Niets mis mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hebben m'n ouders ook bewust voor gekozen. Ze zijn op hun 26/27ste getrouwd en wilden nog een tijd van het leven genieten voordat ze kinderen zouden nemen. Volgens mij wilden ze eerst zelfs geen kinderen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als het een lekker dokter is.
In feite heb je levenslang, maar het merendeel van de bevolking vindt dat leuk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
Zo klinkt het wel alsof kinderen krijgen een enorme straf is.
Ik zie het plaatje niet.quote:
quote:
ligt eraanquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
Pff, als iemand je na een week nog niet heeft gemaild, is het wel gerechtvaardigd terug te mailen toch?
Had een hoofdstuk van m'n scriptie opgestuurd.quote:
Ja.quote:
mwha als hij beoordeeld moet worden is een week wel krap vooral als de prof 232 scripties moet nakijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had een hoofdstuk van m'n scriptie opgestuurd.
Heb je geen telefoonnummer?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:21 schreef Fascination het volgende:
Pff, als iemand je na een week nog niet heeft gemaild, is het wel gerechtvaardigd terug te mailen toch?
mijn typische reactie op kinderen en schattige fb foto's van kinderenquote:
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:23 schreef gers het volgende:
[..]
mwha als hij beoordeeld moet worden is een week wel krap vooral als de prof 232 scripties moet nakijken
Nee, heeft ze niet gegeven.quote:
Informeren kan wel na een week, kan zijn dat ze het mailtje over het hoofd heeft gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.
[..]
Nee, heeft ze niet gegeven.
Ja wil absoluut geen kinderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wil al je kindjes in je balzak houden de rest van je leven ?
Ontvangstbevestiging mag opzich best welquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft ie nog niet beoordeeld te zijn, maar ik hoopte een beetje op een onvangstbevestiging zeg maar.
[..]
Je moet er wel af en toe wat lozen hoor. Anders is het niet gezond.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:26 schreef gers het volgende:
[..]
Ja wil absoluut geen kinderen
[..]
Ontvangstbevestiging mag opzich best wel
Nooit ?quote:
Nooit misschien wat lease-kinderen maar die wel uit de luierfase zijnquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
Nooit misschien wat lease-kinderen maar die wel uit de luierfase zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |