Thnx Chaiquote:
is ontlading die je dan kwijt bent door het huilen, wenselijke reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik moest vanmiddag huilen om iets superdoms, helemaal niets ergs of verdrietigs ofzoEn toen moest ik lachen omdat ik zat te huilen maar de tranen bleven gewoon maar stromen, ik kon het gewoon niet stoppen
altijd handig als je elkaars taal spreekt, ik kan het dan weer vrij goed vinden met vrouwenquote:Op maandag 12 maart 2012 18:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom kan ik het prima vinden met mannen.
Ja, ik ook, alleen met muziek dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik ga weleens expres iets zieligs kijken als ik me zo voel en dan lekker huilen om niks.
En dan na afloop voelt het echt heel opgelucht.
kak dit doe dus ik ookquote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
Ik ga weleens expres iets zieligs kijken als ik me zo voel en dan lekker huilen om niks.
iets dat me dwars zit maar ik kan het niet uitten, ontlading er af. Gelukkig is het nu weer bijna lente waardoor het vrijwel niet voorkomtquote:
Gewoon is chill, stroomt alle stress van je af. Het is kut als alle stress eruit komt op het moment dat er echt iets is.quote:
Ja dat doe ik ook wel, laatst ging ik op youtube van die filmpjes kijken van soldaten die dan met verlof mogen en hun familie gaan verrassen dat ze weer thuis zijn enzo. Jankennnquote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
of het bewust is weet ik niet, muziek en film dat ik mooi vind heeft ook een reden.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:17 schreef Cher- het volgende:
Vreemd. Ik huil ook wel eens om niks. Maar niet bewust.
Ja Fonz kende ik wel maar die Jullie had ik nog nooit van gehoord, die postgeschiedenisquote:Op maandag 12 maart 2012 18:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hahaha Jullie en Fonz.Met zijn kind.
creeps
Ik vraag me af waarom hij ineens bij jou komt.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Fonz kende ik wel maar die Jullie had ik nog nooit van gehoord, die postgeschiedenis
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijquote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij ineens bij jou komt.
Nou, eerlijk is eerlijk, je stond er ook onweerstaanbaar op.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijmaar ik snap serieus niet hoe hij daar nou ineens op komt want er is al een maand ofzo niet in dat topic gepost
bedankt fasquote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, je stond er ook onweerstaanbaar op.
Fonz, wat een rekel!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je geen andere woorden gebruiken dan deze?
mooiquote:Op maandag 12 maart 2012 18:46 schreef n8n het volgende:
[..]
http://fortawesome.github.com/Font-Awesome/
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja hij dm'de dus zo'n link van mij in dat roze jurkje van dat verkooptopic met een ranzige tekst erbijmaar ik snap serieus niet hoe hij daar nou ineens op komt want er is al een maand ofzo niet in dat topic gepost
Dat dacht ik ook, zo mooi dat ik bijna tijd ga steken in het onderzoeken van mobiele ondersteuning. Bijna want implementeren kost te veel tijdquote:
Ja diequote:Op maandag 12 maart 2012 18:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat topic waar ik 4 euro oid voor geboden had?
gewoon op facebook geplempt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja diejij had mn topic nog gepromoot aan vriendinnen ofzo
nope denk het nietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
gewoon op facebook geplempt jahad dat nog iets opgeleverd?
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' postquote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
nope denk het nietmaar had best veel verkocht uiteindelijk nog. Is ook nog best wel wat over maarja, heb geen zin meer om steeds foto's te moeten maken
hahahquote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Kreeg er wel een hoopje likes op. Maar die krijg ik ook als ik gewoon 'lol' post
Ik heb geen smartphone een dumbphone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |