extra te bieden heeft. Vind van mezelf dat ik daar voor open sta of dat ik daar mijn best voor doe.
Dat ik veel dames als labiel zie heeft te maken met ervaring, onzekerheden waar ik niet op zit te wachten, desinteresse, gebrek aan zelfzorgzaamheid. Zal vast voor een groot deel met de leeftijd en persoonlijke ontwikkeling te maken hebben maar dat is niet altijd relevant.
ik las het.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry niet eens zin om dit te lezen maar tnx voor je reactie
Hahahaha, dat is wel een ontzettende creep, ja.quote:
OOOH vertel meerquote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Cher- het volgende:
Alle mannen zijn vieze klootzakken die alleen maar liegen en op den duur toch wel uitgekeken raken op een vrouw.
Mannen zijn superieur op elk gebied. Dat ontkennen geeft je gebrekkige intellect weer.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:02 schreef Cher- het volgende:
Alle mannen zijn vieze klootzakken die alleen maar liegen en op den duur toch wel uitgekeken raken op een vrouw.
nou, je hebt natuurlijk stabiele vrouwen in alle soorten en maten, stabiel/dominant, onderdanig, btchy, depressief?quote:
Mannen denken alleen maar met hun penis en zullen altijd verlangen naar andere vrouwen. Het is dus de vraag of jouw (toekomstige?) vriend jou wel trouw blijft. Wanneer het geen autist is, is het antwoord: nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OOOH vertel meer
Ik ben wel blij met klootzakken hoor
stabiel is -voor mij- weten wat je aan jezelf hebt en daar tevreden mee zijn. Niet elk wissewasje benadrukken. Andere karaktereigenschappen zijn bijzaak.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, je hebt natuurlijk stabiele vrouwen in alle soorten en maten, stabiel/dominant, onderdanig, btchy, depressief?
Nou ik ben best wel zeker van mezelf en ben ook tevreden met wat ik heb maar toch heb ik vandaag al 2 keer gehuild om niksquote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef n8n het volgende:
[..]
stabiel is -voor mij- weten wat je aan jezelf hebt en daar tevreden mee zijn. Niet elk wissewasje benadrukken. Andere karaktereigenschappen zijn bijzaak.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ik ben best wel zeker van mezelf en ben ook tevreden met wat ik heb maar toch heb ik vandaag al 2 keer gehuild om niks
Maar dat kan toch ook komen door voorlopig te weinig van dat hormoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nope, lijkt erop van niet. Test van gisteren was iig negatief.
bijzaakquote:Op maandag 12 maart 2012 18:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ik ben best wel zeker van mezelf en ben ook tevreden met wat ik heb maar toch heb ik vandaag al 2 keer gehuild om niks
En hoe werkt het dan als je dit als vrouw ook hebt?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mannen denken alleen maar met hun penis en zullen altijd verlangen naar andere vrouwen. Het is dus de vraag of jouw (toekomstige?) vriend jou wel trouw blijft. Wanneer het geen autist is, is het antwoord: nee.
ok, dus een stabiele depressie vind je niks? Goed te weten!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef n8n het volgende:
[..]
stabiel is -voor mij- weten wat je aan jezelf hebt en daar tevreden mee zijn. Niet elk wissewasje benadrukken. Andere karaktereigenschappen zijn bijzaak.
dan ben je dus instabiel, wel opletten he!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan als je dit als vrouw ook hebt?
Ja kan wel, ik heb ook eigenlijk 1 dag te vroeg getest maar ik kon mezelf niet inhouden. Kan me ook niet voorstellen dat het wel raak is en het nu nog aan het innestelen is zegmaar want dan zou de bevruchting op een heel ander moment moeten zijn gebeurd dan wanneer ik dacht dat het gebeurd zou moeten zijn zegmaar.. Maarja, afwachten maar..quote:Op maandag 12 maart 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook komen door voorlopig te weinig van dat hormoon.
Ik ben zelf vrij stabiel in mn depressiviteit, vind het niet altijd even praktisch nee. Cognitie en daden wegen zwaarder, depressie is geen reden om iemand af te schijven als je daar op doelt, of lees ik nu tussen regels die er niet zijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, dus een stabiele depressie vind je niks? Goed te weten!
Issues much.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mannen denken alleen maar met hun penis en zullen altijd verlangen naar andere vrouwen. Het is dus de vraag of jouw (toekomstige?) vriend jou wel trouw blijft. Wanneer het geen autist is, is het antwoord: nee.
Sorry.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja kan wel, ik heb ook eigenlijk 1 dag te vroeg getest maar ik kon mezelf niet inhouden. Kan me ook niet voorstellen dat het wel raak is en het nu nog aan het innestelen is zegmaar want dan zou de bevruchting op een heel ander moment moeten zijn gebeurd dan wanneer ik dacht dat het gebeurd zou moeten zijn zegmaar.. Maarja, afwachten maar..
Maar dit soort praat wil ik hier niet plaatsen
Ik weet wat je bedoeld, shit has hit the fan-momentjequote:Op maandag 12 maart 2012 18:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar dit soort praat wil ik hier niet plaatsen
Zit je lekker op 1 lijnquote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hoe werkt het dan als je dit als vrouw ook hebt?
Ja, ik moest vanmiddag huilen om iets superdoms, helemaal niets ergs of verdrietigs ofzoquote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Dat je denkt ook tijdens het huilen : 'waarom huil ik hier om'
Thnx Chaiquote:
is ontlading die je dan kwijt bent door het huilen, wenselijke reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik moest vanmiddag huilen om iets superdoms, helemaal niets ergs of verdrietigs ofzoEn toen moest ik lachen omdat ik zat te huilen maar de tranen bleven gewoon maar stromen, ik kon het gewoon niet stoppen
altijd handig als je elkaars taal spreekt, ik kan het dan weer vrij goed vinden met vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom kan ik het prima vinden met mannen.
Ja, ik ook, alleen met muziek dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik ga weleens expres iets zieligs kijken als ik me zo voel en dan lekker huilen om niks.
En dan na afloop voelt het echt heel opgelucht.
kak dit doe dus ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik ga weleens expres iets zieligs kijken als ik me zo voel en dan lekker huilen om niks.
iets dat me dwars zit maar ik kan het niet uitten, ontlading er af. Gelukkig is het nu weer bijna lente waardoor het vrijwel niet voorkomtquote:
Gewoon is chill, stroomt alle stress van je af. Het is kut als alle stress eruit komt op het moment dat er echt iets is.quote:
Ja dat doe ik ook wel, laatst ging ik op youtube van die filmpjes kijken van soldaten die dan met verlof mogen en hun familie gaan verrassen dat ze weer thuis zijn enzo. Jankennnquote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
of het bewust is weet ik niet, muziek en film dat ik mooi vind heeft ook een reden.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:17 schreef Cher- het volgende:
Vreemd. Ik huil ook wel eens om niks. Maar niet bewust.
Ja Fonz kende ik wel maar die Jullie had ik nog nooit van gehoord, die postgeschiedenisquote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hahaha Jullie en Fonz.Met zijn kind.
creeps
Ik vraag me af waarom hij ineens bij jou komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Fonz kende ik wel maar die Jullie had ik nog nooit van gehoord, die postgeschiedenis
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijquote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij ineens bij jou komt.
Nou, eerlijk is eerlijk, je stond er ook onweerstaanbaar op.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijmaar ik snap serieus niet hoe hij daar nou ineens op komt want er is al een maand ofzo niet in dat topic gepost
bedankt fasquote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, je stond er ook onweerstaanbaar op.
Fonz, wat een rekel!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je geen andere woorden gebruiken dan deze?
mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
http://fortawesome.github.com/Font-Awesome/
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijmaar ik snap serieus niet hoe hij daar nou ineens op komt want er is al een maand ofzo niet in dat topic gepost
Dat dacht ik ook, zo mooi dat ik bijna tijd ga steken in het onderzoeken van mobiele ondersteuning. Bijna want implementeren kost te veel tijdquote:
Ja diequote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?
gewoon op facebook geplempt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja diejij had mn topic nog gepromoot aan vriendinnen ofzo
nope denk het nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
gewoon op facebook geplempt jahad dat nog iets opgeleverd?
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' postquote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nope denk het nietmaar had best veel verkocht uiteindelijk nog. Is ook nog best wel wat over maarja, heb geen zin meer om steeds foto's te moeten maken
hahahquote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
Ik heb geen smartphone een dumbphone.quote:
Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef L0t.. het volgende:
ik moet steeds zo lachen om dat stukje in niggers in paris van 'i don't even know what it means. No one knows what it means, but it's provocative, it get's people going'
oh ff luisterenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef fyah het volgende:
[..]
JaIk verstond laatst wat die gast ertussendoor zegt
BUT IT'S PROVOCATIVE!!
-no its not.. it's gross..
IT GETS THE PEOPLE GOING!!
ja beetje epileptisch welquote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef fyah het volgende:
Goeie officiele clip ook wel
Ik zoek nog een mp3 van deze versie :$
op je timeline op fb stond? Komt dat raar over?quote:Blowie![]()
Oke mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef n8n het volgende:
alsof iemand die timeline leest, hooguit een stakker en die denkt dan dat je labiel bent
Ik scroll altijd een tijdje omlaag als ik iemand toevoeg. Daarna is care level te laagquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef n8n het volgende:
alsof iemand die timeline leest, hooguit een stakker en die denkt dan dat je labiel bent
Als in, op zak?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
Ik heb dit plaatje bij toen ik begon te werken als huishoudelijke hulp
[..]
ik snap deze reactie niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Als in, op zak?Dat is best een goed idee. Denk ik. Moet er nog even over nadenken.
Nee gewoon dat ik dat werk begon te doen. Vond ik leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Als in, op zak?Dat is best een goed idee. Denk ik. Moet er nog even over nadenken.
ohhhquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij een of ander diploma ervoor op zak.
Nee. Het is een LOGISCHE postquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij een of ander diploma ervoor op zak.
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef L0t.. het volgende:
oké ik snap 'm maar toch vind ik het niet grappig
Bij. Je had dat plaatje van die poetsvrouw "bij". BIJ WAT. BIJ WHAT!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Ik snap alleen niet wat dat plaatje voor hint moet geven, die vind ik gewoon grappig.
Op het moment dat Facebook het door mijn strot gaat duwen ga ik mijn profiel weggooien.quote:
Zonde.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op het moment dat Facebook het door mijn strot gaat duwen ga ik mijn profiel weggooien.
Het enige wat ik er mee doe is Taylor Swift filmpjes postenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
Kan wel meegluren tussen je vakantiefotos enzo.
leuken foto'squote:Op maandag 12 maart 2012 22:03 schreef Mozy het volgende:
mijn profiel is gewoon publiekelijk toegankelijk.
want ik ben geen pussy
Ik lig onder een steen.quote:
je mag wel onder mij liggenquote:
quote:
Ik zal jou eensquote:
Leuke TT heb je verzonnen voor deze sc.quote:
Ik had wel verwacht dat je het zou kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke TT heb je verzonnen voor deze sc.
Je bent zelf eenquote:
Daar heb je op zich wel een goed punt, ja.quote:
Jij weet mij altijd goed in te schatten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je het zou kunnen waarderen.
Mag ik je witte paard lenen?quote:
moet je aan chai vragenquote:
Nee.quote:
nou, dan nietquote:
quote:
heb plannen vanavond, dus gewoon simpel soep met toastbroodquote:
ik heb op je gewacht, maar je kwam niet aan de deurquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip![]()
Gisteren had ik soep met brood op, alleen maar omdat ik pas om 11 uur thuis was.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb op je gewacht, maar je kwam niet aan de deur![]()
hoezo zolaat¿
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waaaaaaaaaaaaat, benzine tegenwoordig 1.83???
quote:
Dat heb ik ook altijd met het account van Yvonne.quote:
wat¿quote:
dunnoquote:
Brengt 'ie je daar ff van de wise.quote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van welquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Brengt 'ie je daar ff van de wise.
link¿quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van wel
iets met posten van privegegevens
kijk maar in postgeschiedenisquote:
Je eigen posts TR'en.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van wel
iets met posten van privegegevens
ja net gedaan. Maar je hebt ge-edit. Dus geen zorgen¿¿¿quote:
Ik dacht zo krijg ik nog wat sympatie en een kortere banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
en autisten toch ?quote:
okeequote:Op woensdag 14 maart 2012 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit topic is al sinds maandag open.
Bedankt voor je bijdrage.quote:
okeequote:
Jou in ieder geval nietquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet
* Padamtssjjjj
Fijn dat je het zo sportief opvat.quote:
zo is hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo sportief opvat.
Het is tenslotte maar internet, he.
Mezelf lekker opsluiten in huis..huiswerk maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
zo is het![]()
maar wat ga je doen dan, behalve mij
lekker gefietst dusquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mezelf lekker opsluiten in huis..huiswerk maken.
Heb er al een fietstochtje van een half uur op zitten.
Genoeg beweging gehad.
Ben je lekker aan het werk.. ?
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:01 schreef wise het volgende:
[..]
lekker gefietst dus![]()
lekker aan het werk ja. Ff eten nu
Mensen die Wise niet doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet
* Padamtssjjjj
ik niet. Ken alleen push-it ofzo van hunquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:39 schreef Fascination het volgende:
Wie gaat er hier naar het concert van Garbage in juni?
Yeah, die is tof.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
ik niet. Ken alleen push-it ofzo van hun
quote:
Voor wie ga je? Ik zie Paul Kalkbrenner en The Cure.quote:
The Cure doet me twijfelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor wie ga je? Ik zie Paul Kalkbrenner en The Cure.
Jeugdsentiment.quote:
Toen was ik 10.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Festivals in 2005 en 2006 waren pas tof
was meegevraagd, ik ga op een maandag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor wie ga je? Ik zie Paul Kalkbrenner en The Cure.
the fuckquote:
Oh, dat vind ik niets aan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
was meegevraagd, ik ga op een maandag.
bruce springsteen is er dan en nog wat![]()
vorig jaar was ik er voor kings of leon
Hihi.quote:
Ik ben moequote:
quote:
quote:
Meer voor babyboomers inderdaad.quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Dan heb jij best ouders of niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.! Behalve m'n ouders dan.
Ze is zelf ook wel best.quote:
Ik neem aan dat er oude tussen moet staan. Ze zijn 59 en 60, da's toch niet echt oud of wel?quote:
hoezo¿quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
Jij bent toch 22/23? Dan ben je gebaard toen ze 35+ waren dat vind ik aan de oude kant.
25 alweer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
Jij bent toch 22/23? Dan ben je gebaard toen ze 35+ waren dat vind ik aan de oude kant.
Nee tussen de 26 en 35 ergens. En als je er maar twee wil kan je gewoon pas rond 30 beginnen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿
op je 23ste al kinderen hebben. Bloei van je leven en dan van die kut koters om je heen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee tussen de 26 en 35 ergens. En als je er maar twee wil kan je gewoon pas rond 30 beginnen.
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:13 schreef Fascination het volgende:
Da's is inderdaad wel wat ouder dan gemiddeld.
Het onderwerp van vandaag is kinderen, wil jij daar ook iets over kwijt?quote:
Ja, hebben m'n ouders ook bewust voor gekozen. Ze zijn op hun 26/27ste getrouwd en wilden nog een tijd van het leven genieten voordat ze kinderen zouden nemen. Volgens mij wilden ze eerst zelfs geen kinderen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Zolang je maar geen >60 jaar bent en je laat bezwangeren door een Italiaanse dokter..
Alleen als het een lekker dokter is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Zolang je maar geen >60 jaar bent en je laat bezwangeren door een Italiaanse dokter..
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het onderwerp van vandaag is kinderen, wil jij daar ook iets over kwijt?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hebben m'n ouders ook bewust voor gekozen. Ze zijn op hun 26/27ste getrouwd en wilden nog een tijd van het leven genieten voordat ze kinderen zouden nemen. Volgens mij wilden ze eerst zelfs geen kinderen.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hebben m'n ouders ook bewust voor gekozen. Ze zijn op hun 26/27ste getrouwd en wilden nog een tijd van het leven genieten voordat ze kinderen zouden nemen. Volgens mij wilden ze eerst zelfs geen kinderen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als het een lekker dokter is.
In feite heb je levenslang, maar het merendeel van de bevolking vindt dat leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Zo klinkt het wel alsof kinderen krijgen een enorme straf is.
Ik zie het plaatje niet.quote:
quote:
ligt eraanquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
Pff, als iemand je na een week nog niet heeft gemaild, is het wel gerechtvaardigd terug te mailen toch?
Had een hoofdstuk van m'n scriptie opgestuurd.quote:
Ja.quote:
mwha als hij beoordeeld moet worden is een week wel krap vooral als de prof 232 scripties moet nakijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had een hoofdstuk van m'n scriptie opgestuurd.
Heb je geen telefoonnummer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
Pff, als iemand je na een week nog niet heeft gemaild, is het wel gerechtvaardigd terug te mailen toch?
mijn typische reactie op kinderen en schattige fb foto's van kinderenquote:
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef gers het volgende:
[..]
mwha als hij beoordeeld moet worden is een week wel krap vooral als de prof 232 scripties moet nakijken
Nee, heeft ze niet gegeven.quote:
Informeren kan wel na een week, kan zijn dat ze het mailtje over het hoofd heeft gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.
[..]
Nee, heeft ze niet gegeven.
Ja wil absoluut geen kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wil al je kindjes in je balzak houden de rest van je leven ?
Ontvangstbevestiging mag opzich best welquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.
[..]
Je moet er wel af en toe wat lozen hoor. Anders is het niet gezond.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef gers het volgende:
[..]
Ja wil absoluut geen kinderen
[..]
Ontvangstbevestiging mag opzich best wel
Nooit ?quote:
Nooit misschien wat lease-kinderen maar die wel uit de luierfase zijnquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
Nooit misschien wat lease-kinderen maar die wel uit de luierfase zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |