mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
http://fortawesome.github.com/Font-Awesome/
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijmaar ik snap serieus niet hoe hij daar nou ineens op komt want er is al een maand ofzo niet in dat topic gepost
Dat dacht ik ook, zo mooi dat ik bijna tijd ga steken in het onderzoeken van mobiele ondersteuning. Bijna want implementeren kost te veel tijdquote:
Ja diequote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?
gewoon op facebook geplempt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja diejij had mn topic nog gepromoot aan vriendinnen ofzo
nope denk het nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
gewoon op facebook geplempt jahad dat nog iets opgeleverd?
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' postquote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nope denk het nietmaar had best veel verkocht uiteindelijk nog. Is ook nog best wel wat over maarja, heb geen zin meer om steeds foto's te moeten maken
hahahquote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
Ik heb geen smartphone een dumbphone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |