Jaquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef L0t.. het volgende:
ik moet steeds zo lachen om dat stukje in niggers in paris van 'i don't even know what it means. No one knows what it means, but it's provocative, it get's people going'
oh ff luisterenquote:Op maandag 12 maart 2012 19:15 schreef fyah het volgende:
[..]
JaIk verstond laatst wat die gast ertussendoor zegt
BUT IT'S PROVOCATIVE!!
-no its not.. it's gross..
IT GETS THE PEOPLE GOING!!
ja beetje epileptisch welquote:Op maandag 12 maart 2012 19:20 schreef fyah het volgende:
Goeie officiele clip ook wel
Ik zoek nog een mp3 van deze versie :$
op je timeline op fb stond? Komt dat raar over?quote:Blowie![]()
Oke mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef n8n het volgende:
alsof iemand die timeline leest, hooguit een stakker en die denkt dan dat je labiel bent
Ik scroll altijd een tijdje omlaag als ik iemand toevoeg. Daarna is care level te laagquote:Op maandag 12 maart 2012 19:33 schreef n8n het volgende:
alsof iemand die timeline leest, hooguit een stakker en die denkt dan dat je labiel bent
Als in, op zak?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:45 schreef Chai het volgende:
Ik heb dit plaatje bij toen ik begon te werken als huishoudelijke hulp
[..]
ik snap deze reactie niet?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Als in, op zak?Dat is best een goed idee. Denk ik. Moet er nog even over nadenken.
Nee gewoon dat ik dat werk begon te doen. Vond ik leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Als in, op zak?Dat is best een goed idee. Denk ik. Moet er nog even over nadenken.
ohhhquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij een of ander diploma ervoor op zak.
Nee. Het is een LOGISCHE postquote:Op maandag 12 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij een of ander diploma ervoor op zak.
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 19:50 schreef L0t.. het volgende:
oké ik snap 'm maar toch vind ik het niet grappig
Bij. Je had dat plaatje van die poetsvrouw "bij". BIJ WAT. BIJ WHAT!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Ik snap alleen niet wat dat plaatje voor hint moet geven, die vind ik gewoon grappig.
Op het moment dat Facebook het door mijn strot gaat duwen ga ik mijn profiel weggooien.quote:
Zonde.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op het moment dat Facebook het door mijn strot gaat duwen ga ik mijn profiel weggooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |